007 The World Is Not Enough Gracz wciela się w postać legendarnego Jamesa Bonda i jego pierwszą misją jest odzyskanie drogocennych monet. Podczas wędrówki należy szukać kart dostępu do różnych pomieszczeń. Ze strażnikami można walczyć na pięści lub strzelać do nich pistoletem. Urtaconą energię można uzupełnić po znalezieniu apteczek. Rok wydania 2001.
10-Pin Bowling Klasyczna gra w kręgle, w której po wciśnięciu przycisku strzału gracz ma krótką chwilę na określenie siły i kąta rzutu kulą. Wskaźnik czasowy nie może wejść na czerwone pole. Jeśli tak się stanie, ogłoszony zostanie faul i gracz straci swoją turę. Rok wydania 1999.
102 Dalmatians Puppies To Rescue Zła Cruella porwała wszystkie dalmatyńczyki do swojej fabryki zabawek. Jednemu ze szczeniąt udaje się uciec. Gracz ma za zadanie w każdym etapie znaleźć klucz do klatek i uwolnić wszystkie uwięzione szczeniaczki. Rok wydania 2000.
1942 Latając bojowym samolotem wyposażonym w karabin pokładowy, należy dolecieć do kolejnego lotniskowca, a jest ich tylko 32. Podczas walk powietrznych gracz zdobędzie ulepszenia brani oraz wsparcie dodatkowych samolotów. Rok wydania 1999.
3-D Ultra Pinball Thrillride Bardzo dobrze wykonany symulator pinballa z różnymi niespodziankami. Rok wydania 2000.
3D Pocket Pool Symulacja gry w bilarda. Gracz do wyboru ma jedną z sześciu postaci oraz cztery gry o nieco różnych zasadach. Oprócz praktyki można wybrać współzawodnictwo, grę z drugą osobą i tajemniczy tryb KILLER. Rok wydania 2000.
4x4 World Trophy Gra wyścigowa w różnych sceneriach. W zależności od zajętego miejsca w wyścigu gracz otrzymuje pieniądze i punkty ulepszeń do swojego pojazdu. Za pieniądze można kupić nowy samochód. Po wygraniu całego turnieju można przejść do trudniejszego z nowymi trasami. Przed turniejem można poćwiczyć jazdę na poszczególnych trasach i wypróbować dowolny pojazd. Rok wydania 2000.
720 Gracz kontroluje deskorolkarza poruszającego się po dzielnicy zamieszkanej przez klasę średnią, używając wszelkich obiektów jako ramp do skoków. Gracz zaczyna z pewną liczbą biletów, z których każdy uprawnia do wstępu do jednego z czterech skateparków, czyli konkurencji w Skate City. Dodatkowe bilety można zyskać za zdobyte punkty. Zawsze, gdy gracz nie bierze udziału w konkurencji, odliczany jest czas pozostały do przybycia zabójczych pszczół. Gdy pszczoły przybędą, gracz nadal ma niewielką ilość czasu na dotarcie do parku, ale im dłużej będzie zwlekał, tym szybciej pszczoły przeistoczą się w śmiercionośną czaszkę, przed którą nie ma ucieczki. Kolizja z pszczołami kończy grę i daje możliwość wykorzystania jednej z trzech kontynuacji. Należy także unikać kolizji z rowerzystami lub innymi uczestnikami Skate City, gdyż każde zderzenie zabiera cenny czas. Dotarcie do parku z biletem daje graczowi szansę na zdobycie punktów, medali i pieniędzy, za które można ulepszyć swój sprzęt kupując poszczególne akcesoria w pobliskich sklepach, a także resetuje licznik czasu. Gracz nieustannie ściga się z czasem, wykonując akrobacje, zarówno podczas wydarzeń, jak i w samym parku, aby zdobyć punkty potrzebne do zdobycia biletów. Po zaliczeniu wszystkich konkurencji gracz przechodzi do kolejnego etapu. Rok wydania 1986.