
|
007 Dangereusement Votre Zadaniem gracza jest pomoc Stacey Sutton w ucieczce z płonącego ratusza w San Francisco. Każdy pokój jest wyświetlany z perspektywy bocznej. James musi zbierać przydatne przedmioty, aby przedostać się przez piętra budynku, takie jak klucze do otwierania drzwi i wiadra z wodą, aby zatrzymać postęp pożaru. Rok wydania 1985.
|

|
1337 Z wprowadzenia do gry dowiadujemy się, że owadzia rasa THARGOID pragnie podbijać planety i zniewalać ich mieszkańców. Jako jeden z przedstawicieli ziemskiej cywilizacji, gracz wciela się w postać kapitana statku kosmicznego wyposażonego w laser, trzy pociski rakietowe i ładownię. Aby powstrzymać najeźdźców należy odpowiednio wyposażyć swój statek aby stawić im czoła. W tym celu gracz musi walczyć z wrogimi statkami, za których zniszczenie otrzymuje wynagrodzenie. Kolejnym źródłem dochodów jest handel, więc należy lądować na planetach, kupować produkty i odsprzedawać je z zyskiem na innych światach. Podczas walk, oprócz lasera można korzystać z rakiet, które należy najpierw uzbroić. Laser się przegrzewa i wymaga czasu na schłodzenie zanim ponownie zacznie działać. Przeciwnicy korzystają z różnych broni i jeśli siła tarcz statku gracza się wyczerpie, każdy kolejny strzał spowoduje jego zniszczenie i gra się zakończy. Rok wydania 2010.
|

|
1k Centipede Zadaniem gracza jest zestrzelenie wszystkich segmentów olbrzymiej skolopendry, która zmienia swój kierunek po dotarciu do przeszkody. Każde trafienie zamienia segment w przeszkodę, a skolopendra ulega rozdzieleniu. Poszczególne jej fragmenty stają się autonomicznymi istotami, co zwiększa poziom trudności gry. Dodatkowy m utrudnieniem jest możliwość oddania strzału dopiero po zniknięciu poprzedniego.
|

|
1k Colors Zadaniem gracza jest takie wybieranie kolorów, aby zajęty obszar był większy od obszaru przeciwnika. Gracz zaczyna od lewego-górnego rogu planszy, a przeciwnik od prawego-dolnego. Warto pamiętać także o tym, że każdy z graczy nie może wybrać koloru reprezentującego obecny kolor obszaru przeciwnika. Rok wydania 2005.
|

|
1k Snake Klasyczna gra w węża, który zjadając pojawiające się jabłka wydłuża swoje ciało. Kolizja z własnym ogonem lub ze ścianą kończy się utratą jednego z siedmiu żyć. Zadaniem gracza jest zjedzenie 10 jabłek, by przejść do kolejnego poziomu, a jest ich 26. Rok wydania 2006.
|

|
1k Space Kolejna konwersja popularnego Space Invaders. Zadaniem gracza jest zestrzelenie wszystkich nadlatujących obcych zanim wylądują na Ziemię. Rok wydania 2006.
|

|
1k Sudoku Logiczna gra, w której zadaniem gracza jest ułożenie dziewięciu cyfr w taki sposób aby nie powtarzały się w poziomie, pionie i w wyznaczonych polach. Rok wydania 2005.
|

|
1k Sudoku Logiczna gra, w której zadaniem gracza jest ułożenie dziewięciu cyfr w taki sposób aby nie powtarzały się w poziomie, pionie i w wyznaczonych polach.
|

|
3D - Noughts And Crosses Rozbudowana wersja gry w kółko i krzyżyk, w której gracz musi ułożyć cztery krzyżyki w pionie, poziomie i po skosie. Rozgrywka odbywa się na czterech poziomach po 16 pól. Rok wydania 1984.
|

|
3D Driver Zadaniem gracza jest takie kierowanie pojazdem, aby nie wypaść z trasy.
|

|
3D Fongus Gra wyścigowa rozgrywana z perspektywy trzeciej osoby. Gracz leci nad pustynią, gdzie flagi tworzą tor wyścigowy. Sterowanie ogranicza się do skręcania w lewo i w prawo. Gracz zdobywa punkty za każdą parę flag, przez które przelatuje, a także za przelatywanie nad różnymi przedmiotami, takimi jak jeże i kaktusy. Istnieją również przeszkody, na które należy uważać, takie jak skały i nosorożce, które czasami przechadzają się po torze wyścigowym. Samolot może przyjąć pewne obrażenia, ale po pięciu trafieniach gra się kończy. W niektórych miejscach gracz znajdzie dziury w ziemi, do których może wlecieć i wejść do jaskini. Przejście przez jaskinię skraca długość wyścigu, a na dole można znaleźć klucze, które naprawiają niektóre uszkodzenia samolotu. Jaskinia jest również miejscem występowania żółtego grzyba, którego gracz musi unikać, ponieważ kontakt z nim jest śmiertelny. Rok wydania 1985.
|

|
3D Link Four Gra jest podobna do tradycyjnej gry w kółko i krzyżyk, ale jest rozgrywana na czterech siatkach o wielkości 4×4 pola. Aby wygrać, gracz musi umieścić cztery swoje kolory na czterech polach w układzie pionowym, poziomym lub ukośnym, na jednej siatce lub rozmieszczone równomiernie na wszystkich czterech siatkach. Daje to łącznie 76 możliwych sposobów na wygraną.
|

|
3D Luffar-Schack Rozbudowana wersja gry w kółko i krzyżyk, w której gracz musi ułożyć cztery krzyżyki w pionie, poziomie i po skosie. Rozgrywka odbywa się na czterech poziomach po 16 pól. Rok wydania 1983.
|

|
3D Maze Zadaniem gracza jest odnalezienie wyjścia z losowo generowanego labiryntu. Rok wydania 1983.
|

|
3D Maze Zadaniem gracza jest znalezienie w możliwie jak najkrótszym czasie i w jak najmniejszej ilości kroków, wyjście z losowo generowanego labiryntu. Na początku gry gracz deklaruje wielkość kwadratowego labiryntu w zakresie 3-20 pól na bok, co daje w sumie maksymalnie 400 pokoi. W dowolnym momencie można włączyć mapę, która powoduje zwiększenie ilości wykonanych kroków.
|

|
3D Munch Wariant Pac-Mana rozgrywany z perspektywy pierwszej osoby. Pomijając punkt widzenia, koncepcja jest bardzo prosta. Gracz porusza się po labiryncie i musi zebrać wszystkie pigułki (jest ich 222). W tym samym czasie po korytarzach krążą stwory, od których gracz musi trzymać się z daleka. Jedynie po zebraniu zielonej pigułki, gracz będzie miał możliwość przez określony czas je likwidować. Rok wydania 1985.
|

|
3X3 Klasyczna turowa gra w kółko i krzyżyk, w której aby wygrać należy swoje trzy pionki ułożyć w pionie, poziomie i po skosie. Rok wydania 1989.
|

|
4 Games For Children Prosta gra edukacyjna dla najmłodszych opierająca się na nauce matematyki i alfabetu. Rok wydania 1983.
|

|
48k Oric Golf Prosta gra w golfa, w której może wziąć udział do sześciu graczy. Gra ma dwa tryby: krótki - 9 dołków i długi - 18 dołków. Podczas rozgrywki gracz wybiera kierunek uderzenia zgodny z tarczą zegara, a następnie siłę. Generalnie należy trafić piłką do dołka z chorągiewką w możliwie jak najmniejszej liczbie uderzeń. Rok wydania 1983.
|

|
4KGyro Zadaniem gracza jest dotarcie do końca trójwymiarowej drogi uważając aby z niej nie spaść. Każdy upadek cofa bączek gracza, co zabiera cenny czas przewidziany na całą grę. Po przejściu każdej trasy doliczane są tylko 4 sekundy do pozostałego czasu, więc pośpiech jest jak najbardziej wskazany. Dodatkowym utrudnieniem jest konieczność wyhamowywania bączka, by zredukować siłę bezwładności.
|

|
4KKong Celem gry jest uratowanie damy schwytanej przez gigantyczną małpę. Gracz wspina się po konstrukcjach placu budowy unikając metalowych platform i beczek rzucanych przez małpę. Po włączeniu dźwigni należy w odpowiednim momencie uchwycić się haka i usunąć jedną z czterech podpór przytrzymujących platformę. Usunięcie wszystkich podpór spowoduje spektakularny upadek Konga i zabawa rozpocznie się od nowa. Rok wydania 2003.
|
|
|