A

A Bee's Trip (2023)

A Bee's Trip
Zadaniem gracza jest dotarcie sympatyczną pszczółką do kwiatka. Starowanie w grze polega na wciskaniu przycisku strzału, co powoduje zwiększenie pułapu wysokości lotu pszczółki, która grawitacyjnie stale opada na dół. Im szybsze wciskanie, tym szybszy wzlot. Kolizja z dowolnym elementem przeszkody włącznie z chmurką powoduje konieczność rozpoczęcia podróży od początku. Rok wydania 2023.

A Caw-Some Murder (2024)

A Caw-Some Murder
Zadaniem gracza jest dotarcie trzema ptakami jednocześnie do kwiatka. Starowanie w grze polega na wciskaniu przycisku strzału, co powoduje zwiększenie pułapu wysokości lotu ptaków, które grawitacyjnie stale opadają na dół. Im szybsze wciskanie, tym szybszy wzlot. Kolizja z dowolnym elementem przeszkody powoduje konieczność rozpoczęcia podróży od początku. Rok wydania 2024.

A Chance In Hell! (2011)

A Chance In Hell!
Gra przygodowa stworzona przy pomocy 3D Construktor Kit. Gracz wciela się w pastora, którego zadaniem jest pokonanie demona trzymającego w zamknięciu mieszkańców wioski. Gracz porusza się po lokacjach szukając przedmiotów niezbędnych do ukończenia gry. W tym celu należy używać celownika i przycisku strzału by zabrać przedmiot lub wykonać akcję z aktywnym obiektem. W miejscu, gdzie znajduje się chorągiewka jest zejście z klifu, a do wody można wejść tylko z wyposażeniem nurka. Tego typu rozwiązań w grze jest wiele, co wymaga od gracza spostrzegawczości i eksperymentowania. Rok wydania 2011.

A China Miner Christmas (2023)

A China Miner Christmas
Gracz wciela się w postać Mikołaja, który ma za zadanie zebrać wszystkie przedmioty znajdujące się na planszy i zabrać klucz do kolejnego poziomu jako ostatni. Rok wydania 2023.

A Day At The Races (1985)

A Day At The Races
Współzawodnictwo psów wyścigowych goniących sztucznego białego króliczka. Gracz typuje na zwycięzcę jednego z trzech psów i czeka na rezultat swojego wyboru. Rok wydania 1985.

A Day At The Races (1983)

A Day At The Races
Gra hazardowa, w której gracz decyduje jaką stawkę zakładu postawić na jednego z czterech koni wyścigowych. Każda wygrana pomnaża założone pieniądze przez wartość zależną od typowania szans na zwycięstwo danego konia. Gra kończy się gdy gracz straci wszystkie pieniądze. Rok wydania 1983.

A Day In The Life Of A Prehistoric Man (1994)

A Day In The Life Of A Prehistoric Man
Zestaw sześciu mini gier przedstawionych w formie programu telewizyjnego opowiadających o przeciętnym dniu z życia człowieka prehistorycznego, który walczy o przetrwanie z różnymi dinozaurami i zwierzętami. Program jest prezentowany przez Salisbury Smythe w telewizji publicznej i oprócz rozpoczęcia programu, pomiędzy każdą grą odbywają się jego prezentacje wyjaśniające sytuacje, w których znajduje się gracz, oraz napotkane stworzenia. W pierwszej należy zebrać jak najwięcej kości, zanim upłynie czas, unikając przy tym spotkania z dinozaurami. W drugiej, mając ograniczoną ilość kamieni, należy trafiać w latające stworzenia. Trzecia gra polega na zebraniu trzech dynamitów by uratować żonę. Za każdym razem gdy to się uda, wzrasta prędkość toczącej się kuli. W czwartej należy kierować się w dół unikając zderzenia z przeszkodami i ptakami. Piąta gra polega na zbieraniu diamentów unikając przy tym spotkania z wrogimi istotami. W szóstej należy dostać się do swojej jaskini, unikając ogromnych mamutów. Zaczynając od lewej strony ekranu, należy przechodzić przez szczeliny mamutów, które poruszają się w górę i w dół ekranu w pięciu kolumnach. Rok wydania 1994.

A Day In The Life Of A Teleporter (2020)

A Day In The Life Of A Teleporter
Gracz wciela się w urządzenie teleportacyjne i jego zadaniem jest bezpieczne przeprowadzenie teleportującej się osoby do celu. Prawidłowa ścieżka będzie widoczna przez krótką chwilę, gdy osoba będzie podchodziła do teleportu. Gracz musi zapamiętać kształt ścieżki, bo jeśli postać z niej spadnie to zginie. Gra doskonale ćwicząca pamięć wzrokową. Rok wydania 2020.

A Demonok Birodalma (1989)

A Demonok Birodalma
Gracz wciela się w postać kosmonauty z plecakiem i laserem, który w nieznany sposób znalazł się w średniowiecznym świecie pełnym dziwacznych istot. Podczas wędrówki należy zbierać różne przedmioty i odpowiednio je używać. Niektóre używane są od razu, a inne dopiero po wybraniu odpowiedniej komendy. Przy pomocy lasera można eksterminować wrogów, aczkolwiek niektóre z nich są niewrażliwe na broń gracza. Generalnie należy znaleźć wszystkie części dwóch toporów i zanieść je do władcy tego dziwnego świata. Należy pamiętać również o tym, że gracz może nieść tylko dwa przedmioty jednocześnie. Te, które wykorzystano należy wyrzucić z ekwipunku. Kolizje z wrogimi istotami zabierają energię, którą można uzupełnić używając zebraną żywność i napoje. Niektóre stwory i pułapki są dla naszego bohatera permanentnie śmiertelne. Rok wydania 1989.

A Droid In The Woods vs. Zeglar (1999)

A Droid In The Woods vs. Zeglar
Zadaniem gracza jest pokonanie Zeglara w nierównym pojedynku na pistolety. Zeglar ma więcej energii i gracz musi odpowiednio się poruszać do przodu i do tyłu, aby pociski przeciwnika nie dotarły do celu. Każdy kolejny pocisk może być wystrzelony gdy poprzedni zniknie z ekranu, dlatego skrócenie dystansu do przeciwnika przyspiesza ich wystrzelenie. Rok wydania 1999.

A Fistful Of Bucks (1985)

A Fistful Of Bucks
Gracz wciela się w postać łowcy nagród, który przemierza pustynię w poszukiwaniu budynków do splądrowania. Na mapie świata znajdują się kopalnie, cmentarz, bank i inne budynki pilnowane przez uzbrojonych ludzi. Na szczęście gracz posiada do obrony pistolet z ograniczoną ilością amunicji. Do odnalezionych budynków można wejść i zabrać dodatkowe naboje oraz worki z kasą, co nie jest łatwe. Rok wydania 1985.

A Journey To The Center Of The Earth (1984)

A Journey To The Center Of The Earth
Zadaniem gracza jest odnalezienie 11 najcenniejszych skarbów świata ukrytych w podziemnych jaskiniach. Niektóre z nich można łatwo znaleźć, inne wymagają nie lada umiejętności, by je odzyskać. Gigantycznych jaszczurek, nietoperzów-wampirów i trolli należy unikać lub je zastrzelić. Gracz ma do zbadania setki tuneli i całą masę cudów do odkrycia. Rok wydania 1984.

A Little Adventure (2023)

A Little Adventure
Gracz wciela się w postać kobiety, która nie wie gdzie się znajduje. Zadaniem gracza jest dobieranie takich opcji aby doprowadzić kobietę szczęśliwie do jej domu. Błędne decyzje przeważnie kończą się różnymi rodzajami zgonu. Rok wydania 2023.

A Little Game! (1987)

A Little Game!
Zadaniem gracza jest zamalowanie wszystkich ścieżek siatki unikając przy tym spotkania z wirującymi obiektami. Farbę pobiera się z miejsca fioletowego koloru i gracz musi obmalować komórkę siatki, aby jej wnętrze zapełnić, powiększając tym samym zasięg źródła. Zbyt dalekie oddalenie się od źródła farby lub cofnięcie się w przeciwnym kierunku powoduje przerwanie malowania. W grze jest tylko jedno życie i jego utrata wiąże się z rozpoczęciem wszystkiego od nowa. Rok wydania 1987.

A Nightmare On Elm Street (1989)

A Nightmare On Elm Street
A Nightmare Of Elm Street to gra akcji oparta na filmie o tym samym tytule, w której gracz ma za zadanie uwolnić przyjaciół z objęć złego Freddy'ego Kruegera. Zanim gra się rozpocznie, należy najpierw wybrać jedną z pięciu dostępnych postaci, próbując uwolnić Joeya, który, jak informuje ekran wyboru, został już schwytany przez Freddy'ego. Zbyt długie spędzanie czasu w tej sekcji pozwoli Freddy'emu na schwytanie losowej postaci, aż do momentu, gdy pozostanie tylko jedna możliwa do wyboru postać. Kiedy postać zostanie wybrana, wszystkie pozostałe zostaną uznane za schwytane przez Freddy'ego i również będą musiały zostać uratowane. Każda postać ma inny stan licznika duszy i mocy, a także unikalne umiejętności. Dusza reprezentuje zdrowie gracza i jeśli się wyczerpie, gra się zakończy porażką. Moc jest zużywana za każdym razem, gdy gracz użyje specjalnej umiejętności. Gra rozpoczyna się na ulicy Wiązów widocznej z górnej perspektywy. W tej części należy odnaleźć dom Freddy'ego w labiryncie ulic, unikając jednocześnie samego Freddy'ego wyświetlanego jako olbrzymia postać. Wpadnięcie na niego podczas poszukiwań obniża poziom duszy gracza. Wewnątrz domu należy zbadać i znaleźć drogę do innych poziomów. Poziom położenia każdego przyjaciela oraz status ich duszy są wyświetlane po prawej stronie ekranu gry. W miarę upływu czasu dusze poszukiwanych mogą się zmniejszać, co jest sygnalizowane tekstem informującym o ich agonalnych krzykach. Podczas eksploracji można napotkać potwory, przedmioty i pułapki. Potwory i pułapki zmniejszają duszę gracza. Przedmioty mogą składać się z broni, amunicji, złotych monet, baterii, energii dla duszy, itp. Przedmioty są umieszczane w ekwipunku gracza, wyświetlanym również po prawej stronie ekranu, a ich wyboru dokonuje się przez wciśnięcie klawiszy od 1 do 7. Tylko wybrane przedmioty można użyć wciskając przycisk strzału lub upuścić wciskając klawisz [D]. Rok wydania 1989.

A Pacalips Now

A Pacalips Now
W tej odmianie Pac-Mana gracz kontroluje usta, którymi należy zjeść wszystkie czerwone kropki znajdujące się na planszy, nie dając się przy tym złapać potworom. Na polu gry znajdują się także migające szminki, które po zjedzeniu pozwalają przez określony czas zjadać potwory.

A Roman Conumdrum (2025)

A Roman Conumdrum
W celi znajduje się trzech więźniów, którzy mają między sobą porachunki do załatwienia. Zadaniem gracza jest każdego pojedynczo doprowadzić do Circusa Maksimusa, który ich sprawiedliwie osądzi. Problem polega na tym, że jeśli pozostawimy bez nadzoru więźniów mających ze sobą na pieńku to jeden z nich zginie, a misja zakończy się porażką. Rok wydania 2025.

A Space Game (2021)

A Space Game
Prosta strzelanina, w której zadaniem gracze jest zestrzeliwanie krążących statków i unikanie wszelkich pocisków. Co 200 punktów gwarantowane jest dodatkowe życie i dodatkowo pojawia się losowo wystrzeliwany pocisk. Rok wydania 2021.

A Spy Tale (1988)

A Spy Tale
Gracz wciela się w postać szpiega, którego zadaniem jest dotarcie do statku obcych, wysadzenie go i ucieczka. W przeciwnym wypadku Ziemia ulegnie zniszczeniu przez potężną bombę. Gra podzielona jest na 6 etapów. W pierwszym należy unikać zamknięcia w spadających klatkach. Drugi polega na zręcznym omijaniu laserów podczas lotu na powietrznej hulajnodze. W trzecim należy robotem dotrzeć do punktu startowego pod obstrzałem bombowym. Czwarty wymaga precyzji w omijaniu asteroid. W piątym należy dotrzeć do pomieszczenia z amunicją, by zabrać karabin do walki z obcymi robotami i w ostatnim należy wsiąść do odpowiedniego statku i uciec ze stacji zanim wybuchnie. Rok wydania 1988.

A View To A Kill (1985)

A View To A Kill
Nazywasz się Bond - James Bond, najlepszy tajny agent na świecie, a teraz rozpoczynasz jedną z najważniejszych misji w swojej karierze. Porażka to najgorsza rzecz, jaka może się graczowi przytrafić. Głównym zadaniem jest odkrycie, jaki nikczemny plan uknuł Max Zorin, pozbawiony skrupułów europejski magnat elektroniczny  i uniemożliwienie mu jego realizacji. Niezbędne informacje znajdują się w trzech głównych miejscach. Paryż, gdzie należy nawiązać kontakt z May Day, aby zdobyć ważną wskazówkę. Płonący ratusz w San Francisco i wreszcie kopalnia srebra w Dolinie Krzemowej, gdzie należy zebrać informacje w całość i ostatecznie udaremnić plany Maxa Zorina. Rok wydania 1985.

A Weana Partie

A Weana Partie
Gra polegająca na przejmowaniu pionków przeciwnika. Na planszy 8x8 pól do wyboru są pionki pełne i dziurawe. Ruch polega na przeskakiwaniu jednego lub wielu pionków ze swojego miejsca na pierwsze puste pole za pionkiem przeciwnika w pionie, poziomie i po skosie. Przeskoczone pionki zmieniają swój wygląd na wygląd pionka, które je przeskoczył. Gra się kończy, gdy wszystkie pola są zajęte, a zwycięzcą zostaje gracz z największą ilością przejętych pionków.

A-Boulder 64

A-Boulder 64
Gracz wciela się w postać pilota statku kosmicznego uwięzionego w gigantycznej chmurze asteroid, które należy niszczyć za pomocą fotonowego działka. Gdy wszystkie asteroidy zostaną zniszczone, nastąpi przejście do następnej rundy. Oprócz asteroid, gracz będzie musiał zmierzyć się ze statkami obcych strzelających w losowych kierunkach. Statkiem można obracać w lewo lub w prawo oraz poruszać się do przodu. Dodatkowo gracz może skorzystać z nadprzestrzennego przemieszczenia w losowe miejsce na ekranie, aby uniknąć kolizji. Asteroidy po trafieniu rozpadają się na mniejsze kawałki i tylko najmniejsze z nich ulegają całkowitemu zniszczeniu.

A-Maze-Ing (1984)

A-Maze-Ing
Zadaniem gracza jest w ciągu dwóch minut zebrać wszystkie jabłka znajdujące się w losowo generowanym labiryncie. Rok wydania 1984.

A-Team (1985)

A-Team
Sterując bojowym helikopterem wyposażonym w karabin i bomby, należy niszczyć cele naziemne i powietrzne. Helikopter startuje z morskiego lądowiska, który zapewnia doładowanie bomb i naprawę uszkodzeń. Zadaniem gracza jest zniszczenie przy pomocy bomb sześciu fabryk i cztery strategiczne, najczęściej ruchome cele. Na jedną fabrykę należy zrzucić kilka lub nawet kilkanaście bomb aby ją zniszczyć. W miarę postępów zwiększa się ilość wrogich jednostek oraz pojawiają się samoloty oraz bombowce co jakiś czas atakujące lądowisko gracza. Za wszelką cenę nie można dopuścić do zniszczenia lądowiska. Rok wydania 1985.

Aaargh! (1989)

Aaargh!
Gracz wciela się w postać cyklopa i bierze udział w rywalizacji o legendarne złote jajko. Zwykłe jajka ukryte są w różnych obiektach dwunastu miast wyspy Darance i aby je znaleźć, należy dokonać niemalże ich całkowitego zniszczenia. Budynki można rozwalać na dwa sposoby, uderzając w nie pięściami lub podpalając ognistym wydechem. Oprócz jajek, w zniszczonych budynkach można znaleźć wiele innych użytecznych przedmiotów. Znalezienie jaja nie gwarantuje jego posiadania, gdyż trzeba jeszcze stoczyć walkę z konkurentem i tylko zwycięzca będzie miał prawo je zabrać.  Rok wydania 1989.

Aaargh! Condor (1983)

Aaargh! Condor
W tej grze należy unikać węży, strzelającego strzałami człowieka, jeżozwierzy, jaj zrzucanych przez kondors, a na późniejszych poziomach - ognia i oczu między drzewami. Zadaniem gracza jest dotarcie na szczyt góry i zabranie włóczni, którą należy odpowiednio potraktować kondora, zanim dotrze do dziecka u podnóża góry. Rok wydania 1983.

Aanimuistipeli

Aanimuistipeli
Gra dla dwóch osób, w której zadaniem gracza jest odnajdywanie par diamentów o jednakowych brzmieniach. Wygrywa ten gracz, który znajdzie takich par więcej.

Aanval (1988)

Aanval
Gracz wciela się w operatora czołgu, którego zadaniem jest zestrzeliwanie zrzucających bomby samolotów. W dowolnym momencie można zatrzymać ciężarówkę lub dżipa korzystając z kierunków góra dół. Każde trafienie bombą lub spadającym samolotem w pojazdy, zabiera zdobyte punkty. Gra kończy się gdy czołg zostanie zniszczony lub wyczerpana zostanie jego amunicja. Rok wydania 1988.

Aardvark (1986)

Aardvark
Gracz kieruje językiem mrówkojada w podziemnym labiryncie gniazda mrówek. Głównym celem jest zjedzenie wszystkich zapasów jedzenia leżących pod ziemią, unikając przy tym robaków, żądlących mrówek i pająków. Podczas gdy robaki mogą przechodzić przez język i powodują śmierć tylko wtedy, gdy dotkną bezpośrednio jego czubka, inne stworzenia natychmiast zabijają gracza po dotknięciu jakiejkolwiek części języka. Najbardziej niebezpieczny jest niezniszczalny pająk, który pojawia się gdy słońce przesunie się z lewego do prawego końca planszy. Na najniższych poziomach podziemi znajdują się zazwyczaj dwie duże mrówki, które po dotknięciu językiem mrówkojada oczyszczają cały teren z wrogów. Rok wydania 1986.

Aardvark Attack (1983)

Aardvark Attack
Zadaniem gracza jest rozpoznanie, poprzez wciśnięcie odpowiedniej litery, jednej z 26 rodzajów bomb i zestrzelenie jej działem z miasta, na które ona spada. Przed rozpoczęciem rozgrywki można wybrać poziom trudności i każda tura wymaga wciśnięcia dwóch klawiszy. Pierwszy, to widoczna litera w prawym górnym rogu ekranu i drugi, to numer atakowanego miasta. Gra skończy się, gdy jedno z miast zostanie całkowicie unicestwione. Rok wydania 1983.

Abandon

Abandon
Strategiczna gra dla dwóch osób. Gracze ustawiają pionki swojego koloru na planszy i starają się otoczyć pionki przeciwnika. Jeśli uda się ten manewr, to wszystkie otoczone pionki zostaną przeniesione do puli pionków zbitych. Wygrywa ten gracz, który zbitych pionków przeciwnika będzie miał więcej oraz utworzy więcej pojedynczych „oczek” na planszy. W przypadku niemożności wykonania ruchu lub gdy kolejny ruch może zmniejszyć ilość punktów, należy swój pionek wrzucić do pola PASS.

Abbina (1992)

Abbina
Zadaniem gracza jest w określonym czasie znaleźć wszystkie pary losowo rozrzuconych kart z różnymi kamieni. Znalezienie właściwej pary powoduje usunięcie kart z planszy, natomiast niewłaściwe zakrywane są z powrotem dając możliwość graczowi zapamiętania ich położenia. Gra ćwiczy pamięć wzrokową. Rok wydania 1992.

Abbyx! (1989)

Abbyx!
Zadaniem gracza jest zebranie wszystkich kluczy z podziemnego kompleksu pełnego pułapek i znalezienie wyjścia. Rok wydania 1989.

ABC (1995)

ABC
ABC to prosta gra logiczna. Po lewej stronie ekranu wyświetla się alfabet. Po prawej stronie alfabet jest pomieszany i należy ułożyć go ponownie w prawidłowej kolejności. Do pustego pola można przenieść tylko jedną literę. W ten sposób należy zamieniać wszystkie litery, aż do rozwiązania zagadki. Rok wydania 1995.

Abc Caterpillar (1985)

ABC Caterpillar
Gracz steruje małą gąsienicą, która musi przeliterować słowa, zjadając odpowiednie litery alfabetu. Litery są wyświetlane w układzie alfabetycznym w pionowych kolumnach po prawej i lewej stronie ekranu, a obrazek elementu do przeliterowania jest wyświetlany w środkowej górnej części ekranu. Dostępne opcje gry obejmują rozpoznawanie pojedynczych liter, naukę alfabetu, a także literowanie wyrazów 3- i 4-literowych. Gra informuje gracza o popełnianych błędach. Ostatnia opcja pozwala na rysowanie obrazka przy pomocy motylka. Rok wydania 1985.

ABC-Tetris (1993)

ABC-Tetris
Trochę nietypowa odmiana klasycznego Tetrisa. Gracz układa spadające klocki o różnym kształcie, starając się utrzymać jak najniższą wysokość wypełnienia aż do upływu określonego czasu. Ułożenie pełnego rzędu powoduje jego zniknięcie, co obniża wysokość. Gdy czas się skończy podliczana jest ilość niezapełnionych poziomów planszy i na podstawie tego gra oblicza zdobyte przez gracza punkty. Dodatkowe punkty zdobywa się przez likwidowanie rzędów i przyspieszanie kierunkiem w dół opadania klocków. Co każdy poziom gracz otrzymuje spadochron, który pozwala na krótką chwilę zatrzymać bloczek w miejscu przy pomocy kierunku w górę. Gra się kończy jeśli dowolny bloczek zetknie się z górną krawędzią planszy. Rok wydania 1993.

Abducted (2004)

Abducted
Na odległej planecie wybudowano kosmiczną kolonię, którą należy jak najszybciej zaludnić. Na dole ekranu znajduje się pojazd wózkowy, a u góry statek transportowy. Zadaniem gracza jest zrzucanie dzieci na spadochronach tak, aby wózek mógł je przechwycić przed upadkiem na powierzchnię. W tym celu należy zsynchronizować prędkości obiektów i szybkość opadania małego spadochroniarza. Rok wydania 2004.

Abelardo (1988)

Abelardo
Jednoekranowa platformówka, w której gracz ma za zadanie podnieść wszystkie flagi znajdujące się na planszy. W wykonaniu zadania przeszkadza nieustannie lecący w kierunku gracza ptak oraz różne przeszkody. Niektóre z tych przeszkód, jak wystrzeliwane śnieżne kule, pozwalają dostać się na pozornie niedostępne platformy, jeśli precyzyjnie się na nie wskoczy. Do wykorzystania są również specjalne obiekty pomocne w poruszaniu się między poziomami, takie jak trampoliny, windy i mechanizm budujący mosty. Można spadać z dużych wysokości, lecz gdy postać uderzy podczas upadku w dowolną przeszkodę to straci życie. Gdy wszystkie flagi zostaną podniesione, należy udać się do domku by przejść do kolejnego poziomu. Rok wydania 1988.

Abfahrer (1990)

Abfahrer
Bardzo prosta gra zręcznościowa, w której pojazdem pozostawiającym ślady na jezdni, należy tak jechać, aby nie zderzyć się z krawędziami drogi. Aby ukończyć grę, wystarczy przetrwać przez 59 sekund. Rok wydania 1990.

Abhor

Abhor
Głównym zadaniem gracza jest w wyznaczonym czasie uniknięcie trafienia przez bąbelki, które poruszają się od lewej do prawej strony. Można poruszać statkiem w lewo i w prawo, a także w górę i w dół. Do przejścia jest dwanaście poziomów.

Abnormal Faction (1995)

Abnormal Faction
Zadaniem gracza jest zbieranie zdradziecko rozmieszczonych sztabek złota oraz omijanie licznych pułapek i wrogich stworzeń. Każda sztabka złota dodaje jedno życie i w przypadku jego utraty postać zostaje przeniesiona do zaliczonego miejsca kontynuacji przygody. Tym miejscem jest zielony krzyżyk. Rok wydania 1995.

Abracadabra

Abracadabra
Gracz wciela się w postać czarownicy na miotle, której zadaniem jest unieszkodliwienie złych duchów znajdujących się na planszy. W tym celu należy uderzyć w ściankę w momencie gdy duch jej dotknie. Czarownica może likwidować bloczki zasłaniające ściankę. Unieszkodliwiony duch po pewnym czasie odzyskuje swoją mobilność więc należy się spieszyć. Dopiero gdy wszystkie duchy zostaną spacyfikowane gracz zostanie przeniesiony do kolejnego poziomu.

Abrasco Golf (1983)

Abrasco Golf
Gra w golfa umożliwia rozegranie do 18 pól golfowych. Po wprowadzeniu swojego imienia, poziomu zawansowania, a także wybraniu liczby dołków do rozegrania, graczowi ukazuje się widok pierwszego dołka z góry. Po wybraniu kija należy wybrać kierunek uderzenia od 0 do 360 stopni, a następnie wybrać moc strzału, przesuwając kij golfowy w górę lub w dół. Po zatwierdzeniu wyboru pokazywany jest tor lotu piłki. Gdy piłka znajdzie się na zielonym polu, widok przełącza się na ujęcie zielonego pola z góry, na którym można dostosować kierunek i moc strzału, a następnie obserwować, jak piłka zmierza do dołka. Rok wydania 1983.

Abu Simbel Profanation (2017)

Abu Simbel Profanation
Jedna z najtrudniejszych gier na komputery 8-bitowe, która łączy elementy zręcznościowe z przygodowymi. Gracz wciela się w postać różowego stworka uwięzionego w wybudowanej przez Ramzesa II egipskiej świątyni Abu Simbel. Jedynym celem gry jest wydostanie się z tego niegościnnego miejsca pełnego wrogich istot i pułapek. Świątynia posiada 45 pomieszczeń o różnym stopniu trudności. Pokonywanie pułapek wymaga niesamowitej precyzji liczonej nawet w ułamkach sekundy. Zależnie od sytuacji, postać gracza może wykonać niski lub wysoki skok, co jest ważne przy omijaniu niektórych przeszkód. Podczas wędrówki gracz natknie się na charakterystyczne kamienne płyty, drzwi i statuy, których przesunięcie wymaga zastosowania wcześniej znalezionego klucza w formie hieroglificznych znaków. Niektóre pokoje posiadają dwa zejścia w dół, z których jedno jest śmiertelną pułapką w postaci ostrych kolców. Biorąc pod uwagę fakt, że postać gracza po utracie życia rozpoczyna w miejscu wejścia do pomieszczenia, to wpadnięcie w pułapkę z kolcami wiąże się z permanentnym zakończeniem gry. Rok wydania 2017.

Abrasco Golf (1983)

Abwehr
Zadaniem gracza jest przy pomocy samolotu bojowego obrona czterech miast przed atakiem obcych. W tym celu oprócz zestrzeliwania pojazdów obcych należy jeszcze uzupełniać energię miast pobierając moc z pobliskich generatorów. Jeżdżące pojazdy obcych można niszczyć zrzucając na nie bomby. Rok wydania 1985.

Abyss (1987)

Abyss
Gracz kontroluje skaczący obiekt na platformie pełnej pułapek i przeszkód w poszukiwaniu wyjścia. Co jakiś czas pojawiają się wrogie obiekty, przed którymi należy uciekać starając się przy tym zwabiać je do pułapek. Bloki o różnych kształtach mogą spowolnić, zepchnąć lub zmienić kierunek ruchu skaczącego obiektu, a upadek z platformy kończy się tragicznie. Oprócz przeszkód, na platformie znajdują się specjalne miejsca jak przełączniki, klucze monterskie pozwalające na przemontowanie metalowych części, magnes służący do przyciągania czerwonego kryształu, śmigło pozwalające na transport na inną platformę oraz fiolki z wodą. Do miejsc z wirem można wrzucać kryształy, co zwiększa ilość posiadanej wody. Rok wydania 1987.

Abyss Global (2016)

Abyss Global
Głęboko pod oceanem znajduje się tajna podziemna baza. Gracz porusza się batyskafem i jego głównym zadaniem jest dotarcie do bazy i oczyszczenie morza ze zmutowanych ryb i złośliwych obiektów. Batyskaf posiada stosowne uzbrojenie do wykonania tej misji. Rok wydania 2016.

Abyssal Karma: Part One (2025)

Abyssal Karma: Part One
Klasyczna strzelanina wykonana w edytorze SEUCK. Podczas lotu należy zbierać literki P, które zwiększają zasięg posiadanej broni. Do przejścia są 3 długie etapy i walka z ostatecznym bossem. Rok wydania 2025.

Abyssonaut (2015)

Abyssonaut
Stacja badawcza Crouch Ends potrzebuje pomocy gracza, który jako zwiadowca i ratownik głębinowy zgłasza się na ochotnika, aby stawić czoła miażdżącym głębinom i brutalnym stworzeniom, by uwolnić wszystkie bezbronne wieloryby oraz odkryć, co się stało na pokładzie stacji. Gracz porusza się przy pomocy morskiego skutera wyposażonego w harpuny do obrony przed wrogimi istotami głębin. Rok wydania 2015.

AC/DC Pinball

AC/DC Pinball
Klasyczny flipper z muzyczną scenerią.

Acchiappa Monete (1985)

Acchiappa Monete
Gracz wciela się w postać żebraka, którego zadaniem jest  odzyskanie jak największej liczby worków z monetami, które dobry król zrzuca z murów swojego pięknego zamku. Należy bardzo uważać, aby nie zostać przez nie trafionym, ponieważ ich ciężar natychmiast wyśle żebraka do krainy wiecznych łowów. W zadaniu dodatkowo przeszkadza zabójczy orzeł, który będzie próbował rozszarpać biedaka swoimi ostrymi szponami. Rok wydania 1985.

Acchiappa Pacchi (1985)

Acchiappa Pacchi
Gracz wciela się w postać Mikołaja rozdającego prezenty zrzucane przez aniołów. W grze są dwa rodzaje dystrybucji paczek – wrzucanie ich przez komin oraz osobiste podłożenie prezentu pod choinkę. W tym drugim przypadku gracz będzie musiał unikać spotkania z płomieniami w kominie oraz z osobami wędrującymi w nocy po domu. Po zostawieniu prezentów i zabraniu klucza można udać się do wyjścia. Podczas lotu kolizja z dowolnym obiektem powoduje utratę jednego ze złapanych pakunków, a kolizja z piorunem kończy się niestety tragicznie. Rok wydania 1985.

Accolade Comics Steve Keene Private Spy (1987)

Accolade Comics: Steve Keene Private Spy
Młody chłopiec czyta swój ulubiony komiks o tajnym agencie Steve'ie Keene'ie. Historia zaczyna się, gdy szef agenta Keene'a wysyła go na jedną z dwóch misji: do Wiednia, aby zbadać tajemnicze zniknięcie słynnego profesora, lub aby rozwiązać zagadkę dziwnych, samoreplikujących się, niefunkcjonujących hydrantów przeciwpożarowych. Czytając komiks stronę po stronie, można wchodzić w interakcje z bohaterami, wybierając, co Keene powinien zrobić lub powiedzieć; czasami można nawet przejąć kontrolę nad Keene'em, aby przejść zręcznościowe sekwencje akcji. Rok wydania 1987.

Accordion (2000)

Accordion
Gra karciana typu pasjans, której celem jest zebranie wszystkich kart w jeden stos. Aby zbudować stos, karty należy przesuwać z prawej na lewą stronę. Karty mogą być przesunięte o jedną lub dwie pozycje w lewo, jeśli karta po lewej stronie jest w tym samym kolorze lub jeśli ma ten sam numer. Jeśli nie ma żadnych możliwych ruchów, które można wykonać z rozdanych kart, to należy pobrać kartę z puli znajdującej się na dole ekranu. Rok wydania 2000.

Accumulator (1989)

Accumulator
Klasyczna strzelanina etapowa wykonana w słynnym edytorze SEUCK. Rok wydania 1989.

Ace (1985)

Ace
Ogromna flota wroga zaatakowała południowe wybrzeże USA. Dziesiątki czołgów i helikopterów przetaczają się przez Tampę na Florydzie i Atlantę w Georgii. Eskadry myśliwców wroga krążą w powietrzu nad Południową Karoliną i zmierzają w kierunku Waszyngtonu.  Gracz jest jedynym ocalałym pilotem myśliwskim i ma do dyspozycji trzy ostatnie samoloty bojowe. Każdy z nich znajduje się w jednej z naszych trzech baz lotniczych. Zadaniem gracza jest atakować i niszczyć przeważające liczebnie siły powietrzne i naziemne wroga. Dopiero wtedy można spróbować zniszczyć ich prawie niezwyciężoną marynarkę wojenną. Rok wydania 1985.

Ace (1992)

Ace
Wyścigi na czas, w których gracz może konkurować z komputerem lub drugą osobą. Przed wyścigiem gracz wybiera deskorolkę lub rower typu BMX. Podczas jazdy należy unikać przeszkód i zbierać pojawiające się na torze żetony. Wyścig trwa dwie minuty i po upływie tego czasu pojawi się nowa trasa. W sumie są trzy trasy i gracz z najwyższym wynikiem wygrywa. Rok wydania 1992.

ACE 2 (1987)

ACE 2
Klasyczna symulacja lotniczych walk powietrznych osadzona we współczesnych realiach. Gra ma bardzo silny charakter zręcznościowy polegający na toczeniu walk z wrogimi samolotami. W grę można grać z ludzkim lub komputerowym przeciwnikiem i wygrywa ten, który zniszczy wszystkie samoloty rywala. Rok wydania 1987.

Ace 2088 (1988)

Ace 2088
Zadaniem gracza jest niszczene baz obcych na okupowanych planetach w całej galaktyce. Na początku wybiera się system i planetę, którą chcemy wyzwolić. Kolejnym krokiem jest uzbrojenie statku i wyruszenie do walki. Będąc na planecie należy uzbroić bombę [B] i sugerować się kierunkami położenia bazy wskazywanymi na kokpicie. Oddanie precyzyjnego strzału gwarantuje zniszczenie bazy obcych. Po udanej misji gracz zyskuje bronie i systemy obronne niezbędne do przeprowadzania kolejnych walk. Zawsze można wrócić do statku matki klawiszem [M] gdy np. zabraknie bomb. Aby wystrzelić pocisk należy zmienić celownik [L]. W przypadku zgubienia się w przestrzeni kosmicznej należy włączyć nawigację [N]. Klawiszem [W] można wyświetlić status posiadanego uzbrojenia. [T] uzbraja torpedy, a [R] aktywuje pociski boczne. Rok wydania 1988.

Ace Harrier (1986)

Ace Harrier
Trójwymiarowa strzelanina, w której postać gracza znajduje się z przodu ekranu i strzela w głąb widocznej przestrzeni. Podczas lotu należy unikać zbliżających się przeszkód oraz pocisków obcych. Na końcu etapu walka z bossem. Rok wydania 1986.

Ace Of Aces (1986)

Ace Of Aces
Aby stać się asem przestworzy gracz ma za zadanie wykonać cztery karkołomne misje bojowe polegające na bombardowaniu wyznaczonych celów. Gra składa się z dwóch części: w pierwszej dokonywany jest wybór misji oraz wyposażenia samolotu w paliwo i amunicję, a druga skupia się na wykonywaniu zadania. Akcja gry widoczna jest z wnętrza samolotu, gdzie w dolnej części ekranu znajduje się kokpit zawierający kompas, wskaźniki szybkości, nachylenia względem horyzontu, wysokości, uszkodzeń oraz skaner. Dostępne są także ekrany podglądu skrzydeł zawierające niezbędne informacje na temat pracy silników oraz ekran widoku komory bombowej z amunicją. Bombardowanie polega na nakierowaniu kursora nad cel, co spowoduje automatyczne zrzucenie pocisków. Obszar mapy wskazuje cele, samolot gracza oraz atakujące samoloty wroga. Rok wydania 1986.

Ace Pro (1995)

Ace Pro
Kolumnowy klon Tetrisa, w którym należy ułożyć w poziomie, pionie i po skosie minimum trzy kulki jednakowego koloru aby je zlikwidować. Rok wydania 1995.

Aces High (1984)

Aces High
Prosta gra dla 1-999 osób, w której każdy gracz obstawia stawkę i losuje wynik składający się z sumy oczek na dwóch kostkach. Gracz, który wyrzuci wyższą wartość od przeciwnika, przegrywa partię. Wylosowanie sumy 7 zawsze jest wygraną i do puli gracza trafia podwojona wartość zadeklarowanej stawki. Rok wydania 1984.

Aces Up (1994)

Aces Up
Odmiana pasjansa, w którym gracz przenosi na stos karty, których wartość jest niższa niż innych kart tego samego koloru w najniższym rzędzie czterech kolumn. Ostatnie karty z kolumn można przenieść tylko do innej pustej kolumny. Jeśli nie będzie żadnej możliwości ruchu należy wykorzystać karty z puli kart zakrytych. Aby wygrać, cztery asy muszą znaleźć się w pierwszym rzędzie kolumn. Rok wydania 1994.

Acey Ducey (1983)

Acey Ducey
Gracz zaczyna rozgrywkę z pulą 1500$ i na początku losowane są dwie karty np. 3 i 9. Następnie gracz obstawia dowolną kwotę i jeśli kolejna karta mieści się w przedziale 3-9 to wygrywa, a jeśli nie, to przegrywa. Rok wydania 1983.

Acey Duecy

Acey Duecy
Gra strategiczna dla dwóch osób, w której należy wszystkie swoje pionki przeprowadzić na drugą stronę. Gra przypomina Backgammon jednakże ma nieco inne zasady. W każdej turze gracz losuje dwa wyniki kostką i może poruszyć, zawsze do przodu, jeden lub dwa pionki. Jeśli gracz wylosuje dwie jednakowe cyfry np. 5 i 5 to otrzymuje podwójny ruch i będzie mógł poruszyć o 5 pól 4 dowolne pionki. W przypadku wylosowania 2 i 1, gracz wykonuje normalny ruch oraz wybiera dowolne dwie podwójne liczby zyskując 4 ruchy i dodatkowo dostaje dodatkową turę do rozegrania. Pionek przeciwnika można zbić jeśli znajduje się samotnie na prostokątnym polu. Jeśli na polu jest więcej niż jeden pionek przeciwnika, to ruch na to miejsce jest niemożliwy. Zbity pionek po rozpoczęciu tury zawsze jest wystawiany jako pierwszy.

Acey-Deucy (1980)

Acey-Deucy
Gracz zaczyna rozgrywkę z pulą 100$ i na początku losowane są dwie karty np. 3 i 9. Następnie gracz obstawia dowolną kwotę i jeśli kolejna karta mieści się w przedziale 3-9 to wygrywa, a jeśli nie, to przegrywa. Rok wydania 1980.

Achie (1990)

Achie
Zadaniem gracza jest przelecieć na drugą stronę jaskini starając się nie dotykać żadnej przeszkody. Rok wydania 1990.

Acia (1989)

Acia
Gracz steruje pojazdem, którym należy zniszczyć wszystkie kolorowe bloczki, aby otworzyć przejście do kolejnego poziomu. Przez większość czasu nie ma bezpośredniej kontroli nad pojazdem, którego nie można zatrzymać, a jedynie można zmienić jego kierunek. Zderzenie z bloczkiem spowoduje jego zniszczenie, pod warunkiem, że pojazd i bloczek są tego samego koloru. Aby zmienić kolor pojazdu należy wjechać na barwne pole. Wszystkie poziomy zawierają różne ruchome i nieruchome przeszkody. Kolejne zawierają przełączniki, teleportery, jak również dwa kolorowe bloczki wymagające dwóch trafień. Czasami po zniszczeniu bloczka pojawia się litera E dająca na określony czas jedno z trzech właściwości: tarczę, pełną kontrolę nad pojazdem oraz możliwość niszczenia bloczków niezależnie od koloru pojazdu. Rok wydania 1989.

Acid Runner (1993)

Acid Runner
Zadaniem gracza jest zebranie wszystkich skrzynek rozrzuconych po poziomach i dotrzeć do drzwi ewakuacyjnych, zanim skończy się czas. Zadanie komplikują wyładowania elektryczne oraz liczni wrogowie grasujący w okolicy. Jedynym sposobem na pozbycie się strażnika jest zrobienie dziury w ziemi, która może posłużyć jako tymczasowe więzienie. Po pewnym czasie dziura zostaje zasypana i strażnik odzyskuje wolność. Rok wydania 1993.

Acidman! (1989)

Acidman!
Zadaniem gracza jest zebranie wszystkich zielonych kropek, unikając przy tym spotkania z duchami. Rok wydania 1989.

Acinna (1996)

Acinna
Machjonng w nieco innym wydaniu. Na początku gracz wybiera długość czasu na pozbycie się wszystkich klocków. Generalnie należy likwidować pary klocków o jednakowych wzorach znajdujących się na obrzeżach stosu. Rok wydania 1996.

Acme Bricks (2007)

Acme Bricks
Nieco ulepszona wersja Break Out. W tej grze przy pomocy kulki odłupywane są malutkie kawałki. Należy rozbić wszystkie cegły, aby przejść do następnego poziomu. Rok wydania 2007.

Acorn Man In Magic Land (2012)

Acorn Man In Magic Land
Prosta strzelanina w kierunku do góry. Rok wydania 2012.

Acro Jet (1985)

Acro Jet
Gracz pilotuje mały, zwrotny odrzutowiec, którym musi wykonać serię akrobacji i figur powietrznych. Istnieje dziesięć konkurencji akrobatycznych, w których może brać udział maksymalnie czterech graczy na czterech poziomach trudności. We wszystkich dziesięciu konkurencjach gracz musi wykonać określone zadania, aby je ukończyć. Rok wydania 1985.

Acrobat (1984)

Acrobat
Gracz ma za zadanie unikać licznych przeszkód wykorzystując skoki, salta lub ślizganie się po ziemi. Biegnącego człowieka nie można zatrzymać więc koniczne jest omijanie pojawiających się przeszkód. Jeśli uda się pozostać przy życiu wystarczająco długo, rozpocznie się kolejny poziom z nowymi wyzwaniami. Rok wydania 1984.

Across The Galaxy On Sector RCN1972 (2011)

Across The Galaxy On Sector RCN1972
Zadaniem gracza jest lot statkiem kosmicznym nad sektorem RCN1972 i walka z nadciągającymi jednostkami obcych. Rok wydania 2011.

Across The Space One (2015)

Across The Space One
Zadaniem gracza jest lot statkiem kosmicznym i walka z nadciągającymi jednostkami obcych. Rok wydania 2015.

Action Biker (1985)

Action Biker
Gracz wciela się w postać motocyklisty, którego zadaniem jest zebranie różnych elementów odzieży i części do motocykla, aby wziąć udział w wyścigu. Przedmioty pojawiają się pojedynczo – po zabraniu jednego kolejny pojawi się na mapie. Podczas jazdy należy unikać wszelkich przeszkód, a brakującą ilość paliwa można uzupełnić na stacji benzynowej. Gra wykorzystuje izometryczny trój wymiar więc można wjeżdżać na rampy lub pod nimi. Po zebraniu wszystkich wymaganych przedmiotów można udać się na tor wyścigowy i wziąć udział w wyścigu. Rok wydania 1985.

Action Def (2011)

Action Def
Zadaniem gracza jest przejście etapów z przeszkodami. W niektórych miejscach postawiony jest strzelający strażnik, którego można potraktować podręcznym łańcuchem. Do ukończenia są dwa etapy. Rok wydania 2011.

Action Fighter (1989)

Action Fighter
Zadaniem gracza jest wykonanie szeregu misji polegających na likwidowaniu wrogich machin bojowych. Na samym początku do dyspozycji jest tylko motocykl wyposażony w karabin. Podczas jazdy należy unikać zderzeń z innymi pojazdami, by nie wypaść z trasy. Co jakiś czas pojawia się ciężarówka, do której wjechanie pozwoli na ulepszenie posiadanej broni. Ulepszenia widoczne są u góry ekranu w postaci czerwonych ikon zmieniających kolor na biały, co sygnalizuje ich posiadanie. Pełne uzbrojenie zawiera - podwójny karabin, rakiety niszczące nadlatujące helikoptery, broń pulsacyjną oraz czasową niewrażliwość na zderzenia. Dodatkowo należy zebrać pojawiające się na drodze wszystkie litery od A do F. Pozwalają one na transformację motocykla na samochód po zabraniu litery D i na bojowy samolot po zabraniu litery F. Dopóki wszystkie litery nie zostaną zebrane, nie rozpocznie się druga faza misji polegająca na niszczeniu celów powietrznych i naziemnych przy pomocy samolotu bojowego. Na końcu tego etapu pozostaje zniszczyć wskazany w misji cel i przejść do kolejnego zadania rozpoczynając od jazdy motocyklem. Rok wydania 1989.

Action Force (1987)

Action Force
Zadaniem gracza, przy pomocy helikoptera bojowego, jest zapewnienie bezpiecznej drogi pojazdowi przewożącemu cenny sprzęt hakerski. W tym celu należy niszczyć nadlatujące jednostki wroga oraz wypełniać dziury w ziemi wkładając w nie fragmenty mostu. Naturalnie helikopter posiada ograniczoną ilość amunicji, którą można uzupełnić na budynkach z napisem AMMO. Podczas wykonywania misji należy uważać na elementy otoczenia, o które można się rozbić. Do pokonania jest osiem zróżnicowanych sektorów pod względem jednostek atakujących oraz działań taktycznych jakie gracz musi wykonać. Rok wydania 1987.

Action On Protection (1984)

Action On Protection
Zadaniem gracza jest przedostać się nieuzbrojonym statkiem kosmicznym przez jaskinie pełne pułapek. W grze jest tylko jeden statek i zderzenie się z czymkolwiek natychmiast kończy zabawę. Rok wydania 1984.

Action Replay Worm (1995)

Action Replay Worm
W tej grze należy zbierać pojawiające się w losowych miejscach romby, co powoduje wydłużenie się o jeden segment kierowanego przez gracza węża. Kolizja z czerwoną ramką oraz z dowolną częścią ciała węża kończy grę. Rok wydania 1995.

Action Service (1989)

Action Service
Symulator obozu szkoleniowego, w którym przechodząc przez różne poziomy, gracz będzie otrzymywał punkty za prawidłowe wykonanie zadań i tracił je za wszelkie błędy. Poziom pierwszy to tor przeszkód fizycznych, w którym należy przeskakiwać mury, skakać przez rowy i czołgać się pod drutem kolczastym. Poziom drugi to tor przeszkód ryzykownych z podkładaniem dynamitu i rzucaniem granatami. Poziom trzeci to kurs walki wręcz. Poziom czwarty łączy trzy poprzednie poziomy w jeden, a poziom piąty to niestandardowy kurs „Cobra”, który rzuca graczowi losowe elementy ze wszystkich poprzednich kursów. Rok wydania 1989.

Action-Ball (1989)

Action-Ball
Gra dla dwóch osób polegająca na odbijaniu piłki. Przegrywa ten gracz, który pozwoli piłce opuścić planszę poza swoją paletką. W dowolnym momencie można wystrzelić w przeciwnika pocisk, lecz jeśli wpadnie na niego piłka, to pęknie i przegrywa gracz, do którego pocisk należał. Rok wydania 1989.


 

Ad Infinitum
Ad Infinitum

Ad Infinitum (1986)
Ad Infinitum

Addgar (1994)
Addgar

Addicta Ball (1987)
Addicta Ball

Addicted
Addicted

Addition Magician (1984)
Addition Magician

Ade
ADE

Adept: Space Waste 2 (1987)
Adept: Space Waste 2

Adermen (1984)
Adermen

Admiral Graf Spee (1982)
Admiral Graf Spee

Adrenalin (1991)
Adrenalin

Advance To Boardwalk (1990)
Advance To Boardwalk

Advanced Action Movie Simulator (2001)
Advanced Action Movie Simulator

Advanced Pinball Simulator (1989)
Advanced Pinball Simulator

Advanced Space Battle (2006)
Advanced Space Battle

Aegean Voyage (1984)
Aegean Voyage

Affen Jagd (1985)
Affen Jagd

Affili8! (2008)
Affili8!

Afrikan Tahti (1985)
Afrikan Tahti

After Burner (1989)
After Burner

After Burner 2 (1988)
After Burner II

After Life (1994)
After Life

After The War (1989)
After The War

Aftermath (1986)
Aftermath

Aftermath (1988)
Aftermath

Agent Hawk (1992)
Agent Hawk

Agent Orange (1987)
Agent Orange

Agent Rod (2016)
Agent Rod

Agent U.S.A. (1984)
Agent U.S.A.

Agent U.S.A. 2 (1986)
Agent U.S.A. II

Agent UOP (1994)
Agent UOP

Agent X 2: The Mad Prof`s Back (1987)
Agent X II:
The Mad
Prof`s Back

Agent-Test (1988)
Agent-Test

Agente Federale
Agente Federale

Aghamix (1987)
Aghamix

Agnes (1998)
Agnes

Agtmns (2006)
AGTMNS

Ah Diddums (1984)
Ah Diddums

Ahoy! Pie Emporium
Ahoy! Pie Emporium

Aidon: The Apocalypse (1989)
Aidon: The Apocalypse

Aigina`s Prophecy (1988)
Aigina`s Prophecy

Aintree (1984)
Aintree

Air Assault (1984)
Air Assault

Air Hockey
Air Hockey

Air Port Game
Air Port Game

Air Raid
Air Raid

Air Rescue (1984)
Air Rescue

Air Rescue I (1986)
Air Rescue I

Air Sea Battle (2014)
Air Sea Battle

Air-Command (1993)
Air-Command

Airball (1996)
Airball

Airborne Ranger (1987)
Airborne Ranger

Airborne Rangers (1988)
Airborne Rangers

Aircommando (1988)
Aircommando

Aircop 2000 (1990)
Aircop 2000

Aircraft Patrol 3 (2013)
Aircraft Patrol 3

Airline (1983)
Airline

Airport `94 (1994)
Airport `94

Airraid (1986)
Airraid

Airship (1992)
Airship

Airwolf (1985)
Airwolf

Airwolf II (1986)
Airwolf II

Akalabeth: World Of Doom (2016)
Akalabeth: World Of Doom

Ake Gets Mediaeval (2000)
Ake Gets Mediaeval

Aknakereso (1996)
Aknakereso

Akropolis (1989)
Akropolis

Al Barakah (2003)
Al Barakah

Al Capone (1987)
Al Capone

Al II (1986)
Al II

Al-Khwarizmi (1983)
Al-Khwarizmi

Ala (1988)
Ala

Albatros (1985)
Albatros

Albert (1985)
Albert

Alcatraz (1984)
Alcatraz

Alcazar (1985)
Alcazar

Alchimia (1985)
Alchimia

Alcon (1987)
Alcon

Aldebaran (1984)
Aldebaran

Alderan (1991)
Alderan

Alea Jacta (1991)
Alea Jacta

Aleste (1993)
Aleste

Alf
Alf

Alf: The First Adventure (1988)
Alf: The First Adventure

Alf In The Color Caves (1984)
Alf In The Color Caves

Alfa Zeta
Alfa Zeta

Alfabetic Highway (1984)
Alfabetic Highway

Alfredo Break (1984)
Alfredo Break

Alfredo Landing (1984)
Alfredo Landing

Alfredo Parking (1984)
Alfredo Parking

Algernon (1985)
Algernon

Alhambra
Alhambra

Ali Baba (1984)
Ali Baba

Ali Baba (1987)
Ali Baba

Ali Baba And The Forty Thieves (1981)
Ali Baba And The Forty Thieves

Alice (1984)
Alice

Alice In Videoland (1984)
Alice In Videoland

Alice In Videoland: The Further Adventure (1986)
Alice In Videoland:
The Further Adventure

Alice In Wonderland (1985)
Alice In Wonderland

Alien (1984)
Alien

Alien (1984)
Alien

Alien (1990)
Alien

Alien (1995)
Alien

Alien (1983)
Alien

Alien (1984)
Alien

Alien 3 (1992)
Alien 3

Alien 3 (1992)
Alien Armada

Alien Attack (1983)
Alien Attack

Alien Attack (1991)
Alien Attack

Alien Attack (1983)
Alien Attack

Alien Attack (1984)
Alien Attack

Alien Attack 64 (1983)
Alien Attack 64

Alien Attack I II III (1994)
Alien Attack
I II III

Alien Bash (1999)
Alien Bash

Alien Bash 2 (2012)
Alien Bash 2

Alien Battle (1986)
Alien Battle

Alien Battle II (1986)
Alien Battle II

Alien Blast! (2001)
Alien Blast!

Alien Blast 2 (1999)
Alien Blast 2

Alien Brood (1983)
Alien Brood

Alien City Blitz (1984)
Alien City Blitz

Alien Commando I II III (1988)
Alien Commando
I II III

Alien Destroyer (1985)
Alien Destroyer

Alien Fighter (1988)
Alien Fighter

Alien Infiltration I-IV (1998-2000)
Alien Infiltration I-IV

Alien Invaders (1984)
Alien Invaders

Alien Invaders (1985)
Alien Invaders

Alien Invasion (1982)
Alien Invasion

Alien Invasion (1983)
Alien Invasion

Alien Kill (1988)
Alien Kill

Alien Kill II: The Final Encounter (1988)
Alien Kill II: The Final Encounter

Alien Killers (1992)
Alien Killers

Alien Panic (1982)
Alien Panic

Alien Panic (1986)
Alien Panic

Alien Patrol (1984)
Alien Patrol

Alien Raid (1985)
Alien Raid

Alien Rescue (1983)
Alien Rescue

Alien Sidestep (1983)
Alien Sidestep

Alien Smash (1992)
Alien Smash

Alien Smash (1999)
Alien Smash

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Grzegorz Kopański (Gregok)

grafika, muzyka, programowanie

 

Licznik odwiedzin: