'96 Zenkoku Koukou Soccer Senshuken Gra piłkarska, która obraca się wokół zawodów organizowanych dla drużyn licealnych. W opcjach gry można ustawić czas trwania jednej połowy oraz możliwość rozgrywania meczu samodzielnie lub przez komputer. Tryb fabularny koncentruje się na jednym zawodniku, poprzez obserwowanie jego postępów i całej drużyny w różnych spotkaniach krajowego turnieju. Gracz może skonfigurować wygląd bohatera i trenować go w różnych umiejętnościach piłkarskich, aby poprawić jego statystyki w meczach. Drugi tryb pozwala wybrać grę z komputerem lub innym graczem. Wystarczy wybrać dowolną drużynę i rozgrywać mecze. Rok wydania 1996.
3 Ninjas Kick Back Na początku gracz wybiera jednego z trzech młodych wojowników ninja. Przechodząc różne próby, zadaniem gracza jest odzyskanie skradzionego sztyletu. Rok wydania 1994.
3D Ballz Gracz wybiera jednego z ośmiu zawodników i walczy na ringu z przeciwnikami. Aby przejść do kolejnego pojedynku należy wygrać dwie rundy. Rok wydania 1995.
3x3 Eyes: Juuma Houkan Dawno temu, w starożytnych Chinach, grupa ludzi odkryła sekret nieśmiertelności. Stali się "sanzhiyan" (trójokimi) i posiadali nadprzyrodzone moce, które przejawiały się w trzecim oku każdego z nich. Jedna z sanzhiyan, dziewczyna o imieniu Pai, pragnęła znów stać się normalnym człowiekiem. Pomógł jej japoński naukowiec i odkrywca Fujii, który następnie zniknął w Tybecie w tajemniczych okolicznościach. Syn Fujii, Yakumo, połączył się z Pai, scalając z nią swoją duszę i stając się "wu", nieśmiertelną istotą. Teraz oboje podróżują po świecie, próbując odzyskać swoją ludzką esencję, a ich baza znajduje się w Hong-Kongu, gdzie pracują dla Li Linglinga, szefa Agencji Walki z Potworami. Ta gra podąża za historią z tomów od 8 do 11 mangi. Lingling odkrywa list pozostawiony przez Fujii, w którym donosi on o dziwnym plemieniu, które potrafi kontrolować bestie. Yakumo otrzymuje rozkaz udania się do Nepalu, ale najpierw musi znaleźć więcej informacji o tajemniczym plemieniu, kontaktując się z ludźmi w Hong-Kongu. Gra jest mieszanką rozwiązywania zagadek i akcji side-scrolling, z naciskiem na to pierwsze. Yakumo porusza się po świecie gry, podnosząc przedmioty i manipulując nimi w celu rozwiązania zagadek oraz rozmawiania z postaciami. Potrafi jednak także skakać, wspinać się po drabinach, biegać, a czasem walczyć z wrogami. Rok wydania 1995.
3x3 Eyes: Seima Kourinden Japońska gra RPG osadzona w czasach współczesnych. Postacie kontrolowane przez gracza mogą podróżować z miejsca na miejsce samolotem lub na skrzydlatym demonie Pai. Podczas podróży Yakumo i Pai spotykają inne postacie, które dołączają do drużyny, odwiedzają miasta i lochy, gdzie walczą z wrogami w trybie turowym. Bitwy obserwowane są z perspektywy pierwszej osoby. Każda postać dysponuje różnymi zaklęciami i technikami, które można wykorzystać w bitwach. Rok wydania 1992.
4-Nin Shougi Każdy gracz zaczyna po jednej stronie planszy i ma mniej pionów niż w standardowej grze dwuosobowej. Każda strona ma swojego króla, wieżę, dwóch złotych generałów, dwóch srebrnych generałów i trzy pionki. Gracze mają możliwość tymczasowego połączenia sił z innymi graczami, aby wyeliminować innych z gry. Gra oferuje dwa tryby wyświetlania: jeden, który reprezentuje elementy jako tradycyjne płytki shogi, a drugi, który zamienia je w sprite'y, które mają animacje podczas poruszania się po planszy. Gracz może również wybrać jedną z ośmiu postaci dla swoich komputerowych przeciwników. Celem gry, podobnie jak w szachach, jest wyeliminowanie króla przeciwnej drużyny. Każdy zbity pionek przeciwnika przechodzi do gracza, który w każdej chwili może go wykorzystać. Grę wygrywa zawodnik posiadający największą liczbę jednostek. Rok wydania 1995.