
|
007 Agente Especial W tej grze gracz ma do wykonania trzy misje. Pierwsza polega na bezkolizyjnym dojechaniu do końca etapu. W drugiej należy zniszczyć wszystkie zbiorniki z paliwem mając ograniczony zasób amunicji. W trzeciej gracz ma za zadanie bezpiecznie wylądować na wyznaczonym miejscu. W grze jest tylko jedno życie, więc jakakolwiek porażka kończy się niepowodzeniem. Rok wydania 1985.
|

|
007 The Living Daylights Gra akcji z ośmioma poziomami rozgrywki, oparta na filmie Timothy'ego Daltona o tym samym tytule. Zaczynając od misji "treningowej" na Gibraltarze, Bond pomaga generałowi Koskowowi w ucieczce na zachód, ratuje swoją dziewczynę, walczy z bandytami i złym handlarzem bronią. Bond może biegać, robić uniki, skakać i używać broni. Rok wydania 1987.
|

|
10th Frame Klasyczna gra w kręgle. Proces rzucania kulą polega na wykonywaniu kolejnych kliknięć, aby ustawić odpowiedni kąt, prędkość i skręt. Dostępne są trzy poziomy umiejętności - poziom Kids automatycznie ustawia prędkość i skręt, podczas gdy Amateur ma większy margines błędu skręcania. Można rozgrywać pojedyncze mecze lub ligowe. Rok wydania 1986.
|

|
1937 Gracz przemierza bombardowany przez samoloty teren starając się nie zostać trafionym. Spadające bomby po detonacji niszczą część terenu, przez co można spaść do pieczary zamieszkałej przez złego ducha, z której wyjście nie jest proste. Rok wydania 2022.
|

|
1942 Latając bojowym samolotem wyposażonym w karabin pokładowy, należy dolecieć do kolejnego lotniskowca, a jest ich tylko 32. Podczas walk powietrznych gracz zdobędzie ulepszenia brani oraz wsparcie dodatkowych samolotów. Rok wydania 1986.
|

|
2010: The Graphic Action Game Gracz wciela się w postać astronauty na pokładzie statku kosmicznego Discovery i musi naprawić wszystkie jego systemy, zanim spadnie na powierzchnię Słońca. Czas jest ograniczony, więc naprawy należy dokonywać szybko. Przy pomocy celownika należy wybrać problematyczne miejsce i nacisnąć przycisk strzału by wejść w uszkodzony komponent. Elektryczną iskrą trzeba połączyć wszystkie układy komponentu unikając zapętlenia powodującego zwarcie lub przepięcia w momencie, gdy iskra zetknie się z latającym pierścieniem wewnątrz dowolnego układu. Tego typu zdarzenie spowoduje zniszczenie układu i konieczność jego wymiany, co zabiera cenny czas. Dodatkowym utrudnieniem są słoneczne wyrzuty plazmy, które mogą uszkodzić już wcześniej naprawione moduły. Rok wydania 1984.
|

|
2048 Simulator Gra polega na łączeniu bloczków o tej samej wartości by zwiększyć ich liczbę dwukrotnie. Bloczki przesuwamy góra/dół i lewo/prawo. Z każdym przesunięciem na planszę dodawany jest kolejny bloczek. Gra kończy się gdy nie będzie możliwości ruchu lub jeden z bloczków osiągnie wartość 2048. Rok wydania 2015.
|

|
3 2 1 Prosta gra edukacyjna dla najmłodszych ucząca dodawania i odejmowania cyfr greckich w zakresie od 0-9. Rok wydania 1986.
|

|
3,4 Zadaniem gracza jest zniszczenie newralgicznych punktów rozmieszczonych na wysepkach. Statek wyposażony jest w laser likwidujący wrogie drony i bomby do niszczenia celów naziemnych. Strzelanie obniża zasób posiadanej energii, a każda kolizja z dronem uszczupla jej poziom aż o 1000 jednostek. Gra się skończy jeśli energia spadnie do zera. Rok wydania 2019.
|

|
3-D Bomberman Bomberman z perspektywy pierwszej osoby. Przypomina wiele wczesnych gier typu "3D Maze", które manipulowały tłem 2D i sprite'ami, aby stworzyć iluzję środowiska 3D. Ta zmiana znacznie utrudnia graczowi uzyskanie świadomości sytuacyjnej mapy, zasięgu wybuchu bomb oraz pozycji i ruchu wrogów. Dodatkowo, niezniszczalne ściany wyglądają identycznie jak te zniszczalne, co zmusza gracza do śledzenia pozycji na skanerze. W niektórych ścianach ukryte są bonusy oraz wyjście do kolejnego poziomu. Najwięcej punktów gracz zyskuje po zlikwidowaniu wszystkich wrogów na danym poziomie. Rok wydania 1984.
|

|
3-D Golf Simulation Gra w golfa zapewniająca zabawę na różnych polach, nawet podczas deszczu. Aby wykonać uderzenie, gracz wybiera rodzaj kija, siłę i kierunek. Ważne jest, aby wziąć pod uwagę kierunek wiatru. Jeśli piłka znajdzie się w pobliżu dołka gra wyświetla przybliżony widok łatwiejszego celowania. Rok wydania 1984.
|

|
3D Maze Zadaniem gracza jest wyjść z labiryntu przy jak najmniejszej ilości wykonanych kroków. Przejście każdego labiryntu odblokowuje nowy, a jest ich w sumie 32. Podczas wędrówki można włączyć mapę, jednakże wiąże się to z nie zapisaniem rekordu oraz nie odblokowaniem kolejnego labiryntu. Gra przechodzi wówczas w tryb treningowy. Przed rozpoczęciem gry można wybrać tylko odblokowane labirynty do ponownego przechodzenia.
|

|
3D Pool Trójwymiarowa gra bilardowa, wyposażona w pełni obrotowy stół i zmienny punkt widzenia. Tempo, obrót i kąt każdego strzału można precyzyjnie ustawić przed jego wykonaniem. W grze dostępny jest również tryb trick-shot, praktyka, demonstracja oraz gra dla dwóch osób. Rok wydania 1989.
|

|
3D Tennis Klasyczna gra w tenisa ziemnego. Można grać z komputerem lub innym graczem. Rok wydania 1983.
|

|
4x4 Off-Road Racing Oprócz samego wyścigu, gra ma znaczne możliwości modernizacji pojazdu. Gracz ma do wyboru jeden z czterech pojazdów różniących się wagą, prędkością maksymalną, wytrzymałością, pojemnością itp., a zatem nadające się do różnych tras. Na początku należy kupić ulepszenia i akcesoria naprawcze oraz paliwo. Wyścigi odbywają się na jednej z czterech tras o zróżnicowanej nawierzchni - błoto, śnieg, pustynia i góry. Każdy z nich jest pełen przeszkód, które można skrupulatnie omijać, albo przejechać przez nie, co wiąże się z ryzykiem uszkodzenia podzespołów pojazdu. Rok wydania 1988.
|

|
50 Metres Gracz ma za zadanie w możliwie jak najkrótszym czasie przejść 50-cio metrowy dystans najeżony różnymi pułapkami i dziurami. Do ukończenia jest bagatela tylko 256 poziomów. Rok wydania 2018.
|

|
666 Uma Aventura Macabra Mroczna gra przygodowa, w której zadaniem gracza jest złamanie paktu zawartego z diabłem. Przygoda rozpoczyna się w nawiedzonym domu, gdzie doszło do tajemniczego zamordowania jego właściciela. Gracz porusza się, zbiera i używa przedmioty przy pomocy wydawanych komend. Niektóre pomieszczenia zawierają przedmioty, z którymi można wejść w interakcje. Podjęcie złych decyzji przeważnie kończy się tragicznie. Rok wydania 2003.
|

|
7 Card Stud Gracz rywalizuje z 3 komputerowymi przeciwnikami w grze przypominającej swoimi zasadami pokera lecz z wykorzystaniem do siedmiu kart maksymalnie. Dwie karty są zakryte dla pozostałych graczy, a pozostałe są widoczne na stole. Gracze na zmianę sprawdzają, podają lub licytują stawkę. Można w dowolnym momencie zrezygnować z dalszej gry pasując turę. Ostatnia, siódma karta, również jest zakryta przed innymi graczami i po zatwierdzeniu stawki następuje odkrycie wszystkich kart. Ta osoba, która ma najwyższą figurę pokerową wygrywa i zabiera wszystkie pieniądze zgromadzone w puli. Rok wydania 1986.
|

|
8192 Zadaniem gracza jest tylko wskakiwać na pojawiające się platformy. W tym celu należy wsłuchiwać się w dźwięk siły skoku i im wyższa amplituda tym wyższy skok postać wykona po puszczeniu klawisza SPACJI. Od bocznych ścian można się odbijać, co można również wykorzystać. W górnej części ekranu widoczna jest cyfra informująca, na którym piętrze gracz się znajduje. Upadek permanentnie kończy grę. Rok wydania 1990.
|

|
98 Attackers Klasyczna strzelanina, w której należy niszczyć wszystkie fale nadlatujących 98. Za każdą zniszczoną falę gracz otrzymuje chorągiewkę. Rok wydania 1990.
|
|
|