
|
007 The Living Daylights Gra akcji z ośmioma poziomami rozgrywki, oparta na filmie Timothy'ego Daltona o tym samym tytule. Zaczynając od misji "treningowej" na Gibraltarze, Bond pomaga generałowi Koskowowi w ucieczce na zachód, ratuje swoją dziewczynę, walczy z bandytami i złym handlarzem bronią. Bond może biegać, robić uniki, skakać i używać broni. Rok wydania 1987.
|

|
07 Zgłoś Się Gra przygodowa, w której gracz wciela się w funkcjonariusza wymiaru sprawiedliwości i jego zadaniem jest zdemaskowanie i ujęcie gospodarczego aferzysty. Gra polega na podejmowaniu odpowiednich decyzji poprzez wybór jednej z kilku dostępnych propozycji. Oprócz tekstu na ekranie wyświetlany jest obraz okolicy, w której gracz się znajduje. Na wykonanie zadania przeznaczony jest określony czas i każda zwłoka zmniejsza szansę na ujęcie aferzysty.
|

|
0parish Gracz wciela się w postać węża, którego zadaniem jest zebranie wszystkich gwiazdek i monet znajdujących się na przestrzennej planszy. Zadanie byłoby łatwe gdyby nie fakt, że wąż musi mieć odpowiednią długość, by móc bezpiecznie spaść z dużych wysokości. W tym celu należy zjadać bloczki, z których składa się plansza i zjedzenie czterech z nich wydłuża węża o jeden segment. Dodatkowo w zadaniu przeszkadzają inne węże blokujące drogę i zmieniające układ planszy przez zjadanie bloczków. Każdy upadek zmniejsza ilość segmentów węża, które należy w wiadomy już sposób uzupełniać. Wąż może także wspinać się po ścianach do góry na wyższe poziomy jeśli jest odpowiednio długi. Rok wydania 2019.
|

|
10 Fingers Symulator do nauki bezwzrokowego pisania na klawiaturze. Gra podzielona jest na trzy etapy. W pierwszym podświetlonymi klawiszami gracz zestrzeliwuje lecące kulki, w drugim należy odtworzyć widoczny tekst z losowego ułożenia liter, a w trzecim do przepisania jest kolumna z konkretnymi wyrazami. Wraz z postępami odblokowywane są kolejne klawisze. Rok wydania 1996.
|

|
10 Miglia Zadaniem gracza jest omijanie innych pojazdów znajdujących się na wąskiej drodze. Każda kolizja automatycznie kończy grę. Rok wydania 2021.
|

|
10 Othello Gra dla dwóch graczy, w której należy tak stawiać swoje bloczki aby zamienić na swój kolor jak najwięcej bloczków przeciwnika. Bloczki można stawiać tylko na pustych polach zaraz za bloczkiem koloru przeciwnika w linii poziomej, pionowej i po skosie. Wszystkie bloczki przeciwnika znajdujące się pomiędzy bloczkami gracza zostają przejęte przez zmianę ich koloru. Rok wydania 2016.
|

|
100 Zadaniem gracza jest wypełnić numerami od 1 do 100 wszystkie pola na planszy. Zaczynając od dowolnego miejsca, kolejne pole można ponumerować wykonując ruch identyczny jak konia szachowego. Gra skończy się jeśli gracz nie będzie miał możliwości ruchu. Rok wydania 1996.
|

|
100 Kilometri Gracz prowadzi czteroosobowy peleton podczas wyścigu na 100 km. W czasie jazdy zawodnicy męczą się i co jakiś czas należy lidera peletonu przesuwać na jego koniec. Maksymalnie można zwiększyć prędkość jazdy do 70 kosztem szybszego wyczerpywania się energii. Manipulując prędkością i zmianami lidera należy ukończyć wyścig.
|

|
1000 Klasyczna gra w tysiąca z komputerowymi przeciwnikami. Rok wydania 1994.
|

|
1024 Plansza gry składa się z 16 pól, na które gracz nakłada pojawiające się bloczki z cyframi. Położenie obok siebie cyfr o jednakowej wartości powoduje ich dodanie. Jeśli uda się w ten sposób połączyć więcej niż dwie jednakowe cyfry, to gracz otrzymuje możliwość zagrania odłożonym bloczkiem w dogodnym dla niego momencie. Osiągnięcie wartości 1024 powoduje usunięcie wszystkich bloczków znajdujących się w rzędzie.
|

|
10th Frame Klasyczna gra w kręgle. Proces rzucania kulą polega na wykonywaniu kolejnych kliknięć, aby ustawić odpowiedni kąt, prędkość i skręt. Dostępne są trzy poziomy umiejętności - poziom Kids automatycznie ustawia prędkość i skręt, podczas gdy Amateur ma większy margines błędu skręcania. Można rozgrywać pojedyncze mecze lub ligowe. Rok wydania 1987.
|

|
10x10 Zadaniem gracza jest odkrycie określonej ilości bloczków zanim skończy się czas. Po planszy można się poruszać tylko zgodnie z ruchami konia szachowego przez co zadanie nie jest proste. Rok wydania 2000.
|

|
12 Tajnych Knig Rewelacyjnie wykonana gra rpg, w której gracz kieruje poczynaniami dwóch bohaterów. Jeden z nich jest wojownikiem, a drugi magiem. Podczas wędrówki po świecie gracz napotka wrogie stworzenia oraz ludzi i zwierzęta, z którymi można porozmawiać by wykonać zlecone przez nich zadania niezbędne do ukończenia gry. W grze zastosowano system ikon decyzyjnych otwierający dodatkowe panele lub wykonujące proste czynności jak zbieranie przedmiotów, czy badanie elementów otoczenia. Rok wydania 1998.
|

|
123 Maze Celem gry jest dotarcie do kwadratu znajdującego się w prawym dolnym rogu. Każdy kwadrat wyświetla liczbę wskazującą ile kroków można wykonać do następnego, umożliwiając ruch we wszystkich czterech kierunkach. Jeśli nie można ruszyć się dalej należy się cofnąć wciskając klawisz Z i zaznaczyć pole na różowo klawiszem F. Gra zapewnia, że nie powinno się napotkać tej samej liczby dwa razy z rzędu, a jeśli tak się stanie, można oznaczyć oba pola jako fałszywe. Pola można oznaczać również jako właściwe na kolor zielony klawiszem G. Gra zawiera 26 liczbowych labiryntów do przejścia. Rok wydania 2009.
|

|
15 OS Prosta gra liczbowa, w której zadaniem gracza jest ustawienie pomieszanych cyfr w kolejności od 1 do 15. W tym celu wykorzystuje się jedno puste pole do przesuwania cyfr w lewo, prawo, w górę lub w dół. Rok wydania 1998.
|

|
15 Puzzle Zadaniem gracza jest ułożenie wszystkich liter alfabetycznie od A do O w możliwie jak najmniejszej ilości wykonanych przesunięć. Rok wydania 1982.
|

|
15's Prosta układanka, w której zadaniem gracza jest ułożenie z pomieszanych bloczków obrazka. W tym celu wykorzystuje się jedno puste pole do przesuwania bloczków w lewo, prawo, w górę lub w dół. Przed rozpoczęciem rozgrywki można wybrać poziom trudności, jeden z piętnastu obrazków i klawisze sterujące. Rok wydania 1996.
|

|
16-OS Zadaniem gracza jest ułożenie w możliwie jak najmniejszej ilości ruchów cyfry 16 z piętnastu pomieszanych względem siebie bloczków. Rok wydania 2005.
|

|
16k Superchess Klasyczna gra w szachy z komputerem. Rok wydania 1983.
|

|
180! Symulator gry w rzutki opierający się na tradycyjnych zasadach, w których gracz rywalizuje z przeciwnikiem o zdobycie 501 punktów w trzech setach. W grze przeciwko komputerowi w zawodach pucharowych, komputer losowo wybierze gracza spośród ośmiu różnych przeciwników. Każdy gracz ma swoją własną charakterystykę i styl gry. W miarę postępów, przeciwnicy będą coraz lepsi w drodze do finału. Tryb treningowy pomaga nabrać wprawy i umiejętności w rzucaniu lotkami. Aby wygrać set, ostatnie punkty muszą mieć podwojoną wartość. W grze może brać udział jeden lub dwóch graczy. Rok wydania 1986.
|

|
1942 Latając bojowym samolotem wyposażonym w karabin pokładowy, należy dolecieć do kolejnego lotniskowca, a jest ich tylko 32. Podczas walk powietrznych gracz zdobędzie ulepszenia brani oraz wsparcie dodatkowych samolotów. Rok wydania 1986.
|

|
1943 - The Battle Of Midway Akcja gry toczy się na Pacyfiku podczas II wojny światowej, u wybrzeży atolu Midway. Celem jest zaatakowanie japońskiej floty powietrznej, która zbombardowała amerykański lotniskowiec gracza, ściganie wszystkich japońskich sił powietrznych i morskich, przelot przez 16 poziomów gry, dotarcie do japońskiego pancernika Yamato i zniszczenie go. W grze wykorzystuje się dwa przyciski dwa przyciski: jeden do zwykłych ataków (z kilkoma rodzajami broni), a drugi do akcji specjalnych. W przeciwieństwie do gry 1942, gracz ma tylko jedno życie i jeden uzupełniany licznik energii. Zniszczenie całej formacji czerwonych samolotów wroga skutkuje ulepszeniem, takim jak zwiększenie zdrowia lub tymczasowa broń specjalna, która zastępuje domyślne podwójne działko. Rok wydania 1988.
|

|
1984 Gra o zarządzaniu finansami, w której gracz ma szansę zostać ministrem skarbu Wielkiej Brytanii w latach 80-tych. Zaczynając w 1984 roku z rzeczywistymi danymi ekonomicznymi z lat 1982/83, należy spróbować przetrwać na stanowisku tak długo, jak to tylko możliwe, starając się utrzymać równowagę finansową i zarabiać więcej pieniędzy dla kraju, nie denerwując przy tym społeczeństwa. Pierwszy ekran pokazuje zbilansowane liczby informujące o bieżącym stanie finansów. W trakcie gry przez pierwszy rok będą wyświetlane różne ekrany pokazujące statystyki dla różnych sektorów oraz dotyczące dostosowywania danych, takich jak minimalna stopa oprocentowania kredytów lub poziom wzrostu płac w różnych sektorach. Inne obszary lub działy, obejmują inwestycje, opłaty, finansowanie różnych celów, pomoc zagraniczną i dotacje przemysłowe. Podczas posiedzeń gracz będzie musiał także podejmować decyzje dotyczące różnych incydentów, które będą miały miejsce w kraju. Po ukończeniu pierwszego roku wyświetlone będzie podsumowanie wraz z oceną jakości zarządzania.
|

|
1985 Jest dzień po tym, jak Wielki Brat został zniszczony, a Ziemianie muszą nauczyć się, jak przetrwać na własną rękę. Gracz zostaje przydzielony do znalezienia energii potrzebnej planecie do przetrwania. Stara Republika przechowywała plazmę nuklearną na czterech sąsiednich planetach. Wykorzystując skomplikowane sterowanie swojego małego statku kosmicznego, gracz opuszcza bazę stacji kosmicznej, aby zebrać wszystkie kapsuły nuklearne z każdej planety. Jeśli misja się powiedzie, pozostanie zebrać rdzeń fuzyjny z ostatniej, najtrudniejszej jaskini i się z niej wydostać. Rok wydania 1985.
|

|
1994 - Ten Years After Akcja gry rozgrywa się w 1994 roku, gdzie główny bohater, Smiffy, postanawia wyłączyć Centralny Komputer, który stał się utrapieniem dla wszystkich. Zadanie to nie jest jednak łatwe, gdyż Smiffy musi poruszać się po korytarzach, unikając pocisków plazmowych z kamer szpiegowskich i przeskakując nad galaretowatymi droidami. Rok wydania 1983.
|

|
1999 Strzelanina z widokiem z boku, w której ekran stale przewija się od lewej do prawej, a gracz musi niszczyć lub unikać wszelkich nadlatujących statków kosmicznych. Na końcu etapu gracz będzie musiał stawić czoła różnym bossom. Małe ikony co jakiś czas przelatują obok statku gracza i jeśli zostaną zestrzelone, pozwalają wybrać różne ulepszenia lub bonusy punktowe, takie jak zwiększona siła ognia lub automatyczny ogień. Rok wydania 1987.
|

|
1K Othello Gra dla dwóch graczy, w której poprzez przeskakiwanie żetonów przeciwnika należy uzyskać jak największą ilość żetonów własnego koloru. Generalnie gracz ma niebieskie, a komputer czerwone kolory. Przeskakując żetony przeciwnika, zmieniają one kolor na niebieski lub odwrotnie. Można przeskoczyć dowolną ilość żetonów w pionie poziomie i po skosie. Gra się toczy do momentu, aż wszystkie pola planszy zostaną wypełnione żetonami graczy. Rok wydania 2008.
|

|
1Kanoid Zadaniem gracza jest przy pomocy kuleczki odbijanej paletką zlikwidować wszystkie bloczki znajdujące się na planszy. Z niektórych bloczków wypadają różne niespodzianki w zależności od litery: P – dodatkowe życie, E – wydłużenie paletki, L – strzelanie, S – spowolnienie kulki, H – przejście do następnej planszy, C – klej. W dalszych planszach pojawiają się twardsze bloczki, w które trzeba trafić kilkakrotnie aby je zniszczyć. Rok wydania 2002.
|

|
1st Division Manager Piłkarska gra, w której gracz wciela się w managera losowej drużyny. Na początku wprowadza się imię gracza, nazwę jego drużyny oraz kod dostępu do komputera. W pokoju biurowym dostępne są cztery miejsca zarządzania, radio włączające muzykę i otwarte drzwi rozpoczynające mecz. W komputerze znajduje się menu bazy danych, gdzie można zarządzać treningami zawodników, analizować nadchodzące spotkania i edytować skład drużyny lub imiona zawodników. Telefon pozwala na połączenie z rynkiem transferowym w celu kupna i sprzedaży zawodników, bankiem w celu uzyskania pożyczki, trenerem itd. W szafce na dokumenty można znaleźć kartoteki wszystkich piłkarzy, wydatki oraz osiągnięcia ligowe. Gazeta leżąca na biurku daje informacje o meczach super ligowych. Sam mecz widziany jest z góry i przebiega samoczynnie wyświetlając wydarzenia i akcje zawodników w dolnej części ekranu. Po meczu pojawia się raport podsumowujący o kontuzjach zawodników, wynikach innych meczów i finansach na dany tydzień. Rok wydania 1991.
|

|
2 Cars Gracz kieruje dwoma pojazdami i jego zadaniem jest zbieranie kółek i unikanie zderzenia z krzyżykiem. Konieczność rozdzielności uwagi i koncentrowanie się na obu pojazdach nie jest prostym zadaniem, co często kończy się kolizją lub pozostawieniem kółka. W obu przypadkach gra permanentnie się kończy. Rok wydania 2020.
|

|
2 Player Soccer Squad Dwóch graczy przejmuje kontrolę nad klubem, na zmianę podejmując decyzje menedżerskie i rozgrywając mecze. Aby uzyskać dodatkową przewagę nad rywalami, mogą oni umieścić własne nazwisko wśród zawodników. Gra wykorzystuje fikcyjną 20-zespołową superligę, z angielskimi i szkockimi klubami, a także walkę o puchar. Gracz może kupować lub sprzedawać zawodników, którzy mają oceny umiejętności na poziomie 15, a także wymieniać swój 19-osobowy skład, aby wybrać 11 zawodników plus 2 rezerwowych. Wyniki meczów są wyświetlane wraz ze strzelcami bramek, choć strzelcy aktualizują się szybciej niż wyniki. Po każdym meczu gracz jest na bieżąco informowany o zmianach finansowych. Rok wydania 1990.
|

|
20 - Veld Prosta gra edukacyjna ucząca dodawać i odejmować liczby w zakresie od 0 do 20.
|

|
20 Tons Gra planszowa polegająca na zebraniu odpowiedniej ilości pierścieni i udaniu się do wyjścia. Kopiąc tunele należy uważać aby nie zostać przygnieciony głazem, które można także wykorzystać do likwidowania wrogich istot, które pojawiają się w dalszych planszach. Rok wydania 1985.
|

|
20-20 Vision Gracz znajduje się w dużej wiosce pełnej dziwacznych stworzeń, robotów i strażników. W wielu miejscach rozrzucone są różne przedmioty, które należy zbierać. Niektóre z nich mają specjalne właściwości np. dają chwilową nieśmiertelność lub likwidują wszystkich wrogów w zasięgu wzroku. Postać gracza podczas ruchu wystrzeliwuje magiczne pociski skutecznie likwidujące chaotycznie poruszających się wrogów. Kolizja z którymkolwiek z nich kończy się utratą życia. Rok wydania 1986.
|

|
2003 A Space Oddity Instrukcje wyświetlane na ekranie w zabawny sposób wyjaśniają, że z powodu dziwnej kombinacji słodyczy, mleka i cukru gracz materializuje się w innym alternatywnej czasoprzestrzeni. Chcąc powrócić na Ziemię gracz napotka wszelkiego rodzaju potwory, obcych, zdarzenia losowe, portale i wiele innych nieprzewidywanych rzeczy. Gra jest połączeniem elementów gry Star Trek z przygodówką tekstowo-graficzną. W kosmosie pojawiają się drzwi, schody prowadzące w górę i w dół, pola siłowe i statki kosmiczne obcych, które mogą, ale nie muszą, być puste. W górnej połowie ekranu znajduje się wyświetlacz informujący o zdarzeniach i kierunkach podróży jakie gracz ma do wyboru. Poniżej znajduje się panel z prymitywną sceną kosmiczną w kolorze niebieskim i białymi konturami zdarzeń. Dolna część ekranu to panel podejmowania decyzji. Kierowanie się w stronę statku obcych powoduje jego zeskanowanie i wyświetlenie informacji o jego załadunku. Gracz wówczas ma do wyboru kilka opcji związanych z ucieczką, atakiem, opuszczeniem, itd. Jeśli gracz wejdzie do środka, może walczyć z obcymi mentalnie lub za pomocą lasera. Kierowanie się do drzwi daje możliwość wejścia do środka lub słuchania, co się za nimi kryje. Podróż przez gwiezdne wrota wprawia ekran w paroksyzm kolorowych błysków, zanim ponownie pojawi się normalny ekran. Rok wydania 1983.
|

|
2048 Gra polega na łączeniu bloczków o tej samej wartości by zwiększyć ich liczbę dwukrotnie. Bloczki przesuwamy góra/dół i lewo/prawo. Z każdym przesunięciem na planszę dodawany jest kolejny bloczek. Gra kończy się gdy nie będzie możliwości ruchu lub jeden z bloczków osiągnie wartość 2048. Rok wydania 2014.
|

|
2048 Gra polega na łączeniu bloczków o tej samej wartości by zwiększyć ich liczbę dwukrotnie. Bloczki przesuwamy góra/dół i lewo/prawo. Z każdym przesunięciem na planszę dodawany jest kolejny bloczek. Gra kończy się gdy nie będzie możliwości ruchu lub jeden z bloczków osiągnie wartość 2048. Rok wydania 2019.
|

|
2048 Simulator Gra polega na łączeniu bloczków o tej samej wartości by zwiększyć ich liczbę dwukrotnie. Bloczki przesuwamy góra/dół i lewo/prawo. Z każdym przesunięciem na planszę dodawany jest kolejny bloczek. Gra kończy się gdy nie będzie możliwości ruchu lub jeden z bloczków osiągnie wartość 2048. Rok wydania 2014.
|

|
2088 Planszowa strzelanina, w której zadaniem gracza jest ochrona zielonych kosmitów wędrujących do domu przed wrogimi istotami. Po każdej ukończonej misji lot przez pas asteroid. Rok wydania 1988.
|

|
21 Erotic Gra w oczko, w której gracz gra z komputerową zawodniczką. Każda jej przegrana zmusza ją do zdjęcia jednego z wielu elementów odzieży. Gdy przegra gracz, kobieta ubiera ostatnio zdjętą część swojej garderoby. Każdy z graczy dobiera karty, których wartość nie może przekroczyć 21 punktów. Rundę wygrywa gracz o większej ilości punktów w kartach. Rok wydania 1995.
|

|
21 Erotic II Gra w oczko, w której gracz gra z jedną z szesnastu do wyboru komputerowych zawodniczek. Każda przegrana zmusza dziewczynę do zdjęcia jednego z wielu jej elementów odzieży. Gdy przegra gracz, dziewczyna ubiera ostatnio zdjętą część swojej garderoby. Każdy z graczy dobiera karty, których wartość nie może przekroczyć 21 punktów. Rundę wygrywa gracz o większej ilości punktów w kartach. Rok wydania 1996.
|

|
21 Oczko Gra w oczko czyli 21 z rosyjskimi zasadami. Jeśli przegrasz to wygrasz i odwrotnie. W tej pokręconej grze musisz zawsze przegrywać aby wygrywać kasę. Pod żadnym pozorem nie należy uzbierać 21 punktów bo przegrana murowana. Rok wydania 1995.
|

|
2112AD Gracz zaczyna w centrum kompleksu, w którym należy umieścić fragmenty kodu przełączającego i wraz ze swoim Robo-Pieskiem o imieniu Poddy należy zbadać kompleks w poszukiwaniu fragmentów kodu przełączającego. W prawym dolnym rogu ekranu znajdują się różne ikony, które umożliwiają interakcję z otoczeniem, a także wydawanie poleceń Poddy'emu. Gracz porusza się bohaterem lub Poddy'm po każdym pomieszczeniu i może podnosić, używać, upuszczać przedmioty, przekazywać je sobie nawzajem i używać kluczy. Klucze są potrzebne do otwierania drzwi, a maszyn poruszających się po kompleksie należy unikać. Dla każdej postaci wyświetlane są różne statusy. Rok wydania 1985.
|

|
23 Spiczki Gra z komputerem, w której na stole leżą 23 zapałki. W każdej turze można zabrać 1, 2 lub 3 zapałki. Ruchy wykonywane są naprzemiennie z komputerem i przegrywa ten, kto musi zabrać ostatnią zapałkę. Rok wydania 2012.
|

|
24 Decembre Gracz wciela się w Mikołaja, którego zadaniem jest łapanie do wiaderka pluszowych misiów transportowanych przez cztery taśmociągi. Niezłapany miś spada do wózka lub na podłogę. W tym drugim przypadku gracz traci dwie z sześciu dostępnych szans. Przed rozpoczęciem rozgrywki gracz może wybrać poziom trudności charakteryzujący się zwiększeniem prędkości taśmociągów. Rok wydania 1985.
|

|
2D Mini-Maze !!! Zadaniem gracza jest zebranie ośmiu obiektów rozrzuconych w labiryncie, którego korytarze są sukcesywnie zasypywane przez wrogie istoty. Jeśli gracz się nie pospieszy, to wcześniej czy później zostanie zablokowany ścianami labiryntu i będzie musiał się poddać wciskając klawisz A. Rok wydania 1996.
|

|
2k RGB Challenge Z góry spadają słoiki, które otrzymują barwę wynikającą z kolejności przechodzenia przez kolory RGB. Na dole studni znajduje się pięć kielichów o różnych barwach i kolor spadającego słoika musi odpowiadać kolorowi kielicha będącego na jego trasie. Gracz musi jak najszybciej tak zmienić kolory aby ten cel został osiągnięty np. czerwony+czerwony+zielony=żółty. Jeśli na kielich spadnie słoik innej barwy, zostanie on uszkodzony. Każdy kielich zostaje zniszczony przy trzecim uszkodzeniu. Gra się kończy jeśli trzy dowolne kielichy zostaną całkowicie zniszczone. Rok wydania 2011.
|

|
3 Dimensional Noughts & Crosses Gra jest podobna do tradycyjnej gry w kółko i krzyżyk, ale jest rozgrywana na czterech siatkach 4×4 ułożonych pionowo. Aby wygrać, gracz musi umieścić cztery swoje symbole na czterech polach w układzie pionowym, poziomym lub ukośnym, na jednej siatce lub rozmieszczone równomiernie na wszystkich czterech siatkach. Daje to łącznie 76 możliwych sposobów na wygraną. Rok wydania 1982.
|

|
3 Reyes Magos Gra nawiązuje do historii trzech króli, którzy przybyli do Betlejem oddając hołd Jezusowi Chrystusowi i dary w postaci złota, kadzidła i mirry. Problem w tym, że ci królowie zgubili swoje dary i muszą je najpierw odnaleźć. Gra składa się z dwóch części. W pierwszej należy dotrzeć latającym dromaderem do miejsca gdzie ukryte są dary, omijając przy tym lecące kamienie oraz likwidując wrogie obiekty. Drugi etap polega na przełączaniu się pomiędzy poszczególnymi królami i korzystając z układów dźwigni należy otwierać zamknięte pomieszczenia by ostatecznie dotrzeć do szukanych przedmiotów. Rok wydania 2012.
|

|
3.D. Starfighter Trójwymiarowa strzelanina, w której przy pomocy celownika należy strzelać do szybko zbliżających się wrogich myśliwców, zanim wbiją się w kadłub i wyczerpią tarcze ochronne statku gracza. Z laserów należy korzystać oszczędnie, gdyż po każdym wystrzale wymagają ponownego naładowania, a przeważnie najwyższa ich moc potrafi zniszczyć wrogą jednostkę. Gracz generalnie wciela się w rolę agenta specjalnego, którego misją jest dostarczenie broni Complete Hostile Alien Obliteration System (CHAOS) do populacji odległej planety opanowanej przez wrogich kosmitów. W tym celu należy oczyść każdy system kosmiczny z wrogów, zanim pojawi się ostateczny cel jakim jest zniszczenie wrogiego Battlestara. Rok wydania 1988.
|

|
3-2-1 3-2-1 był popularnym (i odnoszącym sukcesy) brytyjskim teleturniejem stworzonym przez Yorkshire Television dla ITV. Był emitowany przez dziesięć lat, od 29 lipca 1978 r. do 24 grudnia 1988 r., a jego gospodarzem był były zawodnik Butlins Redcoat Ted Rogers. Program odniósł ogromny sukces, konsekwentnie przyciągając dużą oglądalność. Pierwsza runda polega na wskazywaniu czy dany wyraz jest prawdą czy fałszem zgodnie z wylosowaną kategorią. Runda druga polega na otwieraniu skrzynek z niespodziankami. W tej części muszą obydwie osoby pociągnąć za sznurek w tym samym czasie. W jednej ze skrzyń jest dyskwalifikacja kończąca rundę bieżącej pary zawodników. Ostatnia runda polega na wyborze przedmiotu, za którym kryje się jakaś nagroda. Rok wydania 1984.
|

|
3-D - Tic-Tac-Toe Gra jest podobna do tradycyjnej gry w kółko i krzyżyk, ale jest rozgrywana na czterech siatkach 4×4 ułożonych pionowo. Aby wygrać, gracz musi umieścić cztery swoje symbole na czterech polach w układzie pionowym, poziomym lub ukośnym, na jednej siatce lub rozmieszczone równomiernie na wszystkich czterech siatkach. Daje to łącznie 76 możliwych sposobów na wygraną. Rok wydania 1983.
|

|
3-D Irrgarten Pierwszoosobowa gra labiryntowa, w której na początku gracz wybiera rozmiar siatki. Po wygenerowaniu labiryntu mierzony jest czas od punktu startu do punktu wyjścia. Klawiszem L można włączyć mapę by zlokalizować swoje położenie względem wyjścia. Rok wydania 1984.
|

|
3-D Labyrint Pierwszoosobowa gra labiryntowa, w której na początku gracz wybiera rozmiar siatki. Po wygenerowaniu labiryntu można przejść do rozgrywki, której celem jest odnalezienie wyjścia. W dowolnym momencie można włączyć mapę by zlokalizować swoje położenie. Rok wydania 1983.
|

|
3-D Labyrinth Zadaniem gracza jest wyjście z losowo generowanego labiryntu, budowanego na podstawie wprowadzonej jego długości i szerokości. W dowolnym momencie można odtworzyć mapę labiryntu pokazującą obecne położenie gracza. Rok wydania 1982.
|

|
3-D Maze Prosta gra labiryntowa rozgrywana z perspektywy pierwszej osoby. Podobnie jak w innych grach tego typu, gracz korzysta z klawiatury, aby poruszać się po labiryncie krok po kroku. Celem gry jest znalezienie trzech części skarbu. Po osiągnięciu tego celu gracz musi wrócić do miejsca startu, aby ukończyć grę. Rok wydania 1982.
|

|
3-D Maze Zadaniem gracza jest w określonym czasie znaleźć wyjście z losowo generowanego labiryntu. Przed rozpoczęciem rozgrywki można ustawić klawisze sterowania oraz wybrać wielkość labiryntu. Przemierzając labirynt można się natknąć na płytkę teleportacyjną, przenoszącą w losowe miejsce. Rok wydania 1986.
|

|
3-D Maze Zadaniem gracza jest jak najszybsze wydostanie się z losowo generowanego labiryntu jaskiniowych korytarzy. Gracz porusza się po korytarzach wpisując odpowiednie komendy słowne. W dowolnym momencie można włączyć podgląd mapy z miejscem bieżącym położenia gracza komendą HELP. Wszelkie wyjścia z labiryntu znajdują się po prawej jego stronie. Rok wydania 1982.
|

|
3-D Noughts And Crosses Gra jest podobna do tradycyjnej gry w kółko i krzyżyk, ale jest rozgrywana na czterech siatkach 4×4 ułożonych pionowo. Aby wygrać, gracz musi umieścić cztery swoje symbole na czterech polach w układzie pionowym, poziomym lub ukośnym, na jednej siatce lub rozmieszczone równomiernie na wszystkich czterech siatkach. Daje to łącznie 76 możliwych sposobów na wygraną.
|

|
3-D Noughts And Crosses Logiczna gra w trójwymiarowe kółko i krzyżyk lecz o nieco innych zasadach. W tej wersji gra nie kończy się w momencie ułożenia swoich pionków po trzy w poziomie, pionie i po skosie lecz dopiero wtedy, gdy wszystkie pola zostaną zajęte przez pionki graczy. Na końcu podliczana jest ilość ułożonych trójek i wygrywa ten, który ma ich najwięcej.
|

|
3-Deep Space Zadaniem gracza jest pilnowanie wejścia do Gwiezdnych Wrót i zniszczenie jak największej liczby statków wrogiej floty. Przede wszystkim należy powstrzymać przedostanie się przez nie wszystkich gwiezdnych krążowników klasy Dragon zawierających dowódców bojowych. Kolizja z jakimkolwiek statkiem lub przepuszczenie gwiezdnego krążownika klasy Dragon, kończy grę. Oprócz poruszania się w górę i w dół po ekranie, można poruszać się w głąb i na zewnątrz ekranu. Statki wroga poruszają się po ekranie na różnych głębokościach. Gracz ma także do dyspozycji cztery super bomby, które po aktywowaniu niszczą wszystkie jednostki wroga widoczne na ekranie. Rok wydania 1983.
|

|
3-Defens Gracz ma za zadanie ochronę sześciu miast przed inwazją obcych. Przy pomocy celownika należy zestrzeliwać nadlatujące statki wyposażone w potężny laser niszczący całe miasta. Utrata wszystkich miast kończy rozgrywkę.
|

|
3D Zadaniem gracza jest omijanie przeszkód podczas niekończącego się lotu. Po zdobyciu każdorazowo 100 punktów, gracz przechodzi do kolejnego etapu z inną kolorystyką. Ilość zdobywanych punktów zależy od wysokości statku gracza względem ziemi. Im niższy pułap lotu, tym więcej punktów.
|

|
3D - OXXO Gra w 4x4 dla jednego do dwóch graczy. Plansza składa się z 16 słupków, na które gracze nakładają swojego koloru koraliki. Celem gry jest ułożenie czterech swoich kolorów koralików w linii prostej w poziomie, pionie i po skosie w dowolnym kierunku. Rok wydania 1985.
|

|
3D ATTR Maze Zadaniem gracza jest uzyskanie co najmniej 10000 punktów, aby otworzyć wyjście z labiryntu. Punkty zdobywa się biorąc udział w czterech mini gierkach zręcznościowych pojawiających się losowo w labiryncie. Dla ułatwienia gracz może w dowolnym momencie włączyć mapę labiryntu z zaznaczonymi na biało miejscami występowania mini gier. Rok wydania 2022.
|

|
3D Ball Prosta gra labiryntowa, w której celem jest wyjście z labiryntu. Rok wydania 1987.
|

|
3D Bat Attack Akcja gry rozgrywa się w Transylwanii, gdzie gracz trafia do wieży zamku hrabiego Drakuli. Wszędzie jest złoto do zebrania, ale co gorsza, są też liczne nietoperze wampiry, które wędrują po korytarzach wieży. Gra jest wariantem Pac-Mana rozgrywanym z perspektywy pierwszej osoby i składa się z szeregu labiryntów połączonych windą, którą gracz może przemieszczać się między nimi. Zadaniem gracza jest zebranie całego złota unikając przy tym kontaktu z nietoperzami. Jeśli jednak do tego dojdzie, gracz straci jedno ze swoich żyć. Jest tylko jeden sposób ochrony przed nietoperzami - zjedzenie czosnku, który gracz musi znaleźć w labiryntach. Kiedy go zje, staje się odporny na nietoperze przez 20 sekund. Jeśli w tym czasie wejdzie w kontakt z nietoperzem, zostanie on ogłuszony przez zapach. Korzystanie z windy jest również sposobem na ucieczkę przed nietoperzami. Jednak za każdym razem, gdy winda jest używana, nietoperze stają się bardziej zaciekłe. W wykonaniu zadania pomocna jest także mapa włączana klawiszem SHIFT. Rok wydania 1984.
|

|
3D Chess Klasyczna gra w szachy w trójwymiarowej odsłonie. Rok wydania 1983.
|

|
3D Death Chase Gracz kieruje uzbrojonym motocyklem i jego zadaniem jest likwidowanie uciekających złoczyńców. Strzelać można tylko przy rozwinięciu największej prędkości. Podczas jazdy należy unikać zderzenia z drzewami. Każdy kolejny sektor charakteryzuje się większą ilością drzew i dodatkowymi obiektami jak np. czołgi. Rok wydania 1983.
|

|
3D Defence Gracz kontroluje wieżyczkę obronną i musi zniszczyć wrogie statki kosmiczne, zanim obcy trzykrotnie wylądują na planecie i zbudują swoją bazę. Na każdego obcego przypada 10 strzałów więc należy precyzyjnie namierzać cele. Rok wydania 1987.
|

|
3D Defenda Gracz kontroluje lasery obronne i musi niszczyć wrogie statki kosmiczne lądujące na planetę i zabierające kryształy. Obcy strzelają w statek gracza obniżając poziom tarczy ochronnej i jeśli zejdzie ona do zera, to gra się zakończy. Rok wydania 1983.
|

|
3D Driver Prosta gra zręcznościowa, w której należy tak kierować pojazdem, aby nie wypaść z trasy. Rok wydania 1983.
|

|
3D Escape Gdzieś w pewnym miejscu, z dala od cywilizacji, znajduje się tajemniczy labirynt. Wielu do niego weszło, lecz nikt jeszcze stamtąd nie powrócił i nie powiedział co znajduje się w środku. Jednym z takich śmiałków jest gracz, który po wejściu do środka ścigany jest przez jednego do pięciu dinozaurów w zależności od wybranego poziomu trudności. Zadaniem gracza jest znalezienie ukrytego topora, zabranie go i udanie się do wyjścia oznaczonego niebieskimi drzwiami. Rok wydania 1982.
|

|
3D Escape From Omicron Zadaniem gracza jest odnalezienie wyjścia z labiryntu wciskając klawisz X w odpowiednim miejscu. Gracz ma tylko 3 próby i jeśli one się nie powiodą gra zakończy się przegraną. Ekran gry podzielony jest na dwie części. W górnej umiejscowiony jest widok z oczu bohatera, a w dolnej cały labirynt z pojawiającym się punktem wyjścia podczas poruszania. Lokalizacja gracza nie jest pokazywana i należy ją samodzielnie określić na podstawie widoku 3D. Rok wydania 1984.
|

|
3D Grand Prix Championship Wyścigi samochodowe dla czterech graczy z ustawieniem ilości okrążeń oraz tras widzianych z góry lub w izometrii. Na początku odbywa się rajd klasyfikacyjny i o pozycji pojazdu na wyścigu decyduje czas okrążenia. Podczas jazdy rajdówki ulegają uszkodzeniom, co można rozpoznać po niemożności przyspieszenia klikając na przycisk strzału. Jeśli do tego dojdzie należy zjechać do Pit Stopu i odczekać aż pojawi się napis GO świadczący o usunięciu uszkodzeń. Rok wydania 1991.
|

|
3D Interceptor Trzecioosobowa strzelanina, w której gracz steruje statkiem kosmicznym i niszczy wrogie jednostki obcych na różnych etapach. Co jakiś czas należy uzupełniać poziom paliwa łapiąc lecące piramidki. Strzelanie w piramidki gwałtownie zużywa paliwo statku gracza. Wraz z postępem gry będzie się pojawiać coraz więcej kosmitów atakujących z bliższego dystansu. Rok wydania 1984.
|

|
3D Lunattack obiekty wroga. Po przebiciu się przez pierścień obronny, rozpocznie się przeprawa przez pole minowe nad pasmem górskim, a następnie trzeba będzie przedrzeć się przez obronę rakietową. Gracz dysponuje rakietami ziemia-ziemia i ziemia-powietrze, które automatycznie są zmieniane w zależności od położenia celownika na ekranie. Za wszelką cenę należy unikać pocisków przeciwnika zadających uszkodzenia kosmicznemu poduszkowcowi. Uszkodzenia po przekroczeniu wartości krytycznej spowodują jego zniszczenie. Rok wydania 1984.
|

|
3D Master Game Gra jest podobna do tradycyjnej gry w kółko i krzyżyk, ale jest rozgrywana na czterech siatkach 4×4 ułożonych obok siebie. Aby wygrać, gracz musi umieścić cztery swoje symbole na czterech polach w układzie pionowym, poziomym lub ukośnym, na jednej siatce lub rozmieszczone równomiernie na wszystkich czterech siatkach. Rok wydania 1983.
|

|
3D Maze Zadaniem gracza jest wyjście z wielopiętrowego labiryntu. Na dole ekranu widoczny jest numer pokoju z wyjściem, trzeba go tylko odnaleźć. W grze można wybrać limit czasowy, który tak naprawdę daje tylko dwie minuty na znalezienie wyjścia. Rok wydania 1982.
|

|
3D Maze Zadaniem gracza jest znalezienie wyjścia z labiryntu, którego układ wyjść stale się zmienia. Jeśli gracz znajdzie się w pobliżu wyjścia zostanie o tym poinformowany stosownym komunikatem i czerwonym zabarwieniem ramki.
|

|
3D Maze Zadaniem gracza jest odnalezienie wyjścia z dość dużego labiryntu. Rok wydania 1984.
|

|
3D Maze Zadaniem gracza jest odnalezienie wyjścia z losowo generowanego labiryntu tworzonego na podstawie wprowadzonych wielkości. Dla utrudnienia można włączyć odliczanie czasu. Rok wydania 1984.
|

|
3D Maze Games Coded In 1 Line! Trzy gry labiryntowe o różnym stopniu trudności w jednej. Zadaniem gracza jest dotarcie do wyjścia z labiryntu. Podczas gry nie można włączyć mapy, jest ona widoczna tylko na początku rozgrywki. Rok wydania 2008.
|

|
3D Maze Of Gold Prosta gra labiryntowa rozgrywana z perspektywy pierwszej osoby. Podobnie jak w innych grach tego typu, gracz korzysta z klawiatury, aby poruszać się po labiryncie krok po kroku. Celem gry jest znalezienie trzech części skarbu. Po osiągnięciu tego celu gracz musi wrócić do miejsca startu, aby ukończyć grę. Rok wydania 1982.
|

|
3D Monster Chase Gracz uwięziony jest na trzech piętrach podziemnego labiryntu i jego zadaniem jest odnalezienie brakujących kluczy, unikając jednocześnie strzegących ich potworów. Za każdym razem, gdy klucz zostanie znaleziony i gracz wróci do punktu wyjścia, aktywuje się bomba, którą należy rozbroić w określonym czasie. Po wykonaniu zadania gra zacznie zwiększać ilość kluczy do zebrania, czyli w drugim podejściu trzeba będzie znaleźć dwa klucze, w kolejnym trzy itd. Ostatecznie do odnalezienia jest siedem kluczy. Naturalnie każdy z kluczy należy osobno przenosić do punktu startu i za każdym razem rozbrajać bombę. Rośnie także liczba strażników na każdym poziomie, a do obrony przed nimi gracz ma tylko osiem granatów. U góry ekranu znajduje się ekran radaru, który pokazuje pozycję gracza (biała kropka) i pozycję strażników (migająca biała kropka). Labirynt ma trzy piętra, a gracz zawsze zaczyna na piętrze Zeta. Klucze i bomba mogą znajdować się na dowolnym piętrze. Podczas wędrówki po labiryncie można natrafić na klucz z wyższym numerem niż poszukiwany. Klucze można podnosić tylko w kolejności numerycznej. Aby zmienić piętro, należy znaleźć windy. Czerwona winda zabiera na dół, a niebieska w górę. Winda uruchamia się automatycznie. Rok wydania 1984.
|

|
3D Monster Maze Po wprowadzeniu do gry przez cyrkowego prezentera, postać gracza zostaje przeniesiona do losowo wygenerowanego labiryntu 16x16, z którego musi znaleźć wyjście. Jest tylko jedna trudność: w labiryncie ukryty jest Tyrannosaurus Rex. Gdy tylko bohater się poruszy, dinozaur zacznie go tropić, stając się coraz bardziej aktywnym, im bliżej gracza się znajduje. W dolnej części ekranu wyświetlane są informacje o aktywności Rexa: gdy jest daleko („Rex czeka”), gdy się zbliża („Zbliżają się kroki”), gdy widzi gracza („BIEGNIJ! Jest za tobą”). Bohater może biec szybciej niż Rex, ale wielu poszukiwaczy przygód źle skręciło lub znalazło się w ślepym zaułku. Wyjście z labiryntu znajduje się właśnie w ślepym zaułku i jest widoczne tylko z odległości kilku kroków. W dowolnym momencie można włączyć mapę labiryntu ukazującą położenie Rexa, gracza oraz wyjścia. Rok wydania 2018.
|

|
3D OXO Rozbudowana wersja gry w kółko i krzyżyk, w której gracz musi ułożyć cztery swoje obiekty w pionie, poziomie i po skosie. Rozgrywka odbywa się na czterech poziomach po 16 pól. Rok wydania 1983.
|

|
3D Pool Trójwymiarowa gra bilardowa, wyposażona w pełni obrotowy stół i zmienny punkt widzenia. Tempo, obrót i kąt każdego strzału można precyzyjnie ustawić przed jego wykonaniem. W grze dostępny jest również tryb trick-shot, praktyka, demonstracja oraz gra dla dwóch graczy. Rok wydania 1989.
|

|
3D Snooker Symulator gry bilardowej Snooker w trójwymiarowym wydaniu. Na początku gracz wybiera rozgrywkę z komputerem lub człowiekiem oraz ilość partii do rozegrania. Podczas gry, na dole ekranu wyświetlane są podpowiedzi, jaką kulę należy trafić do uzy. Celownikiem ustawia się kierunek uderzenia, który gracz zatwierdza przyciskiem strzału. Następnie ustala się siłę uderzenia i ponownie przyciskiem strzału wprowadza się białą kulę w ruch. Trafienie w inną kulę niż wymagana lub gdy biała kula wpadnie do uzy spowoduje faul, za który przeciwnik otrzyma 4 punkty i przejmie kontrolę nad stołem. Wygrywa ten gracz, który uzyska największą ilość punktów. Rok wydania 1990.
|

|
3D Spacewars Gdy tylko gracz znajdzie się w przestrzeni kosmicznej, ekran kokpitu zostanie wypełniony statkami obcych wyskakujących z czasoprzestrzeni. Gracz jest ostatnią nadzieją ludzkości, uzbrojoną w jedyny pozostały na Ziemi bojowy statek kosmiczny i przy pomocy laserów należy odeprzeć atak wroga. Trzy przyrządy na kokpicie to radar, odczyt prędkości i licznik paliwa. Paliwo wyczerpuje się podczas strzelania i po trafieniu przez wroga. Można je uzupełnić dokując do stacji paliwowej dryfującej w przestrzeni. Gdy wszystkie statki kosmiczne obcych w okolicy zostaną zniszczone, gracz zostanie przeniesiony do innego sektora, gdzie będzie musiał stoczyć kolejną walkę z nowymi jednostkami bojowymi wroga. Rok wydania 1983.
|

|
3D Star Wars Gracz musi samodzielnie stawić czoła całej flocie rebeliantów. Do dyspozycji posiada jeden z najnowocześniejszych myśliwców gwiezdnych, który jest wyposażony w skanery dalekiego i krótkiego zasięgu do lokalizowania i niszczenia wroga. Miernik uszkodzeń informuje o stanie myśliwca, wskaźniki kierunku pokazują kierunek lotu, neony ostrzegawcze świecą, gdy flota rebeliantów atakuje, a duży numeryczny wyświetlacz informuje ilu rebeliantów pozostało w bieżącym sektorze. Do zniszczenia jest 10 zestawów po 18 obcych, różniących się kształtem i siłą ataku. Rok wydania 1983.
|

|
3D Starstrike Zadaniem gracza jest niszczenie Gwiazd Śmierci przy pomocy myśliwca bojowego. W tym celu należy wykonać cztery zadania. Pierwsze polega na walce z myśliwcami imperium. W drugim gracz toczy walkę na powierzchni planety niszcząc wieżyczki obronne. W trzecim gracz leci korytarzem prowadzącym do rdzenia planety niszcząc wieżyczki i unikając zderzeń z przeszkodami. Ostatnia, czwarta misja polega na zneutralizowaniu osłony i automatycznego zrzuceniu ładunku wybuchowego do reaktora planety. Gdy wszystkie zadania zostaną zrealizowane, oczom gracza ukaże się spektakularny wybuch i skok w nadprzestrzeń do sektora z trudniejszą Gwiazdą Śmierci. Po ukończeniu każdego zadania poziom tarczy statku gracza nieco się odnowi. Rok wydania 1984.
|

|
3D Stock Car Championship W mistrzostwach może wziąć udział do czterech graczy, ścigając się samochodami na 24 różnych torach. Na każdym torze gracze muszą najpierw walczyć o pozycję startową w kwalifikacjach, a następnie wziąć udział w wyścigu. Gracz z największą liczbą punktów po 24 wyścigu zostaje mistrzem. Rok wydania 1988.
|

|
3D Stock Cars 2 Wyścigi z innymi kierowcami na różnych torach. Można ścigać się z maksymalnie trzema innymi kierowcami, którzy mogą być sterowani przez człowieka lub komputer. Poziom umiejętności kierowców komputerowych można regulować w zakresie od 1 do 15. Mistrzostwa rozgrywane są na 18 torach, ale można również wybrać, na ilu torach i na których torach chce się rywalizować. Rok wydania 1992.
|

|
3D Strategy Gra jest podobna do tradycyjnej gry w kółko i krzyżyk, ale jest rozgrywana na czterech siatkach 4×4 ułożonych obok siebie. Aby wygrać, gracz musi umieścić cztery swoje symbole na czterech polach w układzie pionowym, poziomym lub ukośnym, na jednej siatce lub rozmieszczone równomiernie na wszystkich czterech siatkach. Daje to łącznie 76 możliwych sposobów na wygraną. W grze dodano możliwość wyboru czterech poziomów trudności, dwóch rodzajów taktyk oraz czasu trwania rozgrywki lub tury. Rok wydania 1983.
|

|
3D Tank Duel Gracz kontroluje czołg, a jego celem jest zniszczenie pozostałych wrogich czołgów na polu bitwy, niezidentyfikowanych obiektów latających i zdalnie sterowanych rakiet. Radar znajdujący się na górnym ekranie pomaga w lokalizacji wrogich obiektów. Gracz ma nieograniczoną ilość amunicji i podczas walk najbardziej wymagana jest celność i umiejętność unikania trafienia przez wystrzelone już pociski wroga. Rok wydania 1984.
|

|
3D Tunnel Pierwszoosobowa strzelanina, w której gracz porusza się wzdłuż stale zmieniającego kierunek tunelu i musi zestrzelić określoną ilość różnych stworzeń aby przejść do następnej fazy. Uderzenie w ścianę powoduje utratę jednego z dziesięciu żyć, a gdy te się skończą, gra dobiega końca. W ostatniej fazie należy unikać pędzących w stronę gracza pociągów. Rok wydania 1983.
|

|
3D Vortex Gracz porusza się wewnątrz trójwymiarowego tunelu składającego się z wykropkowanych kółek. Tunel skręca w różnych kierunkach więc należy w miarę możliwości utrzymywać lot oscylując wokół jego środka. Z wnętrza wylatuje trzy rodzaje obcych, do których można strzelać laserami korzystając z celownika. Rok wydania 1983.
|

|
3D.Pyramid Zadaniem gracza jest odnalezienie grobowca starożytnych królów w wielkiej piramidzie. Gracz porusza się korytarzami w linii prostej i może się natknąć na pająka, szczura i węża, które należy zestrzelić gdy tylko się pojawią. Na końcu każdego korytarza jest zamknięta ściana o złowrogim napisie. Korytarz można zmienić z poziomu mapy piramidy wybierając jedną z 23 liter alfabetu. Rok wydania 1983.
|

|
3D-Labyrinth Gracz ma za zadanie w określonym czasie wyjść z losowo generowanego labiryntu. Przed rozpoczęciem gry można wybrać sobie kolor tła i ścian labiryntu. Rok wydania 1982.
|

|
3D-Labyrinth Zadaniem gracza jest ucieczka z wielopiętrowego labiryntu z możliwie jak największą ilością punktów. Każdy krok do przodu zabiera 10 punktów, a włączenie mapy aż 60. Rok wydania 1983.
|

|
3D-Pacman Klasyczny Pac-Man w trójwymiarowej wersji. Zadaniem gracza jest zebranie wszystkich kropek w trójwymiarowym labiryncie. W miarę postępów będą pojawiać się duchy, których należy unikać lub zjadać przez określony czas po zebraniu specjalnych białych kul. W grze nie jest widoczny labirynt, jedynie radar wskazuje miejsce gracza oraz rozmieszczenie duchów w labiryncie. Wyświetlany jest także status zielony, czerwony i niebieski. Zielony oznacza bezpieczeństwo, czerwony ducha w pobliżu, a niebieski możliwość pożerania duchów. Rok wydania 1983.
|

|
3D-Painter Gracz ma za zadanie zamalować wszystkie ścieżki labiryntu unikając przy tym spotkania z biegającym strażnikiem. Gra zawiera 4 różne labirynty i za każdym razem, gdy zostaną one ukończone, prędkość gry wzrasta. Rok wydania 1983.
|

|
3D-Roost Zadaniem gracza jest umieszczenie sześciu bloczków na swoich miejscach. Rok wydania 1998.
|

|
3D-Tetris Podobnie jak w klasycznym Tetrisie, wystarczy ułożyć całą linię w poziomie lub pionie względem osi X lub Y, by ją zlikwidować. Studnia ma powierzchnię 8x8 kostek, czyli jak w klasycznej szachownicy i można ją obracać klawiszem SPACJI. Poszczególne bloczki można obracać klawiszami H oraz N, a przyciskiem strzału uwalniany jest ich swobodny spadek. Przed rozpoczęciem rozgrywki można ustawić sobie sterowanie oraz układ interfejsu gry. Rok wydania 1989.
|

|
3DC Izometryczna przygodowa gra akcji, w której gracz zostaje uwięziony na dnie oceanu, a jego celem jest znalezienie wszystkich części łodzi podwodnej, a następnie zbudowanie jej i ucieczka. Tlen jest ograniczony, a różne przedmioty są porozrzucane i mogą być wykorzystane do rozwiązywania różnych zagadek. Węgorz Eric może zostać wezwany na pomoc do eksploracji obszarów szczelinowych zbyt małych dla nurka. Należy uważać na ośmiornice, które zabierają zbiorniki z tlenem. Rok wydania 1987.
|

|
4 Em Linha Zadaniem gracza jest ułożenie czterech swoich bloczków w pionie, poziomie lub po skosie, aby wygrać. Bloczki są wrzucane tylko pionowo do jednej z siedmiu kolumn. Gra zapamiętuje wszystkie ruchy, które po zakończeniu partyjki można przeanalizować krok po kroku.
|

|
4 En Raya Zadaniem gracza jest ułożenie czterech swoich pionków w pionie, poziomie lub po skosie aby wygrać. Pionki są wrzucane tylko pionowo do jednej z ośmiu kolumn. Rok wydania 1985.
|

|
4 En Raya Zadaniem gracza jest ułożenie czterech swoich bloczków w pionie, poziomie lub po skosie aby wygrać. Bloczki są wrzucane tylko pionowo do jednej z siedmiu kolumn.
|

|
4 From 88 Gra na spostrzegawczość, w której w określonym czasie gracz musi znaleźć i zatwierdzić widoczny wzór składający się z czterech różnych bloczków. Od szybkości znalezienia wzoru i jego zatwierdzenia, zależy ilość zdobytych punktów. W miarę postępów i zdobywania kolejnych poziomów, zwiększa się szybkość upływu czasu i gdy ten dojdzie do zera, gra się skończy. Rok wydania 2012.
|

|
4 Gewinnt Gra dla dwóch graczy, w której należy swoje pionki ułożyć po cztery w poziomie, pionie lub po skosie aby wygrać. Rok wydania 1986.
|

|
4 Minute Warning Symulacja czterech minut do nuklearnego holokaustu. W tym czasie gracz ma za zadanie zabrać klucz, otworzyć schron, zebrać z dwóch scenerii jedzenie, wodę oraz radio i zamknąć się z tymi rzeczami w oczekiwaniu na wybuch. Kolejnym krokiem jest wybór trzech opcji: słuchanie radia, jedzenie lub picie. Po jakimś czasie trzeba będzie wyjść na zewnątrz po zapasy unikając spotkania ze strażnikiem. W tej sekcji również należy się spieszyć ze względu na stale rosnący poziom promieniowania. Rok wydania 1984.
|

|
4 On A Row Zadaniem gracza jest ułożenie czterech swoich bloczków w pionie, poziomie lub po skosie, aby wygrać. Bloczki są wrzucane tylko pionowo do jednej z siedmiu kolumn. Rok wydania 2005.
|

|
4 w Liniju Gra z komputerem, w której należy swoje pionki ułożyć po cztery w poziomie, pionie lub po skosie aby wygrać.
|

|
4/8 Zadaniem gracza jest ułożenie czterech swoich pionków w pionie, poziomie lub po skosie aby wygrać. Pionki są wrzucane tylko pionowo do jednej z ośmiu kolumn. Rok wydania 1985.
|

|
48 Utjugow Gra przygodowa typu weź przedmiot i odpowiednio go użyj. Podczas eksploracji krainy gracz napotka różne istoty, z którymi należy rozmawiać. Wiele z tych istot potrzebuje pewnych przedmiotów, które wymienią za inne lub wykonają pewną czynność np. krowa za siano rozwali bramę do zamku. Maksymalnie można nieść tylko trzy przedmioty. Niektóre z nich po użyciu zużywają się, a niektóre można wykorzystać kilkakrotnie. Rok wydania 1995.
|

|
4k Race Gracze mają do pokonania siedem wymagających tras, manewrując swoimi samochodami za pomocą intuicyjnego sterowania, które równoważy prostotę i strategię. Dynamiczne tory w grze zapewniają nieskończoną powtarzalność, wymagając od graczy opanowania każdego zakrętu. Rok wydania 2004.
|

|
4k Tap-N-Join Na planszy o 25 polach gracz rozstawia 4 różnego rodzaju zabawki. Połączenie minimalnie trzech jednakowych zabawek w poziomie, pionie i po skosie powoduje ich likwidację i dodanie niewielkiej ilości do ciągle spadającej wartości energii. Jeśli uda się połączyć więcej niż trzy zabawki, można liczyć na dostarczenie większej ilości energii. Niektóre z zabawek posiadają litery lub dodatkowe symbole. Litery tworzą napis BONUS, po którego skompletowaniu gracz otrzyma ekstra punkty oraz wzrośnie mnożnik kolejnego bonusu. Symbole natomiast powodują dodatkowe efekty jak np. chwilowe zatrzymanie upływu energii czy też zlikwidowanie wszystkich danego typu zabawek na planszy. Warunkiem przejścia do kolejnego poziomu jest naładowanie energii do wartości maksymalnej. Spadek tej energii lub brak możliwości ruchu na planszy permanentnie kończy grę. Rok wydania 2011.
|

|
4x4 Off Road Racing Oprócz samego wyścigu, gra ma znaczne możliwości modernizacji pojazdu. Gracz ma do wyboru jeden z czterech pojazdów różniących się wagą, prędkością maksymalną, wytrzymałością, pojemnością itp., a zatem nadające się do różnych tras. Na początku należy kupić ulepszenia i akcesoria naprawcze oraz paliwo. Wyścigi odbywają się na jednej z czterech tras o zróżnicowanej nawierzchni - błoto, śnieg, pustynia i góry. Każdy z nich jest pełen przeszkód, które można skrupulatnie omijać, albo przejechać przez nie, co wiąże się z ryzykiem uszkodzenia podzespołów pojazdu. Rok wydania 1988.
|

|
5 In 1. Pięć różnych wersji Tetrisa w jednej grze. Zadaniem gracza jest układanie klocków tak, aby utworzyć minimalnie jedną pełną linię w poziomie. Każda taka linia znika robiąc miejsce na kolejne. W miarę postępów zwiększa się poziom trudności poprzez przyspieszenie opadania klocków. Pierwsza wersja oferuje grę w klasycznego Tetrisa, druga polega na uzupełnianiu szczelin w opadającej ścianie, trzecia to Tetris o bloczkach składających się z pięciu elementów, czwarta to wąż zwiększający swoją długość po zjedzeniu bloczka i piąta to Tetris mieszany z bloczkami o pięciu segmentach. Rok wydania 1995.
|

|
5 Keys Zadaniem gracza jest zebranie pięciu kluczy znajdujących się na planszy i otworzenie nimi zamkniętych drzwi do kolejnego pomieszczenia pełnego pułapek. Gracz może przesuwać bloczki i łatać nimi dziury w podłodze oraz niszczyć okrągłe kamienie, pod którymi mogą być ukryte klucze. W dalszych planszach należy strzelać do okrągłych przycisków, by odblokować zamknięte przejścia. Należy przy tym uważać, bo niektóre z nich uruchamiają pułapki. Do dyspozycji gracz będzie miał także bombki i inne przedmioty niezbędne do ukończenia poziomu. Postać gracza nie potrafi skakać i jeśli wpadnie w dziurę należy wcisnąć klawisz R, co restartuje poziom lecz zabiera jedno z trzech dostępnych żyć. Podobna sytuacja się stanie jeśli gracz spadnie na kolce. Rok wydania 2023.
|

|
51 Gra karciana z komputerowym graczem, w której nie można przekroczyć ani uzyskać 51 punktów. Przed rozpoczęciem rozgrywki warto się zapoznać z wartościami liczbowymi poszczególnych kart. Rok wydania 1983.
|

|
64px Snake Na bardzo niewielkim obszarze, o wielkości 64px, gracz kieruje wężem, którego długość rośnie za każdym razem gdy zje migający smakołyk. Gra kończy się w momencie kolizji węża ze swoim ciałem.
|

|
7 Card Stud Gracz rywalizuje z 3 komputerowymi przeciwnikami w grze przypominającej swoimi zasadami pokera lecz z wykorzystaniem do siedmiu kart maksymalnie. Dwie karty są zakryte dla pozostałych graczy, a pozostałe są widoczne na stole. Gracze na zmianę sprawdzają, podają lub licytują stawkę. Można w dowolnym momencie zrezygnować z dalszej gry pasując turę. Ostatnia, siódma karta, również jest zakryta przed innymi graczami i po zatwierdzeniu stawki następuje odkrycie wszystkich kart. Ta osoba, która ma najwyższą figurę pokerową wygrywa i zabiera wszystkie pieniądze zgromadzone w puli. Rok wydania 1986.
|

|
7.5 Zadaniem gracza jest w dziewięciu próbach uzyskać wartość sumy punktów kart równą 7,5. Bez względu na rezultat gra rozpoczyna się zawsze od nowa.
|

|
720 Gracz kontroluje deskorolkarza poruszającego się po dzielnicy zamieszkanej przez klasę średnią, używając wszelkich obiektów jako ramp do skoków. Gracz zaczyna z pewną liczbą biletów, z których każdy uprawnia do wstępu do jednego z czterech skateparków, czyli konkurencji w Skate City. Dodatkowe bilety można zyskać za zdobyte punkty. Zawsze, gdy gracz nie bierze udziału w konkurencji, odliczany jest czas pozostały do przybycia zabójczych pszczół. Gdy pszczoły przybędą, gracz nadal ma niewielką ilość czasu na dotarcie do parku, ale im dłużej będzie zwlekał, tym szybciej pszczoły przeistoczą się w śmiercionośną czaszkę, przed którą nie ma ucieczki. Kolizja z pszczołami kończy grę i daje możliwość wykorzystania jednej z trzech kontynuacji. Należy także unikać kolizji z rowerzystami lub innymi uczestnikami Skate City, gdyż każde zderzenie zabiera cenny czas. Dotarcie do parku z biletem daje graczowi szansę na zdobycie punktów, medali i pieniędzy, za które można ulepszyć swój sprzęt kupując poszczególne akcesoria w pobliskich sklepach, a także resetuje licznik czasu. Gracz nieustannie ściga się z czasem, wykonując akrobacje, zarówno podczas wydarzeń, jak i w samym parku, aby zdobyć punkty potrzebne do zdobycia biletów. Po zaliczeniu wszystkich konkurencji gracz przechodzi do kolejnego etapu. Rok wydania 1986.
|

|
747 Flight Simulator 747 Flight Simulator pozwala graczowi zasiąść za sterami samolotu pasażerskiego Boeing 747 Jumbo Jet. Górna część ekranu składa się z prostego widoku zewnętrznego, podczas gdy dolna wyświetla tablicę przyrządów. Po zadeklarowaniu ilości paliwa gracz może podjąć próbę startu, prostego podejścia do lądowania lub losowego podejścia do lądowania. W grze jest dostępnych 7 lotnisk, do których odległość jest wskazywana w górnym liczniku. Lotniska można wybierać klawiszami Q, W, E, R, T, Y, V. Rok wydania 1984.
|

|
750cc Grand Prix Wymagający symulator jazdy motocyklem wyścigowym. Rok wydania 1991.
|

|
7x7 Zadaniem gracza jest dostarczenie swojego pionka do migającego pola w środku kwadratowej planszy o wielkości 7x7 pól. W tym celu rzucając kostką należy przesuwać pionek w dowolnym kierunku o tyle oczek, ile wypadło na kostce. W sytuacji, gdy nie ma możliwości przesunięcia pionka z powodu liczby oczek przekraczającej ruch w którymkolwiek kierunku, należy spasować tracąc turę. Rok wydania 1985.
|

|
8-Otdel Gra przygodowa typu weź przedmiot i odpowiednio go użyj. Wędrując agentem do zadań specjalnych, zadaniem gracza jest odkrycie planów doktora X i przerwanie jego badań genetycznych. Gra wymaga dedukcji i logicznego myślenia. Warto sprawdzać każdy mebel i obiekt, gdyż kryją one czasami przedmioty niezbędne do ukończenia poziomu. W sytuacjach zagrożenia można użyć pistoletu by obronić się przed napastnikami.
|

|
80'Puzzle Zadaniem gracza jest ułożenie z rozsypanych bloczków pokazany obrazek. W opcjach można ustawić sposób podzielenia obrazka, możliwość obracania, itd. Rok wydania 1999.
|

|
8bit Tris Klasyczny Tetris oferujący dwa tryby rozgrywki: klasyczny i obrazkowy. Ten drugi zawiera przeszkody do zlikwidowania. Zadaniem gracza jest niedopuszczenie,aby studnia do której wpadają różne kształty bloczków, została wypełniona. W tym celu należy przynajmniej wypełnić cały jeden rządek, aby go usunąć. Maksymalnie można usunąć cztery takie rzędy, co honorowane jest dodatkową ilością punktów. Co 10 zlikwidowanych rzędów wzrasta poziom trudności. Rok wydania 2020.
|

|
8x8 Rock-Paper-Scissors Klasyczna gra w kamień, papier i nożyce z komputerowym przeciwnikiem.
|

|
911 TS Gracz kieruje sportowym samochodem i jego zadaniem jest ukończenie ośmiu unikalnych etapów gry w określonym czasie. Z pomocą opon Dunlop, gracz musi dokonywać strategicznych wyborów w kwestii wyposażenia i wykorzystywać swoje umiejętności jazdy, aby dotrzeć do celu. Gra oferuje super płynne przewijanie scenerii, licznik czasu etapu i system bonusów oraz szczegółowe monitorowanie gry na ekranie. Z ograniczonym budżetem i odpowiedzialnością za zbieranie sprzętu, gracz staje przed trudnym zadaniem. Rok wydania 1985.
|

|
9999 In One Zestaw ośmiu różnych gier zręcznościowych i logicznych z możliwością ustawienia poziomu trudności od 0 do 99. W zestawie znajdują się następujące gry: Tetris, Arkanoid, Racing, Snake, Destroyer, Ghostbusters, Constructor i Match-3. Rok wydania 2020.
|