A-Jax W tej zręcznościowej strzelaninie zadaniem gracza jest przeniknięcie do fortecy obcych i jej zniszczenie. Gra podzielona jest na osiem etapów, w których główną rolę odgrywają śmigłowiec i myśliwiec odrzutowy. Podczas lotu śmigłowcem akcja gry widoczna jest z góry, a myśliwcem z tyłu. Do obrony przed hordami zmechanizowanych najeźdźców są bomby oraz modyfikowalne działko, które zmienia sposób strzelania po złapaniu jednego z kilku modułów ulepszeń. Cele naziemne można zniszczyć tylko bombami oraz tylko raz można użyć potężnej mocy destrukcyjnej niszczącej wszystko na swojej drodze. Na końcu każdego etapu czeka gracza potyczka z potężnym mechanicznym bossem. Rok wydania 1989.
Active Shoot Gracz lata bojowym samolotem i niszczy nadlatujące jednostki wroga. Do wyboru jest pięć rodzajów broni, które można ulepszać łapiąc obiekt z napisem POW. Każda broń charakteryzuje się inną siłą ognia i sposobem działania, co przekłada się na szybkość niszczenia niektórych jednostek. Rok wydania 1999.
Air Combat: Yuugekiou II Trójwymiarowa symulacja lotu i walki powietrznej widziana z perspektywy pierwszej osoby. Gracz może wybrać pomiędzy trybem misji i lotu. Tryb misji polega na podróżowaniu do określonych miejsc docelowych i wypełnianiu określonych celów (takich jak wyeliminowanie pewnej liczby wrogich samolotów). Tryb lotu pozwala graczowi wybrać rzeczywistą lokalizację między miastami takimi jak Nowy Jork, Paryż, Hong-Kong i inne. Gracz może również wybrać lot nocą lub za dnia, dostosować poziom trudności i maksymalną liczbę wrogów w danym obszarze. Rok wydania 1990.
Air Hork Bardzo prosta strzelanina etapowa. Rok wydania 1990.
Akazukin Cha Cha Cha Gracz wciela się w małą czarownicę na miotle, która przerzedza szeregi wrogich istot przy pomocy swoich czarów. Z pokonanych stworów wypadają kule doświadczenia zwiększające poziom siły czarów jeśli zbierze się ich wystarczająco dużo. Stwory odporne na magię można zlikwidować fioletowymi kulami, które pojawiają się gdy gracz przestanie strzelać. Każda utrata życia powoduje obniżenie poziomu broni. Na końcu każdego etapu walka z bossem. Rok wydania 1995.
Akumajou Dracula Pod koniec XVII wieku straszliwy wampir Dracula zostaje wskrzeszony po stuletniej drzemce. Mieszkańcy Transylwanii uciekają w przerażeniu, ale odważny Simon Belmont bierze swój bicz zabójcy wampirów i wyrusza do złowieszczego zamku, aby położyć kres władcy ciemności. Podczas wędrówki należy rozbijać świeczniki, by znaleźć w nich ulepszenie bicza oraz zdobyć broń miotaną. Ilość broni miotanej zależy od ilości zebranych serduszek. Ze świeczników wypadają także bonusowe worki z kasą. Na końcu każdego etapu walka z boss`em. Rok wydania 1993.