A Bug's Life Gracz wciela się w postać Flika, który wyrusza na poszukiwanie grupy owadów wojowników, aby stanąć do walki z wygłodniałymi pasikonikami. W tym celu gracz przemierza trójwymiarowy świat owadów wykorzystując wszelkie elementy natury, by dotrzeć do końca etapu. Podczas wędrówki można zbierać nasiona oraz różnokolorowe maliny zmieniające siłę rażenia jabłek rzucanych we wrogie owady. Rok wydania 1998.
A Nanjarin Symulator opieki nad uroczą istotą wydającą dziecięce odgłosy. Nasz mały bohater ma swoje grymasy i wymagania oraz odpowiednio reaguje na działania gracza. W górnej części ekranu znajdują się ikony decyzyjne, od sprawdzenia statystyki, po karmienie, leczenie, chwalenie, karanie, gry i zabawy oraz przemieszczanie się po pokojach domu. Klikając na maluszka można dowiedzieć się o jego bieżących potrzebach. Rok wydania 1998.
A-Train Gracz wciela się w rolę szefa, którego celem jest stworzenie imperium kolejowego, zapewniającego udany system transportu masowego, będący inspiracją dla całego świata. Innym celem jest zapewnienie warunków dla rozwoju wybranego miasta. Istnieje wiele różnych miejsc, w których można założyć działalność gospodarczą. Największe zyski przynoszą przewozy pasażerskie, które można zaplanować tak, aby zabierały pasażerów w porach dnia, w których jest największy popyt. Jednak w dłuższej perspektywie miasto musi się rozwijać. Wymaga to uruchomienia pociągów, które przewożą zasoby do miejsc, w których są one potrzebne. Zasoby te są wykorzystywane do budowy domów i innych budynków, co zwiększa liczbę pasażerów pociągów podmiejskich. W miarę rozwoju miasta będą powstawać nowe firmy, takie jak stadiony, biurowce i ośrodki narciarskie. Gracz może również budować własne firmy, których sukces będzie zależał między innymi od lokalnej populacji, obecności konkurencyjnych firm, a nawet zmian pór roku. Kolejnym sposobem na zarabianie pieniędzy jest giełda. Gracz może również obserwować zmiany pór roku - zimą można zobaczyć śnieg, a z okazji Nowego Roku - pokazy fajerwerków. Rok wydania 1996.
A2 Racer III: Europa Tour Wyścigi samochodowe na ruchliwych ulicach wielkich miast Europy. Gracz zaczyna swoją karierę od najwolniejszego pojazdu i z niewielkim budżetem. Zajęcie jednego z pierwszych trzech miejsc gwarantuje otrzymanie nagrody pieniężnej. Za zarobione pieniądze można nabyć nowy pojazd, ulepszyć jego mechanizmy oraz dokonać napraw uszkodzeń wynikłych ze stłuczek. Podczas jazdy bardzo często zostanie zmierzona prędkość pojazdu fotoradarem oraz konieczna będzie ucieczka przed pościgiem policji. Ponadto na drodze gracz natknie się na roboty drogowe i inne zdarzenia utrudniające wygranie wyścigu. Rok wydania 2000.