A

Aabatron (1984)

Aabatron
Na planszy widoczne są aktywne i nieaktywne roboty, które należy likwidować przy pomocy lasera. Aktywne roboty krążą dookoła pomieszczenia i również strzelają. Jeśli zostanie ich mniej niż trzy, to uaktywniają się kolejne. W każdej planszy należy zebrać broń maszynową wyglądającą jak żółta litera M na czerwonym tle. Po zlikwidowaniu wszystkich robotów, gracz zostanie przeniesiony do kolejnej planszy. Rok wydania 1984.

Abyss (1984)

Abyss
Gracz wciela się w postać poszukiwacza przygód, który musi przedostać się przez niebezpieczną otchłań. Na początku widać sieć mostów z lotu ptaka i należy zadecydować, w którą stronę się udać. Zbyt długie przebywanie na moście spowoduje jego zawalenie, a tym samym koniec gry. Po zejściu z mostu, gracz otrzyma jedno z wielu losowo wybieranych wyzwań opartych na matematycznych problemach, spostrzegawczości, zręczności, zapamiętywaniu, szybkości, szczęściu itp. Porażka kończy zabawę, gdyż gracz ma tylko jedno życie. Celem gry jest dotarcie do góry złotego lwa, reprezentowanej literą F. Rok wydania 1984.

Accordion (1983)

Accordion
Gra karciana typu pasjans, której celem jest zebranie wszystkich kart w jeden stos. Aby zbudować stos, karty należy przesuwać z prawej na lewą stronę. Karty mogą być przesunięte o jedną lub dwie pozycje w lewo, jeśli karta po lewej stronie jest w tym samym kolorze lub jeśli ma ten sam numer. Jeśli nie ma żadnych możliwych ruchów, które można wykonać z rozdanych kart, to należy pobrać kartę z puli po wciśnięciu klawisza N. Gra ma dwa warianty rozgrywki. Rok wydania 1983.

Aces High (1983)

Aces High
Gra karciana obejmująca blackjacka, pontona, draw pokera i stud pokera. Rok wydania 1983.

Aces High (1989)

Aces High
Odmiana pasjansa, w którym gracz przenosi na stos karty o niższym nominale niż odkryte karty tego samego koloru w najniższym rzędzie czterech kolumn. Ostatnie karty z kolumn można przenieść tylko do innej pustej kolumny. Jeśli nie będzie żadnej możliwości ruchu należy dodać cztery karty z puli. Aby wygrać, cztery asy muszą znaleźć się w pierwszym rzędzie kolumn. Gra toczy się do momentu wykorzystania wszystkich kart z puli. Rok wydania 1989.

Acid Drops (1984)

Acid Drops
Acid Drops to strzelanina, w której gracz porusza się w lewo i w prawo po dolnej części ekranu i strzela do latających stworów. NA środku ekranu jest wanna z kwasem, która z czasem koroduje i traci szczelność. Jeśli gracz zostanie trafiony kroplą lub pociskami wrogów, traci życie. Gracz zginie również, gdy cały kwas wyleje się z wanny. Istnieją trzy różne rodzaje wrogów: ćmy, strąki i spinnery. Początkowo są tylko ćmy, ale jeśli zostaną one trafione kwasem, zmutują w strąki, które z kolei staną się spinnerami. Spinnery wymagają dwóch trafień, aby je zlikwidować. Celem danego poziomu jest ucieczka przez bramę, która znajduje się po prawej stronie ekranu. Brama przez cały czas się otwiera i przyspiesza, gdy wróg zostanie trafiony. Kiedy brama zostanie całkowicie otwarta i wszyscy wrogowie pokonani, to rozpocznie się  drugi etap, w którym gracz musi przelecieć przez tunel z przeszkodami. W przypadku rozbicia się gra przechodzi do kolejnego etapu ale bez punktów bonusowych. Rok wydania 1984.

Acorn Island (2023)

Acorn Island
Postać gracza udaje się na tajemniczą Wyspę Żołędzi w poszukiwaniu enigmatycznej Lady Phoebe. Jednak po przybyciu na miejsce okazuje się, że lokalni mieszkańcy zgłaszają problemy z grasującymi po okolicy duchami. Spotykając różnych mieszkańców wyspy i pomagając im, gracz zdobędzie ulepszenia i nowe umiejętności, które należy wykorzystać do eksploracji wyspy, walki ze stworami, odnalezienia Lady Phoebe oraz przywrócenia pokoju i harmonii. Gra posiada ogromny obszar terenu do eksploracji, ponad 1000 razy większy niż widok ekranu oraz 40-stopniową, rozgałęzioną linię zadań z sekwencjami tekstowymi, których jest ponad 3000. Rok wydania 2023.

Adventure (1986)

Adventure
Gra przygodowa z serii weź przedmiot i odpowiednio go użyj. Gracz może nieść tylko jeden przedmiot, a ze znalezionym magnesem dwa. Ciemne pomieszczenia można rozświetlić pochodnią. Przed wrogimi duchami strzegącymi dyskietkę chroni krzyż, a wejście do zamku otwiera niesiony klucz. Podczas wędrówki należy zbierać też jedzenie uzupełniające energię. Rok wydania 1986.

Aerial (2022)

Aerial
Prosta strzelanina, w której gracz pilotuje samolot bojowy wyposażony w broń niszczącą cele powietrzne i naziemne. Podczas lotu można strzelać pod kątem w momencie obniżania lub podnoszenia pułapu samolotu. Celem gry jest unikanie trafień i niszczenie jak największej ilości wrogich jednostek. Na końcu każdego etapu należy stoczyć walkę z zeppelinem. Z niektórych zestrzelonych rakiet będących w ruchu wypada dodatkowe życie. Wraz z dalszymi etapami wzrasta ilość wrogich jednostek i zeppelinów do zniszczenia. Rok wydania 2022.

Air Attack (1984)

Air Attack
Bardzo prosta strzelanina, w której zadaniem gracza jest likwidowanie lądujących obcych. Rok wydania 1984.

Airblock (1984)

Airblock
Zadaniem gracza jest dolatywanie do końca ekranu unikając przy tym zderzenia z przeszkodami. Podczas lotu stale obniża się poziom paliwa, który uzupełniany jest 50 jednostkami po udanym przelocie. Każde zderzenie z przeszkodą zabiera aż 40 jednostek paliwa. Gra kończy się katastrofą gdy poziom paliwa spadnie do zera. Rok wydania 1984.

Airbrush (1983)

Airbrush
Gra akcji, w której gracz kontroluje pędzel, próbując pokolorować jak największą część planszy. Około jedna trzecia obszaru musi być pomalowana, aby przejść do następnego poziomu. Ilość farby jest jednak ograniczona i dlatego gracz musi zbierać pojemniki z farbą. Konieczne jest również omijanie przeszkód stojących na drodze, czyli strażników i radioaktywnych pojemników. Gracz zaczyna z trzema próbami i traci jedno, gdy skończy się farba lub gdy wpadnie na przeszkodę lub otaczającą planszą ścianę. Rok wydania 1983.

Airlift (1982)

Airlift
Zadaniem gracza jest zbieranie kociołków i przenoszenie ich do miejsca startu. Należy przy tym unikać zderzenia ze spadającymi meteorytami, ścianami, a w przypadku usłyszenia sygnału dźwiękowego , ostrzegającego przed chmurą radiacyjną, natychmiast należy udać się do miejsca startu.  Kociołki można wziąć lądując na nie z góry. Rok wydania 1982.

Airlift (1984)

Airlift
Przy pomocy helikoptera należy ratować zakładników uwięzionych w budynkach. Zakładnicy wyjdą gdy budynek zostanie zniszczony przez patrolujący czołg. Na pokład można zabrać maksymalnie 16 zakładników, z którymi należy się udać z powrotem do bazy i po wylądowaniu wszyscy bezpiecznie wejdą do środka. Rok wydania 1984.

Airwolf (1986)

Airwolf
Zadaniem gracza jest uratowanie 5 naukowców z podziemnego kompleksu wojskowego poprzez zniszczenie jego warstwy ochronnej, a następnie dotarcie do rdzenia. Podczas lotu warto zwracać uwagę na strzałki namalowane na ścianach, które pokazują miejsca przełączników lub obiektów do zniszczenia. Rok wydania 1986.

Alien 8 (1984)

Alien 8
Gracz przejmuje kontrolę nad robotem Alien 8, którego zadaniem jest zapewnienie podczas podróży bezpieczeństwa wszystkim zamrożonym kriogenicznie pasażerom na pokładzie statku kosmicznego. W tym celu należy znaleźć 24 zawory i podłączyć je do komór kriogenicznych, zanim statek dotrze do celu. Statek zawiera wiele pomieszczeń pełnych przeszkód i wrogów, które należy zręcznie ominąć. Rok wydania 1984.

Alien Destroyers II (1984)

Alien Destroyers II
Klasyczna strzelanina, w której zadaniem gracza jest eksterminacja wszystkich obcych znajdujących się na ekranie. Rok wydania 1984.

Alien Dropout (1982)

Alien Dropout
Prosta strzelanina, w której gracz musi likwidować wrogie ćmy. Na środku ekranu znajduje się jedna duża ćma, a po jej obu stronach pięć kolumn. Mniejsze owady ustawiają się szeregiem w pięciu kolumnach po prawej i lewej stronie. Kiedy kolumna jest pełna, ćmy zaczynają opadać w kierunku laserowego działa gracza, by go zniszczyć. Duża ćma jest niezniszczalna, dopóki nie zostanie zestrzelonych 200 małych ciem. Wówczas zostanie ona uwolniona i gracz będzie miał szansę ją zlikwidować. Po jej zniszczeniu rozpoczyna się nowy, trudniejszy poziom. Rok wydania 1982.

Alien Intruders (1984)

Alien Intruders
Klasyczna strzelanina, w której zadaniem gracza jest eksterminacja wszystkich obcych znajdujących się na ekranie. Rok wydania 1984.

Alien Swirl (1983)

Alien Swirl
Gracz kontroluje statek na dole ekranu i musi strzelać do nadlatujących obcych. Na każdym etapie jest pewna liczba kosmitów i gracz musi ich wszystkich zestrzelić, aby przejść do następnego poziomu. Pierwsza fala ma tylko trzech kosmitów, ale w miarę postępów liczba kosmitów wzrasta. W grze występuje również statek matka, który od czasu do czasu przemieszcza się po ekranie. Po każdych czterech falach następuje etap tankowania, w którym gracz musi zadokować swój statek do tankowca. Rok wydania 1983.

Alphatron (1986)

Alphatron
Zadaniem gracza jest ochrona rafinerii Trilithium na planecie Karthos przy pomocy statku zwiadowczego klasy Megan wyposażonego w laser Delta. Ataki wroga stają się coraz częstsze, a nad głowami przelatują kolejne fale wrogich pocisków. Za wszelką cenę należy niszczyć rakiety, zanim dotrą do rafinerii. Każdy pocisk gdy dotrze do celu uszczupla jej osłony. Statek zwiadowczy często musi mieć uzupełniane paliwo w miejscu startu, inaczej spadnie i rozbije się na powierzchni planety. Rok wydania 1986.

Amidar (1983)

Amidar
Gracz wciela się w postać małpki, której zadaniem jest zamalowanie prostokątnych obszarów zbierając przy tym kropki. W zadaniu przeszkadzają cztery wrogie postaci, które można podrzucić do góry w sytuacjach bez wyjścia. Na planszy można użyć maksymalnie trzech takich skoków. Po zamalowaniu prostokątów narożnych, przez krótką chwilę będzie można paraliżować wrogów. Po zamalowaniu całej planszy pojawi się bonusowy poziom, w którym należy wybrać odpowiednią drogę do banana. Bez względu na wynik, gracz zostanie przeniesiony do kolejnego poziomu, w którym jako pędzel należy kolejno zamalowywać obszary z punktami. Zbyt dalekie wyjechanie spowoduje utratę farby, po którą należy się udać do zamalowanych już obszarów. Rok wydania 1983.

Android Attack (1983)

Android Attack
Akcja tej gry osadzona jest w labiryncie, w którym gracz jest ścigany przez atakujące androidy. Postać wyposażona jest w karabin niezbędny do niszczenia wrogów. Dodatkowo można pozostawiać miny i jeśli android na nią wejdzie należy ją zdetonować. Do detonacji wymagane jest posiadanie odpowiedniej ilości energii. Na dole ekranu widoczny jest pasek tejże energii, który stale się obniża. Im niższy jest jej poziom, tym wolniejszy ruch bohatera. W celu zwiększenia energii należy zbierać kropki pozostawione przez androidy oraz pojawiające się różne owoce. Po zlikwidowaniu wszystkich androidów i zebraniu wszystkich kropek gracz zostanie przeniesiony do kolejnego poziomu. W labiryncie pojawia się również niezniszczalna uśmiechnięta głowa, która potrafi przechodzić przez ściany. Rok wydania 1983.

Androidz (1993)

Androidz
Gracz wciela się w agenta walczącego ze zbuntowanymi robotami. W dwudziestu fabrykach wrogie roboty unieszkodliwiły wszystkich pracowników. Zadaniem gracza jest całkowita eksterminacja zbuntowanych maszyn. Rok wydania 1993.

Antkiller (1983)

Antkiller
Zadaniem gracza jest zlikwidowanie wszystkich mrówek znajdujących się na planszy. Zadanie byłoby proste gdyby nie fakt, że gracz posiada tylko cztery strzały i jeśli je wyczerpie musi wrócić do swojej bazy po kolejne. W grze pojawia się także gąsienica, która padnie po dwóch trafieniach. Rok wydania 1983.

Apple Pie (1984)

Apple Pie
Akcja gry toczy się w amerykańskiej wiosce, która jest atakowana przez fale kosmitów próbujących ukraść gwiazdy z narodowej flagi. Zadaniem gracza jest powstrzymanie ich przy pomocy czołgu, zanim dotrą do dolnej części ekranu, gdzie znajduje się flaga. Gra toczy się w przypominającym siatkę labiryncie widzianym z góry. Czołg może być przesuwany do przodu i skręcać w lewo i prawo, ale tylko na skrzyżowaniach między budynkami. Gracz ma trzy życia, ale traci jedno, gdy zderzy się z obcym lub zostanie postrzelony. Życie traci się również, gdy przejedzie się po fladze lub pozwoli kosmitom uciec z wszystkimi gwiazdkami. Rok wydania 1984.

April Fool Island (1983)

April Fool Island
Połączenie gry przygodowej z rozwiązywaniem zagadek, spostrzegawczością, szybkością i logicznym myśleniem. Rok wydania 1983.

April Fool Island (1983)

Aqua-Attack
Zadaniem gracza jest zlikwidowanie wszystkich części gąsienicy schodzącej z góry w dół ekranu. Na jej drodze stoją różne przeszkody przyspieszające jej schodzenie. Przeszkody te można likwidować oddając w nie kilka strzałów. W zadaniu przeszkadza wielki krab, statek zrzucający bomby i gondola tworząca przeszkody. Rok wydania 1984.

Aquaman (1987)

Aquaman
Zadaniem gracza jest zlikwidowanie wszystkich wodnych stworków i zabranie spadającego kryształu. Rok wydania 1987.

Arcadia (1985)

Arc Pinball
Bardzo dobrze wykonany symulator pinballa dwupoziomowego. W grze jest możliwość oszukiwania (więcej w materiale filmowym). Rok wydania 1990.

Arcadia (1985)

Arcadia
Zadaniem gracza jest wyeliminowanie określonej liczby nadlatujących wrogich obiektów by przejść do kolejnego poziomu. Rok wydania 1985.

Arcadians (1982)

Arcadians
Zadaniem gracza jest zniszczenie wszystkich obcych jednostek znajdujących się na planszy. Obcy od czasu do czasu atakują pikując w dół i strzelając pociskami. Rok wydania 1982.

Arena 3000 (1983)

Arena 3000
Gracz wciela się w postać, która walczy o swoje życie z niekończącymi się hordami zabójczych robotów na galaktycznej arenie roku 3000. Po przejściu poziomu, następna fala staje się coraz szybsza i trudniejsza do pokonania. Rok wydania 1983.

Arena 6502 (1992)

Arena: 6502
Dwa tysiące lat od dzisiaj ludzkość żyła w pokoju i bez chorób. Jednak wszechogarniająca nuda spowodowała, że utworzono arenę 6502, w której potencjalna ofiara musiała walczyć o przetrwanie z obcymi formami życia. W postać ofiary wciela się gracz. Na początku należy zebrać kryształy, aby móc w ogóle strzelać do wrogich istot. Po pokonaniu wszystkich obcych gracz zostaje przeniesiony do kolejnego poziomu, gdzie również znajdzie kryształy wzmacniające posiadaną broń. Utrata życia spowoduje utratę broni, którą trzeba kompletować od nowa. Rok wydania 1992.

Arkanoid (1987)

Arkanoid
Epoka i czas tej historii nie są znane. Po zniszczeniu statku matki „Arkanoid", mały kosmiczny krążownik „Vaus" odleciał i został uwięziony w pustce. Gracz ma za zadanie przedostać się przez 32 poziomy oraz pokonać władcę czasu i przestrzeni, by wydostać się z pustki i cofając czas uratować statek matkę. Ten mały krążownik może poruszać się tylko w lewo lub w prawo i przy pomocy odbijanej energetycznej kuli należy zlikwidować wszystkie zniszczalne bloczki znajdujące się na planszy. W wykonaniu zadania przeszkadzają wychodzące losowo obce formy życia, które eksplodują w kontakcie z krążownikiem lub energetyczną kulą. Z niektórych zniszczonych bloczków wypadają kapsuły energii zawierające pomocne ulepszenia jak: spowolnienie kuli, przechwycenie kuli, rozszerzenie „Vausa”, rozszczepienie kuli, strzelanie, przejście do kolejnego poziomu oraz dodatkowe życie. Rok wydania 1987.

Armoured Tom`s (1985)

Armoured Tom`s
Zadaniem gracza jest wypełnienie sosem pomidorowym wszystkich butelek znajdujących się na dole planszy. W tym celu należy udać się po wielkiego pomidora i zejść na dół by wypełnić jedną butelkę. W zadaniu przeszkadzają chaotycznie poruszające się stwory, które można ominąć spadając przez dziurę w podłodze. Rok wydania 1985.

Around The World In 40 Screens (1987)

Around The World In 40 Screens
Jest to pierwszy z trzech samodzielnych dodatków do gry Repton 3. Jak wskazuje tytuł, zawiera on 40 nowych poziomów wykonanych w edytorze map, który był dołączony do oryginalnej gry. Gra zawiera motyw podróży dookoła świata, a poziomy podzielone są na pięć zestawów, z których każdy reprezentuje konkretną scenerię. Rozgrywka jest taka sama jak w Repton 3, ale wszystkie obiekty zostały zastąpione obiektami związanymi z otoczeniem. Zamiast diamentów są na przykład hamburgery w poziomach amerykańskich i ryby w poziomach arktycznych. Głazy zostały zastąpione przez kokosy w poziomach afrykańskich i bałwany w poziomach arktycznych i tak dalej. Wrogowie to Indianie i bandyci w poziomach amerykańskich, niedźwiedzie polarne i pingwiny w poziomach arktycznych oraz ośmiornice i kałamarnice w poziomach oceanicznych. Sam Repton pełni inną rolę w każdym z poziomów. W Ameryce jest szeryfem, podczas gdy w Arktyce jest Eskimosem, a w Orientacji mistrzem kung-fu. Generalnie zadaniem gracza jest zlikwidowanie wszystkich przeciwników znajdujących się na planszy oraz zebranie wszystkich przedmiotów by zneutralizować tykającą bombę. Rok wydania 1987.

Artemidorus (1986)

Artemidorus
Zadaniem gracze jest zebranie jak największej ilości kryształów znajdujących się na planszy unikając przy tym spotkania z czarną dziurą. Rok wydania 1986.

Asteroid Belt (1982)

Asteroid Belt
Klasyczny klon gry Asteroids. Zadaniem gracza jest przetrwać możliwie jak najdłużej w pasie latających asteroid i atakujących UFO. Statkiem można się obracać, lecieć do przodu oraz wykorzystać hyper skok zmieniający losowo jego położenie. Do niszczenia obiektów statek posiada pociski fotonowe. Rok wydania 1982.

Asteroid Storm (1982)

Asteroid Storm
Zadaniem gracza jest przetrwać możliwie jak najdłużej w pasie latających asteroid i atakujących UFO. Statkiem można się obracać, lecieć do przodu oraz wykorzystywać tarczę ochronną (kierunek do tyłu). Do niszczenia asteroidów statek posiada pociski. Rok wydania 1982.

Asteroids (1979)

Asteroids
Zadaniem gracza jest przetrwać możliwie jak najdłużej w pasie latających asteroid i atakujących UFO. Statkiem można się obracać, lecieć do przodu oraz wykorzystywać tarczę ochronną (kierunek do tyłu). Do niszczenia asteroidów statek posiada pociski. Rok wydania 1979.

Asteroids Deluxe (1984)

Asteroids Deluxe
Klasyczny klon gry Asteroids. Zadaniem gracza jest przetrwać możliwie jak najdłużej w pasie latających asteroid i atakujących UFO. Statkiem można się obracać, lecieć do przodu oraz wykorzystywać tarczę ochronną (kierunek do tyłu). Do niszczenia asteroidów statek posiada pociski. Rok wydania 1984.

Astro Navigator (1982)

Astro Navigator
Zadaniem gracza jest przelecieć statkiem kosmicznym do migającego miejsca w jaskini. Do pokonania jest jedenaście jaskiń. Po ich przejściu wszystko zaczyna się od nowa lecz ze zwiększoną prędkością. Rok wydania 1982.

Astro Plumber (1985)

Astro Plumber
Gracz wciela się w postać serwisanta wyposażonego w jetpack i strzelający w górę laser plazmowy.  Zadaniem jest naprawa wszystkich przeciekających rur powietrznych, które zaopatrują stację badawczą Colony 11 na powierzchni Księżyca. Brzmi dość prosto, lecz jaskinie są zamieszkane przez wiele obcych form życia, które są śmiertelnie niebezpieczne. Należy uważać na stale zmniejszający się zapas powietrza. Można go uzupełnić w jednym z dwóch dużych zbiorników powietrza umieszczonych na powierzchni, ale oznacza to przerwanie napraw. Zbiornik twojego kombinezonu kosmicznego może pomieścić ograniczoną ilość powietrza i jego przepełnienie kończy się wybuchem. Rok wydania 1985.

Astro Wars (1984)

Astro Wars
Zadaniem gracza jest likwidacja nadlatujących fal obcych zanim skończy się paliwo. Po każdej czwartej fali statek gracza jest tankowany i zabawa zaczyna się od nowa. Rok wydania 1984.

Astro-Mines (1985)

Astro-Mines
Gracz ma za zadanie zebrać wszystkie gwiazdki znajdujące się w bieżącej galaktyce. W zadaniu przeszkadzają pojawiający się znienacka obcy, których należy jak najszybciej zestrzelić. Podczas ruchu warto zwracać uwagę na detektor min i jeśli przed wizerunkiem statku gracza pojawi się biała kropka należy wybrać inny kierunek aby w nią nie wpaść. Po zebraniu wszystkich gwiazdek gracz zostanie przeniesiony do kolejnej galaktyki. Rok wydania 1985.

Astro-Tracker (1982)

Astro-Tracker
Klasyczny klon gry Asteroids. Zadaniem gracza jest przetrwać możliwie jak najdłużej w pasie latających asteroid i atakujących UFO. Statkiem można się obracać, lecieć do przodu oraz wykorzystać hyper skok zmieniający losowo jego położenie. Do niszczenia obiektów statek posiada pociski laserowe. Rok wydania 1982.

Astroblaster (2016)

Astroblaster
Gracz kontroluje statek w dolnej części ekranu, a w górnej części znajdują się różne eskadry obcych. Celem jest oczyszczenie sektora z obcych. Statek może aktywować jednorazowy impuls czasowy, który spowalnia obcych na krótką chwilę, zachowując własną prędkość i siłę ognia. Lasery statku mają wskaźnik temperatury, jeśli lasery przegrzeją się, muszą zostać schłodzone zanim będą mogły wystrzelić, również na dole ekranu znajduje się miernik paliwa, który mierzy zużycie paliwa przez statek. W grze istnieje w sumie osiem coraz trudniejszych sektorów. Rok wydania 2016.

Astrorun (1984)

Astrorun
Zadaniem gracza jest przelatywać etapy z przeszkodami. Statek wyposażony jest w rakiety do niszczenia przeszkód. Przelatując przez bramy energetyczne gracz otrzyma dodatkowe punkty. Dodatkową amunicję zdobywa się po idealnym wleceniu w baterię pocisków. Rok wydania 1984.

Asylum (1983)

Asylum
Zadaniem gracza jest zabrać klucz i dotrzeć do drzwi po lewej stronie planszy. W zadaniu przeszkadzają strażnicy, których można na chwilę unieruchamiać kładąc przed nimi bomby. Rok wydania 1983.

Atlantis (1982)

Atlantis
Przy pomocy statku podwodnego wyposażonego w rakiety i bomby gracz ma za zadanie dopłynąć jak najdalej jest to możliwe. Przed rozgrywką można wybrać swoje własne klawisze sterowania. Rok wydania 1982.

Atom Smasher (1985)

Atom Smasher
Gracz steruje statkiem przy pomocy którego musi dolecieć do doku atomów i powrócić na miejsce startu. Kolizja z czymkolwiek kończy się utratą jednego z dziewięciu statków. Po przeniesieniu wszystkich atomów widocznych w miejscu oznaczonym GLU, gracz zostanie przeniesiony do kolejnego poziomu, a utracone statki zostaną odzyskane.  Rok wydania 1985.

Atomic Protector (1983)

Atomic Protector
Atomic Protector to szybka zręcznościówka, przypominająca Pac-Mana, ale w odwrotnej wersji. Gracz (robot zarządzający złożem uranu, na które najechali kosmici) tym razem musi chronić już ułożone na mapie kropki, zamiast je podnosić. Wrogowie są dwojakiego rodzaju: jeden będzie biegał dookoła mapy, zbierając wszystkie kropki, a drugi powoduje wzrost dekontaminacji sygnalizowany podnoszącym się dźwiękiem. Należy go wówczas złapać zanim dekontaminacja rozsadzi naszego robota. Jeśli wszystkie kropki zostaną zabrane przez roboty to stracimy jedno życie. Na dole ekranu widoczny jest czas, po upływie którego poziom jest ukończony i podliczany jest bonus za pozostałe na planszy kropki. Aby chronić kropki, gracz może zmienić kierunek robota wroga, wysyłając go w drugą stronę, lub może ustawić przenośną ścianę, aby odciąć mu drogę. Rok wydania 1983.

Attack On Alpha Centauri (1983)

Attack On Alpha Centauri
Alpha Centauri jest atakowana przez ogromne owady. Roją się one nad planetą zrzucając na nią niszczycielskie bomby. Gracz musi zniszczyć jak najwięcej z nich przed nieuchronnym końcem. Gracz porusza się swoim statkiem kosmicznym w lewo i prawo wzdłuż dolnej części ekranu, jednocześnie strzelając do rzędów owadów stacjonujących nad nim. Owady zaczynają się w pozycjach stacjonarnych na górze, ale w miarę upływu czasu podejmują zmiany i poruszają się w dół w kierunku gracza i zrzucają bomby. Kiedy wszystkie owady zostaną zabite, zostaną one zastąpione nową, trudniejszą falą, a gra toczy się dalej, dopóki gracz nie straci wszystkich swoich trzech żyć. Rok wydania 1983.

Grzegorz Kopański (Gregok)

grafika, muzyka, programowanie

 

Licznik odwiedzin: