1942 Latając bojowym samolotem wyposażonym w karabin pokładowy, należy dolecieć do kolejnego lotniskowca, a jest ich tylko 32. Podczas walk powietrznych gracz zdobędzie ulepszenia brani oraz wsparcie dodatkowych samolotów. Rok wydania 1985.
1943 The Battle Of Midway Akcja gry toczy się na Pacyfiku podczas II wojny światowej, u wybrzeży atolu Midway. Celem jest zaatakowanie japońskiej floty powietrznej, która zbombardowała amerykański lotniskowiec gracza, ściganie wszystkich japońskich sił powietrznych i morskich, przelot przez 16 poziomów gry, dotarcie do japońskiego pancernika Yamato i zniszczenie go. W grze wykorzystuje się dwa przyciski dwa przyciski: jeden do zwykłych ataków (z kilkoma rodzajami broni), a drugi do akcji specjalnych. W przeciwieństwie do gry 1942, gracz ma tylko jedno życie i jeden uzupełniany licznik energii. Zniszczenie całej formacji czerwonych samolotów wroga skutkuje ulepszeniem, takim jak zwiększenie zdrowia lub tymczasowa broń specjalna, która zastępuje domyślne podwójne działko. Rok wydania 1988.
1991 Du Ma Racing Gra oferuje dwa tryby rozgrywki. W trybie wyścigu może ze sobą rywalizować tylko dwóch graczy. Naciskając przycisk w odpowiednim momencie, można zwiększyć siłę swojego konia, a następnie nacisnąć inny przycisk, aby ją zwolnić i dać swojemu koniowi przewagę w wyścigu. Gracz, który zrobi to szybciej i dokładniej, będzie miał większe szanse na wygranie wyścigu. W trybie hazardu każdy z 1-6 graczy posiada 500 dolarów i obstawia zakłady na 5 koni. Wyścig jest symulowany i żaden gracz nie ma na to żadnego wpływu. Po jego ukończeniu gracze otrzymują odpowiednie nagrody z zakładów lub tracą kasę. Celem jest wygrani jak największej ilości pieniędzy. Rok wydania 1991.
1999: Hore, Mita koto ka! Seikimatsu Czterech japońskich licealistów biwakowało na wsi, gdy nagle zobaczyli lądujące w pobliżu UFO. Zanim zdążyli cokolwiek zrozumieć, ze statku kosmicznego wyszedł mały różowy kosmita o surowo wyglądającej twarzy i ogłosił, że koniec wieku jest bliski, a w 1999 roku wydarzy się coś niezwykłego. Od tego momentu zaczyna się gra. W grze należy przygotować się na nadchodzący koniec wieku, zarobić wystarczająco dużo pieniędzy i ogólnie dobrze zarządzać swoim życiem. Jest to gra planszowa podobna do Monopoly, tylko zamiast kostek używa się kart. Postacie są reprezentowane przez małe samochody na mapie miasta. Liczba, która pojawia się na karcie wyciągniętej z talii, reprezentuje liczbę pól, o które samochód może się przesunąć. Każde pole prowadzi do innego wydarzenia: wypadku, romantycznego spotkania, awansu itp. Niektóre wydarzenia pozwalają na dokonanie dodatkowego wyboru. Na przykład, jeśli gracz zatrzyma się w kasynie, zostanie zapytany, czy chce zagrać. Pozytywna odpowiedź uruchomi mini-grę na automacie. Rok wydania 1992.
3D Block Trójwymiarowa wersja Tetrisa, w której studnia ma rozmiar 5x5x10 kostek. Zadaniem gracza jest układanie ze spadających bloczków pełnych poziomów aby je zlikwidować. Usunięcie czterech z nich przenosi do kolejnego etapu i dodaje punkty bonusowe za pozostały czas. Wraz ze wzrostem poziomu etapu, rośnie szybkość i złożoność spadających bloczków. Rok wydania 1990.
720 Degrees Gracz kontroluje deskorolkarza poruszającego się po dzielnicy zamieszkanej przez klasę średnią, używając wszelkich obiektów jako ramp do skoków. Gracz zaczyna z pewną liczbą biletów, z których każdy uprawnia do wstępu do jednego z czterech skateparków, czyli konkurencji w Skate City. Dodatkowe bilety można zyskać za zdobyte punkty. Zawsze, gdy gracz nie bierze udziału w konkurencji, odliczany jest czas pozostały do przybycia zabójczych pszczół. Gdy pszczoły przybędą, gracz nadal ma niewielką ilość czasu na dotarcie do parku, ale im dłużej będzie zwlekał, tym szybciej pszczoły przeistoczą się w śmiercionośną czaszkę, przed którą nie ma ucieczki. Kolizja z pszczołami kończy grę i daje możliwość wykorzystania jednej z trzech kontynuacji. Należy także unikać kolizji z rowerzystami lub innymi uczestnikami Skate City, gdyż każde zderzenie zabiera cenny czas. Dotarcie do parku z biletem daje graczowi szansę na zdobycie punktów, medali i pieniędzy, za które można ulepszyć swój sprzęt kupując poszczególne akcesoria w pobliskich sklepach, a także resetuje licznik czasu. Gracz nieustannie ściga się z czasem, wykonując akrobacje, zarówno podczas wydarzeń, jak i w samym parku, aby zdobyć punkty potrzebne do zdobycia biletów. Po zaliczeniu wszystkich konkurencji gracz przechodzi do kolejnego etapu. Rok wydania 1989.
8 Eye`s Na samym początku gracz wybiera jedną z siedmiu krain. Na końcu każdej z nich jest boss do pokonania. Gracz wyposażony jest w długi sztylet oraz do dyspozycji ma oswojonego jastrzębia. Z pokonanych wrogów wypadają krzyżyki uzupełniające energię. Rok wydania 1989.