A Day At The Races Gra hazardowa o wyścigach konnych dla 1-673 graczy. Gracz na początku wybiera jednego z siedmiu koni, obstawia stawkę i obserwuje wyścig. Stawki zakładów i charakterystyka koni są wyświetlane przed każdym wyścigiem. Każdy wyścig jest animowany, a gracze wygrywają lub tracą fortunę w zależności od postawionych zakładów. Rok wydania 1984.
A Mazing World Of Malcom Mortar Zadaniem gracza jest uwięzienie żarłocznego stwora na planszy startowej przy pomocy stawianych ścian. W tym celu gracz musi zebrać jasne cegły w labiryntach z dwoma strażnikami. Jeden z nich strzela pociskami, których trafienie zabiera graczowi punkty, a drugi przewierca postawione przez gracza czarne ściany. Przejście do kolejnego labiryntu wymaga uwięzienia owych strażników w taki sposób, aby nie mogli się wydostać. Wiertacza można uwięzić utwardzając czarny mur do czerwonego wciskając przy nim klawisz F2. Po ich uwięzieniu pojawia się trasa do wyjścia. Podczas stawiania murów należy uważać aby nie zablokować sobie drogi do wyjścia. Jeśli tak się stanie, to można wykorzystać dynamit do wysadzenia tylko czarnego muru. Utwardzonego wysadzić się nie da. Po przejściu trzech labiryntów gracz powraca do planszy ze stworem i trzema cegiełkami jasnymi. Po ich użyciu i nieuwięzieniu stwora należy wejść w kolejne labirynty, po kolejne jasne cegiełki. Jednakże wzrośnie poziom trudności o kolejnego strzelającego strażnika. Gra się zakończy jeśli wartość punktów gracza spadnie do zera, jeśli na drodze do wyjścia po uwięzieniu strażników będzie postawiony mur lub jeśli gracza dopadnie żarłoczny stwór. Rok wydania 1987.
Abecedarian Zadaniem gracza jest ułożenie wszystkich liter w kolejności alfabetycznej rozpoczynając od lewego górnego rogu planszy. Przed rozpoczęciem rozgrywki można wybrać poziom mieszania liter. Rok wydania 1983.
Able Builders Gracz steruje pracownikiem budowlanym znajdującym się na dole ekranu, który próbuje łapać nity upuszczane przez pracownika znajdującego się powyżej. Co 10 złapanych nitów platforma pracownika znajdującego się powyżej przesuwa się o 1 rząd do góry. Każdy nie złapany nit powoduje, że platforma przesuwa się o 1 rząd w dół. Jeśli platforma spadnie na sam dół, to zgniecie postać gracza. Przed rozpoczęciem gry można wybrać do poziom trudności od 0-15. Wzrost poziomu powoduje zwiększenie szybkości spadających nitów. Rok wydania 1984.
ABM Command Gracz kontroluje amerykański system obrony przeciwrakietowej, podczas ataku rakietowego wycelowanego na główne miasta: Boston, Nowy Jork, Waszyngton i Miami. System obrony ABM znajduje się w centrum między czterema miastami, a gracz kieruje celownikiem, by w odpowiednim momencie wystrzelić pocisk i zniszczyć spadającą rakietę. Każde miasto może wytrzymać 3 trafienia, zanim zostanie całkowicie zniszczone, a gdy wszystkie 4 zostaną zniszczone, gra się skończy. Gracz zdobywa punkty za niszczenie wrogich satelitów szpiegowskich i pocisków balistycznych, ale traci punkty jeśli lecący pocisk trafi w cel. Zniszczone miasto jest odbudowywane co 25000 punktów. Rok wydania 1981.
ABM Command Gracz kontroluje amerykański system obrony przeciwrakietowej, podczas ataku rakietowego wycelowanego na główne miasta: Vancouver, Toronto, Ottawa, Quebec. System obrony ABM znajduje się w centrum między czterema miastami, a gracz kieruje celownikiem, by w odpowiednim momencie wystrzelić pocisk i zniszczyć spadającą rakietę. Każde miasto może wytrzymać 3 trafienia, zanim zostanie całkowicie zniszczone, a gdy wszystkie 4 zostaną zniszczone, gra się skończy. Gracz zdobywa punkty za niszczenie wrogich satelitów szpiegowskich i pocisków balistycznych, ale traci punkty jeśli lecący pocisk trafi w cel. Zniszczone miasto jest odbudowywane co 25000 punktów. Rok wydania 1981.