
|
A Bee's Trip Zadaniem gracza jest dotarcie sympatyczną pszczółką do kwiatka. Starowanie w grze polega na wciskaniu przycisku strzału, co powoduje zwiększenie pułapu wysokości lotu pszczółki, która grawitacyjnie stale opada na dół. Im szybsze wciskanie, tym szybszy wzlot. Kolizja z dowolnym elementem przeszkody włącznie z chmurką powoduje konieczność rozpoczęcia podróży od początku. Rok wydania 2023.
|

|
A Caw-Some Murder Zadaniem gracza jest dotarcie trzema ptakami jednocześnie do kwiatka. Starowanie w grze polega na wciskaniu przycisku strzału, co powoduje zwiększenie pułapu wysokości lotu ptaków, które grawitacyjnie stale opadają na dół. Im szybsze wciskanie, tym szybszy wzlot. Kolizja z dowolnym elementem przeszkody powoduje konieczność rozpoczęcia podróży od początku. Rok wydania 2024.
|

|
A Chance In Hell! Gra przygodowa stworzona przy pomocy 3D Construktor Kit. Gracz wciela się w pastora, którego zadaniem jest pokonanie demona trzymającego w zamknięciu mieszkańców wioski. Gracz porusza się po lokacjach szukając przedmiotów niezbędnych do ukończenia gry. W tym celu należy używać celownika i przycisku strzału by zabrać przedmiot lub wykonać akcję z aktywnym obiektem. W miejscu, gdzie znajduje się chorągiewka jest zejście z klifu, a do wody można wejść tylko z wyposażeniem nurka. Tego typu rozwiązań w grze jest wiele, co wymaga od gracza spostrzegawczości i eksperymentowania. Rok wydania 2011.
|

|
A China Miner Christmas Gracz wciela się w postać Mikołaja, który ma za zadanie zebrać wszystkie przedmioty znajdujące się na planszy i zabrać klucz do kolejnego poziomu jako ostatni. Rok wydania 2023.
|

|
A Day At The Races Współzawodnictwo psów wyścigowych goniących sztucznego białego króliczka. Gracz typuje na zwycięzcę jednego z trzech psów i czeka na rezultat swojego wyboru. Rok wydania 1985.
|

|
A Day At The Races Gra hazardowa, w której gracz decyduje jaką stawkę zakładu postawić na jednego z czterech koni wyścigowych. Każda wygrana pomnaża założone pieniądze przez wartość zależną od typowania szans na zwycięstwo danego konia. Gra kończy się gdy gracz straci wszystkie pieniądze. Rok wydania 1983.
|

|
A Day In The Life Of A Prehistoric Man Zestaw sześciu mini gier przedstawionych w formie programu telewizyjnego opowiadających o przeciętnym dniu z życia człowieka prehistorycznego, który walczy o przetrwanie z różnymi dinozaurami i zwierzętami. Program jest prezentowany przez Salisbury Smythe w telewizji publicznej i oprócz rozpoczęcia programu, pomiędzy każdą grą odbywają się jego prezentacje wyjaśniające sytuacje, w których znajduje się gracz, oraz napotkane stworzenia. W pierwszej należy zebrać jak najwięcej kości, zanim upłynie czas, unikając przy tym spotkania z dinozaurami. W drugiej, mając ograniczoną ilość kamieni, należy trafiać w latające stworzenia. Trzecia gra polega na zebraniu trzech dynamitów by uratować żonę. Za każdym razem gdy to się uda, wzrasta prędkość toczącej się kuli. W czwartej należy kierować się w dół unikając zderzenia z przeszkodami i ptakami. Piąta gra polega na zbieraniu diamentów unikając przy tym spotkania z wrogimi istotami. W szóstej należy dostać się do swojej jaskini, unikając ogromnych mamutów. Zaczynając od lewej strony ekranu, należy przechodzić przez szczeliny mamutów, które poruszają się w górę i w dół ekranu w pięciu kolumnach. Rok wydania 1994.
|

|
A Day In The Life Of A Teleporter Gracz wciela się w urządzenie teleportacyjne i jego zadaniem jest bezpieczne przeprowadzenie teleportującej się osoby do celu. Prawidłowa ścieżka będzie widoczna przez krótką chwilę, gdy osoba będzie podchodziła do teleportu. Gracz musi zapamiętać kształt ścieżki, bo jeśli postać z niej spadnie to zginie. Gra doskonale ćwicząca pamięć wzrokową. Rok wydania 2020.
|

|
A Demonok Birodalma Gracz wciela się w postać kosmonauty z plecakiem i laserem, który w nieznany sposób znalazł się w średniowiecznym świecie pełnym dziwacznych istot. Podczas wędrówki należy zbierać różne przedmioty i odpowiednio je używać. Niektóre używane są od razu, a inne dopiero po wybraniu odpowiedniej komendy. Przy pomocy lasera można eksterminować wrogów, aczkolwiek niektóre z nich są niewrażliwe na broń gracza. Generalnie należy znaleźć wszystkie części dwóch toporów i zanieść je do władcy tego dziwnego świata. Należy pamiętać również o tym, że gracz może nieść tylko dwa przedmioty jednocześnie. Te, które wykorzystano należy wyrzucić z ekwipunku. Kolizje z wrogimi istotami zabierają energię, którą można uzupełnić używając zebraną żywność i napoje. Niektóre stwory i pułapki są dla naszego bohatera permanentnie śmiertelne. Rok wydania 1989.
|

|
A Droid In The Woods vs. Zeglar Zadaniem gracza jest pokonanie Zeglara w nierównym pojedynku na pistolety. Zeglar ma więcej energii i gracz musi odpowiednio się poruszać do przodu i do tyłu, aby pociski przeciwnika nie dotarły do celu. Każdy kolejny pocisk może być wystrzelony gdy poprzedni zniknie z ekranu, dlatego skrócenie dystansu do przeciwnika przyspiesza ich wystrzelenie. Rok wydania 1999.
|

|
A Fistful Of Bucks Gracz wciela się w postać łowcy nagród, który przemierza pustynię w poszukiwaniu budynków do splądrowania. Na mapie świata znajdują się kopalnie, cmentarz, bank i inne budynki pilnowane przez uzbrojonych ludzi. Na szczęście gracz posiada do obrony pistolet z ograniczoną ilością amunicji. Do odnalezionych budynków można wejść i zabrać dodatkowe naboje oraz worki z kasą, co nie jest łatwe. Rok wydania 1985.
|

|
A Journey To The Center Of The Earth Zadaniem gracza jest odnalezienie 11 najcenniejszych skarbów świata ukrytych w podziemnych jaskiniach. Niektóre z nich można łatwo znaleźć, inne wymagają nie lada umiejętności, by je odzyskać. Gigantycznych jaszczurek, nietoperzów-wampirów i trolli należy unikać lub je zastrzelić. Gracz ma do zbadania setki tuneli i całą masę cudów do odkrycia. Rok wydania 1984.
|

|
A Little Adventure Gracz wciela się w postać kobiety, która nie wie gdzie się znajduje. Zadaniem gracza jest dobieranie takich opcji aby doprowadzić kobietę szczęśliwie do jej domu. Błędne decyzje przeważnie kończą się różnymi rodzajami zgonu. Rok wydania 2023.
|

|
A Nightmare On Elm Street A Nightmare Of Elm Street to gra akcji oparta na filmie o tym samym tytule, w której gracz ma za zadanie uwolnić przyjaciół z objęć złego Freddy'ego Kruegera. Zanim gra się rozpocznie, należy najpierw wybrać jedną z pięciu dostępnych postaci, próbując uwolnić Joeya, który, jak informuje ekran wyboru, został już schwytany przez Freddy'ego. Zbyt długie spędzanie czasu w tej sekcji pozwoli Freddy'emu na schwytanie losowej postaci, aż do momentu, gdy pozostanie tylko jedna możliwa do wyboru postać. Kiedy postać zostanie wybrana, wszystkie pozostałe zostaną uznane za schwytane przez Freddy'ego i również będą musiały zostać uratowane. Każda postać ma inny stan licznika duszy i mocy, a także unikalne umiejętności. Dusza reprezentuje zdrowie gracza i jeśli się wyczerpie, gra się zakończy porażką. Moc jest zużywana za każdym razem, gdy gracz użyje specjalnej umiejętności. Gra rozpoczyna się na ulicy Wiązów widocznej z górnej perspektywy. W tej części należy odnaleźć dom Freddy'ego w labiryncie ulic, unikając jednocześnie samego Freddy'ego wyświetlanego jako olbrzymia postać. Wpadnięcie na niego podczas poszukiwań obniża poziom duszy gracza. Wewnątrz domu należy zbadać i znaleźć drogę do innych poziomów. Poziom położenia każdego przyjaciela oraz status ich duszy są wyświetlane po prawej stronie ekranu gry. W miarę upływu czasu dusze poszukiwanych mogą się zmniejszać, co jest sygnalizowane tekstem informującym o ich agonalnych krzykach. Podczas eksploracji można napotkać potwory, przedmioty i pułapki. Potwory i pułapki zmniejszają duszę gracza. Przedmioty mogą składać się z broni, amunicji, złotych monet, baterii, energii dla duszy, itp. Przedmioty są umieszczane w ekwipunku gracza, wyświetlanym również po prawej stronie ekranu, a ich wyboru dokonuje się przez wciśnięcie klawiszy od 1 do 7. Tylko wybrane przedmioty można użyć wciskając przycisk strzału lub upuścić wciskając klawisz [D]. Rok wydania 1989.
|

|
A Pacalips Now W tej odmianie Pac-Mana gracz kontroluje usta, którymi należy zjeść wszystkie czerwone kropki znajdujące się na planszy, nie dając się przy tym złapać potworom. Na polu gry znajdują się także migające szminki, które po zjedzeniu pozwalają przez określony czas zjadać potwory.
|

|
A Roman Conumdrum W celi znajduje się trzech więźniów, którzy mają między sobą porachunki do załatwienia. Zadaniem gracza jest każdego pojedynczo doprowadzić do Circusa Maksimusa, który ich sprawiedliwie osądzi. Problem polega na tym, że jeśli pozostawimy bez nadzoru więźniów mających ze sobą na pieńku to jeden z nich zginie, a misja zakończy się porażką. Rok wydania 2025.
|

|
A Space Game Prosta strzelanina, w której zadaniem gracze jest zestrzeliwanie krążących statków i unikanie wszelkich pocisków. Co 200 punktów gwarantowane jest dodatkowe życie i dodatkowo pojawia się losowo wystrzeliwany pocisk. Rok wydania 2021.
|

|
A Spy Tale Gracz wciela się w postać szpiega, którego zadaniem jest dotarcie do statku obcych, wysadzenie go i ucieczka. W przeciwnym wypadku Ziemia ulegnie zniszczeniu przez potężną bombę. Gra podzielona jest na 6 etapów. W pierwszym należy unikać zamknięcia w spadających klatkach. Drugi polega na zręcznym omijaniu laserów podczas lotu na powietrznej hulajnodze. W trzecim należy robotem dotrzeć do punktu startowego pod obstrzałem bombowym. Czwarty wymaga precyzji w omijaniu asteroid. W piątym należy dotrzeć do pomieszczenia z amunicją, by zabrać karabin do walki z obcymi robotami i w ostatnim należy wsiąść do odpowiedniego statku i uciec ze stacji zanim wybuchnie. Rok wydania 1988.
|

|
A View To A Kill Nazywasz się Bond - James Bond, najlepszy tajny agent na świecie, a teraz rozpoczynasz jedną z najważniejszych misji w swojej karierze. Porażka to najgorsza rzecz, jaka może się graczowi przytrafić. Głównym zadaniem jest odkrycie, jaki nikczemny plan uknuł Max Zorin, pozbawiony skrupułów europejski magnat elektroniczny i uniemożliwienie mu jego realizacji. Niezbędne informacje znajdują się w trzech głównych miejscach. Paryż, gdzie należy nawiązać kontakt z May Day, aby zdobyć ważną wskazówkę. Płonący ratusz w San Francisco i wreszcie kopalnia srebra w Dolinie Krzemowej, gdzie należy zebrać informacje w całość i ostatecznie udaremnić plany Maxa Zorina. Rok wydania 1985.
|

|
A Weana Partie Gra polegająca na przejmowaniu pionków przeciwnika. Na planszy 8x8 pól do wyboru są pionki pełne i dziurawe. Ruch polega na przeskakiwaniu jednego lub wielu pionków ze swojego miejsca na pierwsze puste pole za pionkiem przeciwnika w pionie, poziomie i po skosie. Przeskoczone pionki zmieniają swój wygląd na wygląd pionka, które je przeskoczył. Gra się kończy, gdy wszystkie pola są zajęte, a zwycięzcą zostaje gracz z największą ilością przejętych pionków.
|

|
A-Boulder 64 Gracz wciela się w postać pilota statku kosmicznego uwięzionego w gigantycznej chmurze asteroid, które należy niszczyć za pomocą fotonowego działka. Gdy wszystkie asteroidy zostaną zniszczone, nastąpi przejście do następnej rundy. Oprócz asteroid, gracz będzie musiał zmierzyć się ze statkami obcych strzelających w losowych kierunkach. Statkiem można obracać w lewo lub w prawo oraz poruszać się do przodu. Dodatkowo gracz może skorzystać z nadprzestrzennego przemieszczenia w losowe miejsce na ekranie, aby uniknąć kolizji. Asteroidy po trafieniu rozpadają się na mniejsze kawałki i tylko najmniejsze z nich ulegają całkowitemu zniszczeniu.
|

|
A-Maze-Ing Zadaniem gracza jest w ciągu dwóch minut zebrać wszystkie jabłka znajdujące się w losowo generowanym labiryncie. Rok wydania 1984.
|

|
A-Team Sterując bojowym helikopterem wyposażonym w karabin i bomby, należy niszczyć cele naziemne i powietrzne. Helikopter startuje z morskiego lądowiska, który zapewnia doładowanie bomb i naprawę uszkodzeń. Zadaniem gracza jest zniszczenie przy pomocy bomb sześciu fabryk i cztery strategiczne, najczęściej ruchome cele. Na jedną fabrykę należy zrzucić kilka lub nawet kilkanaście bomb aby ją zniszczyć. W miarę postępów zwiększa się ilość wrogich jednostek oraz pojawiają się samoloty oraz bombowce co jakiś czas atakujące lądowisko gracza. Za wszelką cenę nie można dopuścić do zniszczenia lądowiska. Rok wydania 1985.
|

|
Aaargh! Gracz wciela się w postać cyklopa i bierze udział w rywalizacji o legendarne złote jajko. Zwykłe jajka ukryte są w różnych obiektach dwunastu miast wyspy Darance i aby je znaleźć, należy dokonać niemalże ich całkowitego zniszczenia. Budynki można rozwalać na dwa sposoby, uderzając w nie pięściami lub podpalając ognistym wydechem. Oprócz jajek, w zniszczonych budynkach można znaleźć wiele innych użytecznych przedmiotów. Znalezienie jaja nie gwarantuje jego posiadania, gdyż trzeba jeszcze stoczyć walkę z konkurentem i tylko zwycięzca będzie miał prawo je zabrać. Rok wydania 1989.
|

|
Aaargh! Condor W tej grze należy unikać węży, strzelającego strzałami człowieka, jeżozwierzy, jaj zrzucanych przez kondors, a na późniejszych poziomach - ognia i oczu między drzewami. Zadaniem gracza jest dotarcie na szczyt góry i zabranie włóczni, którą należy odpowiednio potraktować kondora, zanim dotrze do dziecka u podnóża góry. Rok wydania 1983.
|

|
Aanimuistipeli Gra dla dwóch osób, w której zadaniem gracza jest odnajdywanie par diamentów o jednakowych brzmieniach. Wygrywa ten gracz, który znajdzie takich par więcej.
|

|
Aanval Gracz wciela się w operatora czołgu, którego zadaniem jest zestrzeliwanie zrzucających bomby samolotów. W dowolnym momencie można zatrzymać ciężarówkę lub dżipa korzystając z kierunków góra dół. Każde trafienie bombą lub spadającym samolotem w pojazdy, zabiera zdobyte punkty. Gra kończy się gdy czołg zostanie zniszczony lub wyczerpana zostanie jego amunicja. Rok wydania 1988.
|

|
Aardvark Gracz kieruje językiem mrówkojada w podziemnym labiryncie gniazda mrówek. Głównym celem jest zjedzenie wszystkich zapasów jedzenia leżących pod ziemią, unikając przy tym robaków, żądlących mrówek i pająków. Podczas gdy robaki mogą przechodzić przez język i powodują śmierć tylko wtedy, gdy dotkną bezpośrednio jego czubka, inne stworzenia natychmiast zabijają gracza po dotknięciu jakiejkolwiek części języka. Najbardziej niebezpieczny jest niezniszczalny pająk, który pojawia się gdy słońce przesunie się z lewego do prawego końca planszy. Na najniższych poziomach podziemi znajdują się zazwyczaj dwie duże mrówki, które po dotknięciu językiem mrówkojada oczyszczają cały teren z wrogów. Rok wydania 1986.
|

|
Aardvark Attack Zadaniem gracza jest rozpoznanie, poprzez wciśnięcie odpowiedniej litery, jednej z 26 rodzajów bomb i zestrzelenie jej działem z miasta, na które ona spada. Przed rozpoczęciem rozgrywki można wybrać poziom trudności i każda tura wymaga wciśnięcia dwóch klawiszy. Pierwszy, to widoczna litera w prawym górnym rogu ekranu i drugi, to numer atakowanego miasta. Gra skończy się, gdy jedno z miast zostanie całkowicie unicestwione. Rok wydania 1983.
|

|
Abandon Strategiczna gra dla dwóch osób. Gracze ustawiają pionki swojego koloru na planszy i starają się otoczyć pionki przeciwnika. Jeśli uda się ten manewr, to wszystkie otoczone pionki zostaną przeniesione do puli pionków zbitych. Wygrywa ten gracz, który zbitych pionków przeciwnika będzie miał więcej oraz utworzy więcej pojedynczych „oczek” na planszy. W przypadku niemożności wykonania ruchu lub gdy kolejny ruch może zmniejszyć ilość punktów, należy swój pionek wrzucić do pola PASS.
|

|
Abbyx! Zadaniem gracza jest zebranie wszystkich kluczy z podziemnego kompleksu pełnego pułapek i znalezienie wyjścia. Rok wydania 1989.
|

|
ABC ABC to prosta gra logiczna. Po lewej stronie ekranu wyświetla się alfabet. Po prawej stronie alfabet jest pomieszany i należy ułożyć go ponownie w prawidłowej kolejności. Do pustego pola można przenieść tylko jedną literę. W ten sposób należy zamieniać wszystkie litery, aż do rozwiązania zagadki. Rok wydania 1995.
|

|
ABC Caterpillar Gracz steruje małą gąsienicą, która musi przeliterować słowa, zjadając odpowiednie litery alfabetu. Litery są wyświetlane w układzie alfabetycznym w pionowych kolumnach po prawej i lewej stronie ekranu, a obrazek elementu do przeliterowania jest wyświetlany w środkowej górnej części ekranu. Dostępne opcje gry obejmują rozpoznawanie pojedynczych liter, naukę alfabetu, a także literowanie wyrazów 3- i 4-literowych. Gra informuje gracza o popełnianych błędach. Ostatnia opcja pozwala na rysowanie obrazka przy pomocy motylka. Rok wydania 1985.
|

|
ABC-Tetris Trochę nietypowa odmiana klasycznego Tetrisa. Gracz układa spadające klocki o różnym kształcie, starając się utrzymać jak najniższą wysokość wypełnienia aż do upływu określonego czasu. Ułożenie pełnego rzędu powoduje jego zniknięcie, co obniża wysokość. Gdy czas się skończy podliczana jest ilość niezapełnionych poziomów planszy i na podstawie tego gra oblicza zdobyte przez gracza punkty. Dodatkowe punkty zdobywa się przez likwidowanie rzędów i przyspieszanie kierunkiem w dół opadania klocków. Co każdy poziom gracz otrzymuje spadochron, który pozwala na krótką chwilę zatrzymać bloczek w miejscu przy pomocy kierunku w górę. Gra się kończy jeśli dowolny bloczek zetknie się z górną krawędzią planszy. Rok wydania 1993.
|

|
Abducted Na odległej planecie wybudowano kosmiczną kolonię, którą należy jak najszybciej zaludnić. Na dole ekranu znajduje się pojazd wózkowy, a u góry statek transportowy. Zadaniem gracza jest zrzucanie dzieci na spadochronach tak, aby wózek mógł je przechwycić przed upadkiem na powierzchnię. W tym celu należy zsynchronizować prędkości obiektów i szybkość opadania małego spadochroniarza. Rok wydania 2004.
|

|
Abelardo Jednoekranowa platformówka, w której gracz ma za zadanie podnieść wszystkie flagi znajdujące się na planszy. W wykonaniu zadania przeszkadza nieustannie lecący w kierunku gracza ptak oraz różne przeszkody. Niektóre z tych przeszkód, jak wystrzeliwane śnieżne kule, pozwalają dostać się na pozornie niedostępne platformy, jeśli precyzyjnie się na nie wskoczy. Do wykorzystania są również specjalne obiekty pomocne w poruszaniu się między poziomami, takie jak trampoliny, windy i mechanizm budujący mosty. Można spadać z dużych wysokości, lecz gdy postać uderzy podczas upadku w dowolną przeszkodę to straci życie. Gdy wszystkie flagi zostaną podniesione, należy udać się do domku by przejść do kolejnego poziomu. Rok wydania 1988.
|

|
Abhor Głównym zadaniem gracza jest w wyznaczonym czasie uniknięcie trafienia przez bąbelki, które poruszają się od lewej do prawej strony. Można poruszać statkiem w lewo i w prawo, a także w górę i w dół. Do przejścia jest dwanaście poziomów.
|

|
Abnormal Faction Zadaniem gracza jest zbieranie zdradziecko rozmieszczonych sztabek złota oraz omijanie licznych pułapek i wrogich stworzeń. Każda sztabka złota dodaje jedno życie i w przypadku jego utraty postać zostaje przeniesiona do zaliczonego miejsca kontynuacji przygody. Tym miejscem jest zielony krzyżyk. Rok wydania 1995.
|

|
Abracadabra Gracz wciela się w postać czarownicy na miotle, której zadaniem jest unieszkodliwienie złych duchów znajdujących się na planszy. W tym celu należy uderzyć w ściankę w momencie gdy duch jej dotknie. Czarownica może likwidować bloczki zasłaniające ściankę. Unieszkodliwiony duch po pewnym czasie odzyskuje swoją mobilność więc należy się spieszyć. Dopiero gdy wszystkie duchy zostaną spacyfikowane gracz zostanie przeniesiony do kolejnego poziomu.
|

|
Abrasco Golf Gra w golfa umożliwia rozegranie do 18 pól golfowych. Po wprowadzeniu swojego imienia, poziomu zawansowania, a także wybraniu liczby dołków do rozegrania, graczowi ukazuje się widok pierwszego dołka z góry. Po wybraniu kija należy wybrać kierunek uderzenia od 0 do 360 stopni, a następnie wybrać moc strzału, przesuwając kij golfowy w górę lub w dół. Po zatwierdzeniu wyboru pokazywany jest tor lotu piłki. Gdy piłka znajdzie się na zielonym polu, widok przełącza się na ujęcie zielonego pola z góry, na którym można dostosować kierunek i moc strzału, a następnie obserwować, jak piłka zmierza do dołka. Rok wydania 1983.
|

|
Abu Simbel Profanation Jedna z najtrudniejszych gier na komputery 8-bitowe, która łączy elementy zręcznościowe z przygodowymi. Gracz wciela się w postać różowego stworka uwięzionego w wybudowanej przez Ramzesa II egipskiej świątyni Abu Simbel. Jedynym celem gry jest wydostanie się z tego niegościnnego miejsca pełnego wrogich istot i pułapek. Świątynia posiada 45 pomieszczeń o różnym stopniu trudności. Pokonywanie pułapek wymaga niesamowitej precyzji liczonej nawet w ułamkach sekundy. Zależnie od sytuacji, postać gracza może wykonać niski lub wysoki skok, co jest ważne przy omijaniu niektórych przeszkód. Podczas wędrówki gracz natknie się na charakterystyczne kamienne płyty, drzwi i statuy, których przesunięcie wymaga zastosowania wcześniej znalezionego klucza w formie hieroglificznych znaków. Niektóre pokoje posiadają dwa zejścia w dół, z których jedno jest śmiertelną pułapką w postaci ostrych kolców. Biorąc pod uwagę fakt, że postać gracza po utracie życia rozpoczyna w miejscu wejścia do pomieszczenia, to wpadnięcie w pułapkę z kolcami wiąże się z permanentnym zakończeniem gry. Rok wydania 2017.
|
|
|
|
|
|
|
|
 Abwehr
|
 Abyss
|
 Abyss Global
|
 Abyssonaut
|
 AC/DC Pinball
|
 Acchiappa Monete
|
 Acchiappa Pacchi
|
 Accordion
|
 Ace
|
 Ace
|
 Ace 2088
|
 Ace Of Aces
|
 Ace Pro
|
 Aces Up
|
 Achie
|
 Acia
|
 Acid Runner
|
 Acinna
|
 Acme Bricks
|
 Acorn Man In Magic Land
|
 Acrobat
|
 Across The Galaxy On Sector RCN1972
|
 Across The Space One
|
 Action Biker
|
 Action Def
|
 Action Fighter
|
 Action Force
|
 Action On Protection
|
 Action Replay Worm
|
 Ad Infinitum
|
 Ad Infinitum
|
 Addgar
|
 Addicta Ball
|
 Addicted
|
 Addition Magician
|
 ADE
|
 Adept: Space Waste 2
|
 Adermen
|
 Admiral Graf Spee
|
 Adrenalin
|
 Advance To Boardwalk
|
 Advanced Action Movie Simulator
|
 Advanced Pinball Simulator
|
 Advanced Space Battle
|
 Aegean Voyage
|
 Affen Jagd
|
 Affili8!
|
 Afrikan Tahti
|
 After Burner
|
 After Burner II
|
 After Life
|
 After The War
|
 Aftermath
|
 Aftermath
|
 Agent Hawk
|
 Agent Orange
|
 Agent Rod
|
 Agent U.S.A.
|
 Agent U.S.A. II
|
 Agent UOP
|
 Agent X II: The Mad Prof`s Back
|
 Agent-Test
|
 Agente Federale
|
 Aghamix
|
 Agnes
|
 AGTMNS
|
 Ah Diddums
|
 Ahoy! Pie Emporium
|
 Aidon: The Apocalypse
|
 Aigina`s Prophecy
|
 Aintree
|
 Air Assault
|
 Air Hockey
|
 Air Port Game
|
 Air Raid
|
 Air Rescue
|
 Air Rescue I
|
 Air Sea Battle
|
 Air-Command
|
 Airball
|
 Airborne Ranger
|
 Airborne Rangers
|
 Aircommando
|
 Aircop 2000
|
 Aircraft Patrol 3
|
 Airline
|
 Airport `94
|
 Airraid
|
 Airship
|
 Airwolf
|
 Airwolf II
|
 Akalabeth: World Of Doom
|
 Ake Gets Mediaeval
|
 Aknakereso
|
 Akropolis
|
 Al Barakah
|
 Al Capone
|
 Al II
|
 Al-Khwarizmi
|
 Ala
|
 Albatros
|
 Albert
|
 Alcatraz
|
 Alcazar
|
 Alchimia
|
 Alcon
|
 Aldebaran
|
 Alderan
|
 Alea Jacta
|
 Aleste
|
 Alf
|
 Alf: The First Adventure
|
 Alf In The Color Caves
|
 Alfa Zeta
|
 Alfabetic Highway
|
 Alfredo Break
|
 Alfredo Landing
|
 Alfredo Parking
|
 Algernon
|
 Alhambra
|
 Ali Baba
|
 Ali Baba
|
 Ali Baba And The Forty Thieves
|
 Alice
|
 Alice In Videoland
|
 Alice In Videoland: The Further Adventure
|
 Alice In Wonderland
|
 Alien
|
 Alien
|
 Alien
|
 Alien
|
 Alien
|
 Alien
|
 Alien 3
|
 Alien Armada
|
 Alien Attack
|
 Alien Attack
|
 Alien Attack
|
 Alien Attack
|
 Alien Attack 64
|
 Alien Attack I II III
|
 Alien Bash
|
 Alien Bash 2
|
 Alien Battle
|
 Alien Battle II
|
 Alien Blast!
|
 Alien Blast 2
|
 Alien Brood
|
 Alien City Blitz
|
 Alien Commando I II III
|
 Alien Destroyer
|
 Alien Fighter
|
 Alien Infiltration I-IV
|
 Alien Invaders
|
 Alien Invaders
|
 Alien Invasion
|
 Alien Invasion
|
 Alien Kill
|
 Alien Kill II: The Final Encounter
|
 Alien Killers
|
 Alien Panic
|
 Alien Panic
|
 Alien Patrol
|
 Alien Raid
|
 Alien Rescue
|
 Alien Sidestep
|
 Alien Smash
|
 Alien Smash
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|