A.I. A.I. było jednym z pierwszych programów edukacyjnych badających rozpoznawanie wzorców i heurystyczne uczenie się na poziomie szkoły podstawowej. Założenie A.I. polega na tym, że istnieje prosta plansza przypominająca grę w go, na której gracze na zmianę umieszczają elementy, dopóki jednemu z nich nie uda się zagrać zwycięskiej kombinacji. Ludzki gracz najpierw decyduje o zasadach gry np. wygrywają cztery figury z rzędu w poziomie, a następnie A.I. uczy się zasad. Zaawansowani gracze mogą następnie przeanalizować procedury, których A.I. użyła do przestudiowania zasad i zaprogramować własne instrukcje. Rok wydania 1987.
A-E Ziemia atakowana jest przez roje kosmitów, a zadaniem gracza jest jej obrona. Gracz steruje działkiem laserowym, które porusza się poziomo w dolnej części ekranu. Sam laser nie robi krzywdy obcym, jedynie jego wybuch. Należy zlikwidować w całości minimalnie trzy ataki aby przejść do kolejnego poziomu. Później gra przenosi się poza planetę gdzie toczy się walka o kosmos. Gra staje się coraz trudniejsza w miarę postępów. Rok wydania 1982.
A2-FS1 Flight Simulator Rozbudowany symulator samolotu bojowego z możliwością prowadzenia walk powietrznych. Rok wydania 1983.
ABM Gracz ma za zadanie bronić wschodniego wybrzeża Stanów Zjednoczonych przed atakiem nuklearnym. Pociski wroga spadają z nieba, atakując sześć miast (Boston, Nowy Jork, Filadelfia, Baltimore, Waszyngton i Richmond) oraz pięć baz przeciwrakietowych rozmieszczonych pomiędzy nimi, dowodzonych przez gracza. Nadlatujące pociski są niszczone, gdy znajdą się w zasięgu wybuchu, a niektóre z nich mogą eksplodować, tworząc własną kulę ognia, co może wywołać reakcję łańcuchową, którą można wykorzystać, aby zaoszczędzić pociski. Szczególnie niebezpieczne są pociski MIRV, które w trakcie lotu uwalniają dodatkowe głowice skierowane na wiele celów. Gra kończy się, gdy wszystkie sześć miast zostanie zniszczonych, a ostateczny wynik uwzględnia wystrzelone na miasta, jak i przechwycone przez gracza nadlatujące pociski. Rok wydania 1980.