#

007 Agente Especial (1985)

007 Agente Especial
W tej grze gracz ma do wykonania trzy misje. Pierwsza polega na bezkolizyjnym dojechaniu do końca etapu. W drugiej należy zniszczyć wszystkie zbiorniki z paliwem mając ograniczony zasób amunicji. W trzeciej gracz ma za zadanie bezpiecznie wylądować na wyznaczonym miejscu. W grze jest tylko jedno życie, więc jakakolwiek porażka kończy się niepowodzeniem. Rok wydania 1985.

007 The Living Daylights (1987)

007 The Living Daylights
Gra akcji z ośmioma poziomami rozgrywki, oparta na filmie Timothy'ego Daltona o tym samym tytule. Zaczynając od misji "treningowej" na Gibraltarze, Bond pomaga generałowi Koskowowi w ucieczce na zachód, ratuje swoją dziewczynę, walczy z bandytami i złym handlarzem bronią. Bond może biegać, robić uniki, skakać i używać broni. Rok wydania 1987.

10th Frame (1986)

10th Frame
Klasyczna gra w kręgle. Proces rzucania kulą polega na wykonywaniu kolejnych kliknięć, aby ustawić odpowiedni kąt, prędkość i skręt. Dostępne są trzy poziomy umiejętności - poziom Kids automatycznie ustawia prędkość i skręt, podczas gdy Amateur ma większy margines błędu skręcania. Można rozgrywać pojedyncze mecze lub ligowe. Rok wydania 1986.

1937 (2022)

1937
Gracz przemierza bombardowany przez samoloty teren starając się nie zostać trafionym. Spadające bomby po detonacji niszczą część terenu, przez co można spaść do pieczary zamieszkałej przez złego ducha, z której wyjście nie jest proste. Rok wydania 2022.

1942 (1986)

1942
Latając bojowym samolotem wyposażonym w karabin pokładowy, należy dolecieć do kolejnego lotniskowca, a jest ich tylko 32. Podczas walk powietrznych gracz zdobędzie ulepszenia brani oraz wsparcie dodatkowych samolotów. Rok wydania 1986.

2010: The Graphic Action Game (1984)

2010: The Graphic Action Game
Gracz wciela się w postać astronauty na pokładzie statku kosmicznego Discovery i musi naprawić wszystkie jego systemy, zanim spadnie na powierzchnię Słońca. Czas jest ograniczony, więc naprawy należy dokonywać szybko. Przy pomocy celownika należy wybrać problematyczne miejsce i nacisnąć przycisk strzału by wejść w uszkodzony komponent. Elektryczną iskrą trzeba połączyć wszystkie układy komponentu unikając zapętlenia powodującego zwarcie lub przepięcia w momencie, gdy iskra zetknie się z latającym pierścieniem wewnątrz dowolnego układu. Tego typu zdarzenie spowoduje zniszczenie układu i konieczność jego wymiany, co zabiera cenny czas. Dodatkowym utrudnieniem są słoneczne wyrzuty plazmy, które mogą uszkodzić już wcześniej naprawione moduły. Rok wydania 1984.

2048 Simulator (2015)

2048 Simulator
Gra polega na łączeniu bloczków o tej samej wartości by zwiększyć ich liczbę dwukrotnie. Bloczki przesuwamy góra/dół i lewo/prawo. Z każdym przesunięciem na planszę dodawany jest kolejny bloczek. Gra kończy się gdy nie będzie możliwości ruchu lub jeden z bloczków osiągnie wartość 2048. Rok wydania 2015.

3 2 1 (1986)

3 2 1
Prosta gra edukacyjna dla najmłodszych ucząca dodawania i odejmowania cyfr greckich w zakresie od 0-9. Rok wydania 1986.

3,4 (2019)

3,4
Zadaniem gracza jest zniszczenie newralgicznych punktów rozmieszczonych na wysepkach. Statek wyposażony jest w laser likwidujący wrogie drony i bomby do niszczenia celów naziemnych. Strzelanie obniża zasób posiadanej energii, a każda kolizja z dronem uszczupla jej poziom aż o 1000 jednostek. Gra się skończy jeśli energia spadnie do zera. Rok wydania 2019.

3-D Bomberman (1984)

3-D Bomberman
Bomberman z perspektywy pierwszej osoby. Przypomina wiele wczesnych gier typu "3D Maze", które manipulowały tłem 2D i sprite'ami, aby stworzyć iluzję środowiska 3D. Ta zmiana znacznie utrudnia graczowi uzyskanie świadomości sytuacyjnej mapy, zasięgu wybuchu bomb oraz pozycji i ruchu wrogów. Dodatkowo, niezniszczalne ściany wyglądają identycznie jak te zniszczalne, co zmusza gracza do śledzenia pozycji na skanerze. W niektórych ścianach ukryte są bonusy oraz wyjście do kolejnego poziomu. Najwięcej punktów gracz zyskuje po zlikwidowaniu wszystkich wrogów na danym poziomie. Rok wydania 1984.

3-D Golf Simulation (1984)

3-D Golf Simulation
Gra w golfa zapewniająca zabawę na różnych polach, nawet podczas deszczu. Aby wykonać uderzenie, gracz wybiera rodzaj kija, siłę i kierunek. Ważne jest, aby wziąć pod uwagę kierunek wiatru. Jeśli piłka znajdzie się w pobliżu dołka gra wyświetla przybliżony widok łatwiejszego celowania. Rok wydania 1984.

3D Maze

3D Maze
Zadaniem gracza jest wyjść z labiryntu przy jak najmniejszej ilości wykonanych kroków. Przejście każdego labiryntu odblokowuje nowy, a jest ich w sumie 32. Podczas wędrówki można włączyć mapę, jednakże wiąże się to z nie zapisaniem rekordu oraz nie odblokowaniem kolejnego labiryntu. Gra przechodzi wówczas w tryb treningowy. Przed rozpoczęciem gry można wybrać tylko odblokowane labirynty do ponownego przechodzenia.

3D Pool (1989)

3D Pool
Trójwymiarowa gra bilardowa, wyposażona w pełni obrotowy stół i zmienny punkt widzenia. Tempo, obrót i kąt każdego strzału można precyzyjnie ustawić przed jego wykonaniem. W grze dostępny jest również tryb trick-shot, praktyka, demonstracja oraz gra dla dwóch osób. Rok wydania 1989.

3D Tennis (1983)

3D Tennis
Klasyczna gra w tenisa ziemnego. Można grać z komputerem lub innym graczem. Rok wydania 1983.

4x4 Off-Road Racing (1988)

4x4 Off-Road Racing
Oprócz samego wyścigu, gra ma znaczne możliwości modernizacji pojazdu. Gracz ma do wyboru jeden z czterech pojazdów różniących się wagą, prędkością maksymalną, wytrzymałością, pojemnością itp., a zatem nadające się do różnych tras. Na początku należy kupić ulepszenia i akcesoria naprawcze oraz paliwo. Wyścigi odbywają się na jednej z czterech tras o zróżnicowanej nawierzchni - błoto, śnieg, pustynia i góry. Każdy z nich jest pełen przeszkód, które można skrupulatnie omijać, albo przejechać przez nie, co wiąże się z ryzykiem uszkodzenia podzespołów pojazdu. Rok wydania 1988.

50 Metres (2018)

50 Metres
Gracz ma za zadanie w możliwie jak najkrótszym czasie przejść 50-cio metrowy dystans najeżony różnymi pułapkami i dziurami. Do ukończenia jest bagatela tylko 256 poziomów. Rok wydania 2018.

666 Uma Aventura Macabra (2003)

666 Uma Aventura Macabra
Mroczna gra przygodowa, w której zadaniem gracza jest złamanie paktu zawartego z diabłem. Przygoda rozpoczyna się w nawiedzonym domu, gdzie doszło do tajemniczego zamordowania jego właściciela. Gracz porusza się, zbiera i używa przedmioty przy pomocy wydawanych komend. Niektóre pomieszczenia zawierają przedmioty, z którymi można wejść w interakcje. Podjęcie złych decyzji przeważnie kończy się tragicznie. Rok wydania 2003.

7 Card Stud (1986)

7 Card Stud
Gracz rywalizuje z 3 komputerowymi przeciwnikami w grze przypominającej swoimi zasadami pokera lecz z wykorzystaniem do siedmiu kart maksymalnie. Dwie karty są zakryte dla pozostałych graczy, a pozostałe są widoczne na stole. Gracze na zmianę sprawdzają, podają lub licytują stawkę. Można w dowolnym momencie zrezygnować z dalszej gry pasując turę. Ostatnia, siódma karta, również jest zakryta przed innymi graczami i po zatwierdzeniu stawki następuje odkrycie wszystkich kart. Ta osoba, która ma najwyższą figurę pokerową wygrywa i zabiera wszystkie pieniądze zgromadzone w puli. Rok wydania 1986.

8192 (1990)

8192
Zadaniem gracza jest tylko wskakiwać na pojawiające się platformy. W tym celu należy wsłuchiwać się w dźwięk siły skoku i im wyższa amplituda tym wyższy skok postać wykona po puszczeniu klawisza SPACJI. Od bocznych ścian można się odbijać, co można również wykorzystać. W górnej części ekranu widoczna jest cyfra informująca, na którym piętrze gracz się znajduje. Upadek permanentnie kończy grę. Rok wydania 1990.

98 Attackers (1990)

98 Attackers
Klasyczna strzelanina, w której należy niszczyć wszystkie fale nadlatujących 98. Za każdą zniszczoną falę gracz otrzymuje chorągiewkę. Rok wydania 1990.

 

 

Grzegorz Kopański (Gregok)

grafika, muzyka, programowanie

 

Licznik odwiedzin: