#

007 Racing (2000)

007 Racing
Gracz wciela się w Jamesa Bonda, który tym razem wykonije misje za kółkiem. Pojazd wyposażony jest w wiele ciekawych funkcji bojowych, niezbędnych do wykonania zleconych misji. Rok wydania 2000.

007 The World Is Not Enough (2000)

007 The World Is Not Enough
Gracz wciela się w postać Jamesa Bonda, który ma do wykonania szereg karkołomnych misji. Napotkane osoby dają ważne informacje i zlecenia. Niektóre miejsca wymagają użycia znalezionych przedmiotów i gadgetów. Rok wydania 2000.

007 Tomorrow Never Dies (1999)

007 Tomorrow Never Dies
Gracz wciela się w postać legendarnego Jamesa Bonda i wykonuje szereg bardzo ciekawych i wymagających myślenia misji. Każdą misję można wykonać na wiele sposobów.Warto niszczyć kamery by nie zostać wykrytym. Można także wykorzystywać elementy otoczenia do likwidacji wrogów np. strzał w beczkę z paliwem. Rok wydania 1999.

102 Dalmatians - Puppies To The Rescue (2000)

102 Dalmatians - Puppies To The Rescue
Zła i podstępna Cruella uwięziła małe dalmatyńczyki oprócz dwóch szczeniąt. Zadaniem gracza jest zebranie w każdym etapie 100 kości oraz uwolnienie wszystkich uwięzionych w skrzyniach szczeniaków. W tym celu należy także wykonywać zadania zlecane przez napotkane zwierzęta. Jeśli się to nie uda za pierwszym razem, zawsze można powtórzyć etap po powrocie do domu. Brakujące kości można znaleźć wykorzystując węch. Rok wydania 2000.

100% Star (2001)

100% Star
Manager zespołu muzycznego. Na początku gracz tworzy członków zespołu (maks. 5) i każdy z nich ma różne statystyki. W panelu zarządzania można sprawdzić finanse grupy, nagrody, miejsce na liście oraz zaplanować działania w kolejnych dniach po wyborze pamiętnika. Do działań należą treningi cech postaci, tworzenie nowego utworu, nagrywanie singli i albumów oraz ich promowanie. Każde decyzje będą wpływać na sławę i finanse zespołu. Rok wydania 2001.

1Xtreme (1998)

1Xtreme
Wyścigi kolarzy, rolkarzy, deskorolkowców i bobsleistów z przeszkodami w różnych sceneriach. Do wyboru jest wielu zawodników, którzy mają różne umiejętności jazdy na różnych przyrządach sportowych. Podczas wyścigu wszystkie chwyty są dozwolone czyli, spychanie i kopanie przeciwników. Rok wydania 1998.

2002 Fifa World Cup Korea Japan (2002)

2002 Fifa World Cup Korea Japan
Oficjalna gra 17 Mistrzostw Świata FIFA, które odbyły się w Korei i Japonii między 31 maja a 30 czerwca i obejmuje wszystkie kraje, które awansowały. Dla każdego kraju wyświetlane są statystyki - ich ostatnie największe zwycięstwa. Na początku gracz może wybrać sobie dowolną drużynę i modyfikować jej ustawienia. W opcjach można określić czas trwania meczu, poziom trudności, położenie kamery, itd. Rok wydania 2002.

2999 Game Kids (1998)

2999 Game Kids
Interaktywny komiks o intrygującej fabule, w którym gracz steruje postacią z przyszłości. Akcja gry rozgrywa się w roku 2999, a ludzie są swego rodzaju cyborgami. Gra rozpoczyna się, gdy postać gracza budzi się z wielkiego koszmaru i zaczynają mu się przytrafiać dziwne rzeczy. Rozgrywka jest typowa dla komiksów interaktywnych, ale w tej grze są pewne fragmenty, w których gracz kontroluje postać w silniku graficznym 3D z perspektywą pierwszej osoby. Rok wydania 1998.

2Xtreme (1996)

2Xtreme
Wyścigi kolarzy, rolkarzy, deskorolkarzy i snowboardistów z przeszkodami w różnych sceneriach. Do wyboru jest wielu zawodników, którzy mają różne umiejętności jazdy na różnych przyrządach sportowych. Podczas wyścigu wszystkie chwyty są dozwolone czyli, spychanie i kopanie przeciwników. Rok wydania 1996.

3, 2, 1, Smurf! My First Racing Game (2000)

3, 2, 1, Smurf! My First Racing Game
Gracz wybiera jednego z ośmiu dostępnych zawodników i bierze udział w karkołomnych wyścigach Smerfów. Podczas jazdy można zdobyć ustrojstwa spowalniające przeciwników. W każdej krainie są trzy trasy do przejechania. Aby wygrać należy zająć pierwsze miejsce. Rok wydania 2000.

3.60: Three Sixty (1999)

3.60: Three Sixty
Wyścigi futurystycznych, bojowych pojazdów wodnych. Na początku gracz wybiera jeden z ośmiu pojazdów, z których każdy charakteryzuje się innymi parametrami. Podczas jazdy można ostrzeliwać rywali oraz zbierać różne ulepszenia i dodatkowe bronie. Można też ustawić widok trasy zza pojazdu, by ostrzeliwać przeciwników z tyłu. Zajęcie jednego z pierwszych trzech miejsc gwarantuje przejście do kolejnego etapu. Rok wydania 1999.

3D Shooting Tsukuru (1996)

3D Shooting Tsukuru
Gra, w której można tworzyć własne strzelanki 3D. Można ustawić wygląd pojazdu, ruchy, broń, ataki specjalne i wiele więcej. To samo dotyczy wrogów, muzyki, dźwięków i etapów, w których można zmienić mnóstwo rzeczy, aby dostosować je do swoich potrzeb. W zestawie znajdują się trzy przykładowe gry, aby pokazać, co można zrobić za pomocą edytora. Są one bardzo zróżnicowane pod względem stylu i poziomu trudności. Rok wydania 1996.

3x3 Eyes: Kyuusei Koushu (1995)

3x3 Eyes: Kyuusei Koushu
Gra przygodowa oparta na uniwersum mangi i anime 3x3 Eyes. Yakumo, japoński nastolatek, jest synem słynnego poszukiwacza przygód, który zginął w tajemniczym wypadku podczas podróży do Tybetu. Poznaje Pai, dziewczynę, która znała swojego ojca i należy do starożytnej rasy nieśmiertelnych demonów zwanych Sanjiyan. Razem będą dążyć do uczynienia Pai człowiekiem, pomimo niebezpieczeństw. Rok wydania 1995.

3Xtreme (1999)

3Xtreme
Wyścigi kolarzy, rolkarzy i deskorolkarzy z przeszkodami w różnych sceneriach. Do wyboru jest wielu zawodników, którzy mają różne umiejętności jazdy na różnych przyrządach sportowych. Podczas wyścigu wszystkie chwyty są dozwolone czyli, spychanie i kopanie przeciwników. Rok wydania 1999.

4-4-2 Soccer (1997)

4-4-2 Soccer
Manager piłki nożnej, w której gracz musi połączyć wszystkie swoje umiejętności przywódcze i piłkarskie aby wynieść swoją drużynę na szczyt. Ważne jest kontrolowanie atrybutów każdego zawodnika, w tym siłę, szybkość i umiejętności, które zmieniają się w miarę postępów. W grze wprowadzonych jest 4000 prawdziwych nazwisk zawodników, co stanowi prawie 80 międzynarodowych drużyn i ponad 180 drużyn klubowych. W opcjach gry można ustawić m.in. czas trwania jednej połowy meczu oraz warunki atmosferyczne. Każdy mecz można rozegrać własnoręcznie lub zdać się na wynik generowany na podstawie statystyk zawodników. W tym drugim przypadku można też mecz obejrzeć wygodnie siedząc w fotelu. Rok wydania 1997.

40 Winks (1999)

40 Winks
Gracz ma do wyboru jedną z dwóch postaci, którą będzie przemierzał senny świat. Każda kraina posiada kilka wejść do miejsc, w których uwięzione są Winksy. Podczas wędrówki należy zbierać koła zębate niezbędne do otwierania zamkniętych drzwi oraz litery Z, bez których nasz bohater zginie. Głównym zadaniem jest uratowanie wszystkich Wingsów uwięzionych w marzeniach sennych. Rok wydania 1999.

5 Star Racing (2003)

5 Star Racing
Gra składa się z pięciu wyścigów, w których gracz ma do wyboru  po dwie trasy i po trzy rodzaje pojazdów. W opcjach można ustawić poziom trudności, głośność dźwięków i muzyki oraz ilość okrążeń koniecznych do ukończenia wyścigu. Bez względu na zajętą pozycję gra się kończy. Rok wydania 2003.

70's Robot Anime Geppy-X: The Super Boosted Armor (1999)

70's Robot Anime Geppy-X: The Super Boosted Armor
Gracz kontroluje 6 różnych rodzajów robotów w zależności od scenariusza. Każdy z nich ma broń główną, którą można naładować i uczynić potężniejszą, broń dodatkową, która jest bardziej bronią pomocniczą, a każdy robot jest zdolny do superataku, gdy zapełni się miernik mocy. Fabuła gry opera się na bronieniu Ziemi przed atakiem potężnych machin bojowych. Pomiędzy każdą walką pokazywane są wprowadzające przerywniki filmowe. Podczas lotu można w dowolnym momencie zmienić postać mecha-robota. Rok wydania 1999.

 

 

Grzegorz Kopański (Gregok)

grafika, muzyka, programowanie

 

Licznik odwiedzin: