A.I. A.I. było jednym z pierwszych programów edukacyjnych badających rozpoznawanie wzorców i heurystyczne uczenie się na poziomie szkoły podstawowej. Założenie A.I. polega na tym, że istnieje prosta plansza przypominająca grę w go, na której gracze na zmianę umieszczają elementy, dopóki jednemu z nich nie uda się zagrać zwycięskiej kombinacji. Ludzki gracz najpierw decyduje o zasadach gry np. wygrywają cztery figury z rzędu w poziomie, a następnie A.I. uczy się zasad. Zaawansowani gracze mogą następnie przeanalizować procedury, których A.I. użyła do przestudiowania zasad i zaprogramować własne instrukcje. Rok wydania 1987.
A-E Ziemia atakowana jest przez roje kosmitów, a zadaniem gracza jest jej obrona. Gracz steruje działkiem laserowym, które porusza się poziomo w dolnej części ekranu. Sam laser nie robi krzywdy obcym, jedynie jego wybuch. Należy zlikwidować w całości minimalnie trzy ataki aby przejść do kolejnego poziomu. Później gra przenosi się poza planetę gdzie toczy się walka o kosmos. Gra staje się coraz trudniejsza w miarę postępów. Rok wydania 1982.
A2-FS1 Flight Simulator Rozbudowany symulator samolotu bojowego z możliwością prowadzenia walk powietrznych. Rok wydania 1983.