A Day At The Races Gra hazardowa o wyścigach konnych dla 1-673 graczy. Gracz na początku wybiera jednego z siedmiu koni, obstawia stawkę i obserwuje wyścig. Stawki zakładów i charakterystyka koni są wyświetlane przed każdym wyścigiem. Każdy wyścig jest animowany, a gracze wygrywają lub tracą fortunę w zależności od postawionych zakładów. Rok wydania 1984.
A Mazing World Of Malcom Mortar Zadaniem gracza jest uwięzienie żarłocznego stwora na planszy startowej przy pomocy stawianych ścian. W tym celu gracz musi zebrać jasne cegły w labiryntach z dwoma strażnikami. Jeden z nich strzela pociskami, których trafienie zabiera graczowi punkty, a drugi przewierca postawione przez gracza czarne ściany. Przejście do kolejnego labiryntu wymaga uwięzienia owych strażników w taki sposób, aby nie mogli się wydostać. Wiertacza można uwięzić utwardzając czarny mur do czerwonego wciskając przy nim klawisz F2. Po ich uwięzieniu pojawia się trasa do wyjścia. Podczas stawiania murów należy uważać aby nie zablokować sobie drogi do wyjścia. Jeśli tak się stanie, to można wykorzystać dynamit do wysadzenia tylko czarnego muru. Utwardzonego wysadzić się nie da. Po przejściu trzech labiryntów gracz powraca do planszy ze stworem i trzema cegiełkami jasnymi. Po ich użyciu i nieuwięzieniu stwora należy wejść w kolejne labirynty, po kolejne jasne cegiełki. Jednakże wzrośnie poziom trudności o kolejnego strzelającego strażnika. Gra się zakończy jeśli wartość punktów gracza spadnie do zera, jeśli na drodze do wyjścia po uwięzieniu strażników będzie postawiony mur lub jeśli gracza dopadnie żarłoczny stwór. Rok wydania 1987.