A Prehistoric Tale Gracz wciela się w rolę podróżnika w czasie, którego zadaniem jest uratowanie jaj dinozaurów przed zagładą. W tym celu należy zbierać jaja i zamykać w klatce wyklute dinozaury przeskakując nad nimi. Niektóre jaja schowane są pod kamieniami, które można strącać. Z czasem na planszy pojawią się latające lub skaczące stworzenia i aby je przegonić należy wypuścić wcześniej zabraną mysz. Jednorazowo można posiadać tylko trzy jaja i należy je zanosić do portalu. Dopiero zabranie skrzynki pozwala na ciągłe ich zbieranie. Po zebraniu jaj i zamknięciu wszystkich wyklutych dinozaurów należy wejść do portalu i przenieść się do kolejnego poziomu. Rok wydania 1990.
A.G.E. Advanced Galactic Empire A.G.E. jest to pierwszoosobowa gra polegająca na eksploracji planety, wykonana w technice 3D. Podczas jazdy gracz na swojej drodze napotka niebezpieczne potwory oraz pułapki, z którymi należy sobie radzić przy pomocy znalezionych przedmiotów. Niektóre napotkane istoty są przyjaźnie nastawione i można od nich dostać ciekawe gadżety. Interfejs gry jest dość rozbudowany ale łatwy do opanowania. Pojazd gracza może poruszać się tylko wytyczonymi trasami. Rok wydania 1991.
A.M.C. Astro Marine Corps Akcja rozgrywa się na planecie Dendar, gdzie gracz został wysłany z Centralnej Bazy Korpusu Morskiego Astro znajdującej się w konfederacji SOKK, około 3 miliony lat świetlnych od Ziemi. Ta niegościnna planeta jest pierwszym celem przerażających Dewastatorów, przestępców wszystkich ras, którzy połączyli siły aby podbić całą galaktykę. W związku z tym nie zawahano się wysłać najlepszego człowieka, który odzyskuje siły po pobycie w stanie hibernacji... Gra składa się z dwóch części. W pierwszej zadaniem gracza jest przejęcie dobrze chronionego statku Dewastatorów. Na szczęście bezzałogowy statek kosmiczny orbitujący wokół planety, co jakiś czas wysyła kontenery z użytecznym ekwipunkiem, na które polują również wrogowie i czasem ich zawartość podmieniana jest na przykre niespodzianki. Gracz wyposażony jest w karabin oraz granaty i na swojej drodze oprócz oddziałów Dewastatorów napotka niezwykle niebezpieczne zwierzęta zamieszkujące Dendar. Niektóre z nich ukrywają się w ziemi, jak żarłoczne kwiaty, które nieuważnego „spacerowicza” połykają w całości. Warto jest także wrzucać granaty do dziur skrywających ogromne mięsożerne czerwie. Na końcu etapu czeka potężna bestia, której pokonanie pozwoli przejąć statek i polecieć na planetę Dewastatorów. W tej części zadaniem gracza jest zniszczenie głównej siedziby wroga najeżonej mechanicznymi systemami obronnymi. Tak jak poprzednio, oprócz jednostek wroga gracz natknie się na zmasowany atak stworzeń zamieszkujących planetę. Dodatkowo dostęp do bazy chronią potężne roboty oraz niezniszczalnie bariery laserowe, które należy zneutralizować likwidując ich generatory. Rok wydania 1990.
A-10 Tank Killer Symulacja pozwalająca zasiąść za sterami samolotu A-10 Thunderbolt II, znanego również jako "Warthog". Jak sama nazwa gry wskazuje, jest on używany głównie do polowania na czołgi wroga, ale także do niszczenia dróg i mostów. Samolot jest uzbrojony w 30-milimetrowe działko Avenger, które może strzelać około 70 razy na sekundę oraz pięć rodzajów rakiet o różnym przeznaczeniu. Na początku dobrze jest wykonać misje treningowe z wyborem niezniszczalności samolotu aby nauczyć się wykonywać powierzone misje. Działania podjęte w każdej misji mają swoje konsekwencje w kolejnych. Niezniszczone cele będą pojawiać się w kolejnych misjach utrudniając w ten sposób ich ukończenie. Rok wydania 1991.
A-Mopoly Niemieckojęzyczny klon Monopoly. Zadaniem gracza jest kupowanie, handlowanie i budowanie nieruchomości. Zbierając opłaty należy doprowadzić przeciwników do bankructwa. Rok wydania 1990.
A-Train Gracz wciela się w rolę szefa, którego celem jest stworzenie imperium kolejowego, zapewniającego udany system transportu masowego, będący inspiracją dla całego świata. Innym celem jest zapewnienie warunków dla rozwoju wybranego miasta. Istnieje wiele różnych miejsc, w których można założyć działalność gospodarczą. Największe zyski przynoszą przewozy pasażerskie, które można zaplanować tak, aby zabierały pasażerów w porach dnia, w których jest największy popyt. Jednak w dłuższej perspektywie miasto musi się rozwijać. Wymaga to uruchomienia pociągów, które przewożą zasoby do miejsc, w których są one potrzebne. Zasoby te są wykorzystywane do budowy domów i innych budynków, co zwiększa liczbę pasażerów pociągów podmiejskich. W miarę rozwoju miasta będą powstawać nowe firmy, takie jak stadiony, biurowce i ośrodki narciarskie. Gracz może również budować własne firmy, których sukces będzie zależał między innymi od lokalnej populacji, obecności konkurencyjnych firm, a nawet zmian pór roku. Kolejnym sposobem na zarabianie pieniędzy jest giełda. Gracz może również obserwować zmiany pór roku - zimą można zobaczyć śnieg, a z okazji Nowego Roku - pokazy fajerwerków. Rok wydania 1992.