A Day At The Races Współzawodnictwo psów wyścigowych goniących sztucznego białego króliczka. Gracz typuje na zwycięzcę jednego z trzech psów i czeka na rezultat swojego wyboru. Rok wydania 1985.
A Day At The Races Gra hazardowa, w której gracz decyduje jaką stawkę zakładu postawić na jednego z czterech koni wyścigowych. Każda wygrana pomnaża założone pieniądze przez wartość zależną od typowania szans na zwycięstwo danego konia. Gra kończy się gdy gracz straci wszystkie pieniądze. Rok wydania 1983.
A Day In The Life Of A Prehistoric Man Zestaw sześciu mini gier przedstawionych w formie programu telewizyjnego opowiadających o przeciętnym dniu z życia człowieka prehistorycznego, który walczy o przetrwanie z różnymi dinozaurami i zwierzętami. Program jest prezentowany przez Salisbury Smythe w telewizji publicznej i oprócz rozpoczęcia programu, pomiędzy każdą grą odbywają się jego prezentacje wyjaśniające sytuacje, w których znajduje się gracz, oraz napotkane stworzenia. W pierwszej należy zebrać jak najwięcej kości, zanim upłynie czas, unikając przy tym spotkania z dinozaurami. W drugiej, mając ograniczoną ilość kamieni, należy trafiać w latające stworzenia. Trzecia gra polega na zebraniu trzech dynamitów by uratować żonę. Za każdym razem gdy to się uda, wzrasta prędkość toczącej się kuli. W czwartej należy kierować się w dół unikając zderzenia z przeszkodami i ptakami. Piąta gra polega na zbieraniu diamentów unikając przy tym spotkania z wrogimi istotami. W szóstej należy dostać się do swojej jaskini, unikając ogromnych mamutów. Zaczynając od lewej strony ekranu, należy przechodzić przez szczeliny mamutów, które poruszają się w górę i w dół ekranu w pięciu kolumnach. Rok wydania 1994.
A Droid In The Woods vs. Zeglar Zadaniem gracza jest pokonanie Zeglara w nierównym pojedynku na pistolety. Zeglar ma więcej energii i gracz musi odpowiednio się poruszać do przodu i do tyłu, aby pociski przeciwnika nie dotarły do celu. Każdy kolejny pocisk może być wystrzelony gdy poprzedni zniknie z ekranu, dlatego skrócenie dystansu do przeciwnika przyspiesza ich wystrzelenie. Rok wydania 1999.
A Fistful Of Bucks Gracz wciela się w postać łowcy nagród, który przemierza pustynię w poszukiwaniu budynków do splądrowania. Na mapie świata znajdują się kopalnie, cmentarz, bank i inne budynki pilnowane przez uzbrojonych ludzi. Na szczęście gracz posiada do obrony pistolet z ograniczoną ilością amunicji. Do odnalezionych budynków można wejść i zabrać dodatkowe naboje oraz worki z kasą, co nie jest łatwe. Rok wydania 1985.
A Journey To The Center Of The Earth Zadaniem gracza jest odnalezienie 11 najcenniejszych skarbów świata ukrytych w podziemnych jaskiniach. Niektóre z nich można łatwo znaleźć, inne wymagają nie lada umiejętności, by je odzyskać. Gigantycznych jaszczurek, nietoperzów-wampirów i trolli należy unikać lub je zastrzelić. Gracz ma do zbadania setki tuneli i całą masę cudów do odkrycia. Rok wydania 1984.
A Nightmare On Elm Street A Nightmare Of Elm Street to gra akcji oparta na filmie o tym samym tytule, w której gracz ma za zadanie uwolnić przyjaciół z objęć złego Freddy'ego Kruegera. Zanim gra się rozpocznie, należy najpierw wybrać jedną z pięciu dostępnych postaci, próbując uwolnić Joeya, który, jak informuje ekran wyboru, został już schwytany przez Freddy'ego. Zbyt długie spędzanie czasu w tej sekcji pozwoli Freddy'emu na schwytanie losowej postaci, aż do momentu, gdy pozostanie tylko jedna możliwa do wyboru postać. Kiedy postać zostanie wybrana, wszystkie pozostałe zostaną uznane za schwytane przez Freddy'ego i również będą musiały zostać uratowane. Każda postać ma inny stan licznika duszy i mocy, a także unikalne umiejętności. Dusza reprezentuje zdrowie gracza i jeśli się wyczerpie, gra się zakończy porażką. Moc jest zużywana za każdym razem, gdy gracz użyje specjalnej umiejętności. Gra rozpoczyna się na ulicy Wiązów widocznej z górnej perspektywy. W tej części należy odnaleźć dom Freddy'ego w labiryncie ulic, unikając jednocześnie samego Freddy'ego wyświetlanego jako olbrzymia postać. Wpadnięcie na niego podczas poszukiwań obniża poziom duszy gracza. Wewnątrz domu należy zbadać i znaleźć drogę do innych poziomów. Poziom położenia każdego przyjaciela oraz status ich duszy są wyświetlane po prawej stronie ekranu gry. W miarę upływu czasu dusze poszukiwanych mogą się zmniejszać, co jest sygnalizowane tekstem informującym o ich agonalnych krzykach. Podczas eksploracji można napotkać potwory, przedmioty i pułapki. Potwory i pułapki zmniejszają duszę gracza. Przedmioty mogą składać się z broni, amunicji, złotych monet, baterii, energii dla duszy, itp. Przedmioty są umieszczane w ekwipunku gracza, wyświetlanym również po prawej stronie ekranu, a ich wyboru dokonuje się przez wciśnięcie klawiszy od 1 do 7. Tylko wybrane przedmioty można użyć wciskając przycisk strzału lub upuścić wciskając klawisz [D]. Rok wydania 1989.
A Pacalips Now W tej odmianie Pac-Mana gracz kontroluje usta, którymi należy zjeść wszystkie czerwone kropki znajdujące się na planszy, nie dając się przy tym złapać potworom. Na polu gry znajdują się także migające szminki, które po zjedzeniu pozwalają przez określony czas zjadać potwory.
A View To A Kill Nazywasz się Bond - James Bond, najlepszy tajny agent na świecie, a teraz rozpoczynasz jedną z najważniejszych misji w swojej karierze. Porażka to najgorsza rzecz, jaka może się graczowi przytrafić. Głównym zadaniem jest odkrycie, jaki nikczemny plan uknuł Max Zorin, pozbawiony skrupułów europejski magnat elektroniczny i uniemożliwienie mu jego realizacji. Niezbędne informacje znajdują się w trzech głównych miejscach. Paryż, gdzie należy nawiązać kontakt z May Day, aby zdobyć ważną wskazówkę. Płonący ratusz w San Francisco i wreszcie kopalnia srebra w Dolinie Krzemowej, gdzie należy zebrać informacje w całość i ostatecznie udaremnić plany Maxa Zorina. Rok wydania 1985.
A Weana Partie Gra polegająca na przejmowaniu pionków przeciwnika. Na planszy 8x8 pól do wyboru są pionki pełne i dziurawe. Ruch polega na przeskakiwaniu jednego lub wielu pionków ze swojego miejsca na pierwsze puste pole za pionkiem przeciwnika w pionie, poziomie i po skosie. Przeskoczone pionki zmieniają swój wygląd na wygląd pionka, które je przeskoczył. Gra się kończy, gdy wszystkie pola są zajęte, a zwycięzcą zostaje gracz z największą ilością przejętych pionków.
A-Boulder 64 Gracz wciela się w postać pilota statku kosmicznego uwięzionego w gigantycznej chmurze asteroid, które należy niszczyć za pomocą fotonowego działka. Gdy wszystkie asteroidy zostaną zniszczone, nastąpi przejście do następnej rundy. Oprócz asteroid, gracz będzie musiał zmierzyć się ze statkami obcych strzelających w losowych kierunkach. Statkiem można obracać w lewo lub w prawo oraz poruszać się do przodu. Dodatkowo gracz może skorzystać z nadprzestrzennego przemieszczenia w losowe miejsce na ekranie, aby uniknąć kolizji. Asteroidy po trafieniu rozpadają się na mniejsze kawałki i tylko najmniejsze z nich ulegają całkowitemu zniszczeniu.
A-Maze-Ing Zadaniem gracza jest w ciągu dwóch minut zebrać wszystkie jabłka znajdujące się w losowo generowanym labiryncie. Rok wydania 1984.
A-Team Sterując bojowym helikopterem wyposażonym w karabin i bomby, należy niszczyć cele naziemne i powietrzne. Helikopter startuje z morskiego lądowiska, który zapewnia doładowanie bomb i naprawę uszkodzeń. Zadaniem gracza jest zniszczenie przy pomocy bomb sześciu fabryk i cztery strategiczne, najczęściej ruchome cele. Na jedną fabrykę należy zrzucić kilka lub nawet kilkanaście bomb aby ją zniszczyć. W miarę postępów zwiększa się ilość wrogich jednostek oraz pojawiają się samoloty oraz bombowce co jakiś czas atakujące lądowisko gracza. Za wszelką cenę nie można dopuścić do zniszczenia lądowiska. Rok wydania 1985.