#

'96 Flag Rally (1996)

'96 Flag Rally
Po wybraniu pojazdu i dziewczyny, która ma nim kierować, gracz znajdzie się w labiryncie ulic miasta. W określonym czasie należy zebrać wszystkie flagi i obiekty znajdujące się w mieście. Mapka widoczna po prawej stronie pokazuje lokalizację obiektów oraz wrogów oznaczonych czarnymi punktami. Rok wydania 1996.

'96 Flag Rally (1996)

005
Zadaniem gracza jest dostarczenie skradzionej walizki do helikoptera. Jedynym sposobem na powodzenie akcji jest wejście do strzeżonego przez policjantów budynku. Rok wydania 1981.

1 On 1 Government (1999)

1 On 1 Government
Koszykówka, w której do wyboru są dwa tryby: jeden na jednego lub dwóch na dwóch. Rok wydania 1999.

1000 Miglia Great 1000 Miles Rally (1994)

1000 Miglia Great 1000 Miles Rally
Po wybraniu jednego z dziesięciu pojazdów, w ciągu jednej minuty należy dojechać do mety, by wystartować w kolejnym etapie wielkiego wyścigu. Rok wydania 1994.

18 Holes Pro Golf (1981)

18 Holes Pro Golf
Prosta gra w golfa. Rok wydania 1981.

1941 Counter Attack (1990)

1941 Counter Attack
Akcja gry rozgrywa się podczas II wojny światowej i przedstawia fantastyczną wizję na temat historycznej bitwy pomiędzy amerykańskimi i japońskimi siłami powietrznymi na Pacyfiku. Gracz kieruje samolotem Lockheed P-38, który musi przedrzeć się przez sześć zróżnicowanych etapów likwidując po drodze różne wrogie instalacje. Etapy różnią się i prowadzą przez kanion opanowany przez wrogów, miejskie tereny i ufortyfikowane twierdze. Po drodze można zebrać kilka ulepszeń, takich jak samoloty skrzydłowe zwiększające siłę ognia lub niszczycielskie bronie specjalne. Główną broń można również naładować, przytrzymując przycisk strzału, aby wykonać potężny atak. Samolot gracza ma niewielki pasek życia i może zostać trafiony trzy razy, zanim zostanie zniszczony. Pasek ten jednak rośnie wraz z postępami w grze i jest używany do uwalniania niszczycielskich ataków specjalnych. gra oferuje również kooperacyjny tryb dla dwóch graczy. Rok wydania 1990.

1941 Counter Attack (1990)

1942
Latając bojowym samolotem wyposażonym w karabin pokładowy, należy dolecieć do kolejnego lotniskowca, a jest ich tylko 32. Podczas walk powietrznych gracz zdobędzie ulepszenia brani oraz wsparcie dodatkowych samolotów. Rok wydania 1984.

1943 Battle Of Midway (1987)

1943 Battle Of Midway
Akcja gry toczy się na Pacyfiku podczas II wojny światowej, u wybrzeży atolu Midway. Celem jest zaatakowanie japońskiej floty powietrznej, która zbombardowała amerykański lotniskowiec gracza, ściganie wszystkich japońskich sił powietrznych i morskich, przelot przez 16 poziomów gry, dotarcie do japońskiego pancernika Yamato i zniszczenie go. W grze wykorzystuje się dwa przyciski dwa przyciski: jeden do zwykłych ataków (z kilkoma rodzajami broni), a drugi do akcji specjalnych. W przeciwieństwie do gry 1942, gracz ma tylko jedno życie i jeden uzupełniany licznik energii. Zniszczenie całej formacji czerwonych samolotów wroga skutkuje ulepszeniem, takim jak zwiększenie zdrowia lub tymczasowa broń specjalna, która zastępuje domyślne podwójne działko. Rok wydania 1987.

1944 The Loop Master (2000)

1944 The Loop Master
Bardzo dynamiczna strzelanina. Podczas lotu można zdobyć wzmocnienie strzelania oraz dodatkowe wsparcie mniejszych samolotów. Dodatkowo można wezwać nalot dywanowy niszczący niemalże wszystko w zasięgu wzroku. Przytrzymując przycisk strzału rośnie ładunek energetyczny pozwalający wykonać manewr ataku z wyższej wysokości. Rok wydania 2000.

1945k III (2000)

1945k III
Bardzo dynamiczna strzelanina. Gracz wybiera jeden z dziewięciu samolotów, z których każdy dysponuje nieco inną siłą rażenia. Do wykorzystania jest również wsparcie z zewnątrz w postaći wielkich samolotów lub potężnej broni. Przytrzymując przycisk strzału ładuje się energię wyzwalającą krótkotrwałe niszczycielskie efekty. Rok wydania 2000.

1991 Spikes (1991)

1991 Spikes
Koszykówka 4 na 4 zawodników. Rok wydania 1991.

19XX The War Against Destiny (1996)

19XX The War Against Destiny
Bardzo dynamiczna strzelanina. Do wyboru jest jeden z trzech samolotów bojowych. Podczas lotu można ulepszyć broń oraz wykorzystać potężną bombę niszczącą niemal wszystko w zasięgu wzroku. Przytrzymując wciśnięty przycisk strzału zwiększamy energię potrzebną do wykorzystania systemu namierzającego. Rok wydania 1996.

3 Count Bout (1993)

3 Count Bout
Wrestling. Gracz wybiera jednego z dziesięciu zawodników i walczy na ringu z pozostałymi przeciwnikami. Rok wydania 1993.

3 On 3 Dunk Madness (1996)

3 On 3 Dunk Madness
Koszykówka trzech na trzech zawodników. Rok wydania 1996.

3-D Bowling (1978)

3-D Bowling
Gra w kręgle dla jednego lub dwóch graczy. Gracz kontroluje zawodnika na dole ekranu i może poruszać nim w lewo i w prawo. Puszczona kula może toczyć się szybko lub wolno oraz zahaczać kręgle z lewej lub prawej strony. Najwięcej punktów zdobywa się po przewróceniu wszystkich kręgli za jednym podejściem. Po dziesięciu rundach gracz z największą ilością punktów wygrywa grę. Rok wydania 1978.

3x3 Puzzle (1998)

3x3 Puzzle
Zestaw trzech gier logicznych wymagających zręczności i szybkiego myślenia. W tle półnaga manga. Rok wydania 1998.

4 En Raya (1990)

4 En Raya
Zadaniem gracza jest ułożenie czterech stworków w linii poziomej, pionowej i po skosie.Na zrzucenie stworka jest określony limit czasu. Należy unikać strzał przeciwnika. Swoją przewagę można zwiększyć jeśli graczowi uda się zestrzelić stworka rywala. Rok wydania 1990.

4-D Warriors (1985)

4-D Warriors
Strzelanina polegająca na likwidowaniu większych przeciwników po dwóch stronach  ściany. Zebrane kryształy uruchamiają opcjonalną broń o ograniczonej ilości strzałów. Po pokonaniu trzech większych przeciwników pojawi się główny boss. Rok wydania 1985.

64th Street A Detective Story (1991)

64th Street A Detective Story
W grze do wyboru jest dwóch bohaterów: Rick Anderson, 35-letni zawodowy prywatny detektyw oraz 19-letni uczeń Ricka, Allen Tombs. Bogaty mężczyzna wynajął ich, aby uratowali jego córkę, która została porwana przez złą korporację. Gracz walczy z grupami przeciwników oraz standardowym, silnym, wytrzymałym bossem na końcu każdego poziomu. Bohaterowie posługują się różnymi stylami walki, mogą też korzystać z rozmaitych przedmiotów. Rok wydania 1991.

7 e Mezzo

7 e Mezzo
Hazardowa gra karciana, w której aby wygrać partię należy osiągnąć wartość kart większą od przeciwnika komputerowego. Wartość kart nie może przekroczyć 7,5 i jeśli tak się stanie partia od razu jest przegrana. Przed każdą rozgrywką można ustawić stawkę mnożnika wygranej. Pokonanie przeciwnika w danej partii daje dwie możliwości: dodanie wygranej do puli posiadanych kredytów lub podwajanie wygranej w kolejnej turze. W dowolnym momencie można wypłacić posiadane pieniądze z automatu.

7 Ordi (2002)

7 Ordi
Gra karciana w otwartego pokera. Rok wydania 2002.

7 Smash (1993)

7 Smash
Hazardowa gra w jednorękiego bandytę. Po dodaniu kredytów do maszyny, gracz może obstawić więcej niż jedną linię, płacąc za każdą jedną monetę. Obstawić można 3 poziome linie i 2 skośne. Jeśli w obstawionej linii znajdą się obiekty zgodne z tablicą wygranych układów, gracz otrzyma odpowiednią ilość dodatkowych kredytów. Rok wydania 1993.

720 (1986)

720
Gracz kontroluje deskorolkarza poruszającego się po dzielnicy, używając wszelkich obiektów jako ramp do skoków. Gracz zaczyna z jednym biletem dającym dostęp do jednej z czterech konkurencji. Dodatkowe bilety można zyskać za zdobyte punkty. Zawsze, gdy gracz nie bierze udziału w konkurencji, odliczany jest czas pozostały do przybycia zabójczych pszczół. Gdy pszczoły przybędą, gracz nadal ma niewielką ilość czasu na dotarcie do parku, ale im dłużej będzie zwlekał, tym szybciej pszczoły przeistoczą się w śmiercionośny obiekt, przed którym nie ma ucieczki. Kolizja z pszczołami permanentnie kończy grę. Należy także unikać kolizji z rowerzystami lub pojazdami, gdyż każde zderzenie zabiera cenny czas. Dotarcie do parku z biletem daje graczowi szansę na zdobycie punktów, medali i pieniędzy, za które można ulepszyć swój sprzęt kupując poszczególne akcesoria w pobliskich sklepach, a także resetuje licznik czasu. Gracz nieustannie ściga się z czasem, wykonując akrobacje, zarówno podczas wydarzeń, jak i w samym parku, aby zdobyć punkty potrzebne do zdobycia biletów. Po zaliczeniu wszystkich konkurencji gracz przechodzi do kolejnego etapu. Rok wydania 1986.

9 Shootout! (1993)

9 Shootout!
Klasyczny bilard, w którym prowadzone są rozgrywki z zawodnikami o różnym poziomie umiejętności. Rok wydania 1993.

 

 

Grzegorz Kopański (Gregok)

grafika, muzyka, programowanie

 

Licznik odwiedzin: