A

A Bug's Life (1998)

A Bug's Life
Gracz wciela się w rolę mrówki przemierzającej malownicze tereny i walczącej przy pomocy jagód z wrogimi owadami. Podczas wędrówki należy uzupełniać utracone zdrowie zbierając listki, jagody do rzucania oraz migdałki. 100 migdałków dodaje nowe życie. W dalszych etapach pojawią się użyteczni pomocnicy, których umiejętności pozwolą przedostać się na normalnie niedostępne tereny. Korzystając z dział strzelających opancerzonymi owadami można zlikwidować wrogów niewrażliwych na jagody. Pająki snują sieci, które można wykorzystać jako krótkotrwale istniejące platformy. Rok wydania 1998.

A.S.P. Air Strike Patrol (1994)

A.S.P. Air Strike Patrol
Gracz przejmuje kontrolę nad odrzutowcem F-15 Eagle, lub A-10 Tankbuster. Misja polega na zneutralizowaniu sił ofensywnych armii Zarak, które niedawno najechały mniejszy sąsiedni kraj. Armia Zarak posiada wiele jednostek naziemnych, w tym czołgi, wyrzutnie rakiet stinger, rakiety SCUD oraz pojazdy opancerzone. Aby osiągnąć ostateczny cel, jakim jest pokonanie armii Zarak, gracz wyrusza na liczne misje, które mają zróżnicowane i konkretne cele. Zazwyczaj celem są różne instalacje, takie jak radary, bazy lotnicze lub jednostki naziemne. Inne misje obejmują wyłączenie rurociągu naftowego i zniszczenie wyrzutni SCUD przed ich wystrzeleniem. Ekrany przed misją proszą gracza o wybór jednego z dwóch samolotów. Następnie gracz może określić uzbrojenie, które ma być wykorzystane podczas misji. Dla każdego z samolotów dostępne są rakiety powietrze-ziemia i powietrze-powietrze. W tym miejscu należy dokonać strategicznego wyboru pomiędzy przeciwdziałaniem jednostkom powietrznym lub naziemnym, ponieważ każdy obszar jest patrolowany przez wrogie odrzutowce F-15. Gra toczy się w perspektywie izometrycznej, a prędkość i kierunek lotu samolotu można regulować w czasie rzeczywistym. Wysokość jest jednak stała. Na ziemi przed samolotem stale wyświetlany jest celownik, co pozwala graczom na precyzyjne trafianie w namierzone jednostki. Rok wydania 1994.

Aaahh!!! Real Monsters (1995)

Aaahh!!! Real Monsters
W tej grze, opartej na popularnym serialu animowanym Nickelodeon, gracz kontroluje trzy potwory: Ickis, Oblina i Krumm. Gromble, dyrektor szkoły potworów wymaga ukończenia ostatniego testu - monster Midterm Exam - aby udowodnić, że ta trójka rzeczywiście zasługuje na miano potworów. W tym celu należy zbierać śmieci i rzucać nimi w ludzi oraz straszyć ich potężnym rykiem. Każda z postaci posiada specjalne umiejętności, które często wykorzystywane są do rozwiązywania zagadek i pokonywania przeszkód: Ickis może latać przez krótki czas, Oblina może sięgać wysokich gzymsów, a Krumm może skanować obszary poza ekranem. Podczas wędrówki oprócz śmieci można znaleźć księgi o potworach pozwalające rykiem straszyć ludzi i zwierzęta.  Rok wydania 1995.


 


 

Accele Bird (1993)
Accele Bird

Acrobat Mission (1992)
Acrobat Mission

Action Pachio (1993)
Action Pachio

ActRaiser (1992)
ActRaiser

ActRaiser 2 (1993)
ActRaiser 2

Addams Family Values (1994)
Addams Family Values

Aero Fighters (1993)
Aero Fighters

Aero The Acro-Bat (1993)
Aero The
Acro-Bat

Aero The Acrobat 2 (1994)
Aero The Acrobat 2

Aerobiz (1992)
Aerobiz

Aerobiz Supersonic (1994)
Aerobiz Supersonic

Aguri Suzuki F-1 Super Driving (1992)
Aguri Suzuki
F-1 Super Driving

Air Cavalry (1994)
Air Cavalry

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Grzegorz Kopański (Gregok)

grafika, muzyka, programowanie

 

Licznik odwiedzin: