#

10 Minute Game (1987)

10 Minute Game
Prosta gra typu "omiń wszystkie przeszkody". Gracz znajduje się w pojeździe i musi unikać wszystkich prostokątnych bloków tak długo, jak to tylko możliwe. Rok wydania 1987.

18th Hole (1983)

18th Hole
Prosta gra w golfa, w której zadaniem gracza jest trafić piłką do dołka wprowadzając parametry siły i kąta uderzenia. Rok wydania 1983.

1984 (1985)

1984
Gra o zarządzaniu finansami, w której gracz ma szansę zostać ministrem skarbu Wielkiej Brytanii w latach 80-tych. Zaczynając w 1984 roku z rzeczywistymi danymi ekonomicznymi z lat 1982/83, należy spróbować przetrwać na stanowisku tak długo, jak to tylko możliwe, starając się utrzymać równowagę finansową i zarabiać więcej pieniędzy dla kraju, nie denerwując przy tym społeczeństwa. Pierwszy ekran pokazuje zbilansowane liczby informujące o bieżącym stanie finansów. W trakcie gry przez pierwszy rok będą wyświetlane różne ekrany pokazujące statystyki dla różnych sektorów oraz dotyczące dostosowywania danych, takich jak minimalna stopa oprocentowania kredytów lub poziom wzrostu płac w różnych sektorach. Inne obszary lub działy, obejmują inwestycje, opłaty, finansowanie różnych celów, pomoc zagraniczną i dotacje przemysłowe. Podczas posiedzeń gracz będzie musiał także podejmować decyzje dotyczące różnych incydentów, które będą miały miejsce w kraju. Po ukończeniu pierwszego roku wyświetlone będzie podsumowanie wraz z oceną jakości zarządzania. Rok wydania 1985.

20-Four (1995)

20-Four
Prosta gra w kości, w której należy (o ile szczęście pozwoli) wyrzucić sumę 24 punktów by otrzymać dodatkowe 100 punktów bonusu. W grze gracz ma możliwość wykonania trzech rzutów. Przed każdym z nich należy zabrać minimum jedną kostkę. Po lewej stronie muszą się znaleźć kostki o nominale 1 i 4, a po prawej dowolne. Punkty zliczane są tylko z kostek ułożonych po prawej stronie. Gra się skończy jeżeli graczowi nie uda się położyć wymaganych kostek po lewej stronie. Rok wydania 1995.

2048

2048
Gra polega na łączeniu bloczków o tej samej wartości by zwiększyć liczbę dwukrotnie. Bloczki przesuwamy klawiszami kursora. Z każdym przesunięciem na planszę dodawany jest kolejny bloczek. Gra kończy się gdy nie będzie możliwości ruchu lub jeden z bloczków osiągnie wartość 2048.

3 In A Line (1988)

3 In A Line
Gra strategiczna, której celem jest ustawienie swoich pionków po trzy w poziomie, pionie i po skosie. Plansza składa się z dwudziestu pól i każdy z graczy ma po cztery pionki. Po planszy można poruszać się tylko o jedno pole na turę. Rok wydania 1988.

3-A-Line (1991)

3-A-Line
Strategiczna gra logiczna, w której należy starać się ułożyć trzy kolory w poziomie, pionie i po skosie aby otrzymać 100 punktów. W grze może brać udział od dwóch do czterech graczy. Rok wydania 1991.

3-D Asteroids (1989)

3-D Asteroids
Gra polega na likwidowaniu przy pomocy lasera nadlatujących z każdej strony obiektów. Rok wydania 1989.

3-D Convoy (1984)

3-D Convoy
Przy pomocy działa torpedowego należy niszczyć nadpływające statki. NA każde działo przypada po 30 torped. Rok wydania 1984.

3-D Maze

3-D Maze
Trójwymiarowy labirynt, z którego gracz musi znaleźć wyjście.

3-D Maze (1984)

3-D Maze
Zadaniem gracza jest odnalezienie w losowo generowanym labiryncie cennego skarbu. Rok wydania 1984.

3-D Tankzone (1984)

3-D Tankzone
Gracz wciela się w postać dowódcy naziemnego działa i za pomocą radaru skanuje teren otaczający miasto i silosy rakietowe w poszukiwaniu grasujących czołgów wroga, które należy zniszczyć zanim otworzą ogień. Należy także uważać na nadlatujące odrzutowce i helikoptery na horyzoncie. Działo gracza ma do dyspozycji pociski przeciwlotnicze i przeciwpancerne. Gra kończy się gdy poziom osłony działa kierowanego przez gracza spadnie do zera. Rok wydania 1984.

3D Bowling Alley (1983)

3D Bowling Alley
Bardzo prosty symulator gry w kręgle. Rok wydania 1983.

3D Brainstorm (1983)

3D Brainstorm
Gra strategiczna dla dwóch graczy, w której należy układać swoje kolory, po trzy obok siebie w poziomie lub pionie na każdej ścianie kostek, by zdobyć punkt. Punkty można jeszcze zdobywać jeśli swoje kolory gracz ułoży po trzy w tych samych miejscach względem pozostałych kostek. Rok wydania 1983.

3D Dotty (1987)

3D Dotty
Każdy budynek składa się z trzech poziomów i zadaniem gracza jest zebranie wszystkich kropek. Wszystkich budynków jest osiem, a każdy poziom pilnowany jest przez ruchome wstęgi zabierające energię gracza w chwili kontaktu. Przy pomocy posiadanej płytki blokującej można zmienić kierunek ścigającej wstążki. Rok wydania 1987.

3D Grand Prix (1984)

3D Grand Prix
Symulator wyścigów Formuły 1. Aby zakwalifikować się do kolejengo wyścigu należy zając jedno z czterech pierwszych miejsc. Rok wydania 1984.

3D Invaders (1983)

3D Invaders
Zadaniem gracza jest likwidowanie nadchodzących obcych. Jeśli chociaż jeden przekroczy poziom ósmy, gra się zakończy. Rok wydania 1983.

3D Maze (1985)

3D Maze
Zadaniem gracza jest odnalezienie wyjścia z labiryntu. W dowolnym momencie można włączyć mapę, podgląd pozycji oraz bieżącego kierunku. Każde wykorzystanie pomocy jest rejestrowane i wykazywane w podsumowaniu po wyjściu z labiryntu. Rok wydania 1985.

3D Maze (1982)

3D Maze

Na wyjście z labiryntu jest tylko dwie minuty. Można po drodze zabrać sztabkę złota. Należy unikać barier magnetycznych lub je zniszczyć podobnie jak ściany. Do niszczenia gracz posiada tylko trzy ładunki. Rok wydania 1982.

3D Maze Program

3D Maze Program
Swoisty generator grywalnych labiryntów, z których gracz musi się wydostać korzystając z podręcznej mapy. Po odnalezieniu wyjścia wyświetlany jest czas przebywania w labiryncie.

3D Munchy (1985)

3D Munchy
Zadaniem gracza jest zebranie wszystkich kropek znajdujących się na planszy. Rok wydania 1985.

3D O X O (1984)

3D O X O
Rozbudowana wersja gry w kółko i krzyżyk, w której gracz musi ułożyć cztery krzyżyki w pionie, poziomie i po skosie. Rozgrywka odbywa się na czterech poziomach po 16 pól. Rok wydania 1984.

3D Pool (1989)

3D Pool
Symulator gry w klasycznego bilarda. Rok wydania 1989.

3D Space Ranger (1983)

3D Space Ranger
Głównym celem gry jest zniszczenie gwiazdy śmierci wrogich androidów. Statek posiada torpedy, bomby oraz tarcze. Podczas wystrzelenia torpedy na krótką chwilę tarcze są wyłączane, co czyni nasz statek łatwym celem do zniszczenia. Podczas lotu nad planetą komputer pokładowy będzie informował o dogodnej pozycji do automatycznego zrzucenia ładunku wybuchowego. Rok wydania 1983.

3D Tanx (1984)

3D Tanx
Przy pomocy działa należy zniszczyć wszystkie czołgi na moście. Rok wydania 1984.

3D Terror Chase (1983)

3D Terror Chase
W ciągu jednej minuty należy przejść na drugą stronę domu i przy okazji nie dać się złapać złym duchom. Rok wydania 1983.

3D-Golf (1983)

3D-Golf
Klasyczna gra w golfa. Najpierw gracz musi wybrać typ kija, a następnie ustawić kierunek uderzenia biorąc pod uwagę siłę wiatru wskazywaną przez chorągiewkę. Będąc w pobliżu dołka, gracz ustala jedynie siłę uderzenia i kierunek, zwracając uwagę na nachylenie terenu. Rok wydania 1983.

3D-Noughts And Crosses (1982)

3D-Noughts And Crosses
Gra jest podobna do tradycyjnej gry w kółko i krzyżyk, ale jest rozgrywana na czterech siatkach 4×4 ułożonych pionowo. Aby wygrać, gracz musi umieścić cztery swoje kolory na czterech polach w układzie pionowym, poziomym lub ukośnym na jednej siatce lub rozmieszczone równomiernie na wszystkich czterech siatkach. Daje to łącznie 76 możliwych sposobów na wygraną. Rok wydania 1982.

3D-Snooker (1990)

3D-Snooker
Klasyczna, bardzo dobrze wykonana symulacja gry w snookera. Najpierw gracz trafia do łuzy kulę czerwoną, a następnie dowolną kolorową i tak w kółko, aż wszystkie kule czerwone znikną ze stołu. Gdy tak się stanie, należy wbijać po kolei kule kolorowe zgodnie z ich punktacją, czyli od żółtej do czarnej. Każdy faul powoduje utratę tury i dodanie punktów przeciwnikowi. Grę wygrywa gracz z największą ilością punktów. Rok wydania 1990.

3D-Tennis (1984)

3D-Tennis
Prosta gra w tenisa ziemnego. Rok wydania 1984.

4-Site (1986)

4-Site
Grę wygra ten, który ułoży swoje cztery żetony w poziomie, pionie i ukośnie. Rok wydania 1986.

5-A-Side Soccer (1991)

5-A-Side Soccer
Bardzo rozbudowany lecz prosty w obsłudze manager piłki nożnej. Oprócz rozgrywanych meczy, można zarabiać pieniądze odpowiadając prawidłowo na pytania quizowe lub tracić za błędne odpowiedzi. Przed każdym meczem można dobierać piłkarzy zwiększając tym samym szansę na wygraną. Po rozegraniu wszystkich meczy podliczane są punkty w tabeli statystyk. Rok wydania 1991.

8-Teen (1995)

8-Teen
Gra strategiczno-logiczna nawiązująca do słynnego Tetrisa. Gracz układa kostki w pięciu rzędach i kolumnach, w których suma oczek widoczna jest po prawej stronie i w górnej części ekranu. Jeśli ilość oczek w poziomie lub pionie osiągnie wartość 18, to kostki zostaną usunięte i podobnie jak w Tetrisie, pozostałe opadną w dół. Każda zlikwidowana w ten sposób osiemnastka dodaje 5 punktów do licznika. Rok wydania 1995.

@-man (2020)

@-man
Klon Pac-Mana, który wykorzystuje symbole z klawiatury zamiast rzeczywistej grafiki. Zadaniem gracza jest zjedzenie wszystkich kropek znajdujących się na planszy. Wraz z kolejną planszą wzrasta liczba (maksymalnie do czterech) symboli funta ścigających symbol małpki. Rok wydania 2020.

Grzegorz Kopański (Gregok)

grafika, muzyka, programowanie

 

Licznik odwiedzin: