A

A 320 (1989)

A 320
Samochód zaparkowano w pobliżu wejścia do terminalu lotniska. Dzień zapowiada się dobrze. Lot jest za kilka godzin, więc można przygotować się do startu... Gracz wciela się w postać pilota airbusa "A 320", który niespodziewanie zostaje wciągnięty w akcję terrorystyczną zorganizowaną przez piratów lotniczych. Fabuła podzielona jest na trzy części: dwie fazy przygodowe typu wskaż i kliknij rozgrywające się na lotnisku i na wyspie terrorystów oraz uproszczona faza symulatora lotu. Podczas fazy przygody w czasie rzeczywistym na lotnisku należy przemieszczać się między lokacjami, wchodzić w interakcje z ludźmi i przedmiotami, aby zdobyć informacje o kanałach radiowych, częstotliwości, numerze trasy, czasie startu, które różnią się w każdej rozgrywce. Po zajęciu miejsca w kokpicie gra przechodzi w symulator lotu. Należy wykonać start, włączyć radio i odebrać pierwszą transmisję od piratów, którzy poinformują gracza o czynnościach, które należy wykonać lub airbus zostanie zniszczony. Na koniec kierują airbusa z pasażerami na wyspę piratów, gdzie należy wylądować. Podczas fazy przygody w czasie rzeczywistym na wyspie należy znaleźć dom terrorysty, dostać się do niego i pokonać jego szefa za pomocą pistoletu. Rozgrywka toczy się w widoku pierwszoosobowym, w którym gracz porusza kursorem po ekranie, aby przenieść się w określone miejsce, zbierać, używać lub wchodzić w interakcje z przedmiotami, a także rozmawiać z osobami. Rok wydania 1989.

A Prehistoric Tale (1990)

A Prehistoric Tale
Gracz wciela się w rolę podróżnika w czasie, którego zadaniem jest uratowanie jaj dinozaurów przed zagładą. W tym celu należy zbierać jaja i zamykać w klatce wyklute dinozaury przeskakując nad nimi. Niektóre jaja schowane są pod kamieniami, które można strącać. Z czasem na planszy pojawią się latające lub skaczące stworzenia i aby je przegonić należy wypuścić wcześniej zabraną mysz. Jednorazowo można posiadać tylko trzy jaja i należy je zanosić do portalu. Dopiero zabranie skrzynki pozwala na ciągłe ich zbieranie. Po zebraniu jaj i zamknięciu wszystkich wyklutych dinozaurów należy wejść do portalu i przenieść się do kolejnego poziomu. Rok wydania 1990.

A.G.E. (1991)

A.G.E.
A.G.E. jest to pierwszoosobowa gra polegająca na eksploracji planety, wykonana w technice 3D. Podczas jazdy gracz na swojej drodze napotka niebezpieczne potwory oraz pułapki, z którymi należy sobie radzić przy pomocy znalezionych przedmiotów. Niektóre napotkane istoty są przyjaźnie nastawione i można od nich dostać ciekawe gadżety. Interfejs gry jest dość rozbudowany ale łatwy do opanowania. Pojazd gracza może poruszać się tylko wytyczonymi trasami. Rok wydania 1991.

A.M.C. (1990)

A.M.C.
Akcja rozgrywa się na planecie Dendar, gdzie gracz został wysłany z Centralnej Bazy Korpusu Morskiego Astro znajdującej się w konfederacji SOKK, około 3 miliony lat świetlnych od Ziemi. Ta niegościnna planeta jest pierwszym celem przerażających Dewastatorów, przestępców wszystkich ras, którzy połączyli siły aby podbić całą galaktykę. W związku z tym nie zawahano się wysłać najlepszego człowieka, który odzyskuje siły po pobycie w stanie hibernacji... Gra składa się z dwóch części. W pierwszej zadaniem gracza jest przejęcie dobrze chronionego statku Dewastatorów. Na szczęście bezzałogowy statek kosmiczny orbitujący wokół planety, co jakiś czas wysyła kontenery z użytecznym ekwipunkiem, na które polują również wrogowie i czasem ich zawartość podmieniana jest na przykre niespodzianki. Gracz wyposażony jest w karabin oraz granaty i na swojej drodze oprócz oddziałów Dewastatorów napotka niezwykle niebezpieczne zwierzęta zamieszkujące Dendar. Niektóre z nich ukrywają się w ziemi, jak żarłoczne kwiaty, które nieuważnego „spacerowicza” połykają w całości. Warto jest także wrzucać granaty do dziur skrywających ogromne mięsożerne czerwie. Na końcu etapu czeka potężna bestia, której pokonanie pozwoli przejąć statek i polecieć na planetę Dewastatorów. W tej części zadaniem gracza jest zniszczenie głównej siedziby wroga najeżonej mechanicznymi systemami obronnymi. Tak jak poprzednio, oprócz jednostek wroga gracz natknie się na zmasowany atak stworzeń zamieszkujących planetę. Dodatkowo dostęp do bazy chronią potężne roboty oraz niezniszczalnie bariery laserowe, które należy zneutralizować likwidując ich generatory. Rok wydania 1990.


 


 


 

Aaargh! (1989)
Aaargh!

Academy (1987)
Academy

Action Fighter (1989)
Action Fighter

Addicta Ball (1987)
Addicta Ball

Adrenalynn (1991)
Adrenalynn

Advanced Destroyer Simulator (1990)
Advanced Destroyer Simulator

Advanced Fruit Machine Simulator (1987)
Advanced Fruit Machine Simulator

Advanced Ski Simulator (1989)
Advanced Ski Simulator

African Raiders-01 (1988)
African
Raiders-01

After Burner (1988)
After Burner

After The War (1989)
After The War

Air Bucks (1992)
Air Bucks

Air Supply (1990)
Air Supply

Airball (1987)
Airball

Airborne Ranger (1989)
Airborne Ranger

Albedo (1988)
Albedo

Alcantor (1991)
Alcantor

Alcatraz (1992)
Alcatraz

Alf: The First Adventure (1989)
Alf: The First Adventure

Aliants (1987)
Aliants

Alien Blast (1996)
Alien Blast

Alien Fires 2199 AD (1987)
Alien Fires 2199 AD

Alien Storm (1991)
Alien Storm

Alien Syndrome (1987)
Alien Syndrome

Alien Thing (1995)
Alien Thing

Alien World (1992)
Alien World

Alpha Waves (1990)
Alpha Waves

Alphamax
Alphamax

Alpine Games (1988)
Alpine Games

Altair (1987)
Altair

Altered Beast (1989)
Altered Beast

Alternate Reality: The City (1991)
Alternate Reality: The City

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Grzegorz Kopański (Gregok)

grafika, muzyka, programowanie

 

Licznik odwiedzin: