A

007 Nightfire (2003)

A Sound Of Thunder
A Sound of Thunder to fabularna strzelanina oparta na filmie z 2005 roku, który z kolei został luźno zainspirowany klasycznym opowiadaniem Raya Bradbury'ego. Jest Chicago, rok 2055, a gracz wciela się w Travisa Ryera, naukowca i pracownika Time Safari Incorporated (TSI), firmy zajmującej się przenoszeniem bogatych klientów w czasie o 65 milionów lat i dawaniem im szansy na dokonanie rzeczy niemożliwej: upolowanie dinozaura. Oczywiście, są pewne niebezpieczeństwa: najmniejsza zmiana może wypaczyć przyszłość w sposób, którego nie sposób sobie wyobrazić. Niestety jednemu z niedawnych klientów udało się przypadkowo zabrać ze sobą motyla w przyszłość. Wkrótce teraźniejszością wstrząsają fale czasowe, które stopniowo zmieniają teraźniejszość w taki sposób, jaki wyglądałaby przeszłość bez motyla. W mieście pojawiają się dinozaury, budynki rozpadają się i niszczeją, a ostatnia fala może oznaczać koniec rasy ludzkiej, chyba że gracz zdoła odesłać motyla do przeszłości. Mając do dyspozycji niezły arsenał broni, taki jak wyrzutnie granatów, karabiny maszynowe, paralizatory i bomby zamrażające czas, a także pojazdy, jak zwykły samochód czy wypasiony quad, można zyskać niezbędną przewagę. Rok wydania 2002.

Ab Durch Die Hecke (2006)

Ab Durch Die Hecke
Gracz wciela się w postać żółwia oraz szopa, których zadaniem jest dokonywanie kilku włamań do ludzkich domów, aby ukraść jedzenie, zapasy i sabotowanie kolejnych osiedli. Pod względem rozgrywki gra jest hybrydą skradankowo-przygodową z perspektywy trzeciej osoby, w której należy osiągnąć aktualny cel, unikając jednocześnie wielu pułapek zastawionych przez właścicieli domów. Aby sobie z tym poradzić, można korzystać z niektórych przedmiotów codziennego użytku, które odwracają uwagę dorosłych. Każda z postaci ma swoje mocne i słabe strony, dlatego w wielu misjach należy używać ich naprzemiennie, aby pomyślnie ukończyć poziom. Za zebrane cukierki w leśnym sklepie można kupić różne przedmioty. Rok wydania 2006.

Ace Combat Advance (2005)

Ace Combat Advance
Ace Combat Advance jest strzelaniną widzianą z góry. Na początku gracz wybiera samolot bojowy i drugorzędny typ broni używany podczas każdej misji. Podczas lotu można wykonać manewr nurkowania by na niższym pułapie niszczyć systemy obronne i budynki wroga. W grze należy kierować się wskazaniami radaru by dotrzeć do wyznaczonego celu i go zniszczyć. Oprócz systemów obronnych gracz będzie musiał zmierzyć się także z nadlatującymi samolotami. Przed każdą misją jest krótka odprawa wyjaśniająca cele misji. Rok wydania 2005.

Ace Lightning (2002)

Ace Lightning
Amulet Zoar został zniszczony i wrogie istoty przedarły się do naszego wymiaru. Zadaniem gracza jest niedopuszczenie aby te istoty odnalazły zagubione w parku rozrywki części amuletu. Gracz rozpoczyna swoją wędrówkę u wejścia do parku. Na początku dostępne będzie tylko jedno wejście i po pokonaniu bossa na końcu etapu otworzą się drzwi do kolejnej krainy. Do przejścia jest w sumie 12 różnych tematycznie światów. W każdym z nich gracz będzie musiał stawić czoło wszelkim niebezpieczeństwom w dążeniu do skompletowania złotego amuletu. Podczas wędrówki oprócz walki wręcz, gracz ma do dyspozycji także magiczne pociski. Po ukończeniu określonej liczby poziomów, dostępne będą mini-gry. Jedna z nich to strzelnica, w której należy zestrzelić określoną liczbę wrogów w określonym czasie. Druga to test siły, w którym należy się tak zamachnąć, aby trafić w dzwon na szczycie słupa. Rok wydania 2002.

Action Man: Robot Atak (2004)

Action Man: Robot Atak
Action Man: Robot Atak oparty jest na filmie animowanym o tej samej nazwie. By powstrzymać złego doktora X i jego armię robotów, które atakują miasta na całym świecie, drużyna Action Force składająca się z trzech osób szuka jego tajnej kryjówki na wyspie X. Zrzuceni w różnych jej częściach, Action Man, Redwolf i Flint muszą najpierw odnaleźć się nawzajem, a następnie położyć kres planom złego doktora. Większość z 17 poziomów gry ma formę platformówki z dużym naciskiem na akcję. Każda z postaci posiada nieco inne zdolności: Redwolf zawsze nosi swój łuk, podczas gdy Action Man i Flint zaczynają większość poziomów tylko z pięściami. Tylko Flint potrafi podwójnie skakać. Zebranie 50 ikonek Action Mana daje dodatkowe życie. Rok wydania 2004.

Advance GT2 (2002)

Advance GT2
Gra oferuje kilka samochodów rajdowych, które można ulepszać i modyfikować pomiędzy wyścigami. Dostępnych jest 42 różnych tras o zróżnicowanych warunkach pogodowych i nawierzchni (asfalt, błoto itp.) oraz długich zakrętach, idealnych do driftowania. Wygrywając każdy wyścig, odblokowywane są nowe samochody do wyboru oraz ulepszenia do poprzednich. Wraz z trybem mistrzostw, można również ścigać się na czas lub z innym graczem, a także można mieć możliwość ścigania się o nagrody poprzez zaliczenie pewnych obszarów torów. Rok wydania 2002.

Advance GTA (2001)

Advance GTA
Wyścigi z wykorzystaniem prawdziwych modeli pojazdów (głównie japońskich). Gracz rozpoczyna z jednym pojazdem wybranym z gamy dość standardowych modeli i bierze udział w serii wyścigów z nagrodami. Wygrany wyścig nagradzany jest jedną z wielu części ulepszających podzespoły samochodowe oraz nowym pojazdem. W grze są 32 trasy. Rok wydania 2001.

Advance Guardian Heroes (2004)

Advance Guardian Heroes
Jest to gra akcji typu side-scrolling, beat-em-up. Gracz wybiera jedną spośród 3 postaci, do których dołączy legendarny Soul Hero z innego świata. Należy przejąć kontrolę nad Legendarnym Mieczem Duszy z grobu Soul Hero i uratować świat. Oprócz sekwencji tekstowych gracz będzie musiał torować sobie drogę walcząc z różnymi wrogimi istotami przy pomocy pięści oraz magicznych zdolności. Z pokonanych przeciwników wypadają kryształy niezbędne do ulepszania statystyk na końcu każdego etapu oraz do odblokowywania nowych postaci w Laboratorium. Rok wydania 2004.

Advance Rally (2001)

Advance Rally
Gracz zasiada za kierownicą jednego z najlepszych samochodów rajdowych na świecie i przemierza glob w celu zdobycia mistrzostwa. Podczas jazdy nawigator informuje o różnych przeszkodach na trasie więc należy go słuchać i odpowiednio reagować. Każdy wyścig składa się z trzech etapów. Rok wydania 2001.

Advance Wars (2001)

Advance Wars
Advance Wars stawia gracza przeciwko komputerowej sztucznej inteligencji w wielu bitwach z udziałem łodzi podwodnych, okrętów wojennych, piechoty, czołgów, helikopterów i innych akcesorii wojennych. W terenie gracze mogą zdobywać budynki, aby zwiększyć zasoby finansowe i naprawić uszkodzone jednostki. Podczas walki dwie jednostki mają równe szanse, a jej wynik zależy od rodzaju jednostek i terenu, na którym się znajdują. Rok wydania 2001.

Advance Wars 2 Black Hole Rising (2003)

Advance Wars 2 Black Hole Rising
Druga część strategicznej gry wojennej. Podobnie jak w części pierwszej zadaniem gracza jest wyeliminowanie jednostek przeciwnika. Oddziały, czołgi, jednostki powietrzne i morskie są dostępne za odpowiednią opłatą. Po każdej misji można wykorzystać zdobyte punkty, aby zakupić nowe jednostki i oficerów dowodzących, którzy dodają dodatkowy poziom mocy i doświadczenia dla armii gracza (większa siła, szybszy czas reakcji, silniejsza zdolność ataku, itp.). Rok wydania 2003.

Aero The Acro-Bat - Rascal Rival Revenge (2002)

Aero The Acro-Bat - Rascal Rival Revenge
Gracz wciela się w postać sympatycznego nietoperza, którego zadaniem jest powstrzymanie szalonego naukowca Edgara Ektora chcącego zlikwidować wszelkie rodzaje rozrywki na świecie. W każdej misji gracz będzie miał do wykonania pewne zadanie, którego realizacja otworzy przejście do kolejnego poziomu. Podczas wędrówki można będzie skorzystać z różnych cyrkowych urządzeń jak trampoliny, katapulty, armaty itp. Wrogie istoty można likwidować uderzając w nich podczas wykonywania skoku z obrotem. Opcjonalnie można zbierać wszelkie smakołyki porozrzucane w wielu miejscach cyrkowego namiotu. Rok wydania 2002.

Agassi Tennis Generation (2002)

Agassi Tennis Generation
Gra oferuje 4 tryby gry, 6 turniejów, 4 korty tenisowe, 10 różnych zawodników i możliwość gry z dwoma graczami. Całość jest inspirowana na największym w historii mistrzem świata tenisa ziemnego, André Agassi. Rok wydania 2002.

Agent Hugo Roborumble (2007)

Agent Hugo Roborumble
Gra akcji z udziałem trolla Hugo, który musi powstrzymać szalonego naukowca. Ów szaleniec wstawił swój własny mózg do robota i jest teraz władcą armii żelaznych żołnierzy. Agent Hugo musi przeniknąć do jego fabryki używając Tex 2000, futurystycznej deskorolki. Hugo porusza się z dużą prędkością i może przemieszczać się pionowo między pasami, aby zbierać punkty lub unikać niebezpieczeństw. Podczas jazdy można znaleźć broń oraz w zależności od koloru deskorolki można aktywować wyrzutnie lub tarczę ochronną. Misja zostaje zakończona po osiągnięciu końca toru. Gra podsumowuje czas ukończenia, ilość punktów i liczę zlikwidowanych przeciwników. Tory często mają dziury, które trzeba omijać lub przeskakiwać. Miejsca ze strzałkami zapewniają dodatkową prędkość. Rok wydania 2007.

Aggressive Inline (2002)

Aggressive Inline
Gracz wciela się w postać jednego z wielu prawdziwych skaterów, którzy mają jeden konkretny cel: zdobyć jak najwięcej punktów, wykonując spektakularne akrobacje. Każda z 13 tras ma różne specjalne wyzwania, np. zbieranie lub rozbijanie określonych przedmiotów, które należy wykonać, by ją zaliczyć. W przeciwieństwie do otwartych terenów z wersji konsolowych ta posiada bardziej liniowe poziomy i ścisłe limity czasowe. Rok wydania 2002.

Airforce Delta Storm (2002)

Airforce Delta Storm
Gracz w miarę postępów w wykonywaniu misji bojowych, będzie miał do dyspozycji dziewięć samolotów szturmowych wyposażonych w bomby, rakiety i karabin pokładowy. Misje polegają na likwidowaniu celów strategicznych, od samolotów, po cele naziemne. Podczas lotu należy kontrolować swoją wysokość względem wysokości celu. Ucieczka w chmury pozwoli uniknąć namierzania przez wrogie samoloty. Rok wydania 2002.

 

 

Grzegorz Kopański (Gregok)

grafika, muzyka, programowanie

 

Licznik odwiedzin: