#

'96 Zenkoku Koukou Soccer Senshuken (1996)

'96 Zenkoku Koukou Soccer Senshuken
Gra piłkarska, która obraca się wokół zawodów organizowanych dla drużyn licealnych. W opcjach gry można ustawić czas trwania jednej połowy oraz możliwość rozgrywania meczu samodzielnie lub przez komputer. Tryb fabularny koncentruje się na jednym zawodniku, poprzez obserwowanie jego postępów i całej drużyny w różnych spotkaniach krajowego turnieju. Gracz może skonfigurować wygląd bohatera i trenować go w różnych umiejętnościach piłkarskich, aby poprawić jego statystyki w meczach. Drugi tryb pozwala wybrać grę z komputerem lub innym graczem. Wystarczy wybrać dowolną drużynę i rozgrywać mecze. Rok wydania 1996.

3 Ninjas Kick Back (1994)

3 Ninjas Kick Back
Na początku gracz wybiera jednego z trzech młodych wojowników ninja. Przechodząc różne próby, zadaniem gracza jest odzyskanie skradzionego sztyletu. Rok wydania 1994.

3D Ballz (1995)

3D Ballz
Gracz wybiera jednego z ośmiu zawodników i walczy na ringu z przeciwnikami. Aby przejść do kolejnego pojedynku należy wygrać dwie rundy. Rok wydania 1995.

3x3 Eyes: Juuma Houkan (1995)

3x3 Eyes: Juuma Houkan
Dawno temu, w starożytnych Chinach, grupa ludzi odkryła sekret nieśmiertelności. Stali się "sanzhiyan" (trójokimi) i posiadali nadprzyrodzone moce, które przejawiały się w trzecim oku każdego z nich. Jedna z sanzhiyan, dziewczyna o imieniu Pai, pragnęła znów stać się normalnym człowiekiem. Pomógł jej japoński naukowiec i odkrywca Fujii, który następnie zniknął w Tybecie w tajemniczych okolicznościach. Syn Fujii, Yakumo, połączył się z Pai, scalając z nią swoją duszę i stając się "wu", nieśmiertelną istotą. Teraz oboje podróżują po świecie, próbując odzyskać swoją ludzką esencję, a ich baza znajduje się w Hong-Kongu, gdzie pracują dla Li Linglinga, szefa Agencji Walki z Potworami. Ta gra podąża za historią z tomów od 8 do 11 mangi. Lingling odkrywa list pozostawiony przez Fujii, w którym donosi on o dziwnym plemieniu, które potrafi kontrolować bestie. Yakumo otrzymuje rozkaz udania się do Nepalu, ale najpierw musi znaleźć więcej informacji o tajemniczym plemieniu, kontaktując się z ludźmi w Hong-Kongu. Gra jest mieszanką rozwiązywania zagadek i akcji side-scrolling, z naciskiem na to pierwsze. Yakumo porusza się po świecie gry, podnosząc przedmioty i manipulując nimi w celu rozwiązania zagadek oraz rozmawiania z postaciami. Potrafi jednak także skakać, wspinać się po drabinach, biegać, a czasem walczyć z wrogami. Rok wydania 1995.

3x3 Eyes: Seima Kourinden (1992)

3x3 Eyes: Seima Kourinden
Japońska gra RPG osadzona w czasach współczesnych. Postacie kontrolowane przez gracza mogą podróżować z miejsca na miejsce samolotem lub na skrzydlatym demonie Pai. Podczas podróży Yakumo i Pai spotykają inne postacie, które dołączają do drużyny, odwiedzają miasta i lochy, gdzie walczą z wrogami w trybie turowym. Bitwy obserwowane są z perspektywy pierwszej osoby. Każda postać dysponuje różnymi zaklęciami i technikami, które można wykorzystać w bitwach. Rok wydania 1992.

4-Nin Shougi (1995)

4-Nin Shougi
Każdy gracz zaczyna po jednej stronie planszy i ma mniej pionów niż w standardowej grze dwuosobowej. Każda strona ma swojego króla, wieżę, dwóch złotych generałów, dwóch srebrnych generałów i trzy pionki. Gracze mają możliwość tymczasowego połączenia sił z innymi graczami, aby wyeliminować innych z gry. Gra oferuje dwa tryby wyświetlania: jeden, który reprezentuje elementy jako tradycyjne płytki shogi, a drugi, który zamienia je w sprite'y, które mają animacje podczas poruszania się po planszy. Gracz może również wybrać jedną z ośmiu postaci dla swoich komputerowych przeciwników. Celem gry, podobnie jak w szachach, jest wyeliminowanie króla przeciwnej drużyny. Każdy zbity pionek przeciwnika przechodzi do gracza, który w każdej chwili może go wykorzystać. Grę wygrywa zawodnik posiadający największą liczbę jednostek. Rok wydania 1995.

90 Minutes European Prime Goal (1995)

90 Minutes European Prime Goal
Bardzo dobrze wykonany symulator piłki nożnej. Rok wydania 1995.

 

 

Grzegorz Kopański (Gregok)

grafika, muzyka, programowanie

 

Licznik odwiedzin: