
|
A-Mazing Tater Gracz ma za zadanie doprowadzić małego ziemniaka do chorągiewki, co jest utrudnione przez liczne przeszkody. Pchając bloczki należy włożyć je do dziur, aby można było po nich przejść. Trudność polega na tym, że bloczki i dziury mają różne kształty i rozmiary, a na wielu poziomach znajdują się dodatkowo obrotowe drzwi. W grze dostępne są cztery różne tryby: Beginners Mode, w którym wyjaśniane są podstawy i gracz otrzymuje podpowiedzi, jak ukończyć każdy poziom; Practice Mode, który pozwala graczowi określić ilość losowo wybieranych poziomów; Puzzle Mode, w którym gracz musi ukończyć 40 poziomów i otrzymuje wynik w zależności od czasu, jaki upłynął; Action Mode, który jest w zasadzie trybem fabularnym zawierającym dwie historie. Rok wydania 1991.
|

|
Ace Striker Klasyczna piłka nożna, w której można przed meczem poćwiczyć rzuty karne. Na początku gracz wybiera jedną z czterech drużyn i bierze udział w meczach o puchar świata. Rok wydania 1994.
|

|
Action Man: Search For Base X Gracz przejmuje kontrolę nad Action Manem, który przemierza różne poziomy, walcząc z armią robotów wyposażonych w różne rodzaje broni i opancerzenia. Celem gry jest odnalezienie tajemnej bazy i powstrzymanie Dr. X przed uruchomieniem nowej, przerażającej broni, która może doprowadzić do końca świata. Na początku gracz może tylko zmienić kombinezon, a w wyposażeniu bojowym jest tylko pistolet i łuk. Każda strefa podzielona jest na etapy, z których niektóre posiadają dwie drogi wyjścia. Naturalnie każda droga prowadzi do innego etapu. Po przejściu strefy gracz zdobywa broń, nowy kombinezon lub gadżet, które pozwalają na dotarcie do miejsc wcześniej niedostępnych. Z tego też powodu każdą strefę przechodzi się kilkukrotnie. Rok wydania 2001.
|

|
Adventure Island Gracz ma za zadanie uratować porwaną dziewczynę z rąk złego doktora. W tym celu musi przemierzyć wiele wysp pełnych niebezpieczeństw. Na początku należy w wielkim jaju znaleźć broń miotaną (młotki), a potem znaleźć można w nich różne pomocne przedmioty jak np. deskorolka czy smok ziejący ogniem. Postać gracza potrzebuje jedzenia więc należy zbierać wszelkie owoce pojawiające się na drodze. W ostatnim etapie każdej wyspy czeka walka z bossem. Rok wydania 1991.
|

|
Adventure Island 2 Zadaniem gracza jest uratowanie swojej dziewczyny z łap kosmitów, którzy ją porwali. W tym celu należy przemierzać kolejne poziomy walcząc jednocześnie z różnymi przeciwnikami. Jedno trafienie wystarczy aby powalić niezłomnego bohatera, chyba że korzysta z ulepszenia w postaci deskorolki lub osobliwego wierzchowca. Należy stale zbierać jedzenie, aby uzupełnić stale malejący pasek głodu. Wszelkie bronie i ulepszenia można znaleźć w wielkich jajach. Każdy świat podzielony jest na etapy i na końcu ostatniego czeka boss do pokonania. Rok wydania 1993.
|

|
Adventures Of Lolo Gracz wciela się w postać Lolo, króla krainy Eden, którego zadaniem jest odzyskiwanie zaginionych przedmiotów przez rozwiązywanie logicznych zagadek. W każdym obszarze należy zebrać wszystkie serca, aby otworzyć skrzynię zawierającą klucz do wyjścia. W grze zastosowano różne rodzaje terenu oraz wrogów mniej lub bardziej niebezpiecznych. Niektórzy wrogowie nie robią żadnej krzywdy, inni budzą się dopiero po zebraniu wszystkich serduszek. Niektórzy strzelają, gdy tylko przekroczona zostanie linia ich wzroku. Są też zasypiające stwory pozostające tam, gdzie zostaną dotknięte. Rodzaje terenu obejmują trawę, której wrogowie nie mogą przekroczyć, piasek, który spowalnia gracza, ale nie wrogów, kamienie, których nie można przekroczyć, ale również blokują strzały wroga, drzewa, których nie można przekroczyć, ale nie blokują strzałów wroga, wodę, którą można przekroczyć tylko za pomocą mostu lub jajka, strzałki, których nie można przekroczyć w kierunku przeciwnym do tego, w którym są skierowane. Niektóre zebrane serduszka dają możliwość zamieniania wrogów w jajka i przepychania ich jak skrzynie. Jajka mogą służyć do przekraczania wody, zastawiania pułapek na wrogów lub blokowania ich strzałów. W niektórych poziomach zebranie dwóch serduszek daje dostęp do jednego z trzech przedmiotów. Te przedmioty to: młotek, który kruszy kamienie, most, który może być użyty do przekraczania wody i strzałka, która zmienia kierunek płytki ze strzałką. Rok wydania 1995.
|

|
Aerostar Gracz kontroluje jeżdżący samolot, który może poruszać się tylko po zbudowanych ulicach. Może jednak wzbić się w górę kosztem wyłączenia broni, a następnie wylądować z powrotem na inną część drogi. Co jakiś czas pojawią się kapsuły z innym rodzajem uzbrojenia jak np. rakiety, lasery itp. Na końcu każdego etapu należy stoczyć walkę z wielką machiną bojową. Rok wydania 1991.
|

|
After Burst Gracz wciela się w postać robota bojowego, który w każdym poziomie ma za zadanie zniszczyć kulisty obiekt. Zanim jednak do tego dojdzie, należy pokonać szereg przeszkód w postaci wrogich robotów, czy drobnych zagadek platformowych. Oprócz chodzenia i skakania, robot ma do dyspozycji także broń. Można zmieniać jej kąt nachylenia, a przytrzymując dłużej przycisk strzału, ustawić siłę lotu pocisku. Każdy poziom ma limit czasowy, a w dalszych etapach gry pojawia się boss do pokonania. Rok wydania 1990.
|

|
Agro Soar Gracz przejmuje kontrolę nad jednym z puppetów, Zwierzakiem, który rzucił wyzwanie czarownikowi i znalazł się po drugiej stronie ekranu telewizora. W sumie jest 16 poziomów, począwszy od dżungli i jaskiń w czasach prehistorycznych. Walcząc z różnymi złymi typami, jednocześnie unikając przeszkód i pułapek rozrzuconych po poziomach, gracz ma za zadanie przemierzyć wrogi filmowy świat i pokonać czarownika, by wydostać się z telewizora. Podczas wędrówki można znaleźć obiekty, dające czasową nieśmiertelność, uzupełniające zdrowie i dodające nowe życie, a także kamienie, którymi można likwidować natrętne stworzenia. Rok wydania 1993.
|

|
Airforce Delta Gracz wciela się w pilota myśliwca odrzutowego i bierze udział w dziesięciu misjach o różnym charakterze. Aby ukończyć misję, gracz musi zniszczyć określoną liczbę wrogich samolotów lub celów naziemnych, a następnie pokonać duże jednostki bojowe. Każda misja nagradza gracza pieniędzmi, za które po ukończeniu misji można kupić nowe samoloty i ulepszenia do nich. Gracz do obrony posiada pokładowy karabin maszynowy oraz zdalnie sterowane rakiety. Z niektórych zniszczonych wrogich jednostek wypadają zbiorniki paliwa, dodatkowe rakiety, pieniądze i inne gadżety. Rok wydania 2000.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|