
|
'Allo'Allo! Cartoon Fun Gra oparta na serialu komediowym, którego akcja rozgrywa się w okupowanej Francji podczas II wojny światowej. Gracz wciela się w głównego bohatera, który jest karczmarzem o imieniu Rene. Zadaniem gracza jest zebranie wszystkich obiektów widocznych w dolnej części ekranu aby przejść do kolejnego etapu. Podczas wędrówki można zbierać różne przedmioty i rzucać nimi we wrogich żołnierzy lub w osoby, które powodują chwilowe ich zatrzymanie. Każde zetknięcie z wrogiem lub upadek ze zbyt dużej wysokości wyczerpuje posiadany zapas piwa i jeśli go braknie, gra zakończy się porażką. Gra charakteryzuje się bardzo dużymi lokacjami wypełnionymi kosztownościami do zbierania. Rok wydania 1993.
|

|
!Sqrxz! Gra platformowa z naciskiem na bardzo wysoki poziom trudności. Ze względu na wymyślne pułapki niemal niemożliwe jest pokonanie nawet pierwszego poziomu za pierwszym podejściem. Gra wymaga dobrego refleksu i umiejętności rozwiązywania problemów. Rok wydania 2012.
|

|
0X0 Trójwymiarowa gra w kółko i krzyżyk, w której gracze strzelając w puste pola, stawiają swoje pionki. Korzystając z kierunków joysticka można zmienić kąt i odległość względem planszy. Rok wydania 1998.
|

|
1 Across 2 Down Bardziej program niż gra, polegający na rozwiązywaniu krzyżówek. Program zawiera 8 krzyżówek do rozwiązania z możliwością sprawdzenia i wyświetlenia prawidłowych wyrazów. Rok wydania 1990.
|

|
10 Little Robots Gra edukacyjna dla najmłodszych ucząca matematyki oraz obsługi klawiatury i składa się z pięciu zadań, z których wszystkie dotyczą robotów. Historia robotów: interaktywna rymowanka, w której czytana jest historia, a gracz musi uzupełnić, ile robotów pozostało. Dopasowywanie liter: gra pokazuje literę, a gracz musi zlokalizować ją na klawiaturze i nacisnąć. Policz roboty: wyświetlanych jest kilka robotów, a gracz musi je policzyć i wprowadzić właściwą cyfrę. Dodawanie robotów: gracz musi odpowiedzieć na proste problemy z dodawaniem, wpisując odpowiednią sumę. Konstruowanie robotów: gracz dostaje możliwość zbudowania robota. Rok wydania 1987.
|

|
1000 Miglia Gracz ma za zadanie przejechać przez szereg etapów trasy w swoim rozklekotanym samochodzie z lat 20-tych. Utrzymanie limitów czasowych w każdym punkcie jest kluczowe dla pozostania w grze. Na początku należy rozważnie wybrać samochód oraz części zamienne, które mogą się przydać na wypadek różnych awarii. Następnie należy przydzielić dla swoich dwóch kierowców punkty umiejętności, odporności i mechaniki, a także wybrać ulubioną część trasy wyścigu. Podczas jazdy zmieniają się warunki atmosferyczne i czasami samochód może ulec awarii wymagającej naprawy. Jeśli tak się stanie, gracz straci kilka cennych minut, o ile nie ma odpowiedniej części zamiennej. Rok wydania 1991.
|

|
1000cc Turbo Gra wyścigowa z widokiem kierowcy motocykla. Wśród czterech motocykli dostępne są wyścigi szosowe i enduro. Długość wyścigu może wynosić od 1 do 9 okrążeń. Rok wydania 1990.
|

|
109 Prosta strzelanina stworzona przy użyciu silnika SEUCK, w której gracz lata myśliwcem Messerschmitt 109 podczas II wojny światowej i walczy z nadlatującymi samolotami wroga. Rok wydania 1991.
|

|
1497: Five Years After Gra strategiczna, w której gracz zostaje wysłany, aby odkrywać i podbijać Nowy Świat dla swojego władcy. Gra rozpoczyna się pięć lat po odkryciu Nowego Świata. Gracz wciela się w kapitana statku towarowego, a jego misją jest pokonanie wszystkich rywalizujących ze sobą potęg w Nowym Świecie. Rok wydania 1996.
|

|
17+4 Klasyczna gra w oczko dla pięciu graczy, w której należy uzyskać nie więcej niż 21 punktów. Przed dobieraniem kart każdy gracz ustala wysokość stawki i umieszcza ją w puli. Następnie dobiera karty by uzyskać wartość najbliższą wygranej czyli 21 punktów. Jeśli wartość ta zostanie przekroczona, to gracz przegrywa i traci zastawione pieniądze. Gra się kończy w przypadku utraty wszystkich oszczędności. Rok wydania 1991.
|

|
1869 Jako XIX-wieczny kupiec-nowicjusz, gracz musi kupić statek, znaleźć załogę, załadować kilka towarów i płynąć po horyzont, aż dotrze do portu z zapotrzebowaniem na posiadane towary. Następnym krokiem jest rozwój poprzez kupowanie kolejnych statków, tworzenie regularnych szlaków handlowych i stanie na czele prawdziwej firmy handlowej. 1869 skupia się na zarządzaniu i ekonomii, a nie na akcji. Żeglowanie polega na wytyczaniu trasy, a następnie obserwowaniu upływających dni, przerywanych jedynie przez sporadyczne zdarzenia losowe. Zasadniczo, główne działania to planowanie tras, zwracanie uwagi na bardzo dochodowe zadania specjalne, w których liczy się czas i staranie się aby nie zbankrutować. Rok wydania 1992.
|

|
1943 The Battle Of Midway Akcja gry toczy się na Pacyfiku podczas II wojny światowej, u wybrzeży atolu Midway. Celem jest zaatakowanie japońskiej floty powietrznej, która zbombardowała amerykański lotniskowiec gracza, ściganie wszystkich japońskich sił powietrznych i morskich, przelot przez 16 poziomów gry, dotarcie do japońskiego pancernika Yamato i zniszczenie go. W grze wykorzystuje się dwa przyciski dwa przyciski: jeden do zwykłych ataków (z kilkoma rodzajami broni), a drugi do akcji specjalnych. W przeciwieństwie do gry 1942, gracz ma tylko jedno życie i jeden uzupełniany licznik energii. Zniszczenie całej formacji czerwonych samolotów wroga skutkuje ulepszeniem, takim jak zwiększenie zdrowia lub tymczasowa broń specjalna, która zastępuje domyślne podwójne działko. Rok wydania 1987.
|

|
1945 Remix`97 Gracz wciela się w postać pilota amerykańskiego myśliwca P-38 Lightning z czasów II wojny światowej i bierze udział w niebezpiecznej misji przeciwko japońskiej marynarce wojennej. W dalszych etapach oprócz samolotów pojawiają się czołgi gdy gracz znajdzie się nad terenami lądowymi wroga. Rok wydania 1997.
|

|
1st Division Manager Piłkarska gra, w której gracz wciela się w managera drużyny. Gracz ma do dyspozycji szereg ikon niezbędnych do zarządzania: bazą danych, treningami i transferem zawodników, analizą nadchodzących spotkań, edycją składu drużyny, finansami, itd. Można także sprawdzić osiągnięcia ligowe. Ikona z boiskiem rozpoczyna mecz. Sam mecz widziany jest z góry i przebiega samoczynnie wyświetlając wydarzenia i akcje zawodników w górnej części ekranu. Po meczu pojawia się raport podsumowujący o kontuzjach zawodników, wynikach innych meczów i finansach na dany tydzień. Rok wydania 1992.
|

|
20000 Leagues Under The Sea Gra oparta na powieści Julesa Verne'a z 1870 roku. 5 lipca 1867 roku rząd postanowił zwodować słynny statek "Abraham Lincoln", który wyruszył na trop morskiego potwora. W wyprawie wziął udział wielki francuski profesor pan Arronax. Tygodnie mijały bez żadnych oznak obecności potwora w okolicy, gdy pewnego dnia, 300 mil od brzegów Wyspy Królowej Charlotty... trzech członków ekspedycji wyruszyło na pokładzie Nautilusa, łodzi podwodnej, którą nawigował kapitan Nemo. Gracz przejmuje rolę Arronaxa, by rozwikłać tą niezwykłą zagadkę. Większość gry dzieje się na pokładzie Nautilusa, który składa się z trzech pomieszczeń: salonu, pokoju kontrolnego i biblioteki. Tam gracz może manipulować przedmiotami i rozmawiać z ludźmi, by otrzymywać podpowiedzi, co robić dalej i jaki jest stan statku. Czasami gracz będzie mógł opuścić łódź podwodną, aby zbadać inne lokacje i rozwiązać zagadki w celu otrzymania dodatkowych wskazówek lub powalczyć z rekinami. Gra toczy się w czasie rzeczywistym, co oznacza, że kluczem do sukcesu jest znalezienie się w odpowiednim miejscu w odpowiednim czasie. Tego typu podejście może skutkować niemożnością ukończenia gry. Z tego samego powodu gracz musi również obserwować nastrój kapitana Nemo. Jeśli go rozzłości, np. manipulując przy instrumentach statku, zamyka on gracza w jego kajucie na kilkanaście dni, co skutkuje upływem cennego czasu. Rok wydania 1988.
|

|
3001 O`Connors Fight Gracz wciela się w rolę Johna O'Connora, jednego z sześciu kosmicznych lordów, którzy walczą o dominację nad kosmicznym imperium. Główne menu gry składa się z dwóch części: mapy kosmosu ze wszystkimi planetami (w animowanym 3D lub w widoku z góry) oraz menu z maksymalnie czterema poleceniami. Podstawową zasadą jest to, że lordowie muszą odwiedzać posiadane planety, aby dostosować swoją produkcję: statki kosmiczne są używane do obrony planet, a paliwo jest wymagane do poruszania się po imperium. Więcej planet zdobywa się atakując je. Wynik jest obliczany automatycznie i opiera się na liczbie broniących lub atakujących oddziałów. Szczególny przypadek ma miejsce, gdy na atakowanej planecie znajduje się władca kosmosu: zwycięzca walki natychmiast otrzymuje wszystkie planety przegranego. Lord zostaje trwale usunięty z gry po drugiej osobistej porażce. Celem gry jest zjednoczenie wszystkich planet pod rządami O'Connora. Czasami pojawia się sekwencja akcji, w której gracz musi kierować statkiem kosmicznym omijając przeszkody. Rok wydania 1990.
|

|
3D Galax Jak sama nazwa wskazuje, 3D Galax przenosi koncepcję gry Galaxian w trzeci wymiar. Gra widziana jest z perspektywy pierwszoosobowego kokpitu, gdzie fale kosmitów zbliżają się do gracza i muszą zostać zniszczone za pomocą pocisków. W przeciwieństwie do oryginału, obcy nigdy nie strzelają, a jedynym zagrożeniem jakie stanowią jest możliwość kolizji z nimi. Formacje obcych zmieniają się co cztery fale, ale nie wcześniej niż po przejściu etapu bonusowego obejmującego nawigację po polu asteroid. Rok wydania 1989.
|

|
3D Pool Trójwymiarowa gra bilardowa, wyposażona w pełni obrotowy stół i zmienny punkt widzenia. Tempo, obrót i kąt każdego strzału można precyzyjnie ustawić przed jego wykonaniem. W grze dostępny jest również tryb trick-shot, praktyka, demonstracja oraz gra dla dwóch osób. Rok wydania 1989.
|

|
3D World Boxing W tej grze bokserskiej można wybierać spośród kilkudziesięciu bokserów z różnymi atrybutami w takich dziedzinach umiejętności jak siła, obrona i uderzenia. Można zagrać pojedynczą walkę lub całe mistrzostwa. Rok wydania 1992.
|

|
3D World Soccer Symulator piłki nożnej, w którym gracz kontroluje dowolnego członka drużyny, z wyjątkiem bramkarza. Kontrola jest częściowo bezpośrednia, częściowo taktyczna: ogólnie rzecz biorąc, gracz może swobodnie poruszać kontrolowanym członkiem drużyny, dopóki nie zostanie naciśnięty przycisk strzału, po czym ikona nad jego głową wskazuje, jaki rodzaj akcji wykona, na przykład podanie, strzał na bramkę lub atak. Działanie to jest zazwyczaj automatyczne: na przykład, jeśli wybrano atak, członek drużyny spróbuje podążać za przeciwnikiem z piłką i spróbuje wykonać wślizg, gdy będzie wystarczająco blisko. Gra jest przeznaczona tylko dla jednego gracza. Po przerwie punkt widzenia zmienia się tak, że gracz zawsze stoi twarzą do bramki drużyny przeciwnej. Dostępne tryby gry to pojedynczy mecz, turniej pucharowy i mistrzostwa. Rok wydania 1992.
|

|
3D World Tennis Prosta symulacja tenisa z elementami zarządzania doskonaleniem różnych umiejętności zawodnika, wygrywając mecze i nagrody pieniężne oraz awansując w rankingach. Dostępne są 4 różne rodzaje konkurencji: Mecz singlowy, Turniej singlowy, Wielki Szlem i ATP Tour. Gracz musi być zakwalifikowany do gry w dwóch ostatnich konkurencjach na podstawie swojego aktualnego rankingu. Pokonanie wyżej notowanych przeciwników przyspieszy awans w rankingu. Widok gry pokazany jest bezpośrednio zza gracza, ale podczas zbliżania się do siatki, ulega skalowaniu. W dolnej części ekranu znajdują się zdjęcia graczy i wykresy słupkowe umiejętności, a także mały widok z góry pokazujący pozycje graczy na korcie. Rok wydania 1992.
|

|
3DBreakout Gra, w którą warto zagrać z czerwono-niebieskimi okularami 3D. Zadaniem gracza jest odbijanie piłki od paletki znajdującej się na podłodze pomieszczenia oraz zlikwidowanie jak największej ilości płytek na suficie i na ścianach. Rok wydania 1986.
|

|
4 Get It Zadaniem gracza jest łączenie jednakowych ze sobą klocków tak, aby wszystkie usunąć z planszy zanim skończy się czas. Rok wydania 1992.
|

|
4 Lynx 4 Gra dla maksymalnie czterech graczy z wbudowanym systemem punktacji. Siatka składa się z różnych kształtów i gdy gracz połączy swoim kolorem cztery z rzędu w poziomie, pionie lub po skosie, otrzymuje punkty w zależności od rodzaju połączonych kształtów. W opcjach można wyłączyć grawitację, co pozwala na wybieranie kształtów w dowolnym miejscu na planszy. Rok wydania 1997.
|

|
4-Way Lynx Gra logiczna, w której zadaniem gracza jest łączenie korytarzy w taki sposób aby zabarwiały się one na czerwono. Bloczki można obracać i w każdej planszy muszą być zaliczone wszystkie cele związane z ilością połączeń. W dalszych planszach manipulacja bloczkami polega na ich przesuwaniu korzystając ze strzałek znajdujących się na obrzeżach planszy. Rok wydania 1990.
|

|
4D Sports Boxing Wbrew pozorom nie jest czysto zręcznościowa gra oparta na boksie, która ma na celu odtworzenie tego sportu w najdrobniejszych szczegółach. Oferowane ruchy obejmują wszystkie ciosy górne i haki prawdziwej walki, a gracze są zaprojektowani tak, aby poruszać się realistycznie. Gracz przechodzi przez kolejne etapy, mierząc się z coraz trudniejszymi zawodnikami, a w międzyczasie może trenować swojego boksera. Dostępne są również powtórki akcji, dzięki czemu można przejrzeć wszystkie najciekawsze momenty. Rok wydania 1991.
|

|
4D Sports Driving Symulator jazdy samochodów wyścigowych i nie tylko po torze z przeszkodami. Przed rozpoczęciem rozgrywki gracz może wybrać jednego z wielu przeciwników oraz jeden z dziesięciu pojazdów różniących się masą, prędkością, zwrotnością, wytrzymałością i kształtem deski rozdzielczej. Podczas jazdy należy dopasowywać prędkość tak, aby można było bezpieczne pokonać zbliżającą się przeszkodę. Nieudana próba przeważnie kończy się rozbiciem samochodu i przegraniem wyścigu. Gra oferuje niezwykłe obiekty kaskaderskie, w tym pętle, korkociągi i mosty. Możliwe jest oglądanie wyścigów w natychmiastowej powtórce z różnych kątów kamery. Gra zawiera również edytor tras. Rok wydania 1990.
|

|
4x4 Off-Road Racing Oprócz samego wyścigu, gra ma znaczne możliwości modernizacji pojazdu. Gracz ma do wyboru jeden z czterech pojazdów różniących się wagą, prędkością maksymalną, wytrzymałością, pojemnością itp., a zatem nadające się do różnych tras. Na początku należy kupić ulepszenia i akcesoria naprawcze oraz paliwo. Wyścigi odbywają się na jednej z czterech tras o zróżnicowanej nawierzchni - błoto, śnieg, pustynia i góry. Każdy z nich jest pełen przeszkód, które można skrupulatnie omijać, albo przejechać przez nie, co wiąże się z ryzykiem uszkodzenia podzespołów pojazdu. Rok wydania 1988.
|

|
5.Kolonne Gracz prowadzi trzyosobowy oddział żołnierzy i przedziera się przez mocno uzbrojone koszary wroga. Oddział wyposażony tylko w karabin maszynowy musi sobie poradzić z nadchodzącymi żołnierzami, pojazdami opancerzonymi, bunkrami, działami i innym arsenałem wojskowym. Rok wydania 1992.
|

|
5k Invaders! Zadaniem gracza jest zestrzelenie wszystkich obcych zanim zejdą na Ziemię. Rok wydania 1997.
|

|
5th Gear Celem gry jest przejechanie od początku toru do jego końca w określonym czasie, unikając przeszkód i eliminując (za pomocą karabinu maszynowego) inne pojazdy. Trasy nie są drogami, ale przypominającymi labirynt torami przeszkód. Gotówkę zdobywa się poprzez ukończenie poziomów, przy czym początkowo gracz posiada 10000$. Fundusze te można wydać w warsztatach samochodowych na zakup dodatkowego paliwa, naprawę pancerza i różne dodatki obejmujące turbo-skok oraz wodoodporność. Rok wydania 1990.
|

|
6 Tris Klon Tetrisa, który posiada kilka unikalnych funkcji, w szczególności wiele trybów dla sześciu graczy. Można grać w sześć oddzielnych gier jednocześnie lub walczyć w dwóch różnych trybach gry. W trybie „All against all” za każdym razem, gdy gracz zdobędzie dwie lub więcej linii, są one przekazywane wszystkim innym graczom, a w trybie „Against locals” rzędy są przekazywane sąsiadującym graczom. Rok wydania 1994.
|

|
688 Attack Sub Gra o okrętach podwodnych z dziesięcioma misjami, które można rozegrać zarówno amerykańskimi, jak i radzieckimi okrętami podwodnymi. Gra skupia się na operowaniu kilkoma stanowiskami, z których gracz może korzystać (sonar, torpedownia, nawigacja, sterownia, radio i peryskop), ale większość obowiązków można przekazać członkom załogi. Rok wydania 1990.
|

|
7 Colors Zadaniem gracza jest wybieranie kolorowych kryształów tak aby zając większy obszar od przeciwnika. Rok wydania 1991.
|

|
9 Lives Kotka Claudette została porwana przez naukowców, którzy chcą wykorzystać ją do eksperymentów. Kot Bob nie może na to pozwolić i wyrusza jej na ratunek. 9 Lives to gra platformowa na czterech poziomach. Długość skoków jest zmienna, w zależności od tego, jak długo wciśnięty jest przycisk skoku. Bonusowe przedmioty do zebrania obejmują śmigła, umożliwiające lot. Bob może tymczasowo ogłuszyć przeciwników, uderzając w nich swoją kulą na sznurku. Kontakt z wrogami lub zagrożeniami powoduje zmniejszenie paska energii i jeśli osiągnie on wartość zero, kot traci jedno życie. Jak sugeruje tytuł, może się to zdarzyć osiem razy, zanim dziewiąta śmierć zakończy grę. Rok wydania 1990.
|
|
|