#

$1,000,000 (2003)

$1,000,000
Losowy symulator życiowo-ekonomiczny, w którym zadaniem gracza jest zarobienie lub zdobycie 1000000$. Na początku gra losuje status urodzenia, pierwszą pracę i początkowy budżet. Następnie losowane są różne pytania i w zależności od decyzji gracza pula posiadanych pieniędzy może wzrosnąć lub zmaleć. Każde zadane pytanie przyspiesza czas o kilka lat. Pojawiają się także wypadki losowe oraz jest możliwość zainwestowania pieniędzy w akcje czterech dużych firm. Ostatecznie gra kończy się atakiem serca i podliczana jest ogólna suma zarobionych pieniędzy oraz ilość przeżytych lat. Rok wydania 2003.

'Twas The Night Before Christmas (1987)

'Twas The Night Before Christmas
Jest to bardziej program niż gra. Po uruchomieniu pojawia się menu z czterema opcjami. Pierwsza uruchamia historyjkę obrazkową z rymowanym tekstem, druga pozwala wydrukować kartkę, trzecia daje możliwość napisania i wydrukowania listu do ludzika w czerwonym kombinezonie oraz czwarta będąca grą polegającą na ułożeniu obrazka z rozsypanych kawałków, które można przesuwać przy pomocy klawiszy kursora. Rok wydania 1987.

0 And X (1986)

0 And X
Gra jest podobna do tradycyjnej gry w kółko i krzyżyk, ale jest rozgrywana na czterech siatkach 4×4. Aby wygrać, gracz musi umieścić cztery swoje symbole na czterech polach w układzie pionowym, poziomym lub ukośnym, na jednej siatce lub rozmieszczone równomiernie na wszystkich czterech siatkach. Daje to łącznie 76 możliwych sposobów na wygraną. Rok wydania 1986.

007 Car Chase (1985)

007 Car Chase
Gracz kontroluje samochód wyposażony w rakiety ziemia powietrze i w podwójny karabin maszynowy. Podczas jazdy z naprzeciwka oraz z tyłu wyjeżdżają wrogie pojazdy, do których należy strzelać aby utorować sobie drogę. Pojazdy jadące z tyłu można potraktować zasłoną dymną. Od czasu do czasu nad ulicą przelatuje helikopter, który wystrzeliwuje pociski i torpedy w kierunku gracza, ale można je zniszczyć rakietami. Trasa przejazdu jest losowo generowana i prowadzi przez miasta, tunele oraz trasy wodne z płynącymi łodziami. Jeśli samochód gracza zostanie trafiony lub zderzy się z innymi pojazdami, to ulegnie zniszczeniu. Rok wydania 1985.

007 The Living Daylights (1987)

007 The Living Daylights
Gra akcji z ośmioma poziomami rozgrywki, oparta na filmie Timothy'ego Daltona o tym samym tytule. Zaczynając od misji "treningowej" na Gibraltarze, Bond pomaga generałowi Koskowowi w ucieczce na zachód, ratuje swoją dziewczynę, walczy z bandytami i złym handlarzem bronią. Bond może biegać, robić uniki, skakać i używać broni. Rok wydania 1987.

1 Block Snake (2004)

1 Block Snake
Zadaniem gracza jest zjadanie pojawiającej się na planszy gwiazdki, które w efekcie wydłuża ciało kierowanego węża. Gra się skończy, gdy wąż uderzy w krawędź planszy lub ugryzie swój ogon. Rok wydania 2004.

1000 Kung-Fu Maniacs (2011)

1,000 Kung-Fu Maniacs
Etapowa bijatyka, w której zadaniem gracza jest odzyskać zabawkę robota skradzioną małemu chłopcu przez złych maniaków walk karate. Rok wydania 2011.

1,2,3

1,2,3
Flipper z trzema polami gry ustawionymi w pionie. Kulka może zostać wysłana do dowolnego pola przy pomocy wiosełek. Im wyższe pole, tym więcej punktów zdobywa gracz.

1-3-5-7 (1991)

1-3-5-7
Gracze na zmianę usuwają pałeczki z planszy. Można usunąć dowolną liczbę pałeczek ale tylko z jednego rzędu. Podczas swojej tury należy usunąć przynajmniej jeden element i gracz pozostawiony z jedną pałeczką przegrywa grę. Rok wydania 1991.

1-Bit Dungeon 64 (2020)

1-Bit Dungeon 64
Gracz wciela się w postać rycerza uzbrojonego w miecz, który musi wydostać się z podziemnego kompleksu pełnego pułapek i stworów. Podczas wędrówki można zbierać skrzynie ze skarbami oraz fiolki z miksturą dodającą nowe życie. Kolizja z wszelkim wrogim stworzeniem kończy się tragicznie. Rok wydania 2020.

10 Pin (1986)

10 Pin
Prosta gra w kręgle, w której naciskając dowolny klawisz, gracz  wybiera, czy kula ma być rzucona prosto, w lewo czy w prawo, a następnie punkt początkowy rzutu. W zależności od dokonanego wyboru, kula zostanie puszczona w ruch w kierunku kręgli. Rok wydania 1986.

10 Run 10: An Endless Runner Game (2016)

10 Run 10: An Endless Runner Game
Niekończąca się gra polegająca na unikaniu przeszkód poprzez przeskakiwanie lub schylanie się w odpowiednich momentach. Rok wydania 2016.

10... Knockout! (1985)

10... Knockout!
Klasyczny boks, w którym zadaniem gracza jest znokautowanie przeciwnika. Ważne jest odpowiednie rozłożenie energii, która spada przy każdym wykonanym ciosie. Jeśli energia spadnie do zera to nie będzie można wykonać żadnego uderzenia, a co za tym idzie, walka skończy się porażką. Nokaut następuje po przekroczeniu 20 punktów. Z każdą wygraną walką rośnie poziom trudności w postaci mocniejszego i sprytniejszego przeciwnika. Rok wydania 1985.

10-Pin Bowling (1984)

10-Pin Bowling
Klasyczna gra w kręgle, w której dano możliwość wyboru kąta rzutu poprzez naciśnięcie klawisza + lub -, a także ręki poprzez naciśnięcie klawisza R lub L. Aby rzucić kulą należy biec do przodu i nacisnąć przycisk strzału. Nie można wypuścić kuli stojąc w miejscu. Wejście na wyznaczoną linię toru spowoduje faul. Rok wydania 1984.

100 Meter Dash (1999)

100 Meter Dash
Prosta gra sportowa dla dwóch graczy, w której używając klawiszy 1 i 2 oraz [przecinek] i [kropka], bierze się udział w biegu na 100 metrów. Rok wydania 1999.

100 Mile Race (1986)

100 Mile Race
Zadaniem gracza jest w jak najkrótszym czasie przejechać 100 mil. Każda kolizja z człowieczkiem powoduje utratę cennego czasu. Trasa przejazdu jest generowana losowo. Rok wydania 1986.

100 Racchette (1984)

100 Racchette
Zadaniem gracza jest trafienie piłeczką do ruchomego dołka, którego szybkość wzrasta wraz z wyborem większego poziomu trudności. W tym celu należy przy pomocy klawiszy N i M stawiać przeszkody kierunkowe zmieniające tor lotu piłeczki. Rok wydania 1984.

1000 Miglia (1992)

1000 Miglia
Symulator jazdy starymi pojazdami wyścigowymi, gdzie od wyboru odpowiednich elementów zapasowych i ilości paliwa zależy ukończenie trasy o długości ponad 1000 km. Rok wydania 1992.

1000 Miler (1991)

1000 Miler
Gra karciana w formie tekstowej. Dwóch graczy rywalizuje ze sobą w celu osiągnięcia dystansu 1000 mil. Każdy otrzymuje siedem kart, które mogą być kartami milowymi przybliżającymi do celu, pozytywnymi lub negatywnymi. Karty negatywne można zagrywać, aby spowodować przebicie opony u przeciwnika, kraksę, brak paliwa lub wywołać inne efekty. Pozytywne karty mogą być użyte do zniwelowania efektów negatywnych kart, które przeciwnik zagrał na gracza. Rok wydania 1991.

1000 Miles

1000 Miles
Gra karciana w formie tekstowej. Dwóch graczy rywalizuje ze sobą w celu osiągnięcia dystansu 1000 mil. Każdy otrzymuje siedem kart, które mogą być kartami milowymi przybliżającymi do celu, pozytywnymi lub negatywnymi. Karty negatywne można zagrywać, aby spowodować przebicie opony u przeciwnika, kraksę, brak paliwa lub wywołać inne efekty. Pozytywne karty mogą być użyte do zniwelowania efektów negatywnych kart, które przeciwnik zagrał na gracza.

10000 Meters (2001)

10000 Meters
Olimpijska gra wyścigowa dla dwóch graczy na dystansie 10000 metrów. Rok wydania 2001.

100M Slith (1987)

100M Slith
Gracze przejmują kontrolę nad robakiem i muszą ścigać się, wykonując rytmiczne i szybkie ruchy joystickiem. Podczas wyścigu można użyć swojego śluzu do szybkiego pokonania sporego dystansu. Czasami należy zwolnić, aby uniknąć wyschnięcia. Rok wydania 1987.

105 - One Oh Five (2020)

105 - One Oh Five
Gra karciana w klasyczne oczko lecz ze zmienionymi zasadami zdobywania punktów. Generalnie, należy na pięciu stosach w dowolny sposób rozkładać tak karty, aby starać się uzyskać 21 punktów na każdym z nich. Ostatnia kładziona karta przekraczająca sumę 21 punktów na każdym stosie kończy turę i podliczana jest ogólna ilość punktów. Jeśli gracz uzyska w sumie mniej niż 98 punktów to traci jedno z trzech żyć. W prawej górnej części ekranu widoczna jest punktacja liczona od wartości sumy wszystkich kart od 98 do 105. W tym przedziale gracz otrzymuje punkty dodawane do ogólnego wyniku. Zdobycie punktów do wyniku rozpoczyna nową turę i za każdym razem aktualizuje tabelę punktacji o większe wartości. Gra kończy się gdy gracz straci wszystkie życia. Rok wydania 2020.

10k (2009)

10k
Gra dla 255 graczy, gdzie zwycięzcą jest ten, który zdobędzie 10000 punktów. Przed rozpoczęciem tury program losuje sześć cyfr reprezentujących oczka kostki do gry. Gracz może zbierać jedynki, piątki oraz trójki jednakowych cyfr wciskając odpowiednie klawisze wyświetlone w dolnej części ekranu. Symbole klawiszy odpowiadają niemieckim nazwom cyfr i są ułożone w kolejności od 1 do 6 czyli, E, Z, D, V, F, S. Zebranie trzech trójek daje 300 punktów, trzech szóstek 600 punktów, itd. Jedynie zebranie trzech jedynek daje 1000 punktów. Gracz po zebraniu kostek może rzucać pozostałymi ponownie wciskając klawisz W, aż do momentu zebrania ich wszystkich lub jeśli już nie będzie takiej możliwości. W tym drugim przypadku punkty nie będą doliczone do wyniku gracza. Klawiszem B gracz kończy swoją turę zabierając zdobyte punkty. Rok wydania 2009.

10Print Racer Revamp (2020)

10Print Racer Revamp
Zadaniem gracza jest trzymanie się trasy i unikanie zderzenia z przeszkodami po obu jej stronach. W miarę postępów trasa robi się coraz węższa, a ilość zdobytych punktów rośnie wraz z długością jej przebycia. Rok wydania 2020.

10th Frame (1986)

10th Frame
Klasyczna gra w kręgle. Proces rzucania kulą polega na wykonywaniu kolejnych kliknięć, aby ustawić odpowiedni kąt, prędkość i skręt. Dostępne są trzy poziomy umiejętności - poziom Kids automatycznie ustawia prędkość i skręt, podczas gdy Amateur ma większy margines błędu skręcania. Można rozgrywać pojedyncze mecze lub ligowe. Rok wydania 1986.

1337 Karate (2019)

1337 Karate
Walki karate dla dwóch graczy w ośmiu różnych sceneriach. Można też grać z przeciwnikiem komputerowym. W zależności od wyboru wygrana zależy od ilości zwycięskich pojedynków 2-5. Rok wydania 2019.

15 Piętnastka (1994)

15 Piętnastka
Zadanie polega na jak najszybszym ułożeniu klocków z cyframi w kolejności od 1 do 15 poprzez przesuwanie ich wykorzystując do tego wolne miejsce. Rok wydania 1994.

15 Solitaire (1994)

15 Solitaire
Gracz ma za zadanie usunąć wszystkie karty znajdujące się na planszy. W tym celu należy zaznaczać karty w tym samym kolorze, których suma wyniesie 15 punktów aby je usunąć. Zostaną one uzupełnione nowymi, pobranymi z puli pozostałych 36 kart. Karty 10, J, Q i K zawsze mają wartość zero i aby je zlikwidować należy zaznaczyć je wszystkie cztery w tym samym kolorze. Istnieje wyjątek od reguły gdyż można w ten sposób usunąć dodatkowo kartę 9, czyli trzy karty bez punktowe i 9 zaznaczoną jako ostatnią, która w tym układzie będzie miała wartość zero. Rok wydania 1994.

162 Police In Action (2016)

162 Police In Action
Prosta strzelanina w ulicznej scenerii. Rok wydania 2016.

17 + 4

17 + 4
Klasyczna gra w oczko, w której należy uzyskać nie więcej niż 21 punktów. Przed dobieraniem kart gracz ustala wysokość stawki. Następnie dobiera karty by uzyskać wartość najbliższą wygranej czyli 21 punktów. Jeśli wartość ta zostanie przekroczona, to gracz przegrywa i traci zastawione pieniądze.

17 + 4 (1985)

17 + 4
Klasyczna gra w oczko, w której należy uzyskać nie więcej niż 21 punktów. Na początku gracz deklaruje wartość swojego portfela i ustala stawkę zakładu. Następnie dobiera karty by uzyskać wartość najbliższą wygranej czyli 21 punktów. Jeśli wartość ta zostanie przekroczona, to gracz przegrywa i traci zastawione pieniądze. Wygrana z przeciwnikiem gwarantuje nagrodę w wysokości zadeklarowanej stawki zakładu. Utrata wszystkich funduszy kończy grę. Rok wydania 1985.

17 + 4 (1989)

17 + 4
Klasyczna gra w oczko, w której należy uzyskać nie więcej niż 21 punktów. Gracz dobiera karty i jeśli suma wartości kart przekroczy 21, to gracz przegrywa. Rok wydania 1989.

17 Und 04 (1983)

17 Und 04
Klasyczna gra w oczko, w której należy uzyskać nie więcej niż 21 punktów. Przed dobieraniem kart każdy gracz ustala wysokość stawki i umieszcza ją w puli. Następnie dobiera karty by uzyskać wartość najbliższą wygranej czyli 21 punktów. Jeśli wartość ta zostanie przekroczona, to gracz przegrywa i traci zastawione pieniądze. Rok wydania 1983.

17+4

17+4
Klasyczna gra w oczko, w której należy uzyskać nie więcej niż 21 punktów. Przed dobieraniem kart gracz zawsze płaci 10 funtów. Następnie dobiera karty by uzyskać wartość najbliższą wygranej czyli 21 punktów. Jeśli wartość ta zostanie przekroczona, to gracz przegrywa i traci zastawione pieniądze. Wygrana z przeciwnikiem gwarantuje nagrodę w wysokości 50 funtów. Utrata wszystkich funduszy kończy grę.

17+4 (1985)

17+4
Klasyczna gra w oczko dla dwóch graczy, w której należy uzyskać nie więcej niż 21 punktów. Każdy gracz ma przed sobą sześć zakrytych kart i odkrywa dowolne z nich, by osiągnąć wartość najbliższą wygranej czyli 21 punktów. Jeśli wartość ta zostanie przekroczona, to gracz automatycznie przegrywa. Rok wydania 1985.

17+4 (1991)

17+4
Klasyczna gra w oczko, w której należy uzyskać nie więcej niż 21 punktów. Gracz dobiera karty i jeśli suma wartości kart przekroczy 21, to gracz przegrywa. Rok wydania 1991.

18 Uhren (1990)

18 Uhren
Plansza gry składa się z 18 zegarów połączonych ośmioma mechanizmami obrotowymi. Komputer rozmieszcza losowo żółte punkty na każdym zegarze, a zadaniem gracza jest prawdopodobnie ustawić te punkty w pozycji godziny 12:00. W tym celu należy użyć mechanizmów by obracać tarcze zegarów. Problem w tym, że mechanizmy połączone są z zegarami po przekątnej i aby obrócić tarcze pozostałe należy zmienić ich tryb na włączony wciskając przycisk strzału. W trybie tym będą się obracać wszystkie tarcze zegarów podłączone do mechanizmu. Mechanizmy włączone obok siebie również będą ze sobą połączone, co dale nieskończenie wiele możliwości kombinowania. Rok wydania 1990.

180 (1986)

180
Symulator gry w rzutki opierający się na tradycyjnych zasadach, w których gracz rywalizuje z przeciwnikiem o zdobycie 501 punktów w trzech setach. W grze przeciwko komputerowi w zawodach pucharowych, komputer losowo wybierze gracza spośród ośmiu różnych przeciwników. Każdy gracz ma swoją własną charakterystykę i styl gry. W miarę postępów, przeciwnicy będą coraz lepsi w drodze do finału. Tryb treningowy pomaga nabrać wprawy i umiejętności w rzucaniu lotkami. Aby wygrać set, ostatnie punkty muszą mieć podwojoną wartość. W grze może brać udział jeden lub dwóch graczy. Rok wydania 1986.

19 Part One: Boot Camp (1988)

19 Part One: Boot Camp
Gra zawiera cztery konkurencje czasowe. Pierwsza polega na pokonaniu toru przeszkód zanim skończy się czas. W tym celu należy w odpowiednim momencie ustawić pasek siły aż zamieni się na czerwony kolor, by pokonać przeszkodę. Druga konkurencja ćwiczy celność trafień do wrogich obiektów, w której należy zdobyć 5000 punktów w określonym czasie unikając przy tym strzelania do obiektów cywilnych. W trzeciej konkurencji gracz zostanie sprawdzony pod kątem zręcznego kierowania pojazdem wojskowym. Z kolei czwarta polega na sprawdzeniu umiejętności walki wręcz z potencjalnym przeciwnikiem. Rok wydania 1988.

1916

1916
1916 to hiszpańskojęzyczna wojenna gra strategiczna dla jednego gracza, którego zadaniem jest przy pomocy dostępnych bomb zniszczenie ośmiu niemieckich miast. W zależności od wielkości miasta, do jego zniszczenia potrzebne będzie zrzucenie większej ilości bomb. Jeśli bomb zabraknie, a pozostanie chociaż jedno niezniszczone miasto, gra zakończy się porażką.

1917 (2016)

1917
Zręcznościowa strzelanina, w której gracz walczy z komunizmem. Rok wydania 2016.

1941 The Secret Conflict (2014)

1941 The Secret Conflict
Strzelanina. Lot nad terenem wroga z niszczeniem celów powietrznych i naziemnych. Rok wydania 2014.

1942 (1986)

1942
Latając bojowym samolotem wyposażonym w karabin pokładowy, należy dolecieć do kolejnego lotniskowca, a jest ich tylko 32. Podczas walk powietrznych gracz zdobędzie ulepszenia brani oraz wsparcie dodatkowych samolotów. Rok wydania 1986.

1943 One Year After (1987)

1943 One Year After
Klasyczna strzelanina etapowa. Lot bojowym samolotem nad terenem wroga. Rok wydania 1987.

1943 The Battle Of Midway (1988)

1943 The Battle Of Midway
Lot samolotem bojowym nad terenem wroga. Klasyczna strzelanina. Rok wydania 1988.

1944 (1988)

1944
Kooperacyjna strzelanina dla 1-2 graczy z przewijaniem w pionie, stworzona przy użyciu silnika Shoot 'Em Up Constructin Kit (SEUCK). Rok wydania 1988.

1944 (1989)

1944
Strzelanina z przewijaniem w pionie, wykonana przy użyciu silnika Shoot 'Em Up Constructin Kit (SEUCK). Rok wydania 1989.

1948

1948
Strzelanina z przewijaniem w pionie, wykonana przy użyciu silnika Shoot 'Em Up Constructin Kit (SEUCK). W grze dodano w dalszych etapach możliwość zderzenia się z wysokimi obiektami.

1985 (1984)

1985
Jest dzień po tym, jak Wielki Brat został zniszczony, a Ziemianie muszą nauczyć się, jak przetrwać na własną rękę. Gracz zostaje przydzielony do znalezienia energii potrzebnej planecie do przetrwania. Stara Republika przechowywała plazmę nuklearną na czterech sąsiednich planetach. Wykorzystując skomplikowane sterowanie swojego małego statku kosmicznego, gracz opuszcza bazę stacji kosmicznej, aby zebrać wszystkie kapsuły nuklearne z każdej planety. Jeśli misja się powiedzie, pozostanie zebrać rdzeń fuzyjny z ostatniej, najtrudniejszej jaskini i się z niej wydostać. Rok wydania 1984.

1994 Ten Years After (1984)

1994 Ten Years After
Akcja gry rozgrywa się w 1994 roku, gdzie główny bohater, Smiffy, postanawia wyłączyć Centralny Komputer, który stał się utrapieniem dla wszystkich. Zadanie to nie jest jednak łatwe, gdyż Smiffy musi poruszać się po korytarzach, unikając pocisków plazmowych z kamer szpiegowskich i przeskakując nad galaretowatymi droidami. Rok wydania 1984.

1k-Mini-BDash (2008)

1k-Mini-BDash
Klon gry Boulder Dash, zmieszczony w 1024 bajtach. Podobnie jak w oryginale, zadaniem gracza jest zebranie określonej ilości diamentów i udanie się do wyjścia. Podczas wędrówki należy unikać ruchomych obiektów oraz spadających głazów. Rok wydania 2008.

1st Division Manager (1993)

1st Division Manager
Piłkarska gra, w której gracz wciela się w managera drużyny. W pokoju biurowym dostępne są cztery miejsca zarządzania. W komputerze znajduje się menu bazy danych, gdzie można zarządzać treningami zawodników, analizować nadchodzące spotkania i edytować skład drużyny lub imiona zawodników. Telefon pozwala na połączenie z rynkiem transferowym w celu kupna i sprzedaży zawodników, bankiem w celu uzyskania pożyczki, trenerem itd. W notesie można znaleźć kartoteki wszystkich piłkarzy, wydatki oraz osiągnięcia ligowe. Boisko z piłką rozpoczyna mecz. Sam mecz widziany jest z góry i przebiega samoczynnie wyświetlając wydarzenia i akcje zawodników w dolnej części ekranu. Po meczu pojawia się raport podsumowujący o kontuzjach zawodników, wynikach innych meczów i finansach na dany tydzień. Rok wydania 1993.

2000 Kung-Fu Maniacs (2011)

2,000 Kung-Fu Maniacs
Etapowa bijatyka. Rok wydania 2011.

2-9 Spot Keno (1983)

2-9 Spot Keno
Komputerowa gra w Keno. Na początku gracz wybiera od dwóch do maksymalnie dziewięciu cyfr w zakresie 1-80. Po wyborze pojawi się karta z podkreślonymi, wybranymi cyframi i nastąpi losowanie przez komputer 20 cyfr. Przy trafieniu pięciu cyfr z dziewięciu, gracz wygrywa 3$, a każde losowanie kosztuje 1$. Im więcej trafień, tym większa wygrana. Stawka wygranej rośnie im mniej gracz wybierze cyfr na początku rozgrywki. Rok wydania 1983.

2-D Cube

2-D Cube
Symulacja kostki Rubika lecz na płaszczyźnie zbudowanej z siatki 5x5. Zadaniem gracza jest ułożenie pięciu pionowych linii w tym samym kolorze lecz w dowolnej kolejności. W tym celu należy przemieszczać kolorowe kwadraty w prawo lub w dół.

20 Tons (1985)

20 Tons
Gra planszowa polegająca na zebraniu odpowiedniej ilości pierścieni i udaniu się do wyjścia. Kopiąc tunele należy uważać aby nie zostać przygnieciony głazem, które można także wykorzystać do likwidowania wrogich istot, które pojawiają się w dalszych planszach. Rok wydania 1985.

20000 Beghe Sotto I Mari (1984)

20000 Beghe Sotto I Mari
Gracz wciela się w nurka poszukującego skarbów, któremu nieustannie zagrażają morskie stworzenia. Można strzelać do nich harpunem lub całkowicie ich unikać, zbierając skrzynki ze skarbami. Gra zawiera trzy różniące się od siebie plansze i możliwość wyboru jednego z trzech poziomów trudności. Rok wydania 1984.

2001 (1988)

2001
Trójwymiarowa strzelanina kosmiczna. Rok wydania 1988.

2002

2002
Zadaniem gracza jest ochrona statku matki przed zniszczeniem zanim dotrze do celu swej podróży. Na początku gracz wybiera ilość etapów do pokonania od 1 do 10. Następnie wybierany jest poziom trudności, od którego zależy szybkość lecących rakiet, oraz długość etapu w skali 1-4. Gra polega na zestrzeliwaniu wrogich rakiet zbliżających się do statku matki, uważając aby samemu w nią nie trafić, co zmniejsza wytrzymałość jej kadłuba. Należy bacznie zwracać uwagę na ilość posiadanego paliwa i jeśli jego poziom jest niski klawiszem F1 wzywany jest dystrybutor. Gracz wówczas musi poruszać się wewnątrz dystrybutora aby zatankować paliwo. Klawisz ENTER działa jak zakrzywienie czasoprzestrzenne, które wycofuje lecącą rakietę i można tego użyć tylko 3 razy na całą grę. Kolizja statku gracza ze statkiem matką, rakietą lub krawędzią ekranu automatycznie kończy grę.

2010

2010
Klasyczna strzelanina etapowa.

2048

2048
Gra polega na łączeniu bloczków o tej samej wartości by zwiększyć ich liczbę dwukrotnie. Bloczki przesuwamy góra/dół i lewo/prawo. Z każdym przesunięciem na planszę dodawany jest kolejny bloczek. Gra kończy się gdy nie będzie możliwości ruchu lub jeden z bloczków osiągnie wartość 2048. Rok wydania 2014.

2048 (2014)

2048
Gra polega na łączeniu bloczków o tej samej wartości by zwiększyć liczbę dwukrotnie. Bloczki przesuwamy klawiszami kursora. Z każdym przesunięciem na planszę dodawany jest kolejny bloczek. Gra kończy się gdy nie będzie możliwości ruchu lub jeden z bloczków osiągnie wartość 2048. Rok wydania 2014.

21

21
Klasyczna gra w oczko, w której należy uzyskać nie więcej niż 21 punktów. Na początku gracz deklaruje wartość swojego portfela, poziom trudności determinujący wartość portfela przeciwnika komputerowego i ustala stawkę zakładu. Następnie dobiera karty by uzyskać wartość najbliższą wygranej czyli 21 punktów. Jeśli wartość ta zostanie przekroczona, to gracz przegrywa i traci zastawione pieniądze. Wygrana z przeciwnikiem gwarantuje nagrodę w wysokości zadeklarowanej stawki zakładu. Utrata wszystkich funduszy któregokolwiek z graczy kończy grę.

2112 (2024)

2112
Strategiczna gra, w której zadaniem gracza jest kolonizacja planet, wydobywanie surowców, zarządzenie i obrona przed atakami obcych. Gra zawiera losowy generator planet, surowców, układu sektora galaktyki i obcych. Każda nowa rozgrywka to inne podejście do wyzwań. Na początku należy znaleźć dogodną planetę do zasiedlenia. W tym celu statkiem typu Pionier należy maksymalnie zbliżyć się do planety by ją zbadać. Każda z nich charakteryzuje się różnym biomem i zasobami. W grze zastosowano minerały potrzebne do rozwoju technologicznego, żywność do tworzenia nowych statków (maksymalnie 5) oraz energię wykorzystywaną do montażu technologii na statkach. Co jakiś czas w sektorze pojawiają się obcy niszczący kolonie gracza, przeciw którym należy skonstruować odpowiednio silną jednostkę obronną. W fabryce można zbudować 10 różnych obiektów technologicznych, które można przenieść na tworzony statek. Kolonizacja planet niebezpiecznych wymaga posiadania odzieży ochronnej. W grze pojawiają się także zadania zlecane przez korporację, które należy wykonywać. Dron handlowy pozwala na sprzedawanie surowców zebranych w magazynie i jeśli jego kolor jest zielony, to można prowadzić z nim handel. Rok wydania 2024.

221B Baker Street (1986)

221B Baker Street
Rozgrywka w 221B Baker St. oparta na grze planszowej o tym samym tytule i pozwala rywalizować czterem graczom w rozwiązywaniu zagadek osadzonych w wiktoriańskim Londynie. Po wybraniu jednej z czterech postaci i jednego z trzydziestu scenariuszy rozpoczyna się rozgrywka. Akta przedstawiają szczegóły sprawy, wymieniają zaangażowane w nią osoby i wyjaśniają, co gracze muszą wydedukować, aby rozwiązać kryminalną zagadkę. Rozwiązywanie zagadek polega na poruszaniu się po Londynie za pomocą rzutu kostką, wchodzeniu do miejsc, w których zbiera się wskazówki, a następnie łączeniu ich w logiczną całość. Wśród piętnastu dostępnych miejsc są pub, park i bank, a każda lokacja zawiera wskazówkę, z których nie wszystkie są przydatne. Przed rozwiązaniem sprawy, gracze muszą odwiedzić Scotland Yard, aby otrzymać odznakę. Gracze mogą również użyć odznaki, aby zablokować lokację z przydatną wskazówką, wymuszając podróż do ślusarza innym rywalom. Gdy gracz uzna, że rozwiązał sprawę, musi wrócić na Baker Street i odpowiedzieć na pytania. Jeśli gracz nie poda prawidłowych odpowiedzi, gra toczy się dalej. Rok wydania 1986.

23 Matches (1978)

23 Matches
Gra z komputerem, w której na początku gracz wybiera ilość zapałek w zakresie od 1 do 38.  W każdej turze można zabrać 1, 2 lub 3 zapałki. Ruchy wykonywane są naprzemiennie z komputerem i przegrywa ten, kto musi zabrać ostatnią zapałkę. Rok wydania 1978.

23 Matches (2004)

23 Matches
Gra z komputerem, w której na stole leżą 23 zapałki. W każdej turze można zabrać 1, 2 lub 3 zapałki. Ruchy wykonywane są naprzemiennie z komputerem i przegrywa ten, kto musi zabrać ostatnią zapałkę. Rok wydania 2004.

25 Dollar (1998)

25 Dollar
Zadaniem gracza jest przy pomocy okrągłego obiektu strącić 25 znaków dolara. Rok wydania 1998.

2D Tennis Game (1987)

2D Tennis Game
Gra w klasycznego tenisa ziemnego przeznaczona dla dwóch graczy. Na początku wybierany jest poziom trudności determinujący szybkość poruszania się piłki. W grze zastosowano nietypowe sterowanie i aby grać swobodnie dobrze by było obrócić tak monitor aby kort był ułożony w pionie. Rok wydania 1987.

2K Race (2017)

2K Race
Zadaniem gracza jest przemieszczanie się pomiędzy dwoma ścianami unikając wpadnięcia w dziury. W miarę postępów zmienia się kolorystyka tła oraz szybkość przemieszczania ścian. Rok wydania 2017.

2K Sweeper Of Mines (2001)

2K Sweeper Of Mines
Klasyczny Saper, w którym na podstawie wyświetlanych cyfr informujących o ilości min dookoła nich, gracz zaznacza potencjalne położenie miny. Pozostałe pola gdzie nie ma min należy całkowicie odkrywać. Odkrycie wszystkich pól, na których nie ma min gwarantuje zwycięstwo w grze. Odkrycie pola z miną powoduje jej detonację. Rok wydania 2001.

2K-Fighter (1992)

2k-Fighter
Klasyczna strzelanina z przeszkodami. Rok wydania 1992.

2K-Ishido (1992)

2K-Ishido
Klasyczna gra logiczna, która doprowadziła już wielu geniuszy do rozpaczy. Chociaż zasady są bardzo proste, do rozwiązania gry potrzebny jest wyrafinowany system. Polega ona na umieszczeniu 72 kamieni na polu gry składającym się z 96 kwadratów. Należy jednak pamiętać, że nowy kamień musi być zawsze umieszczony obok już istniejącego i pasować przynajmniej pod względem koloru lub symbolu. Rok wydania 1992.

3 D Maze (1986)

3 D Maze
Zadaniem gracza jest w możliwie jak najkrótszym czasie dotrzeć do południowo-wschodniego narożnika labiryntu, aby z niego wyjść. W dowolnym momencie można włączyć mapę, a poruszanie się realizowane jest poprzez wciskanie klawiszy nazw kierunków W, N, S, E oraz SPACJI w celu zrobienia kroku do przodu. Rok wydania 1986.

3 D OXO (1986)

3 D OXO
Gra jest podobna do tradycyjnej gry w kółko i krzyżyk, ale jest rozgrywana na czterech siatkach 4×4 ułożonych pionowo. Aby wygrać, gracz musi umieścić cztery swoje symbole na czterech polach w układzie pionowym, poziomym lub ukośnym, na jednej siatce lub rozmieszczone równomiernie na wszystkich czterech siatkach. Daje to łącznie 76 możliwych sposobów na wygraną. Rok wydania 1986.

3 Dimension Maze

3 Dimension Maze
Zadaniem gracza jest wydostanie się z jedno lub wielopiętrowego labiryntu w jak najkrótszym czasie. Na początku gracz deklaruje wielkość labiryntu, ilość pięter 1-9 oraz ilość możliwych do wyświetlenia map.

3 Dimensional Maze (1985)

3 Dimensional Maze
Labirynt tworzony jest losowo i umożliwia poruszanie się do przodu za pomocą klawisza F, skręcanie w prawo R i w lewo L. Celem jest przejście z jednej strony labiryntu na drugą. Rok wydania 1985.

3 Gewinnt

3 Gewinnt
Klasyczna gra w kółko i krzyżyk.

3 In Einer Reihe (1995)

3 In Einer Reihe
Klasyczna gra w kółko i krzyżyk.

3 Wild Balls (1987)

3 Wild Balls
Pinball w języku fińskim, w którym gra się trzema kulami jednocześnie. Rok wydania 1987.

3000 Kung-Fu Maniacs (2014)

3,000 Kung-Fu Maniacs
Etapowa bijatyka. Rok produkcji 2014.

3-Ball Deluxe

3-Ball Deluxe
Pinball, w którym po spełnieniu określonych warunków gra się 3 kulkami jednocześnie. Przed rozpoczęciem rozgrywki można wybrać wysokiej lub niskiej rozdzielczości oraz kolorystykę stołu.

3-D Adventure

3-D Adventure
Trójwymiarowa gra przygodowa typu weź przedmiot i odpowiednio go użyj.

3-D Breakout (1987)

3-D Breakout
Klasyczna gra wybijania cegieł z muru lecz w wersji 3D. Tym razem zamiast odbijać piłkę pionowo, gracz odbija piłkę w głąb będąc za paletką od strony ekranu. Co ciekawe, gdy piłka wpadnie we wcześniej wybitą dziurę, to uderzy w mur od tyłu i przebije go w losowym miejscu. Rok wydania 1987.

3-D Labyrinth (1986)

3-D Labyrinth
Klasyczny Pac-Man lecz w wersji 3D. Zadaniem gracza jest zebranie wszystkich pastylek znajdujących się w labiryncie. Cztery z nich pozwalają przez krótki czas pożerać wrogie istoty. Po prawej stronie ekranu widoczny jest mały labirynt ułatwiający określenie lokalizacji gracza. Rok wydania 1986.

3-D Noughts & Crosses (1999)

3-D Noughts & Crosses
Strategiczna gra w trójwymiarowe kółko i krzyżyk, gdzie należy swoje pionki ustawić w poziomie, pionie lub po skosie na dowolnej płaszczyźnie oraz w pionie względem platform. Rok wydania 1999.

3-D Pool (1989)

3-D Pool
Symulator bilarda. Na początku gracz umieszcza kulę w obszarze wyznaczonego pola, a następnie rozbija umieszczone na stole dwa rodzaje kul, pełne i tzw. połówki. Jeśli jeden z rodzajów wpadnie do uzy, wówczas gracz musi wbijać ten rodzaj do uz, a na końcu czarną by wygrać. Trafienie czarnej kuli do uzy przed wbiciem wszystkich swoich kul automatycznie kończy grę przegraną. Trafienie białą kulą w rodzaj kul przeciwnika lub wbicie białej kuli do uzy powoduje faul i przeciwnik dostaje ekstra dodatkową turę. Rok wydania 1989.

3-D Simulator (1985)

3-D Simulator
Zadaniem gracza jest zestrzeliwanie wrogich samolotów bezzałogowych przy pomocy celownika. W tym celu klawiszem SPACJI należy uzbroić bombę i precyzyjnie trafić w nadlatujący samolot, zanim ten zacznie ostrzeliwać samolot gracza. Podczas lotu należy stale kontrolować prędkość, którą należy utrzymywać w zakresie 200-800. Zbyt niska lub zbyt wysoka prędkość sygnalizowana jest odpowiednim komunikatem oraz czerwonymi pasami po lewej i prawej stronie ekranu. W miarę postępów wrogie samoloty będą lecieć z coraz większą prędkością. Rok wydania 1985.

3-D Skramble (1984)

3-D Skramble
Strzelanina kosmiczna w izometrii 3D. Rok wydania 1984.

3-D Starintruder

3-D Starintruder
Zadaniem gracza jest ochrona planety przed zniszczeniem jej przez obcych. W tym celu należy strzelać w ruchome statki obcych, kierując torem lotu pocisku oraz zestrzeliwać ich pociski przy pomocy celownika. Każde trafienie obniża poziom tarcz platformy obronnej i jeśli spadnie on do zera, planeta zostanie zniszczona.

3-D Tic Tac Toe (1985)

3-D Tic Tac Toe
Gra jest podobna do tradycyjnej gry w kółko i krzyżyk, ale jest rozgrywana na czterech siatkach 4×4 ułożonych pionowo. Aby wygrać, gracz musi umieścić cztery swoje symbole na czterech polach w układzie pionowym, poziomym lub ukośnym, na jednej siatce lub rozmieszczone równomiernie na wszystkich czterech siatkach. Daje to łącznie 76 możliwych sposobów na wygraną. Rok wydania 1985.

3-D Tic Tac Toe (1992)

3-D Tic Tac Toe
Logiczna gra w trójwymiarowe kółko i krzyżyk lecz o nieco innych zasadach. W tej wersji gra nie kończy się w momencie ułożenia swoich pionków po trzy w poziomie, pionie i po skosie lecz dopiero wtedy, gdy wszystkie pola zostaną zajęte przez symbole graczy. Na końcu porównywana jest ilość ułożonych trójek i wygrywa ten, który ma ich najwięcej. Rok wydania 1992.

3-D Tic-Tac-Toe

3-D Tic-Tac-Toe
Gra jest podobna do tradycyjnej gry w kółko i krzyżyk, ale jest rozgrywana na czterech siatkach 4×4 ułożonych pionowo. Aby wygrać, gracz musi umieścić cztery swoje symbole na czterech polach w układzie pionowym, poziomym lub ukośnym, na jednej siatce lub rozmieszczone równomiernie na wszystkich czterech siatkach. Daje to łącznie 76 możliwych sposobów na wygraną.

3-D Tic-Tac-Toe (1978)

3-D Tic-Tac-Toe
Gra jest podobna do tradycyjnej gry w kółko i krzyżyk, ale jest rozgrywana na czterech siatkach 4×4 ułożonych pionowo. Aby wygrać, gracz musi umieścić cztery swoje symbole na czterech polach w układzie pionowym, poziomym lub ukośnym, na jednej siatce lub rozmieszczone równomiernie na wszystkich czterech siatkach. Daje to łącznie 76 możliwych sposobów na wygraną. Rok wydania 1978.

3-D Zoom (1996)

3-D Zoom
Zadaniem gracza jest unikanie kolizji ze zbliżającymi się przeszkodami. Co kilkanaście ominiętych przeszkód gracz przechodzi do kolejnego, nieco trudniejszego etapu. Na początku rozgrywki gracz wybiera szybkość zbliżania się przeszkód w zakresie od 1 do 5. Rok wydania 1996.

3-D-Autorennen (1985)

3-D-Autorennen
Niemieckojęzyczna gra samochodowa. Jest to nie tyle wyścigówka sama w sobie, co gra, w której należy unikać innych samochodów tak długo, jak to tylko możliwe. Rok wydania 1985.

3-Gewinnt (1986)

3-Gewinnt
Klasyczna gra w kółko i krzyżyk. Rok wydania 1986.

3-Reel Slots (1983)

3-Reel Slots
Klasyczny jednoręki bandyta, w którym gracz wybiera tylko wartość dla współczynnika losowości i ogląda w nieskończoność jak komputer losuje różne obiekty. Przed rozpoczęciem oglądania wyświetlana jest lista płac za trafione sekwencje. Rok wydania 1983.

31 (1984)

31
Gra w kości, w której przegrywa gracz osiągający powyżej 31 punktów minusowych. Generalnie w każdej rundzie należy starać się uzyskać przynajmniej 30 punktów. Jeśli gracz zyska 27 punktów, to otrzyma 3 punkty karne. Osiągnięcie wartości np. 34 punkty powoduje, że zbierane są wszystkie czwórki w kolejnych rzutach, do momentu aż żadna z nich nie wypadnie. Suma zebranych czwórek stanowi dodatkowe punkty karne dla przeciwnika. Jeśli gracz zbierze 32 punkty, wówczas zbierane są dwójki itd. Sama rozgrywka polega na rzucaniu kośćmi i zbieraniu możliwie jak największych wartości, aż do zabrania ostatniej kostki. Wówczas podliczana jest suma wszystkich kostek i punktów karnych. Rok wydania 1984.

31 Fiches (1985)

31 Fiches
W akwarium znajduje się 31 rybek i w każdej swojej turze gracz może zabrać 1, 2, 3 lub 4 rybki. Gracz komputerowy czyni to samo. Aby wygrać należy pozostawić przeciwnika z jedną rybką w ostatniej turze. Rok wydania 1985.

360 Arm (2004)

360 Arm
Strzelanina SF z przeszkodami. Rok wydania 2004.

3D Cubert 64 (1984)

3D Cubert 64
Plansza składa się z piramidy trójwymiarowych bloków, które należy zamalować na żółty kolor, przesuwając na nie swojego przyjaciela Cuberta. Kiedy wszystkie bloki zostaną pomalowane, należy dotrzeć do dysku na szczycie piramidy, skąd Cubert zostanie przeniesiony do wyższego poziomu. Podczas wykonywania zadania należy unikać spadającej kuli i jadowitego pająka, którego prędkość wzrasta z każdym wyższym piętrem. Rok wydania 1984.

3D Gloppers (1983)

3D Glooper
Trójwymiarowa wersja gry Pac-Man, w której gracz porusza się po labiryncie zjadając niebieskie bloczki i unikając spotkania z Glooper`ami. Zadaniem jest zebranie wszystkich bloczków z całego labiryntu. Brązowy bloczek po zabraniu pozwala przez określony czas na zjadanie Glooper`ów. Gra jest widziana z perspektywy pierwszej osoby. W prawej-górnej części ekranu widoczna jest liczba określającą ilość pozostałych bloczków do zebrania. Rok wydania 1983.

3D Golf (1986)

3D Golf
Symulator gry w golfa. Rok wydania 1986.

3D Hypermaths (1984)

3D Hypermaths
Edukacyjna gra ucząca podstawowych działań matematycznych. Rok wydania 1984.

3D Labbyrint

3D Labbyrint
Zadaniem gracza jest w jak najkrótszym czasie znaleźć wyjście z labiryntu. Podczas błądzenia można włączyć mapę, która pokazuje wyjście ale nie położenie gracza.

3D Maze

3D Maze
Zadaniem gracza jest wyjście z losowo generowanego labiryntu, tworzonego na podstawie wprowadzonych parametrów.

3D Morris (1984)

3D Morris
Rozbudowana wersja gry w kółko i krzyżyk, w której gracz musi ułożyć cztery swoje symbole w pionie, poziomie i po skosie. Rozgrywka odbywa się na czterech siatkach po 16 pól. Rok wydania 1984.

3D Reversi (1987)

3D Reversi
Gra strategiczna dla dwóch graczy, w której należy zamieniać kolory pionków przeciwnika na swoje. W tym celu wystarczy ustawić pionek naprzeciwko swojego w linii prostej w poziomie, pionie i po skosie, a wszystkie kolory pionków przeciwnika znajdujące się pomiędzy zostaną zamienione na kolory gracza. Gra toczy się, aż nie będzie możliwości wykonania żadnego ruchu i wygrywa ten gracz, którego kolorów będzie więcej na polu gry. Rok wydania 1987.

3D Roam (2014)

3D Roam
Zadaniem gracza jezst zbieranie kryształów i unikanie przeszkód. Rok wydania 2014.

3D Scacchi Simulator (1991)

3D Scacchi Simulator
Komputerowa symulacja klasycznej gry w szachy. Ta wersja pozwala graczowi używać dwóch ekranów do kontrolowania wszystkich elementów gry: jeden ekran służy do wpisywania ruchów, a drugi do sprawdzania aktualnego ustawienia pionków na planszy. Różne opcje pozwalają graczowi obracać planszę, dostosować kolory, zmienić poziom przeciwnika, zasugerować następny ruch, powtórzyć ruchy lub po prostu automatycznie rozegrać grę. Rok wydania 1991.

3D Spacewar (1989)

3D Spacewar
Kosmiczna strzelanina 3D. Rok wydania 1989.

3D Stock Cars 2 (1991)

3D Stock Cars 2
Wyścigi z innymi kierowcami na różnych torach. Można ścigać się z maksymalnie trzema innymi kierowcami, którzy mogą być sterowani przez człowieka lub komputer. Poziom umiejętności kierowców komputerowych można regulować w zakresie od 1 do 15. Mistrzostwa rozgrywane są na 18 torach, ale można również wybrać, na ilu torach i na których torach chce się rywalizować. Rok wydania 1991.

3D Tank Assault (1984)

3D Tank Assault
Gracz wciela się w rolę operatora wyrzutni, którego celem jest zniszczenie jak największej liczby czołgów za pomocą dostarczonych pocisków i powstrzymanie ich przed bezpiecznym przedostaniem się przez most. Rok wydania 1984.

3D Tic Tac Toe (1984)

3D Tic Tac Toe
Gra jest podobna do tradycyjnej gry w kółko i krzyżyk, ale jest rozgrywana na czterech siatkach 4×4 ułożonych pionowo. Aby wygrać, gracz musi umieścić cztery swoje symbole na czterech polach w układzie pionowym, poziomym lub ukośnym, na jednej siatce lub rozmieszczone równomiernie na wszystkich czterech siatkach. Daje to łącznie 76 możliwych sposobów na wygraną. Rok wydania 1984.

3D Tic-Tac-Toe (1984)

3D Tic-Tac-Toe
Gra w kółko i krzyżyk dla dwóch graczy. Po wyświetleniu ekranu tytułowego obaj gracze podają swoje imiona i liczbę partii do rozegrania. Następnie na ekranie pojawia się wielokolorowa, trójwymiarowa plansza. Gracz z joystickiem w porcie 1 rozpoczyna grę jako pierwszy przesuwając kursor w lewo lub w prawo. Po dotarciu do wybranej lokalizacji należy wcisnąć przycisk, aby symbol pojawił się pod kursorem. Aby wygrać, należy ustawić trzy swoje symbole w linii prostej w poziomie, pionie i po skosie na jednej platformie lub względem wszystkich platform. Po wygraniu któregoś z gracza program przejdzie do kolejnej partii. Rozegranie wszystkich zadeklarowanych partii kończy się podliczeniem i ten kto będzie miał więcej zwycięstw, wygra. Rok wydania 1984.

3D Time Trek (1983)

3D Time Trek
Gracz wciela się w postać ocalałego mieszkańca planety Corillian, którego zadaniem jest się zemścić po niszczycielskim ataku obcych. W swoim super potężnym statku kosmicznym wyposażonym w komputery i czujniki do poszukiwania tych morderczych obcych, gracz z pomocą mapy przeszukuje i podbija poszczególne sektory. Można w dowolnym momencie użyć skanera lokalizującego obcych i planety. Po zakończeniu przeszukiwania należy wprowadzić koordynaty docelowego sektora i wykonać skok w nadprzestrzeń. Można także wyświetlić status kondycji swojego statku oraz przekierować energię na osłony. Lądując na planetach można uzupełnić energię statku. Walka z obcymi polega na ostrzeliwaniu ich przy pomocy celownika. Rok wydania 1983.

3D Tunnel (1984)

3D Tunnel
Pierwszoosobowa strzelanina, w której gracz porusza się wzdłuż stale zmieniającego kierunek tunelu i musi zestrzelić określoną ilość różnych stworzeń aby przejść do następnej fazy. Uderzenie w ścianę powoduje utratę jednego z dziewięciu żyć, a gdy te się skończą, gra dobiega końca. W ostatniej fazie należy unikać pędzących w stronę gracza pociągów. Rok wydania 1984.

3D Waterski (1984)

3D Waterski
Narty wodne z przeszkodami. Rok wydania 1984.

3D-Beee (1984)

3D-Beee
Miasto oblężone zostało przez gigantyczne pszczoły, więc w helikopterze uzbrojonym w rakiety należy strzelać do pszczół lub ich unikać. Zadaniem gracza jest likwidowanie królowych w kolorze niebieskim, by przejść do kolejnego poziomu. Czasami trzeba będzie prowadzić ostrzał królowych z dachu najwyższego budynku w mieście. W tym celu należy bezpiecznie wylądować helikopterem i pilotem wejść na dach. Ilość posiadanej amunicji jest ograniczona i gdy jej braknie należy udać się do ciężarówki stacjonującej po drugiej stronie miasta. W grze wykorzystano efekt głębi więc należy odpowiednio ustawić helikopter aby przemieszczać się pomiędzy dwoma stronami miasta. Rok wydania 1984.

3D-Lab (1988)

3D-Lab
Zadaniem gracza jest wydostanie się z dwóch labiryntów w jak najkrótszym czasie unikając przy tym czerwonych stworów. Każda kolizja ze stworem dodaje punkty karne. Rok wydania 1988.

3D-Labyrintti (1985)

3D-Labyrintti
Zadaniem gracza jest w jak najkrótszym czasie znaleźć wyjście z labiryntu. Podczas błądzenia można włączyć mapę, która pokazuje wyjście ale nie położenie gracza. Rok wydania 1985.

3D-Vier-Gewinnt (1984)

3D-Vier-Gewinnt
Gra w 4x4 dla dwóch graczy. Na początku można wybrać wersję czarno-białą lub kolorową, a następnie wprowadza się imiona graczy. Plansza składa się z 16 pól, na które gracze kładą swojego koloru bloczki. Można także układać bloczki jeden na drugim do maksymalnie czterech. Celem gry jest ułożenie czterech swoich kolorów bloczków w linii prostej w poziomie, pionie i po skosie w dowolnym kierunku. W każdej chwili można zamienić graczy klawiszem F3 lub wykorzystać intuicyjną podpowiedź wciskając klawisz F1. Rok wydania 1984.

3Peak x 10Lines (2015)

3Peak x 10Lines
Relaksująca gra karciana. Rok wydania 2015.

4 A Win (2019)

4 A Win
Gra dla dwóch lub jednego gracza. Można też wybrać tryb demonstracyjny C64 vs ZX SPECTRUM. Celem gry jest po ułożenie 4 żetonów w rzędzie poziomo, pionowo lub ukośnie, aby wygrać grę. Rok wydania 2019.

4 by 4 (1998)

4 by 4
Logiczna gra ćwicząca spostrzegawczość. Rok wydania 1998.

4 Fathoms

4 Fathoms
Gracz przy pomocy łodzi podwodnej ma za zadanie uratować zaginionych nurków.

4 Games For Children (1983)

4 Games For Children
Prosta gra edukacyjna dla najmłodszych opierająca się na nauce matematyki i alfabetu. Rok wydania 1983.

4 Gewinnt 2002 (1990)

4 Gewinnt 2002
Gra strategiczna dla dwóch osób, w której aby wygrać należy cztery kółka lub krzyżyki ustawić w linii prostej w poziomie lub w pionie. Każdy z graczy wybiera cyfrę 1-9 lub literę A-I i ustawia swój symbol po prawej stronie obok litery lub u dołu obok cyfry. Wybranie tej samej litery lub cyfry powoduje przesunięcie istniejącego symbolu odpowiednio do góry lub w lewo. W ten sposób dostawiane są kolejne symbole aż do ułożenia zwycięskiej linii. Rok wydania 1990.

4 Gewinnt In 3 Dimensionen (1994)

4 Gewinnt In 3 Dimensionen
Gra strategiczna dla dwóch osób, w której aby wygrać należy cztery bloczki jednego koloru ustawić w linii prostej w poziomie, w pionie lub po skosie w dowolnym kierunku. Rok wydania 1994.

4 In-A-Row (2008)

4 In-A-Row
Gra strategiczna dla dwóch osób, w której aby wygrać należy cztery bloczki jednego koloru ustawić w linii prostej w poziomie, w pionie lub po skosie w dowolnym kierunku. Rok wydania 2008.

4 Paa Stribe! (1987)

4 Paa Stribe!
Gra strategiczna dla dwóch osób, w której aby wygrać należy cztery żetony jednego koloru ustawić w linii prostej w poziomie, w pionie lub po skosie w dowolnym kierunku. Rok wydania 1987.

4 Soccer Simulators - Street Soccer (1989)

4 Soccer Simulators - Street Soccer
4 Soccer Simulators to gra w piłkę nożną, która zawiera 4 niezależne pod-gry: 11-A-Side Soccer to symulacja domyślnych zasad piłki nożnej. Jak sama nazwa wskazuje, w każdej drużynie jest jedenastu graczy. Indoor Soccer jest rozgrywana z pięcioma graczami w drużynie. Istnieje mniej zasad niż w piłce nożnej na świeżym powietrzu, takich jak brak rzutu rożnego. Piłka nożna uliczna jest rozgrywana na ulicach, z bardzo niewielką liczbą zasad. Soccer Skills to gra treningowa, w której gracz może ćwiczyć rzuty karne, bieganie, umiejętności bramkarskie itp. Wszystkie gry z wyjątkiem Soccer Skills obsługują do czterech graczy (po dwóch na drużynę) i można w nie grać przeciwko komputerowi na trzech poziomach trudności. Rok wydania 1989.

4. Times Revlex (1991)

4. Times Revlex
Celem gry jest utrzymanie piłki w kwadratowym obszarze poprzez odbijanie jej czterema paletkami. Wewnątrz pola pojawia się znak ostrzegawczy, który zmienia kierunek lotu piłki gdy ta w niego trafi. Rok wydania 1991.

421 (1983)

421
Gra w kości dla jednego lub dwóch graczy. Każdy posiada kilka swoich żetonów, którymi płaci w zależności od punktacji układów wykazanych w dolnej części ekranu. Podczas swojej tury można dwukrotnie wymienić jedną lub dwie z trzech kostek, aby zwiększyć swój wynik. Po wymianie tylko jednej kostki należy wcisnąć klawisz ENTER. Gra się kończy gdy jeden z graczy straci wszystkie swoje żetony. Rok wydania 1983.

45 - Fourty Five (1990)

45 - Fourty Five
Logiczna gra planszowa z rewelacyjną muzyką. Rok wydania 1990.

4k-Basic-Dash (2009)

4k-Basic-Dash
Planszowa gra polegająca na zebraniu określonej liczby kryształów. Rok wydania 2009.

4M Arena (2019)

4M Arena
Walki na arenie statków kosmicznych. W grze są cztery scenerie, które przechodzi się po kolei. Aby wygrać gracz musi pokonać przeciwnika dwukrotnie. Rok wydania 2019.

4x4 Off-Road Racing (1988)

4x4 Off-Road Racing
Oprócz samego wyścigu, gra ma znaczne możliwości modernizacji pojazdu. Gracz ma do wyboru jeden z czterech pojazdów różniących się wagą, prędkością maksymalną, wytrzymałością, pojemnością itp., a zatem nadające się do różnych tras. Na początku należy kupić ulepszenia i akcesoria naprawcze oraz paliwo. Wyścigi odbywają się na jednej z czterech tras o zróżnicowanej nawierzchni - błoto, śnieg, pustynia i góry. Każdy z nich jest pełen przeszkód, które można skrupulatnie omijać, albo przejechać przez nie, co wiąże się z ryzykiem uszkodzenia podzespołów pojazdu. Rok wydania 1988.

5 Card Draw Poker (1985)

5 Card Draw Poker
Klasyczna gra w pokera na pieniądze. Gracz przeciwko czterem komputerowym pokerzystom. Rok wydania 1985.

5 En Linea (1986)

5 En Linea
Gra dla dwóch graczy, w której celem jest ułożenie swoich kolorowych pięciu pól w układzie pionowym, poziomym i po skosie. Podczas swojej tury gracz ma do wyboru zamalować kolorem dowolne pole na planszy lub przesunąć dowolny wiersz albo kolumnę o jedno pole. Rok wydania 1986.

5 Iron (1989)

5 Iron
Klasyczny pinball, który swoim motywem nawiązuje do gry w golfa. Rok wydania 1989.

5 Karten Poker (1983)

5 Karten Poker
Gra karciana w otwartego pokera, w której gracz rywalizuje z trzema przeciwnikami o najwyższą stawkę wygranej w puli. Pierwsza karta jest zawsze zakryta, a kolejne są dodawane za deklarowaną kwotę. Jak w każdym pokerze można podbijać stawkę, poczekać lub rzucić kartami. Na końcu odkrywana jest ostatnia karta i ten, który ma najwyższe karty lub figury, wygrywa i zabiera całą pulę. Rok wydania 1983.

5 Weeks In a Balloon (1987)

5 Weeks In a Balloon
Symulator lotu balonem ze zbieraniem kluczy do skrzyni skarbów. Rok wydania 1987.

5 x 5 (1995)

5 x 5
Gra logiczna dla dwóch graczy, oparta na polskim teleturnieju 5×5. Zadaniem gracza jest odgadnięcie pięcioliterowego hasła w pięciu próbach. Prawidłowo odgadnięta litera podświetlona jest na niebiesko, a litera nie na swoim miejscu na żółto. Im szybciej wyraz zostanie odgadnięty, tym więcej punktów gracz otrzyma. Rok wydania 1995.

5-Pin Bowling (1984)

5-Pin Bowling
Nieco zmodyfikowana gra w kręgle dla 1-4 graczy. Przed rzuceniem można przesunąć zawodnika w lewo lub w prawo, aby uzyskać idealną pozycję. Istnieje możliwość wyboru kąta rzutu poprzez naciśnięcie klawiszy + lub -, a także ręki poprzez naciśnięcie klawiszy R lub L. Przyciskiem strzału zawodnik puszcza kulę po torze. Jeśli gracz przekroczy wyznaczoną graniczną linię to sfauluje i straci swoją kolejkę. Rok wydania 1984.

5000

5000
Gra dla 9 graczy, gdzie zwycięzcą jest ten, który zdobędzie 5000 punktów. Przed rozpoczęciem tury program losuje sześć cyfr reprezentujących oczka kostki do gry. Gracz może zbierać jedynki, piątki oraz trójki jednakowych cyfr. Zebranie trzech trójek daje 300 punktów, trzech szóstek 600 punktów, itd. Jedynie zebranie trzech jedynek daje 1000 punktów. Gracz sukcesywnie zbiera kostki wciskając wciskając klawisz J, aż do momentu zebrania ich wszystkich lub jeśli już nie będzie takiej możliwości. W tym drugim przypadku punkty nie będą doliczone do wyniku gracza.

500cc Grand Prix (1987)

500cc Grand Prix
Symulator wyścigowego motocykla widziany z perspektywy trzeciej osoby. Gra pozwala na wzięcie udziału w wyścigach na 12 trasach w różnych regionach świata. Można grać samemu lub z innym graczem na oddzielnych ekranach. Oprócz trybu mistrzostw (9 okrążeń z 4 zawodnikami) dostępny jest również tryb treningowy (tylko 2 okrążenia z 2 zawodnikami). Można ścigać się na dowolnej trasie lub przejść do trybu mistrzostw świata, w którym gracz ściga się na trasach w ustalonej kolejności. Rok wydania 1987.

500cc Motomanager (1991)

500cc Motomanager
Symulator wyścigów motocyklowych z elementami zarządzania. Rok wydania 1991.

51

51
Gra karciana z komputerowym graczem, w której nie można przekroczyć ani uzyskać 51 punktów. Przed rozpoczęciem rozgrywki warto się zapoznać z wartościami liczbowymi poszczególnych kart.

5th Axis (1986)

5th Axis
Zręcznościowa bijatyka. Akcja gry dzieje się w laboratorium, w którym doszło do niekontrolowanego zagięcia czasoprzestrzeni. Rok wydania 1986.

5th Gear (1988)

5th Gear
Celem gry jest przejechanie od początku toru do jego końca w określonym czasie, unikając przeszkód i eliminując (za pomocą karabinu maszynowego) inne pojazdy. Trasy nie są drogami, ale przypominającymi labirynt torami przeszkód. Gotówkę zdobywa się poprzez ukończenie poziomów, przy czym początkowo gracz posiada 10000$. Fundusze te można wydać w warsztatach samochodowych na zakup dodatkowego paliwa, naprawę pancerza i różne dodatki obejmujące turbo-skok oraz wodoodporność. Rok wydania 1988.

5x5

5x5
Gra logiczna, oparta na polskim teleturnieju 5×5. Zadaniem gracza jest odgadnięcie pięcioliterowego hasła w pięciu próbach. Prawidłowo odgadnięta litera podświetlona jest na czerwono, a litera nie na swoim miejscu na żółto. Gra zawiera łącznie około 250 haseł do odgadnięcia.

5x5 (1997)

5x5
Zadaniem gracza jest w określonym czasie odgadnięcie pięcioliterowego hasła w pięciu próbach. Prawidłowo odgadnięta litera pozostaje na właściwym miejscu, a litera, która pojawia się w haśle, ale na innej pozycji, jest podświetlona na czerwono. Ilość zdobytych punktów zależy od czasu pozostałego po odgadnięciu hasła. Rok wydania 1997.

5xKAJ (1985)

5xKAJ
Zadaniem gracza jest zebranie wszystkich krzyżyków znajdujących się na planszy w możliwie jak najkrótszym czasie i z możliwie jak najmniejszą ilością kolizji ze ścianami. Rok wydania 1985.

6 Aus 49 (1985)

6 Aus 49
Popularny totalizator sportowy, w którym gracz typuje 6 cyfr. Każdy zakład kosztuje 2 monety i jeśli gracz trafi chociaż jedną cyfrę, to otrzyma 3 monety. Im więcej cyfr trafionych tym więcej monet wygranych. Rok wydania 1985.

6 Pin Bowling (2005)

6 Pin Bowling
Klasyczna gra w kręgle dla jednego lub dwóch graczy. Rok wydania 2005.

64 Breakout (1984)

64 Breakout
Klasyczne wybijanie cegieł z muru. Gracz odbija piłeczkę niszczącą mur przy pomocy paletki i stara się jej nie przepuścić. Utrata wszystkich piłeczek kończy grę. Rok wydania 1984.

64 Dragonmaster (1983)

64 Dragonmaster
W tej grze przygodowej o szybkiej akcji, zadaniem gracza jest ocalenie i poślubienie księżniczki pilnowanej przez smoki i złego czarodzieja. Gra posiada cztery poziomy trudności, a gracz wciela się w postać rycerza, który odkrywa, że okolice zamku są pełne smoków kontrolowanych przez złego czarnoksiężnika. W zamku uwięziona jest piękna księżniczka czekająca z niecierpliwością na pierwszego rycerza, który będzie w stanie ją uratować. Smok zje każdego, kto zbliży się do jego głowy i jedynie uderzenie w brzuch skutecznie go zlikwiduje. Zamku strzeże widmowy smok, którego można wyeliminować dopiero wtedy, gdy wszystkie inne zostaną pokonane (most zwodzony zamku pozostanie zamknięty do czasu jego pokonania). Przed złym czarodziejem należy ciągle uciekać gdyż nie można go w żaden sposób pokonać. Rok wydania 1983.

64 Mastermind (1994)

64 Mastermind
Zadaniem gracza jest w dziesięciu próbach odgadnąć układ kolorów wylosowanych przez komputer. Do dyspozycji jest sześć kolorów, które mogą się powtarzać w rzędzie składającym się z czterech pól. Po zatwierdzeniu rzędu, po prawej stronie komputer pokaże ile kolorów jest prawidłowych i ile z nich jest na właściwym miejscu. Metodą analizy i dedukcji należy odgadnąć tajemniczy kod. Rok wydania 1994.

64 Money Monger (1988)

64 Money Monger
Zadaniem gracza jest zbieranie w losowo generowanym labiryncie bryłek złota. Gracz zaczyna z 25 sztukami złota i zbierając bryłki powiększa swoją pulę posiadanych pieniędzy. W grze nie można się cofnąć i wejście w ślepy zaułek wymaga wysadzenia przeszkody klawiszem spacji, co kosztuje 3 sztuki złota. Gra kończy się po wciśnięciu klawisza Q i w zależności od ilości zdobytego złota powyżej 25 sztuk, obliczany jest status procentowy skuteczności. Jeśli konsekwentnie gracz będzie zdobywał powyżej 65% punktów, to stanie się prawdziwym łowcą pieniędzy. Rok wydania 1988.

64 Pejling (1983)

64 Pejling
Gra strategiczna, w której zadaniem gracza jest wykrycie systemu obronnego komputera w postaci rozmieszczonych łodzi podwodnych. W tym celu gracz sonduje pole gry przy pomocy fal radiowych biegnących wzdłuż linii prostych. Fale radiowe mogą być przekierowywane, odbijane lub absorbowane przez łodzie podwodne. Na podstawie zachowania się tych fal i dedukcji należy określić położenie wszystkich u-botów na planszy. Po wykonaniu wszystkich możliwych analiz należy wcisnąć klawisz F, by sprawdzić poprawność położenia łodzi. Za każde błędne zaznaczenie gracz otrzyma punkty karne. Rok wydania 1983.

64 Potholes (1988)

64 Potholes
Uproszczona gra wyścigowa z widokiem z góry, w której należy omijać pojawiające się w losowych miejscach dziury. Ilość punktów zależy od pokonanego dystansu. Rok wydania 1988.

64 Rescue Run (1988)

64 Rescue Run
Zadaniem gracza jest zrzucanie paczek ratunkowych na wyznaczone miejsce. Najwięcej punktów gracz otrzyma gdy trafi w sam środek miejsca zrzutu. Gra się kończy gdy paczka nie trafi do celu lub gdy samolot doleci do końca ekranu. Rok wydania 1988.

64 Shuffle (1985)

64 Shuffle
Gra dla dwóch graczy, którzy na zmianę rzucają krążkami wzdłuż alei starając się trafić w obszary punktowane o wartościach 5, 10 lub 25 punktów. Każdy gracz otrzymuje trzy krążki na turę i może trafiać w swoje krążki lub przeciwnika aby zmienić ilość punktów. Gra trwa do momentu, aż jeden z graczy osiągnie 150 punktów. Rok wydania 1985.

64 Sub Hunt (1988)

64 Sub Hunt
Zadaniem gracza jest zrzucanie pocisków na łódź podwodną do momentu, aż wypłynie na powierzchnię. To zadanie należy wykonać w jak najkrótszym czasie. Rok wydania 1988.

64 Valley Of Death (1989)

64 Valley Of Death
Zadaniem gracza jest dojechanie do końca trasy unikając zderzenia z obiektami pobocza. Rok wydania 1989.

64-Dimensions Tic-Tac-Toe (1993)

64-Dimensions Tic-Tac-Toe
Celem jest zdobycie czterech swoich symboli w rzędzie, na jednym poziomie lub pomiędzy wszystkimi czterema poziomami, w linii prostej lub po przekątnej. Zasadniczo jest to kółko i krzyżyk w sześcianie 4x4x4. Każdy gracz wybiera swój symbol i kolejno umieszcza je na wolnych polach, po jednym symbolu na raz. Wygrywa gracz, który jako pierwszy ułoży cztery własne symbole w rzędzie - poziomo, pionowo lub po skosie. Gracz nie może usuwać ani zastępować symboli, które zostały już umieszczone. Jeśli wszystkie pola zostaną zajęte, a nikt nie ułoży czterech symboli obok siebie, gra skończy się remisem. Rok wydania 1993.

64-Driver (1986)

64-Driver
Bardzo prosta gra, w której gracz jest kierowcą widzianym z lotu ptaka i jego zadaniem jest nie wypaść z trasy. W grze nie ma innych samochodów ani przeszkód, ale z czasem droga staje się coraz węższa. Rok wydania 1986.

64Luff (1983)

64Luff
Gra typu gomoku rozgrywana na siatce 23x23 przez jednego gracza przeciwko AI. Gracze na zmianę umieszczają znaki "o" i "x" na siatce w celu uzyskania pięciu w prostej linii w poziomie, pionie i po skosie. Dostępne są dwa tryby gry: normalny i treningowy. Tryb treningowy różni się tym, że można cofnąć ruch i zapytać komputer o idealne następne posunięcie. Dostępna jest również opcja zapisu i przywracania, która pozwala graczowi cofnąć się do wcześniejszego etapu gry. Rok wydania 1983.

6510 (1984)

6510
Zadaniem gracza jest ostrożna eksploracja jaskini i obserwowanie poziomu paliwa, unikając przy tym pułapek. Kolizja ze ścianą lub wiązką lasera kończy się utratą statku i koniecznością rozpoczęcia przemierzania bieżącego fragmentu jaskini od początku. Dotarcie do następnego fragmentu jaskini nie uzupełnia zapasów paliwa, więc należy możliwie jak najszybciej dotrzeć do najbliższej stacji tankowania. Rok wydania 1984.

7'Up Pub (1985)

7'Up Pub
Gracz wciela się w barmana, który musi uzupełniać popularnym napojem opróżniające się szklanki. Każda pusta szklanka powoduje zmniejszenie ilości posiadanych punktów bonusowych. Opróżnioną butelkę należy uzupełnić z dużej butli 7'Up znajdującej się po prawej stronie. Gra toczy się aż cały napój zostanie rozlany do szklanek. Rok wydania 1985.

720 (1987)

720
Gracz kontroluje deskorolkarza poruszającego się po dzielnicy zamieszkanej przez klasę średnią, używając wszelkich obiektów jako ramp do skoków. Gracz zaczyna z pewną liczbą biletów, z których każdy uprawnia do wstępu do jednego z czterech skateparków, czyli konkurencji w Skate City. Dodatkowe bilety można zyskać za zdobyte punkty. Zawsze, gdy gracz nie bierze udziału w konkurencji, odliczany jest czas pozostały do przybycia zabójczych pszczół. Gdy pszczoły przybędą, gracz nadal ma niewielką ilość czasu na dotarcie do parku, ale im dłużej będzie zwlekał, tym szybciej pszczoły przeistoczą się w śmiercionośną czaszkę, przed którą nie ma ucieczki. Kolizja z pszczołami kończy grę i daje możliwość wykorzystania jednej z trzech kontynuacji. Należy także unikać kolizji z rowerzystami lub innymi uczestnikami Skate City, gdyż każde zderzenie zabiera cenny czas. Dotarcie do parku z biletem daje graczowi szansę na zdobycie punktów, medali i pieniędzy, za które można ulepszyć swój sprzęt kupując poszczególne akcesoria w pobliskich sklepach, a także resetuje licznik czasu. Gracz nieustannie ściga się z czasem, wykonując akrobacje, zarówno podczas wydarzeń, jak i w samym parku, aby zdobyć punkty potrzebne do zdobycia biletów. Po zaliczeniu wszystkich konkurencji gracz przechodzi do kolejnego etapu. Rok wydania 1987.

720 (1987)

720 Part 2
Gracz kontroluje deskorolkarza poruszającego się po dzielnicy zamieszkanej przez klasę średnią, używając wszelkich obiektów jako ramp do skoków. Gracz zaczyna z pewną liczbą biletów, z których każdy uprawnia do wstępu do jednego z czterech skateparków, czyli konkurencji w Skate City. Dodatkowe bilety można zyskać za zdobyte punkty. Zawsze, gdy gracz nie bierze udziału w konkurencji, odliczany jest czas pozostały do przybycia zabójczych pszczół. Gdy pszczoły przybędą, gracz nadal ma niewielką ilość czasu na dotarcie do parku, ale im dłużej będzie zwlekał, tym szybciej pszczoły przeistoczą się w śmiercionośną czaszkę, przed którą nie ma ucieczki. Kolizja z pszczołami kończy grę i daje możliwość wykorzystania jednej z trzech kontynuacji. Należy także unikać kolizji z rowerzystami lub innymi uczestnikami Skate City, gdyż każde zderzenie zabiera cenny czas. Dotarcie do parku z biletem daje graczowi szansę na zdobycie punktów, medali i pieniędzy, za które można ulepszyć swój sprzęt kupując poszczególne akcesoria w pobliskich sklepach, a także resetuje licznik czasu. Gracz nieustannie ściga się z czasem, wykonując akrobacje, zarówno podczas wydarzeń, jak i w samym parku, aby zdobyć punkty potrzebne do zdobycia biletów. Po zaliczeniu wszystkich konkurencji gracz przechodzi do kolejnego etapu. Rok wydania 1987.

8 Enemy Queens (2003)

8 Enemy Queens
Pomimo szachownicy, 8 Enemy Queens nie jest grą szachową, a raczej łamigłówką logiczną, w której należy ustawić 8 królowych w taki sposób aby dochodziło pomiędzy nimi do żadnych konfliktów. Rok wydania 2003.

8-Ball (1991)

8-Ball
Pomimo swojej nazwy, 8-Ball nie jest grą bilardową, ale grą pinballową z bardzo luźnym motywem bilardowym. Gra została opracowana przez nieznaną osobę przy użyciu zestawu konstrukcyjnego Pinball Olafa Lubecka. Rok wydania 1991.

9 Men's Morris (1996)

9 Men's Morris
Komputerowa wersja popularnej gry planszowej polegającej na rozwiązywaniu problemów znanej również jako Muhle w krajach takich jak Niemcy i Holandia, a także pod innymi nazwami. Rok wydania 1996.

911 Tiger Shark (1985)

911 Tiger Shark
Gracz jest kierowcą Porsche 911TS wyposażonym w opony Dunlop i jego zadaniem jest w określonym czasie dowozić do domu zabranych po drodze pasażerów. Jeśli samochód przejedzie po trawie, wyrządzi pewne szkody i jeśli ich wskaźnik przekroczy 300 gra się skończy. Wciśnięcie przycisku strzału zatrzymuje samochód, co jest pomocne przy zawracaniu i zmianie kierunku. Rok wydania 1985.

99 Luftballons (1985)

99 Luftballons
Zadaniem gracza jest przełączanie przycisków na dolnym i górnym piętrze. W tym celu należy złapać balon, aby dostać się na wyższe piętro, ponieważ drabina po lewej stronie ekranu jest zepsuta. Niebieskie działko strzela strzałkami w balony, próbując je zniszczyć podczas lotu w górę. Rok wydania 1985.

9to5 (1984)

9to5
Gra edukacyjna ucząca bezwzrokowego pisania na klawiaturze. Gra uczy prawidłowego rozstawiania palców oraz szybkości, podczas wykonywania różnych ćwiczeń od prostych kombinacji po przepisywanie długich tekstów. W górnej części ekranu widoczne są animowane scenerie odzwierciedlające postępy gracza w danym ćwiczeniu. W grze jest możliwość zmiany poziomu trudności oraz tworzenie własnych tekstów i ćwiczeń z zapisem na dysk. Rok wydania 1984.

 

 

Grzegorz Kopański (Gregok)

grafika, muzyka, programowanie

 

Licznik odwiedzin: