A

A 320 (1988)

A 320
Samochód zaparkowano w pobliżu wejścia do terminalu lotniska. Dzień zapowiada się dobrze. Lot jest za kilka godzin, więc można przygotować się do startu... Gracz wciela się w postać pilota airbusa "A 320", który niespodziewanie zostaje wciągnięty w akcję terrorystyczną zorganizowaną przez piratów lotniczych. Fabuła podzielona jest na trzy części: dwie fazy przygodowe typu wskaż i kliknij rozgrywające się na lotnisku i na wyspie terrorystów oraz uproszczona faza symulatora lotu. Podczas fazy przygody w czasie rzeczywistym na lotnisku należy przemieszczać się między lokacjami, wchodzić w interakcje z ludźmi i przedmiotami, aby zdobyć informacje o kanałach radiowych, częstotliwości, numerze trasy, czasie startu, które różnią się w każdej rozgrywce. Po zajęciu miejsca w kokpicie gra przechodzi w symulator lotu. Należy wykonać start, włączyć radio i odebrać pierwszą transmisję od piratów, którzy poinformują gracza o czynnościach, które należy wykonać lub airbus zostanie zniszczony. Na koniec kierują airbusa z pasażerami na wyspę piratów, gdzie należy wylądować. Podczas fazy przygody w czasie rzeczywistym na wyspie należy znaleźć dom terrorysty, dostać się do niego i pokonać jego szefa za pomocą pistoletu. Rozgrywka toczy się w widoku pierwszoosobowym, w którym gracz porusza kursorem po ekranie, aby przenieść się w określone miejsce, zbierać, używać lub wchodzić w interakcje z przedmiotami, a także rozmawiać z osobami. Rok wydania 1988.

A Bridge Too Far (1984)

A Bridge Too Far
Zadaniem gracza jest w określonym czasie powstrzymanie najazdu czołgów przeprawiających się przez most. Każdy z nich porusza się z różną prędkością i trzeba zrzucić bombę w odpowiednim momencie aby trafić w cel. Kolejną bombę można zrzucić po zniknięciu poprzedniej. Rok wydania 1984.

A Chance In Hell! (2014)

A Chance In Hell!
Gra przygodowa stworzona przy pomocy 3D Construktor Kit. Gracz porusza się po lokacjach szukając przedmiotów niezbędnych do ukończenia gry. W tym celu należy używać celownika i przycisku strzału by zabrać przedmiot lub wykonać akcję z aktywnym obiektem. W miejscu, gdzie znajduje się chorągiewka jest zejście z klifu, a do wody można wejść tylko z wyposażeniem nurka. Tego typu rozwiązań w grze jest wiele, co wymaga od gracza spostrzegawczości i eksperymentowania. Rok wydania 2014.

A Cow Tale (2022)

A Cow Tale
Gracz kieruje dwiema krowami, którymi musi przeskakiwać zbliżające się przeszkody. Jedna krowa znajduje się u góry ekranu, a druga na dole. Przeszkody natomiast pojawiają się w różnym interwale czasowym więc należy skupić uwagę na obydwóch krowach. W pierwszym etapie do przeskoczenia są tylko płoty, a w następnych pojawiają się ptaki oraz inne przeszkody. Rok wydania 2022.

A Day At The Races (1987)

A Day At The Races
Gra hazardowa, w której gracz decyduje jaką stawkę zakładu postawić na jednego z czterech koni wyścigowych. Każda wygrana pomnaża założone pieniądze przez wartość zależną od typowania szans na zwycięstwo danego konia. Gra kończy się gdy gracz straci wszystkie pieniądze.

A Fond La Caisse (1989)

A Fond La Caisse
Gracz kieruje pojazdem wyścigowym i jego zadaniem jest zebranie wszystkich kropek znajdujących się na planszy. W zadaniu przeszkadza drugi kierowca, który stara się doprowadzić do kolizji obu pojazdów. Rok wydania 1989.

A Knight`s Travel (2021)

A Knight`s Travel
Gracz wciela się w postać rycerza uwięzionego w ogromnym zamczysku pełnym wrogich strażników. W każdym pomieszczeniu należy pokonać wszystkich strażników aby otworzyło się przejście do kolejnego. Rycerz wyposażony jest w miecz o ograniczonym zasięgu rażenia. W dalszych etapach gracz napotka strażników strzelających i ścigających. Zebranie serduszka całkowicie odnawia utraconą energię. Rok wydania 2021.

A Peasants Tale (1987)

A Peasants Tale
Gracz wciela się w postać rycerza z mieczem i tarczą, który przemierza tajemniczą krainę strzeżoną przez wrogie istoty. Rycerz gracza jest leworęczny i należy się tak ustawiać do zadania ciosu, aby trafić w przeciwnika. Tarczą można parować ciosy, a z pokonanych wrogów wypadają miecze. W zamku można znaleźć żywność uzupełniającą energię oraz schody prowadzące na niższe lub wyższe piętra. Zadaniem gracza jest odnalezienie uwięzionej księżniczki oraz wehikułu czasu i ucieczka do innej epoki. Rok wydania 1987.

A View To A Kill (1985)

A View To A Kill
Nazywasz się Bond - James Bond, najlepszy tajny agent na świecie, a teraz rozpoczynasz jedną z najważniejszych misji w swojej karierze. Porażka to najgorsza rzecz, jaka może się graczowi przytrafić. Głównym zadaniem jest odkrycie, jaki nikczemny plan uknuł Max Zorin, pozbawiony skrupułów europejski magnat elektroniczny  i uniemożliwienie mu jego realizacji. Niezbędne informacje znajdują się w trzech głównych miejscach. Paryż, gdzie należy nawiązać kontakt z May Day, aby zdobyć ważną wskazówkę. Płonący ratusz w San Francisco i wreszcie kopalnia srebra w Dolinie Krzemowej, gdzie należy zebrać informacje w całość i ostatecznie udaremnić plany Maxa Zorina. Rok wydania 1985.

A Week In The Life Of The Thing! (1988)

A Week In The Life Of The Thing!
Gra przygodowa, w której przy pomocy genetycznie wyhodowanego stworka oraz jego robotycznej kuli w ciągu jednego tygodnia, należy wykonać szereg zadań, by odnaleźć władcę i powstrzymać nuklearną zagładę palnety. Stworek może się teleportować do innych stref przy pomocy budki telefonicznej, a zadania polegają na zbieraniu przedmiotów pasujących do siebie i ich używaniu np. butelka mleka i otwieracz do butelek. Rok wydania 1988.

Aaargh! (1988)

Aaargh!
Gracz wciela się w postać cyklopa i bierze udział w rywalizacji o legendarne złote jajko. Zwykłe jajka ukryte są w różnych obiektach dwunastu miast wyspy Darance i aby je znaleźć, należy dokonać niemalże ich całkowitego zniszczenia. Budynki można rozwalać na dwa sposoby, uderzając w nie pięściami lub podpalając ognistym wydechem. Oprócz jajek, w zniszczonych budynkach można znaleźć wiele innych użytecznych przedmiotów. Znalezienie jaja nie gwarantuje jego posiadania, gdyż trzeba jeszcze stoczyć walkę z konkurentem i tylko zwycięzca będzie miał prawo je zabrać.  Rok wydania 1988.

Aahku Al Rescate (2011)

Aahku Al Rescate
W każdej planszy zadaniem gracza jest zdobycie klucza i udanie się do wyjścia oznaczonego literą E. Należy przy tym unikać konfrontacji z wrogami i uważać, aby nie wpaść do sadzawki wypełnionej wodą. Rok wydania 2011.

Abecedario (1985)

Abecedario
Zadaniem gracza jest przy pomocy wózka widłowego ułożyć wszystkie litery w magazynie w kolejności alfabetycznej. Wózek bez załadowanej litery może się poruszać w dowolnym kierunku. Po załadowaniu jego ruch jest ograniczony tylko do ruchu poziomego i aby przenieść się wyżej należy skorzystać z systemu wind. Każda litera może być przewieziona tylko na odległość dziesięciu kroków, każdy krok powyżej generuje punkty ujemne. Po ułożeniu wszystkich liter należy grę zakończyć klawiszem Z, by zobaczyć statystyki wykonanej pracy. Rok wydania 1985.

Absurdity (1985)

Absurdity
Zadaniem gracza jest uratowanie bardzo chorego przyjaciela. Aby to zrobić, należy dostać się do jego ciała i walczyć z wirusami tej choroby. Jednak poruszanie się po ludzkim ciele wymaga zmniejszenia się do rozmiarów mikroskopijnych, a taka transformacja jest kosztowna. Aby zdobyć potrzebne pieniądze, należy więc dokonać napadu na bank, który jest bardzo dobrze chroniony. Następnie, po zmniejszeniu rozmiarów, gracz będzie eksplorował wnętrze swojego mikrokomputera i dopiero po zwycięskim przejściu tych pierwszych prób będzie można zmierzyć się z chorobą. Podczas wędrówki konieczne będzie znalezienie różnych przedmiotów i odpowiednio ich użyć. Nie mało w grze jest też logicznych zagadek. Każda znaleziona informacja może być kluczem do wykonania zadania. Rok wydania 1985.

Abu Simbel Profanation (1986)

Abu Simbel Profanation
Jedna z najtrudniejszych gier na komputery 8-bitowe, która łączy elementy zręcznościowe z przygodowymi. Gracz wciela się w postać różowego stworka uwięzionego w wybudowanej przez Ramzesa II egipskiej świątyni Abu Simbel. Jedynym celem gry jest wydostanie się z tego niegościnnego miejsca pełnego wrogich istot i pułapek. Świątynia posiada 45 pomieszczeń o różnym stopniu trudności. Pokonywanie pułapek wymaga niesamowitej precyzji liczonej nawet w ułamkach sekundy. Zależnie od sytuacji, postać gracza może wykonać niski lub wysoki skok, co jest ważne przy omijaniu niektórych przeszkód. Podczas wędrówki gracz natknie się na charakterystyczne kamienne płyty, drzwi i statuy, których przesunięcie wymaga zastosowania wcześniej znalezionego klucza w formie hieroglificznych znaków. Niektóre pokoje posiadają dwa zejścia w dół, z których jedno jest śmiertelną pułapką w postaci ostrych kolców. Biorąc pod uwagę fakt, że postać gracza po utracie życia rozpoczyna w miejscu wejścia do pomieszczenia, to wpadnięcie w pułapkę z kolcami wiąże się z permanentnym zakończeniem gry. Rok wydania 1986.

Abyssal (2022)

Abyssal
Prosta strzelanina, w której zadaniem gracza jest przepłynąć uzbrojoną łodzią podwodną trzy długie etapy pełne wrogich istot. Na końcu każdego etapu walka z trudnym przeciwnikiem. Każda kolizja zabiera energię, która uzupełnia się po zaprzestaniu strzelania. Rok wydania 2022.

Academy (1987)

Academy
Kontynuacja kosmicznej strzelaniny Tau Ceti. Gracz wciela się w rolę studenta akademii zaawansowanego pilotażu, którego zadaniem jest ukończenie dwudziestu symulowanych misji bojowych na różnych planetach. Niezależne misje wykorzystują rozwiązania zastosowane w Tau Ceti, jednakże ograniczono wpływ podejmowanych decyzji na późniejsze wybory. Dzięki temu zmniejszona została złożoność zarządzania. Przed rozpoczęciem misji, gracz może zmienić nazwę oraz dostosować parametry statku stosownie do wykonywanych zadań. Niezależnie od tego, jaki statek zostanie wybrany, jego sterowanie realizowane jest z perspektywy pierwszej osoby siedzącej przed szeregiem dostępnych kontrolek umieszczonych na kokpicie. Wszystkie statki poruszają się po powierzchni planety i uzbrojone są w broń laserową, pociski oraz flary. Większość misji polega na niszczeniu wrogich robotów bojowych. Warto zwracać uwagę na wskaźniki określające ilość posiadanego paliwa oraz amunicji, które można uzupełnić po zadokowaniu w odpowiednich budynkach. Rok wydania 1987.

Ace (1986)

Ace
Ogromna flota wroga zaatakowała południowe wybrzeże USA. Dziesiątki czołgów i helikopterów przetaczają się przez Tampę na Florydzie i Atlantę w Georgii. Eskadry myśliwców wroga krążą w powietrzu nad Południową Karoliną i zmierzają w kierunku Waszyngtonu.  Gracz jest jedynym ocalałym pilotem myśliwskim i ma do dyspozycji trzy ostatnie samoloty bojowe. Każdy z nich znajduje się w jednej z naszych trzech baz lotniczych. Zadaniem gracza jest atakować i niszczyć przeważające liczebnie siły powietrzne i naziemne wroga. Dopiero wtedy można spróbować zniszczyć ich prawie niezwyciężoną marynarkę wojenną. Rok wydania 1986.

Ace 2 (1987)

Ace 2
Klasyczna symulacja lotniczych walk powietrznych osadzona we współczesnych realiach. Gra ma bardzo silny charakter zręcznościowy polegający na toczeniu walk z wrogimi samolotami. W grę można grać z ludzkim lub komputerowym przeciwnikiem i wygrywa ten, który zniszczy wszystkie samoloty rywala. Rok wydania 1987.

Ace Of Aces (1986)

Ace Of Aces
Aby stać się asem przestworzy gracz ma za zadanie wykonać cztery karkołomne misje bojowe polegające na bombardowaniu wyznaczonych celów. Gra składa się z dwóch części: w pierwszej dokonywany jest wybór misji oraz wyposażenia samolotu w paliwo i amunicję, a druga skupia się na wykonywaniu zadania. Akcja gry widoczna jest z wnętrza samolotu, gdzie w dolnej części ekranu znajduje się kokpit zawierający kompas, wskaźniki szybkości, nachylenia względem horyzontu, wysokości, uszkodzeń oraz skaner. Dostępne są także ekrany podglądu skrzydeł zawierające niezbędne informacje na temat pracy silników. Obszar mapy wskazuje cele, samolot gracza oraz atakujące samoloty wroga. Jest jeszcze ekran wyrzutni bomb, który uaktywnia się dopiero podczas bombardowania przy obniżonej prędkości do stu węzłów i na wysokości tysiąca stóp. Bombardowanie polega na nakierowaniu kursora nad cel, co spowoduje automatyczne zrzucenie pocisków. Po wykonaniu zadania należy powrócić do bazy, gdzie podliczone zostaną punkty za zniszczone cele, jednostki wroga oraz za zaoszczędzoną ilość amunicji. Rok wydania 1986.

Ace's Count As One

Ace's Count As One
Bardzo prosta gra karciana polegająca na odgadywaniu, czy kolejna karta jest większa, czy mniejsza od poprzedniej.

Acey-Ducy

Acey-Ducy
Gracz zaczyna rozgrywkę z pulą 40$ i na początku losowane są dwie karty np. 3 i 9. Następnie gracz obstawia dowolną kwotę i jeśli kolejna karta mieści się w przedziale 3-9 to wygrywa, a jeśli nie, to przegrywa. W przypadku, gdy zostaną wylosowane dwie karty o jednakowej wartości lub prawdopodobieństwo wygrania jest nikłe, to można nie obstawiać zakładu wpisując zero lub wciskając klawisz ENTER.

Acolyte (1989)

Acolyte
Gracz wciela się w postać uwięzionego w ogromnym zamku nieszczęśnika okradzionego ze swojej ludzkiej postaci przez złego czarownika Borderona. Jedynym sposobem na powrót do normalności jest ucieczka z tego niegościnnego miejsca pełnego wrogich istot. W tym celu należy zebrać magiczne klejnoty rozrzucone po całym zamku, które wypełnią szklaną fiolkę zielonym płynem. Płyn ten posłuży do utworzenia złotego klucza otwierającego ukrytą w zamku skrzynię, w której znajdują się części magicznego mechanizmu zamykającego. Mechanizm ten należy przenieść do głównego wejścia i zamontować go w ogromnych dębowych drzwiach. Wykonanie tej czynności spowoduje ujawnienie, a następnie zakodowanie sekwencji otwarcia zamka i dopiero prawidłowe jej rozwiązanie da możliwość odzyskania ludzkiej formy oraz upragnionej wolności. Podczas wędrówki gracz natknie się na wrogie istoty, z którymi kontakt kończy się utratą energii reprezentowaną przez płonącą książkę. Obok książki widoczna jest fiolka z poziomem zielonego płynu oraz trzy butelki reprezentujące ilość posiadanych jeszcze żyć. Rok wydania 1989.

Acornsoft Pacman (1982)

Acornsoft Pacman
Jedna z najbardziej popularnych i wpływowych gier lat 80-tych. Pac-Man to niewielki żółty zjadacz, którego zadaniem jest oczyszczenie labiryntu z wszystkich kropek znajdujących się na planszy. Od czasu do czasu w labiryncie pojawi się widoczny u góry ekranu owoc, dający bonusowe punkty po jego zjedzeniu. W wykonaniu zadania przeszkadzają cztery wędrujące duchy, z którymi zetknięcie zabiera jedno z trzech dostępnych istnień. Na szczęście do ucieczki przed nimi można wykorzystać tunel przenoszący na przeciwległą stronę planszy lub zjeść dużą kropkę dającą czasową możliwość ich pożerania za dodatkowe punkty. W tym czasie duchy stają się niebieskie, a ich oczy po zjedzeniu unoszą się z powrotem do centralnej skrzynki, w której regenerują się, by ponownie uganiać się za graczem. Rok wydania 1982.

Acro Jet (1985)

Acro Jet
Gracz pilotuje mały, zwrotny odrzutowiec, którym musi wykonać serię akrobacji i figur powietrznych. Istnieje dziesięć konkurencji akrobatycznych, w których może brać udział maksymalnie czterech graczy na czterech poziomach trudności. We wszystkich dziesięciu konkurencjach gracz musi wykonać określone zadania, aby je ukończyć. Rok wydania 1985.

Action Fighter (1989)

Action Fighter
Zadaniem gracza jest wykonanie szeregu misji polegających na likwidowaniu wrogich machin bojowych. Na samym początku do dyspozycji jest tylko motocykl wyposażony w karabin. Podczas jazdy należy unikać zderzeń z innymi pojazdami, by nie wypaść z trasy. Co jakiś czas pojawia się ciężarówka, do której wjechanie pozwoli na ulepszenie posiadanej broni. Ulepszenia widoczne są u góry ekranu w postaci czerwonych ikon zmieniających kolor na biały, co sygnalizuje ich posiadanie. Pełne uzbrojenie zawiera - podwójny karabin, rakiety niszczące nadlatujące helikoptery, broń pulsacyjną oraz czasową niewrażliwość na zderzenia. Dodatkowo należy zebrać pojawiające się na drodze wszystkie litery od A do F. Pozwalają one na transformację motocykla na samochód po zabraniu litery D i na bojowy samolot po zabraniu litery F. Dopóki wszystkie litery nie zostaną zebrane, nie rozpocznie się druga faza misji polegająca na niszczeniu celów powietrznych i naziemnych przy pomocy samolotu bojowego. Na końcu tego etapu pozostaje zniszczyć wskazany w misji cel i przejść do kolejnego zadania rozpoczynając od jazdy motocyklem. Rok wydania 1989.

Action Force (1988)

Action Force
Niewielka wyspa Botsneda była zamieszkana przez cywilów i personel militarny. Pewnego dnia niespodziewany atak wrogiej organizacji o nazwie COBRA spowodował ewakuację cywilów z resortów turystycznych. Pomimo systemu wczesnego ostrzegania było za późno na jakikolwiek odwet i jedyną sensowną opcją było szybkie wycofanie się z zagrożonego terenu. Sprzymierzone jednostki postanowiły zniszczyć wiele obiektów militarnych, aby te nie dostały się w ręce wroga. Pozostał tylko wschodni sektor i część tajnych informacji tam pozostających może zostać przejętych przez wroga. Wyspa położona jest w pobliżu rozległego lądu, co stanowi jej strategiczną przewagę, dlatego wróg na razie nie może sobie pozwolić na wzmocnienie pozycji oraz marnowanie czasu na pozyskanie i analizę tajnych informacji pozostawionych w zabudowaniach militarnych. Pośpiech ma tutaj kluczowe znaczenie i konwencjonalne siły nie mogą zostać użyte ze względu na czasochłonne planowanie i ich wdrażanie. Wschodni sektor militarny był bazą szpiegowską zawierającą informacje o personelu i strategii organizacji COBRA. Główna baza danych znajduje się na twardym dysku podłączonym do komputera. Nowoczesna broń o nazwie Dreadnoks mogłaby z powodzeniem zniszczyć dane, lecz byłoby to ryzykowne posunięcie. Wróg po ich przeanalizowaniu, wiedziałby jak zmienić swoją taktykę i systemy obronne aby zniszczyć siły sprzymierzeńców. Dlatego potrzebny jest oddział crack`ujący, który natychmiast przeprowadzi akcję odzyskania danych i cało powróci z powrotem. Wysłano więc oddział Action Force składający się z helikoptera i pojazdu bojowego, który wylądował w zachodnim sektorze wyspy, przebijając się przez obronę wroga.
Zadaniem gracza, przy pomocy helikoptera bojowego, jest zapewnienie bezpiecznej drogi pojazdowi przewożącemu cenny sprzęt hakerski. W tym celu należy niszczyć nadlatujące jednostki wroga oraz wypełniać dziury w ziemi wkładając w nie fragmenty mostu. Naturalnie helikopter posiada ograniczoną ilość amunicji, którą można uzupełnić na budynkach z napisem AMMO. Podczas wykonywania misji należy uważać na elementy otoczenia, o które można się rozbić. Do pokonania jest osiem zróżnicowanych sektorów pod względem jednostek atakujących oraz działań taktycznych jakie gracz musi wykonać. Rok wydania 1988.

Action Service (1988)

Action Service
Symulator obozu szkoleniowego, w którym przechodząc przez różne poziomy, gracz będzie otrzymywał punkty za prawidłowe wykonanie zadań i tracił je za wszelkie błędy. Poziom pierwszy to tor przeszkód fizycznych, w którym należy przeskakiwać mury, skakać przez rowy i czołgać się pod drutem kolczastym. Poziom drugi to tor przeszkód ryzykownych z podkładaniem dynamitu i rzucaniem granatami. Poziom trzeci to kurs walki wręcz. Poziom czwarty łączy trzy poprzednie poziomy w jeden, a poziom piąty to niestandardowy kurs „Cobra”, który rzuca graczowi losowe elementy ze wszystkich poprzednich kursów. Rok wydania 1988.

Activator (1986)

Activator
Gra labiryntowa, w której gracz kontroluje kapsułę wysłaną do portu kosmicznego Antari znajdującego się na obrzeżach galaktyki Sol. Nieznane źródło energii sprawiło, że wszelkie formy życia oparte na węglu i ich wyposażenie stały się nieaktywne, a gdy wyczerpały się ostatnie zapasy energii, wysłano sygnał alarmowy, który został odebrany i na jego podstawie ustalono lokalizację portu kosmicznego. Celem gracza, jest znalezienie prętów paliwowych do aktywacji mocy i umieszczenie ich w pomieszczeniu 97. Można mieć przy sobie tylko trzy przedmioty naraz, a inne przedmioty, o których należy pamiętać to naboje i klucze. Naboje pozwalają na strzelanie i niszczenie różnych kosmitów przemierzających korytarze Antari, a jeśli dojdzie do kontaktu z jednym z nich, kapsuła utraci część wskaźnika mocy. Klucze oznaczone od A do G pozwalają przejść przez drzwi tylko wtedy, gdy litery do siebie pasują. Rok wydania 1986.

Actref (1988)

Actref
Zadaniem gracza jest zebranie wszystkich zielonych kul znajdujących się na planszy. Podczas wędrówki należy unikać spadających głazów, czaszek i fantoma. Fantom za wszelką cenę chce dopaść gracza i potrafi również zbierać zielone kule, co niejednokrotnie warto wykorzystać. Pomarańczowy obiekt przypominający wiertło, po zrzuceniu niszczy wszystko na swojej drodze. Jeśli zniszczy zieloną kulę to planszy nie będzie można przejść. W dalszych etapach pojawiają się również bombki, którymi można wysadzać głazy. Rok wydania 1988.

 

 

 


 


 


 


 


 


 


 


 


 

Advanced Pinball Simulator (1988)
Advanced Pinball Simulator

African Trail Simulator (1990)
African Trail Simulator

After Burner (1988)
After Burner

After The War (1989)
After The War

Afteroids (1988)
Afteroids

Agent 1 (1985)
Agent 1

Agent Orange (1986)
Agent Orange

Agent X II (1987)
Agent X II

Agent X II (1987)
Agent X II

Agent Z33 (1990)
Agent Z33

Ah Bod!! (1985)
Ah Bod!!

Ahhh!!! (1984)
Ahhh!!!

Air Cobra (1987)
Air Cobra

Airballs (1989)
Airballs

Airborne Ranger (1988)
Airborne Ranger

Airwolf (1985)
Airwolf

Airwolf II (1987)
Airwolf II

Aladdin`s Cave (1985)
Aladdin`s Cave

Alca (1986)
Alca

Alex Higgins World Pool (1985)
Alex Higgins World Pool

Alex Higgins World Snooker (1985)
Alex Higgins World Snooker

Ali Candil El Tesoro De Sierra Morena (1986)
Ali Candil El Tesoro De Sierra Morena

Alien (1985)
Alien

Alien 8 (1985)
Alien 8

Alien Attack (1988)
Alien Attack

Alien Highway (1986)
Alien Highway

Alien Intruders (1985)
Alien Intruders

Alien Storm (1991)
Alien Storm

Alien Syndrome (1987)
Alien Syndrome

Aliens (1986)
Aliens

Aliens.../Arcadian`s Revenge
Aliens...
Arcadian`s Revenge

Aligator (1988)
Aligator

Alinka (1991)
Alinka

Alkahera (1985)
Alkahera

Alpha Jet (1988)
Alpha Jet

Alpha-Jet (1988)
Alpha-Jet

Alpine Games (1987)
Alpine Games

Alpine Road-Race
Alpine
Road-Race

Altered Beast (1989)
Altered Beast

Amaurote (1987)
Amaurote

American Turbo King (1989)
American Turbo King

Amnesia (1998)
Amnesia

Amo Del Mundo (1990)
Amo Del Mundo

Amsfrog (1985)
Amsfrog

Amsgolf (1984)
Amsgolf

Amstrad Shuffle (1986)
Amstrad Shuffle

Anarchy (1987)
Anarchy

Android 2 (1985)
Android 2

Android One (1985)
Android One

Anduril
Anduril

Andy Capp (1987)
Andy Capp

Angel Nieto Pole 500 (1990)
Angel Nieto Pole 500

Angleball (1987)
Angleball

Angoisse (1986)
Angoisse

Annals Of Rome (1986)
Annals Of Rome

Antares (1987)
Antares

Apache (1989)
Apache

APB (1989)
APB

Appman (1988)
Appman

Aqua (2006)
Aqua

Aquanaute (1988)
Aquanaute

Arachnophobia (1991)
Arachnophobia

Arcade Flight Simulator (1989)
Arcade Flight Simulator

Archibald (1988)
Archibald

Archon (1988)
Archon

Archon II (1989)
Archon II

Arcos (2012)
Arcos

Arcticfox (1988)
Arcticfox

Area 51 (2006)
Area 51

Argo Navis (1985)
Argo Navis

Arkanoid (1987)
Arkanoid

Arkanoid - Revenge Of Doh (1988)
Arkanoid: Revenge Of Doh

Arkos (1987)
Arkos

Army Moves (1988)
Army Moves

Arnhem (1985)
Arnhem

Arsene Lapin (1990)
Arsene Lapin

Arthur
Arthur

Artura (1988)
Artura

Asphalt (1987)
Asphalt

Assault Course (1990)
Assault Course

Asterix And The Magic Cauldron (1987)
Asterix And The Magic Cauldron

Asterix Et La Potion Magique (1988)
Asterix Et La Potion Magique

Astro (1986)
Astro

Astro Attack (1984)
Astro Attack

Astro Marine Corps (1989)
Astro Marine Corps

Astro Plumber (1985)
Astro Plumber

Astroball (1988)
Astroball

Atahualpa (1985)
Atahualpa

ATC (1989)
ATC

ATF (1988)
ATF

Atlantida 3000 (1988)
Atlantida 3000

Atlantis (1985)
Atlantis

Atom Ant (1990)
Atom Ant

Atom Smasher (1985)
Atom Smasher

Atomic (1992)
Atomic

Atomic Battle (1988)
Atomic Battle

Atomic Driver (1988)
Atomic Driver

Atomic Fiction (1987)
Atomic Fiction

Atomik (1988)
Atomik

Aton (1987)
Aton

Atrog (1988)
Atrog

Attack Of The Killer Tomatoes (1986)
Attack Of The Killer Tomatoes

ATV Simulator (1988)
ATV Simulator

Au Boulot! (1990)
Au Boulot!

Auf Wiedersehen Monty (1987)
Auf Wiedersehen Monty

Auto Cras Diabolico (1991)
Auto Cras Diabolico

Avenger (1986)
Avenger

Averno (1989)
Averno

Axys (1991)
Axys

 

 

Grzegorz Kopański (Gregok)

grafika, muzyka, programowanie

 

Licznik odwiedzin: